Kārtot: Augošā secībā
traxis 01.11.2007 16:31

curmis rakstīja: Varu ieteikt vienu gudru meistaru Madonā. T.26541049

Paldies par infu!

traxis 31.10.2007 15:44

mass rakstīja: Vibrācija un raustīšanās ir divas dažādas lietas. Vibrācijas parastais iemesls ir motora saskare ar kaut kādām virsbūves vai šasijas daļām. Moš esi uzsitis apakšu? Paduškas varētu būt pie vainas, kautgan dīvaini, ka viņas tā izdilst.

Bieži, kad motors darbojas tukšgaitā, jūtama tāda kā cilāšanās. Nju sajūta sežot mašīnā sajūta, ka kāds nedaudz cilātu mašīnai priekšu

Braucot ar vienmērīgu ātrumu, kad iebrauc nelielā bedrē tā seko raustīšanās. Iespiežot gāzi grīdā pazud raustīšanās.

Poduškas šā vai tā patiešam ir jāmaina, nodemonstrēja - laižot sajūgu vaļā, motora priekšējā poduška paceļas pa 3-5 cm. Otra savukārt sulojas.

traxis 31.10.2007 15:22

Ar augstspiediena sūkni viss ir kārtībā. Servisā teica, ka esot jāmaina motora paduškas.

Nju redzēs, nomainīšu paduškas, tad cerams būs ok.

traxis 04.10.2007 20:13

batka rakstīja: 29478706 tas ir cesis piebalgas iela.29155600 tas ir valmiera dizeļcentrs ielu nezinu isti bet laikam rencenu iela bij

Paldies par informāciju!

traxis 04.10.2007 16:17

Iesakiet lūdzu labu kantori, vēlams kautkur Vidzemē, kur varētu salabot augstspiediena sūkni. Ir Bosch sūknis.

traxis 02.10.2007 18:39

Ezis2f rakstīja:

traxis rakstīja: Paldies Ludvikam un Dorisai par padomiem. Žetons Jums!!!

No gaisa degvielas sistēmā esmu ticis vaļā. Nomainīju degvielas filtru pret citu - tādu bez vārsta. Gaisa burbulīšu vairs nav.

Diemžel problēma tā pati paliek, motors raustās, it sevisķi auksts. Darbojoties tukšgaitā apgriezieni "nelēkā", bet pēc skaņas ir nevienmērīga darbība. Braucot reizēm sāk vibrēt, tad nju vienīgi atliek spiest pedāli grīdā, tad raustīšanās uz kādu laiku pazūd. Jusu idejas, kāpēc vibrē un raustās?

Ir tada lieta ka arejais degvielas varsts liekas starp sukni un filtru padod degvielu tikai viena virziena. Maksa ap 6ls. Ta ir alternativa sukna iekseja varsta remontam. varetu but ka tas ir pie vainas.

Būs jaizmēģina, kā nekā tāds vārsts man ir. Iepriekš, bija tāds degvielas vārsts, tas bija pirms degvielas filtra. Tagad, kad filtru nomainīju, vārstu esmu noņēmis.

Paldies par ideju, izmēģīnāšu šādu variantu.

traxis 02.10.2007 16:23

artislan rakstīja: Man nekaadas klluudas neraadija,bet raustijaas.Taa kaa nelolo ceriibas.

art

Nju skaidrs! Paldies! Meklēšu specialistu.

traxis 02.10.2007 15:29

artislan rakstīja: Pirms 2 gadiem diizelservisaa par atjaaunotu bija kaut kur 160.00 ls

Tiku pie VagCom kabeļa. /beidzot laukos atradās/ Šodien dabuju "zālītes" VagCom programmai. Būs jāpieslēdzas, kas zin, varbūt kādu error parādīs. Vasarā servisā slēdza pie kompja, diognostika neko neuzrādīja.

traxis 02.10.2007 14:26

Apmēram uz kādām naudiņām jāreķinās, lai nomainītu potenciometru un protams + darbs?

traxis 02.10.2007 10:43

Tākā esmu darbos līdz ausīm un mašīna vajadzīga braukšanai, vēl neesmu nodevis servisā labot. Servisā ir tā: ja pasaka kas ir jāmaina, to ar izdara. Servisa darbinieki reti vainas uziet.

Viens gudrenieks šorīt sacīja, ka esot kautkāds tur tukšgaitas regulators. Tas esot jāregulē vai jāmainot. T'ā varētu būt?

traxis 01.10.2007 15:36

Paldies Ludvikam un Dorisai par padomiem. Žetons Jums!!!

No gaisa degvielas sistēmā esmu ticis vaļā. Nomainīju degvielas filtru pret citu - tādu bez vārsta. Gaisa burbulīšu vairs nav.

Diemžel problēma tā pati paliek, motors raustās, it sevisķi auksts. Darbojoties tukšgaitā apgriezieni "nelēkā", bet pēc skaņas ir nevienmērīga darbība. Braucot reizēm sāk vibrēt, tad nju vienīgi atliek spiest pedāli grīdā, tad raustīšanās uz kādu laiku pazūd. Jusu idejas, kāpēc vibrē un raustās?

traxis 21.09.2007 11:14

Ludviks rakstīja:

traxis rakstīja:

Ludviks rakstīja: Nu tad izmet to atpakaļgaitas vārstu savieno atpakaļgaitas caurulītes un ieliec veco degvielas filtru no II golfa bez atpakaļgaitas vārsta. Un brauc bez bēdu

Kad sencim biju atstājis labot golfu, šis bija tieši tā izdarījis. Bija aizstājis ar benzīnieka mazo filtru. Esot itkā daudz retāk raustījies. Īsti pareizs problēmas risinājums tas nebūs. Rīt keršos klāt, pabraukāšu ar 5L kannu, sameklēšu degvielas šlangus un citas izvirtiibas darīšu

Man šķiet problēma ir tajā atpakaļgaitas vārstā, kas pie filtra. No II golfa devielas filtrs ir tieši tāds pats tikai bez tā vārsta.

Degvielas filtru kopā ar jaunu vārstu mainīja 2 reizes. Bija pieņēmums, ka vaina filtrā vai vārstā. Oki, nopirkšu Golf 2 dīzeļa degvielas filtru un redzēs kā būs.

traxis 21.09.2007 10:38

Ludviks rakstīja: Nu tad izmet to atpakaļgaitas vārstu savieno atpakaļgaitas caurulītes un ieliec veco degvielas filtru no II golfa bez atpakaļgaitas vārsta. Un brauc bez bēdu

Kad sencim biju atstājis labot golfu, šis bija tieši tā izdarījis. Bija aizstājis ar benzīnieka mazo filtru. Esot itkā daudz retāk raustījies. Īsti pareizs problēmas risinājums tas nebūs. Rīt keršos klāt, pabraukāšu ar 5L kannu, sameklēšu degvielas šlangus un citas izvirtiibas darīšu

traxis 21.09.2007 10:05

Ludviks rakstīja: Nu kur var čikāties paņem 5l plastmasas kannu (no logu mazgājmā škidruma) ielej soļki iekar šlangu uz degvielas filtru un no obratkas izbrauc līkumu. Un izdari secinājumus.

Esmu līdzīgi darījis - no bākas atvienoti šlangi un ielikti 5L kannā. Degvielas filtru pielēju pilnu, pirms degvielas filtra uzliku caurspīdīgu šlangu, lai redzēt varu burbuļus. Rezultāts no tā bija tāds, ka gaiss tomēr pienāca līdz filtram. Tas viss tika darīts darbinot mašīnu tukšgaitā. Pabraucis neesmu.

Vēl ir tā darīts: caurspīdīgu šlanga posmu biju ielicis starp bākas izeju un pirms šlanga, pa kuru degviela ceļo uz filtru. Bija gaiss, tātad gaiss "ceļas" ar degvielu no bākas. Šo problēmu atrisināju toreiz. Tas, kas ieliekas bākā /nezinu kā sauc/ nju tas, pie kura klāt ir arī degvielas līmeņa rādītājs, ir gumijas blīve. Blīvi nomainīju. Kopš tās reizes gaiss "neceļas" no bākas.

traxis 21.09.2007 9:46

Dorisa rakstīja: Da pričom elektronika....tak sūknis to gaisu kopā ar degvielu tev pūš iekšā stobros. Nu kāda var būt stabila darbība, ja iesmidzinātās dagvielas daudzums visu laiku mainās uz gaisa rēķina.

Tīra hidraulika, nevajag tur pīt iekšā elektroniku.

Piekrītu tev. Es jau ar sliecies domāt - elektronika nav jāpin iekšā. Novērojums: motors darbojas tukšgaitā nju pāris minūtes. Nedaudz sakratot šlangu, kurš padod degvielu sūkni, tā uzreiz lielas porcijas gaisa aizceļo uz sūkni. Protams, tad jūtams maza vibrēšana, nju arī pēc skaņas rūkšana tam nav vienmērīga. Pēc laiciņa, tad atkal ir ok - darbojas vienmērīgi.

Tukšgaidā gāzējot jau pēc 5-10sekundēm lielas gaisa burbuļu porcijas aizceļo paretam.

traxis 21.09.2007 9:25

Dorisa rakstīja:

traxis rakstīja: Nesaprotu kāpēc no bākas degviela ar burbuļiem nonāk degvielas filtrā

Kaut kur ir sūce. Protams ka jāsāk ar burbuļiem.

Visideālākais augstspiediena sūknis nenodrošinās stabilu motora darbību, ja degvielā būs gaisa burbuļi.

Viens servisa specialists to pašu teica. Teica, itkā elektronika esot "jūtīga" pret gaisu.

Cik reizes mašīna bija servisos- tik pat viedokļi /katrs atšķirīgs/ par šo vainu izskanēja. Domāju tā: jātiek vaļā no burbuļiem un ja pēc tam, kad vaina novērsta, turpināsies raustīšanās, tad specialistam būs darbs ar sūkni.

traxis 21.09.2007 9:12

Pirms meklējot augspiediena sūkņa meistaru, vispirms vēl pacīnīšos ar tiem nolādētajiem burbuļiem, pārbaudot velreiz pienākošo degvielu trubiņu. Nesaprotu kāpēc no bākas degviela ar burbuļiem nonāk degvielas filtrā un, protams, vēlāk no filtra ceļo uz sukni utt un tad iet "otbratkaa" uz filtru.

traxis 20.09.2007 22:23

Paldies par padomiem un idejām. Tiks meklēts augstspiediena sūkņu meistars, cerams, būs no tā visa labs iznākums.

traxis 20.09.2007 18:50

oki, lai tā būtu - Golfi rūsē daudz ātrāk nekā jebkuri (!!!!!!!!) Opeļi. Patiesībā pašlaik neuztrauc rūsēšana!

Tātad sanāk defekts kautkāds ir augspiediena sūknim? Ja ņem vērā to, ka degviela kopā ar gaisa burbuļiem pienāk līdz degvielas filtram.

traxis 20.09.2007 15:26

Kaspersky rakstīja: Golpi vienmēr raustās. Īpaši jau no opeļiem

It īpaši raustās, kad Golfi stāv blakus Opeļiem. Raustās, lai tikai dikti trakā rūsēšana no Opeļa nepielīp!

traxis 20.09.2007 14:27

Kā īsti ir? Ja gaisa burbuļi ir degvielā, tad tas ir normāli?

traxis 20.09.2007 14:19

bucinsh rakstīja: golf3 1.9D pec degvielas filtra mainjas bija lidzigas problemas-gaiss obratkā un raustisanas. novērsu ar papildus gumijas gredzena uzlikshanu zem, kā jau rakstiji -tā saucamais "klapans".

Starp filtru un "klapanu" tagad nav nekādas blīves. Meklējot infu par TDI, 2 grāmatās biju atradis uzskatāmu attēlu, kurā bija uzrādīta tā blīve. Tad sākās jautrība - apbraukājot pāris veikalus un jautājot par šo blīvi vieni teica, ka tādas vispār neesot, citi pārdevēji teica, ka esot, bet neesot pie šiem pārdošanā. Tad sencis piemeklēja blīvi un ielika starp "klapanu" un filtru. Bija bez izmaiņām. Pēdējo reizi servisā meistari izņēma un teica, ka neesot tāda vajadzīga.

Meklējot vainu esmu darījis tā: ielicis (aizvietojis) degvielas filtra vietā mazu filtru (nu tas kas nāk benzīniekiem tāds aurspīdīgs), lai redzētu vai pienāk gaiss līdz filtram. Gaisa burbuļi nāca līdz filtram.

traxis 20.09.2007 13:58

Marchiks_ rakstīja: Apskaties vai zobsiksna nav pārlekusi.

Zobsiksna tika mainīta, kad autiņš tika nopirkts. Tas ir, pēc 2 nedēļām kopš iegādāšanās. Raustīšanās jau bija pirms zobsiksneas maiņas. Mainīja zobsiksnu labā servisā, domāju siksna nav pārlekusi. Meistars pirms mēneša skatījās siksnu, teica itkā esot ok. Maijā vāģi nopirku un kopš tā laika ar raustīšanos cīnos.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti