Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
smoke 16.04.2008 12:38

Stendzenieks?

Nedomāju, ka šim tāds pieaudzis dēls.

smoke 16.04.2008 12:33

EGR ir tikai atgāzu normu izpildīšanai, pie Latvijas satiksmes vairumam motoru tas vārsts drīz sāk ķīlēt un tad visa ekoloģija ir dup.sī.

smoke 16.04.2008 12:30

Paātrinoties jādod grīdā un laicīgi jāparedz situācija uz ceļa, lai nav bezjēdzīgi jābremzē tādā veidā audzējot patēriņu un vairojot sastrēgumus.

smoke 16.04.2008 12:27

Jāņem ir 4cilindru 16vārstu pēc iespējas lielāka tilpuma dīzelis bez FAP, jāčipo, jānovāc EGR, kas sēž priekšā ieplūdei un kā likums agrāk vai vēlāk sāks jaukt prātu.

smoke 15.04.2008 16:53

Nokian viens indikators pazūd pa bāņiem 2 dienās, bet nākamais divos mēnešos tepat. Bet tur toties nav rises, bus vien vasarā japaliek pie ziemas izmēra 205/50/17, patēriņu arī iespaido vismaz par 0,0127/100, vai ne, Baisul

smoke 15.04.2008 16:23

ibio rakstīja: .......

a ko tik miermīlīgs tonis uz tādu uzbraucienu, jāsāk domāt, ka ne visi te no vienas palātas ?

Cik ta mm bija, kad brauciens sākās? Mīkstas gan ir bijušas, vai arī savirze.

smoke 15.04.2008 16:19

Baisulis rakstīja:

jā, biju jau tavus rakstu darbus pamanījis, ignorēšu.

Tas ir psihologu lauciņš

smoke 15.04.2008 15:46

Tas daudz laika neprasa, kā ikdienas rutīna, ne jau visiem jāiedziļinās tādos sīkumos.

smoke 15.04.2008 15:05

Ierunājās cilvēks, kurš sakās izbraukājis Alpus ar līdz kordiem nobrauktām riepām- skat. Ibio galerijā vairākas bildes no pāris rakursiem (ar vienu nepietika, vienreiz nobildē un miers?)

Patēriņu kāreiz ir vērts regulāri pavērot- tas precīzi "parāda" auto tehnisko stāvokli, degvielas, riepu kvalitāti, DUS sūkņi precizitāti u.c.

smoke 15.04.2008 12:24

Tu meties staipīt ar katru, kurš Tevi iauto par muļķi nosauc?

Apsveicu, vari pats piesēst!

smoke 15.04.2008 12:11

Jā, neslikta doma, vajadzētu vienu kārtīgu ģimenes auto un citu zemu lidojošu pusšrotu salidojumu 333kos, varētu tiešraidē pa radio 2 translēt.

smoke 15.04.2008 11:34

Pirmais rakstīja:

smoke rakstīja: Taisnajos gabalos tā arī jābūt- krietni zem 5/100

8/100 tas ir pilsētā īsos pārbraucienos.

stulps tu esi

pilsētā korķos var izstāvēt pēc patikas lielu patēriņu

uz noslogotas šosejas braucot kolonnā, neapdzenot un neizpendrījoties tas patēriņš jau arī reāli stāv uz kādiem 5 litriem.... tiklīdz sāc apdzīt vai pabraukt bišķi ātrāk tā uzkāpj līdz 6-7...

aizslēdzot projām kompi no patēriņa rādītājiem un pabraucot kā pašam patīk - tas nozīmē, kur vajag ieskrienoties līdz 180, kur vajag uzspiest gāzi lai apdzītu, patēriņš nostājas uz 8...

pabraukt jau zem tiem 5 litriem protams var.... nu bet nauhj tad vispār jābrauc???? var palūgt lai vēvēfans aizvizina ar savu opeli

ĀMEN!

Tu gan gudrs mums jau pilnas ielas ar tādiem, kas "izpendrijās, spiež 180, kur vajag", bezjēdzīgi bīstami lien priekšā un tad velkās līdz panāk nākamo "lēno", pilsētās ir spiesti bremzēt pie katra sarkanā. Gribētos trasē redzēt darbībā šos asus.

smoke 14.04.2008 21:34

Taisnajos gabalos tā arī jābūt- krietni zem 5/100

8/100 tas ir pilsētā īsos pārbraucienos.

smoke 14.04.2008 12:56

Tas nobraukums mēnesī? 8D

Ko šūmējās, cilvēks pirms katras uzpildes reseto kompja rādījumus, pirms tam uzcītīgi pierakstot datus, noapaļošana būtu lieka darbība.

smoke 07.03.2008 23:52

Neesmu dakters, bet te tač lielākā daļa ar diagnozi- izskatās, ka vairums ļautiņu augām dienām seko līdzi jaunākajiem topikiem un momentā cenšas tajos kaut ko iepļūtīt un bērnišķīgi apsaukājas.

Par tēmu: nehermētiskums dīzelim ir grūti konstatējams, jo parasti ir ļoti minimāls. Lai konstatētu sūci, pie strādājoša dzinēja rūpīgi jācaurskata visas caurspīdīgās degvielas padeves šļaukas, no šļaukas pretējās puses spīdinot spožu lukturīti,- kaut kur jāparādās gaisa burbuļiem. Problēma notiek, jo, ilgstoši nedarbinot dzinēju, degviela attek no degvielas vadiem, tās vietu aizņem caur nehermētisko savienojumu vai plaisu korpusā ieplūstošais gaiss, vēlāk darbinot, sistēmai jāatgaisojas, tāpēc nepieciešama ilgstoša startēšana.

smoke 07.03.2008 23:30

Piebaldzens rakstīja: BEERNUDAARZS...

Precīzi!

Vispar es jau šķiet vakar renaultclub.lv forumā PM aizsutiju par spoileriem. Ebayā var šo to atrast

smoke 05.03.2008 15:31

Centis_Nuudele rakstīja:

smoke rakstīja: gaiss degvielas sisteemaa?

Pirmo reizi dzirdi kaut ko tādu?

Tas bija mans minējums par ticamāko problēmas cēloni, dīvainīt

smoke 05.03.2008 13:34

gaiss degvielas sisteemaa?

smoke 03.03.2008 19:28

www.renaultclub.lv

smoke 22.02.2008 21:56

tadsjautues rakstīja:

Master_D rakstīja:

tadsjautues rakstīja: viens te nesen gribeeja salikt manam 1.9D vokswagenam ar savu kaut kaadu reno 2.1TD un apd***ās neks vinjam nesanaaca

Dragreisers ar 1.9 D

Cik tev līd simtam - 17 sekundes ?

da kads tur dragreis bet kaut kaa vinjsh iet katraa zinjaa labaak par reno

Nu, ja tik labs tev tas apaāts, ka bija janomaina avatars, lai citi nenoskauž

smoke 20.02.2008 16:14

Magistrs rakstīja:

Kā tad. Pietiktu pat ar bāzes 6ser, par M6 nemaz nerunājot.

cena? mērķauditorija?

Maģistrs ir palama?

smoke 20.02.2008 16:11

Magistrs rakstīja: catalog.auto.ru/...

Es fanotu par reno 4, 1962 gada ar 0,8 motoru

nu ja, bet pagaidām atliek fanot par kreiso roku un faktu, ka darba devējam joprojām izskatās ka tu pie datora strādā.

smoke 20.02.2008 16:08

Drošība, dzinēji, un vairums dizaina līniju ir krietni virs vidējā.

Ja vien pietiktu prāta jauno Laguna Coupe uzbūvēt maksimāli tuvu konceptam ( www.carbodydesign.com/... ) uzlikt kardānu un kādu no 4cil.dCi jaudīgā gala, tam autiņam nebūtu konkurentu.

smoke 20.02.2008 15:35

Tu mani vairs nesaukā ok, jefiņ!

Es runāju par markas izaugsmi nevis klubu, Alpine un 5 turbo ir vēsture, Clio Sport - mēģinājums, bet, manuprāt, neveiksmīgs.

smoke 20.02.2008 14:58

ibio rakstīja:

smoke rakstīja: Renim nav: pakaļpiedziņas(vajadzētu) un

bļā, kas tu pa renault fanu un kluba dibinatāju, ja nezini par tādiem auto kā Alpine, Clio sport u.c., kuriem ir tirsas piedziņa

Alpine, 5 turbo u.tml.reno perspektīvu sakarā nebūtu vērts aplūkot

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti