EGR ir tikai atgāzu normu izpildīšanai, pie Latvijas satiksmes vairumam motoru tas vārsts drīz sāk ķīlēt un tad visa ekoloģija ir dup.sī.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
EGR ir tikai atgāzu normu izpildīšanai, pie Latvijas satiksmes vairumam motoru tas vārsts drīz sāk ķīlēt un tad visa ekoloģija ir dup.sī.
Paātrinoties jādod grīdā un laicīgi jāparedz situācija uz ceļa, lai nav bezjēdzīgi jābremzē tādā veidā audzējot patēriņu un vairojot sastrēgumus.
Jāņem ir 4cilindru 16vārstu pēc iespējas lielāka tilpuma dīzelis bez FAP, jāčipo, jānovāc EGR, kas sēž priekšā ieplūdei un kā likums agrāk vai vēlāk sāks jaukt prātu.
Nokian viens indikators pazūd pa bāņiem 2 dienās, bet nākamais divos mēnešos tepat. Bet tur toties nav rises, bus vien vasarā japaliek pie ziemas izmēra 205/50/17, patēriņu arī iespaido vismaz par 0,0127/100, vai ne, Baisul
ibio rakstīja: .......
a ko tik miermīlīgs tonis uz tādu uzbraucienu, jāsāk domāt, ka ne visi te no vienas palātas ?
Cik ta mm bija, kad brauciens sākās? Mīkstas gan ir bijušas, vai arī savirze.
Baisulis rakstīja:
jā, biju jau tavus rakstu darbus pamanījis, ignorēšu.
Tas ir psihologu lauciņš
Tas daudz laika neprasa, kā ikdienas rutīna, ne jau visiem jāiedziļinās tādos sīkumos.
Ierunājās cilvēks, kurš sakās izbraukājis Alpus ar līdz kordiem nobrauktām riepām- skat. Ibio galerijā vairākas bildes no pāris rakursiem (ar vienu nepietika, vienreiz nobildē un miers?)
Patēriņu kāreiz ir vērts regulāri pavērot- tas precīzi "parāda" auto tehnisko stāvokli, degvielas, riepu kvalitāti, DUS sūkņi precizitāti u.c.
Tu meties staipīt ar katru, kurš Tevi iauto par muļķi nosauc?
Apsveicu, vari pats piesēst!
Jā, neslikta doma, vajadzētu vienu kārtīgu ģimenes auto un citu zemu lidojošu pusšrotu salidojumu 333kos, varētu tiešraidē pa radio 2 translēt.
Pirmais rakstīja:
smoke rakstīja: Taisnajos gabalos tā arī jābūt- krietni zem 5/100
8/100 tas ir pilsētā īsos pārbraucienos.
stulps tu esi
pilsētā korķos var izstāvēt pēc patikas lielu patēriņu
uz noslogotas šosejas braucot kolonnā, neapdzenot un neizpendrījoties tas patēriņš jau arī reāli stāv uz kādiem 5 litriem.... tiklīdz sāc apdzīt vai pabraukt bišķi ātrāk tā uzkāpj līdz 6-7...
aizslēdzot projām kompi no patēriņa rādītājiem un pabraucot kā pašam patīk - tas nozīmē, kur vajag ieskrienoties līdz 180, kur vajag uzspiest gāzi lai apdzītu, patēriņš nostājas uz 8...
pabraukt jau zem tiem 5 litriem protams var.... nu bet nauhj tad vispār jābrauc???? var palūgt lai vēvēfans aizvizina ar savu opeli
ĀMEN!
Tu gan gudrs mums jau pilnas ielas ar tādiem, kas "izpendrijās, spiež 180, kur vajag", bezjēdzīgi bīstami lien priekšā un tad velkās līdz panāk nākamo "lēno", pilsētās ir spiesti bremzēt pie katra sarkanā. Gribētos trasē redzēt darbībā šos asus.
Taisnajos gabalos tā arī jābūt- krietni zem 5/100
8/100 tas ir pilsētā īsos pārbraucienos.
Tas nobraukums mēnesī? 8D
Ko šūmējās, cilvēks pirms katras uzpildes reseto kompja rādījumus, pirms tam uzcītīgi pierakstot datus, noapaļošana būtu lieka darbība.
Neesmu dakters, bet te tač lielākā daļa ar diagnozi- izskatās, ka vairums ļautiņu augām dienām seko līdzi jaunākajiem topikiem un momentā cenšas tajos kaut ko iepļūtīt un bērnišķīgi apsaukājas.
Par tēmu: nehermētiskums dīzelim ir grūti konstatējams, jo parasti ir ļoti minimāls. Lai konstatētu sūci, pie strādājoša dzinēja rūpīgi jācaurskata visas caurspīdīgās degvielas padeves šļaukas, no šļaukas pretējās puses spīdinot spožu lukturīti,- kaut kur jāparādās gaisa burbuļiem. Problēma notiek, jo, ilgstoši nedarbinot dzinēju, degviela attek no degvielas vadiem, tās vietu aizņem caur nehermētisko savienojumu vai plaisu korpusā ieplūstošais gaiss, vēlāk darbinot, sistēmai jāatgaisojas, tāpēc nepieciešama ilgstoša startēšana.
Piebaldzens rakstīja: BEERNUDAARZS...
Precīzi!
Vispar es jau šķiet vakar renaultclub.lv forumā PM aizsutiju par spoileriem. Ebayā var šo to atrast
Centis_Nuudele rakstīja:
smoke rakstīja: gaiss degvielas sisteemaa?
Pirmo reizi dzirdi kaut ko tādu?
Tas bija mans minējums par ticamāko problēmas cēloni, dīvainīt
gaiss degvielas sisteemaa?
www.renaultclub.lv
tadsjautues rakstīja:
Master_D rakstīja:
tadsjautues rakstīja: viens te nesen gribeeja salikt manam 1.9D vokswagenam ar savu kaut kaadu reno 2.1TD un apd***ās neks vinjam nesanaaca
Dragreisers ar 1.9 D
Cik tev līd simtam - 17 sekundes ?
da kads tur dragreis bet kaut kaa vinjsh iet katraa zinjaa labaak par reno
Nu, ja tik labs tev tas apaāts, ka bija janomaina avatars, lai citi nenoskauž
Magistrs rakstīja:
Kā tad. Pietiktu pat ar bāzes 6ser, par M6 nemaz nerunājot.
cena? mērķauditorija?
Maģistrs ir palama?
Magistrs rakstīja: catalog.auto.ru/...
Es fanotu par reno 4, 1962 gada ar 0,8 motoru
nu ja, bet pagaidām atliek fanot par kreiso roku un faktu, ka darba devējam joprojām izskatās ka tu pie datora strādā.
Drošība, dzinēji, un vairums dizaina līniju ir krietni virs vidējā.
Ja vien pietiktu prāta jauno Laguna Coupe uzbūvēt maksimāli tuvu konceptam ( www.carbodydesign.com/... ) uzlikt kardānu un kādu no 4cil.dCi jaudīgā gala, tam autiņam nebūtu konkurentu.
Tu mani vairs nesaukā ok, jefiņ!
Es runāju par markas izaugsmi nevis klubu, Alpine un 5 turbo ir vēsture, Clio Sport - mēģinājums, bet, manuprāt, neveiksmīgs.
ibio rakstīja:
smoke rakstīja: Renim nav: pakaļpiedziņas(vajadzētu) un
bļā, kas tu pa renault fanu un kluba dibinatāju, ja nezini par tādiem auto kā Alpine, Clio sport u.c., kuriem ir tirsas piedziņa
Alpine, 5 turbo u.tml.reno perspektīvu sakarā nebūtu vērts aplūkot
Stendzenieks?
Nedomāju, ka šim tāds pieaudzis dēls.