iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Centis_Nuudele 21.01.2010 10:01

Ja topika autors varētu būt tik laipns un uzrakstīt atskaiti par pasākumiem problēmas novēršana - mēs visi no tā tikai iegūtu.

Centis_Nuudele 21.01.2010 9:59

i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele, re ku Tev paskaidroja kas ir čurāšana!!

Nevis man, bet Tev paskaidroja.....un nevis čurāšanu bet "netur spiedienu". Un ja ar netur spiedienu saprot ka sprausla nenoslēdz, tad Pirmajam taisnība par spiedienu reilā.

Man patiesībā vienalga, tikai sarunas uzturēšanai.....

Centis_Nuudele 21.01.2010 9:35

Dirigents rakstīja: esmu spiests paziņot ka Jaunā Gada svinību Bankets tiek apvienots ar Līgo Nakts svinībās,abus pārnesot uz Lieldienām,kuras ir gaidāmas ne ātrāk kā augustā!

tev gan pieblīvēts kalendārs!

Laikam esi ļoti strādīgs pilsonis.

Centis_Nuudele 21.01.2010 9:32

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja: ...... vēl sprauslas netur spiedienu - čurā (bet tad arī sprausla strādās skaļi).

.......

nu bļēģ vēl viens eksperts jobstvaimaķarārā

ja komonreila (ierastīts pašā pirmajā postā) sprausla netur spiedienu, tad uz tāfeles sen deg uzraksts "ček inžekšin" tikai tā iemesla dēļ, ka augstpiediena sūknis nespēj uzkačāt spiedienu un to mizu vispar nevar dabūt dziesmā arī velkot....

un padomā kur varētu palikt tā degviela, ko sprausla nespēj noturēt šinā????

Neesmu dīzeļu eksperts... .. sprausla var čurāt, bet spiedienu turēt. Kad ciet - tad ciet, bet smidzināšanas vietā taisa strūklu vai tamlīdzīgi. Tikai šo defektu neatradīs neviens elektronikas diagnostikas stends, sprauslas jāņem ārā un jāliek tam paredzētā stendā.

Centis_Nuudele 21.01.2010 9:23

pozitiivais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Pozij, davaj pastāsti kā profesionālis: tagad ziemā kad no lauka ieiet siltā telpā, man aizsvīst brilles. Tā tam jābūt saskaņā ar fiziku (Pirmais izskaidros smalkāk, ar formulām).

Vai kontaktlēcas arī aizsvīst?

neaizsvīst bet ja tās lietosi iekšēji, tad tiršamais gan aizķeps ciet

paldies, ka pabrīdināji......jau biju sakrājis naudu pirmajai iemaksai priekš "manas lēcas", bet tagad pārdomāju. Negribu nekādus aizcietējumus kontaktlēcu sakarā.

Centis_Nuudele 20.01.2010 13:49

Pirmais rakstīja: kur ir tas pamuļķis?

Tev pazuda spogulis

Centis_Nuudele 20.01.2010 13:03

Kas tur ir?

Centis_Nuudele 20.01.2010 13:02

Es jau nesaku, ka kvēlsveces neuzsilst pietiekoši tāpēc ka aķis iet uz galu.....es to minēju tikai kā varbūtību, jo man nekāda dārzeņa pēc nav bijusi vajadzība iedziļināties kāmaunreiļa dīzelī.

Nu tak jāsamēra tās sveces un nodegušās jānomaina, ja gļuks turpinās tad jāmaina aķi.

Centis_Nuudele 20.01.2010 11:54

brmbrmm rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...

Tu kaut ko jauc. Es neko tādu neapgalvoju. Domāts bija, ka 5 sek laikā tā svece ir jau sakarsēta tik tālu, ka pati vairs karstāka nepaliek, bet gan sāk sildīt apkārt esošos objektus.

Skaidrs, ka bezgalīga pretestība nozīmē pārdegušu sveci. Es prasīju, cik ir jābūt pretestībai, lai būtu skaidrs, ka svece ir darba kārtībā? Vai tas būtu visos pārējos gadījumos?

Neesmu interesējies par kvēlsveču pretestībām, bet domāju ka nekas savādāks kā jebkuram elektriskam sildelementam tur nav...tātad maksimums pāris omi.

Centis_Nuudele 20.01.2010 11:01

Brmmbrmmm, parādi man tādu kvēlsveci kura 5 sekundēs spēj uzsildīt līdz , piemēram, -15 grādiem atdzisušu vairāku kg smagu alumīnija kluci...

Centis_Nuudele 20.01.2010 10:59

brmbrmm rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Visvienkāršāk, kad vadi ir noņemti, ir izmērīt kvēlsveces pretestību, un viss būs skaidrs.

Kas tur būs skaidrs? Cik lielai jābūt kvēlsveces pretestībai, lai "viss būtu skaidrs"?

Ja pretestība ir bezgalīgi liela, tad svece ir pārdegusi. Elementāri.....

Centis_Nuudele 20.01.2010 10:28

edgars80 rakstīja: dzert mazāk vajag..., tad kontaktlēcas nesvīst

Ja tu vēl nezināji - kontaktlēcas liek acīs, nevis barības traktā.....

Centis_Nuudele 20.01.2010 10:25

Sretsked rakstīja:

Pazīme,ka kvēlsveces kādos dažos cilindros ir beigtas.

Vai nebūtu bijis vienkāršāk noņemt tām vadus un pa tiešo uzmest no + klemmes vadiņu, lai pārbaudītu primāri, nevis spriest par ķēdes izliekuma leņķi ?

Visvienkāršāk, kad vadi ir noņemti, ir izmērīt kvēlsveces pretestību, un viss būs skaidrs.

A par izliekuma leņķiem es spriedelēju tikai sarunas uzturēšanai. Es neticu, ka tik gudram dīzelim ar komenreilu kvēlsveces ieslēdz pa taisno no aizdedzes atslēgas bez jebkādu elektronisku smadzeņu starpniecības. Bet jebkuru elektronisku smadzeņu darbībai ir svarīgs procesoru barošanas spriegums. Ja tā nav, tad nav.....ne mans dīzelis, ne man par viņu jāiespringst.

Centis_Nuudele 20.01.2010 9:51

Manam bumbierim, benzīnniekam, nosēdās aķis....vispirms sāka gļukot āra gaisa termometrs, pēc tam "uzkārās" lukturu korektors un tikai pēc tam atteicās griezties starteris.

Tā kā varbūt ir iespējams, ka sakarā ar nepietiekošu smadzeņu barošanas spriegumu kvēlsveces nesilst pienācīgi, bet starteri vēl pagriezt var.

Centis_Nuudele 20.01.2010 9:47

Varbūt, atkārtoju - varbūt.....dziļi teorētiski - ja sūdīgs aķis, arī kvēlsveces nesilst pienācīgi....

Centis_Nuudele 20.01.2010 9:44

Pozij, davaj pastāsti kā profesionālis: tagad ziemā kad no lauka ieiet siltā telpā, man aizsvīst brilles. Tā tam jābūt saskaņā ar fiziku (Pirmais izskaidros smalkāk, ar formulām).

Vai kontaktlēcas arī aizsvīst?

Centis_Nuudele 20.01.2010 9:43

pozitiivais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

pozitiivais rakstīja: kas pa klusumu....kas te tagad dežurants...ka p-izdi? izlaidušies gnīdas...

Privet, duračok!

čau vecā pakaļa!

Pfuij, tu gan esi viens rupš tēviņš.

Centis_Nuudele 20.01.2010 8:39

brmbrmm rakstīja: , ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā.

Centis_Nuudele 20.01.2010 8:34

pozitiivais rakstīja: kas pa klusumu....kas te tagad dežurants...ka p-izdi? izlaidušies gnīdas...

Privet, duračok!

Centis_Nuudele 20.01.2010 8:32

7924 rakstīja: Vai tas driseļvārsts atrodš vietā Nr1.????

Jā, Nr.1.

Nr.2 ir gaisa mērītājs

Nr3. - ?varētu būt ?? kartera ventilācijas pievads. Un iespējams, ka tev jārok tieši tajā virzienā. Ja droseļvārsts ir pieķēzīts tā ka nestrādā, tad praktiski vienīgā iespēja ka tas noticis no kartera ventilācijas. Iespējams - velk uz virzuļgrupas kapitālo remontu.

Ja motors ir tehniskā kārtībā, droseļvārstu nav jātīra ik pēc pāris mēnešiem.

Centis_Nuudele 19.01.2010 13:03

Pārdaugavā turpmāk būšot Ūpju iela.

Centis_Nuudele 19.01.2010 13:03

Pirmais rakstīja:

ursis rakstīja: un kad tad beidzot 182 tofika autors saluugs augsti godaajamos catotaajus uz jaunaa gada sviniibaam?

+1

Khm....jautājums vietā.

Centis_Nuudele 19.01.2010 13:00

7924 rakstīja: Tad sanāk, ka gaiss neiet cauri kā nākās tam droseļvārstam. ja tā, tad viņš varētu būt aizsērējis, ja ir aizsērējis, vajag iztīrīt, ja tā, tad ar ko.. Paldies

Ja aizsērējis droseļvārsts, tad iztīrīt viņu varētu ar kādu cukmūra tīrīšanas instrumentu....painteresējies pie skursteņslauķiem vai brīvprātīgo pažarnieku biedrībā.

Cilvēk, tam droseļvārstam liesāku kulaku var izbāzt cauri.

Centis_Nuudele 19.01.2010 11:06

Centis_Nuudele rakstīja: Caur droseļvārstu iet gaiss.....vai tu lej kaut ko pie benzīna vai nelej, tam gaisam būs pilnīgi vienalga.

Piedošanu.....varbūt 99. gadā Spānijā vēl ražoja mašīnas ar karburatoriem

Centis_Nuudele 19.01.2010 11:04

Caur droseļvārstu iet gaiss.....vai tu lej kaut ko pie benzīna vai nelej, tam gaisam būs pilnīgi vienalga.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti