iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Centis_Nuudele 14.05.2009 10:57

Ideots rakstīja: kurš teica, ka MB ir dārgs un neekonomisks ?

www.mbclub.lv/...

Nu, es tak vienmēr esmu teicis, ka MB ir lēts un neekonomisks.

Centis_Nuudele 14.05.2009 10:05

Ozz rakstīja:

ursis rakstīja: Ozjka,Snjikeljspaarni,ko tur fiderasi dara uz muusu tiltinja?

tieshaam buus reversaa satiksme?

tad pirmaa Latvijā?

es neskaitu to pagaidu ideju ,kas bija uz vantinieka.

kaut kas tur buus...

tikai kaa buus tiem, kas gribees no jaunciema uz vecmiilgraavi tiktjo ja brauc peec notiim, tad paarkaartoties varees tikai kaadus 20 metrus

A kāpēc jūs negribat braukt caur Limbažiem un Siguldu

Centis_Nuudele 14.05.2009 10:03

Ozz rakstīja: tas benceļa dzineejs darbojas peec uudensdzirnavu principa

jo lielaaks kritums degvielai jo lielaaks PS

Nākošais solis Zigim - vadāt bendzīna kannu uz jumta, būs vēl lielāks kritums.

Centis_Nuudele 14.05.2009 10:00

Ideots rakstīja: a es, a es savan Opim uztaisīju motora tūnu

dubultā galvas blīve, !

Ā, tagad vari braukt ar 72. bendzīnu?

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:58

Es te salasījos, ka Pozijam tērē tikai 6 l uz 100, tikai tāpēc arī pirku tādu auto......pietirsa viņš mani.

Pozjka - durak!

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:57

5 grūtām darba dienām renaultā...

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:55

Bav. Mēzl. Wāgen jeb Zilais Valis tie lietots tikai wīkendu izbraukumiem - lai relaksētos pēc 5 grūtām renaultā. Nobraukums tuvojas 2 štukām, pagaidām galvenā rūpe ir tas caurums kurā jālej bendzīnu. Kas to būtu domājis, ka tāds mēzlwāgens tērēs gandrīz litru uz sotaka vairāk nekā četri apļi

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:51

Siksparnis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Septiņpadsmit Pavasara Mirkļi kopā ar Renaultu, un nervi - čupā.

Nevajag tik daudz pavasara mirkļus baudīt, savādāk iesit pa galvu.

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:50

msh rakstīja: Kaut kā līdz šim nācies mainīt tikai pirmās divas tevis nosauktās

Varu tev rekomendēt Pozija kontaktlēcu kantori.

nopērc, ieinstalē acīs un mainot pirmās divas ieraudzīsi ka tās nav vienīgās. Varbūt ieraudzīsi vēl kautko, kas līdz šim tev palicis nepamanīts.

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:45

Rocenes sviru piesēju ar drāti pie grīdas, lai instinktīvi nepievelku pēc aizdedzes izslēgšanas. Citādi katrreiz jāņem nost pakaļējos riteņus.

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:43

Septiņpadsmit Pavasara Mirkļi kopā ar Renaultu, un nervi - čupā.

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:40

Sūdīgā VAG koncerna izstrādājumam, kuram cena neatbilstoši liela mašīnas vērtībai, Škodai tātad, pēc 200kkm nobraukuma pakaļējie suporti nav jāmaina....un vēl ilgi nebūs jāmaina.....

Kā teiktu tēvocis Štirlics - informacija k razmišļeņiju.

Centis_Nuudele 14.05.2009 9:37

ursis rakstīja:

P.S. LmY drapaks veel nav izjucis? (LmY -leishu males yonas).

Jēdzienam Drapaks atbilst manā lietošanā esošais renaults.

Izjucis vēl nav, bet pakaļējie suporti ir jāmaina gan. Gaidu kad servisam piegādās detaļas.

Informācijai - noskrējiens 80 kkm, no tiem max.10% jeb 8kkm pa zemes ceļiem - pa tiem pašiem, pa kuriem ar renaultu nedrīkst braukt.

renaulta kvalitāte rullē.

Jo lētāks, jo labāks.

Centis_Nuudele 14.05.2009 7:54

Labrīt.

Priecīgu wīkendu.

Gulēt jāiet vakarā.

Uz darbu jāiet no rīta.

Maskavā ir auksts.

Pirmais nepazīst lētāko profu. (neticami, ka Pirmais kaut ko no lētākajām mantām nepazīst...)

Pozjka - durakk.

Uz redzēšanos.

Centis_Nuudele 13.05.2009 17:25

Eu, servismeni! Tu tiešām nezini cik bukses tavai šķibajai mucai ar leišu numuriem ir pakaļgalā

Centis_Nuudele 13.05.2009 17:11

Pulksteni viņš noslīcinās podā.

Centis_Nuudele 13.05.2009 17:11

Ķiveri piekakās aiz dusmām ka noslīcinājis pulksteni podā.

Centis_Nuudele 13.05.2009 17:10

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

msh rakstīja:

RHINO rakstīja: Būtībā varētu pakaļējais tilts taisīt to peldēšanu , a būkšķis atpakaļgaitā varētu būt motora spilveni

Pakaļējajam tiltam tur ir tikai divas bukses kuras varētu izraisī tilta peldēšanu un tām tad būtu hvz kādā stāvoklī

četras gan, cienītais servismeni (ja nav kvatra).

Nu nu, uzskaiti, kuras tad ir tās četras

2 majatņikiem, 2 - Panāra svirai.

Centis_Nuudele 13.05.2009 15:59

Sviestc.... ir nu gan niks....

Centis_Nuudele 13.05.2009 15:00

msh rakstīja:

RHINO rakstīja: Būtībā varētu pakaļējais tilts taisīt to peldēšanu , a būkšķis atpakaļgaitā varētu būt motora spilveni

Pakaļējajam tiltam tur ir tikai divas bukses kuras varētu izraisī tilta peldēšanu un tām tad būtu hvz kādā stāvoklī

četras gan, cienītais servismeni (ja nav kvatra).

Centis_Nuudele 13.05.2009 14:51

axel182 rakstīja: Centi_ shamam stuures atdures nereguleejas- kaadas i, taadas ir.....

OK, ja ne tad ne.

tās manas garās penteres morāle: izgriežot stūri līdz galam uz amortizatoru darbojas spēks, kurš nesakrīt ar amortiņa asi, resp. - ar visas stoikas pagrieziena asi. Tur sanāk tas lauziens.

Centis_Nuudele 13.05.2009 14:26

Būs Sulis......

Centis_Nuudele 13.05.2009 14:26

Pozjka - durak!

Centis_Nuudele 13.05.2009 14:23

Ko es domāju....

Vai tu zini kāda ir priekšējās piekares ģeometrija?

Visiem tiem šaurajiem leņķiem pieskaiti klāt mašīnas svaru, ritenim pielikto griezes momentu, riteņa rotācijas plakni attiecībā pret mašīnas kustības virzienu utt. un dabūsi rezultanti.

Varbūt problēma nepareizi noregulētās atdurēs un tava stūre līdz galam ir par daudz līdz galam?

Centis_Nuudele 13.05.2009 14:01

Pirmais, davaj sarēķini cik gāzbetona klučus var iemūrēt 5 stundu laikā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti