Kārtot: Augošā secībā
valetudo 05.01.2008 22:04

Pirms iedarb. jāieslēdz uz 20-30sek tālās gaismas,pēc tam jāizslēdz ,jāiztur 20-30sek pauze un jādarbina. tā tiek aktivizēti pirms palaišanas ķīmiskie proc. aķī. Momentāls starts lielos mīnusos(simti ampēru) grauj akumulātoru.

valetudo 02.01.2008 19:52

to girttz : Vēlreiz apskatījos ok filmā iet runa par 60. beigu camaro z28 modif . ar 7.5 mot. >400zs .Diktors:-uz to brīdi jaudīgākais sērijveida auto pasaulē-nekad camaro vairs nebūs tik jaudīgs. Ja interesē varu uzdāvināt DVD disku ar fragmentu.Aprakstos dotais modelis tiek maz pieminēts,pārsvarā bāzes z28-290zs,ja atradīšu ielikšu linku.

valetudo 01.01.2008 20:33

Edžulis rakstījaKas tās par muļķībām, ka 911 ir vadāmības etalons? Par kuru modeli ir runa vispār? Tas pats Audi R8 noteikti vadās labāk! -kas tās par muļķībām,ka R8 vadās labāk. Nevajag jaukt 2 dažādas lietas -vadāmību( steering) ar stabilitāti uz ceļa. vadāmība ir spēja ātri un precīzi izpildīt manevru max īsā ceļa un laika posmā-pilnpiedziņa R8 principā tam traucē,stabilitāti protams paaugstina. Stabilitāte -max ātrums pie kura var palikt uz ceļa ar jebkuru segumu.Aizmugures piedziņa(it sevišķi ja motors aizmugurē vai centrā un īsa riteņu bāze) labai vadāmībai atbilst vislabāk.Vinstrolam taisnība- porshe modeļi ,kas atbilst šiem kritērijiem vienmēr ir bijuši vadāmības etalons.Rallijā galvenā nozīme tomēr ir stabilitātei,protams arī vadāmībai(mazākā mērā,jo tur nav jāizpilda strauji pagriezieni ik pēc 3-10m,kā apbraucot konusu rindu vai agresīvā ielas satiksmē)-tāpēc tur ir pilnpiedziņa.

valetudo 28.12.2007 13:49

1) mustang 1995. v6 3.8-totalshit 2)mustang 1995.v8 5.0-drusku labāks 3) camaro 1995. v6 3.8 nav camaro-nav vērts ņemt 4) camaro 1995. z28 5.7 -ir vērts ņemt it sevišķi ja ir iespēja tuning 5)mustang pēc 1999. v6 un v8 gt neatbilst cenai 6)camaro z28 5.7 v8 pēc 1999- perfekta izvēle,kas apgalvo pretējo nav ar to braukuši(pilnīgi piekrītu vinstrol)Te iet runa par 4.paaudzes Camaro 1993-1998.Bāzes modelis 3.8 V6-Camaro nosaukuma necienīgs(1.paaudzes Camaro 60.g sāk. bija jaudīgākā sērijv . mašina pasaulē-virs 400zs) un Z28-5.7 l ar nesalīdzināmi labāku vadāmību un daudz ef . bremzēm, par dinamiku nemaz nerunājot.1998.g beigās notika ļoti būtiska Camaro Z28 modernizācija(daži to sauc par 5.generation).1).Sāka uzstādīt nedaudz deforsētu corvetes motoru LS-1 power 5.7(ko par kapeikām var forsēt atpakaļ un uz augšu-līdz pat 1100zs zem 3 sek.-100-Amērikā viens no populārākajiem ielas drag modeļiem-skat saitus pa camaro z28 ar LS1.LAi forsētu līdz tādā jaudām vāciešus vai japāņus vajag 10x vairāk naudas.) 2) Tika palielināta par 50% visbūves cietība(hidropresēšanas tehnoloģ) 3) Nelielas izmaiņas dizainā 4) ESP sistēma (atslēdzama).5)uzlabotas bremzes,visi vent. diski. Ir nācies pabraukāt ar 1999.g Z28 .Biju pārsteigts par perfekto vadāmību(ar atkarīgo aizmugures piekari!) un rāvienu-tuvojas corvetei.Subjektīvi iespaidi labāki par BMW M5 ar 5 litr mot.Latvijā ,Igaunijā ,Lietuvā Camaro Z28 1999-2002 atrast praktiski neiespējami.Vācijā var -cena virs 12000e. Amērikā -nesists 10000-20000 USD. SS.lv tirgojas Pontiac firebird trans am 5.7-camaro z28 dvīņubrālis(arī LS-1 motors) . Mustangs pat ar jauno V8 (no 2000.g)-testos atpaliek no z28. Nevajag visus camaro bāzt vienā maisā. Tas ir tas pats kas salīdzināt BMW 518(1990) ar m5 (2002). Pats arī esmu RWD un BMW fans.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti