Kārtot: Augošā secībā
CRDI 14.04.2012 9:43

Slinkais rakstīja:

slaaists rakstīja: Pulka gadus apakaļ, kad mp3 sāka plašākas tautas masas klausīties, ar muziku saistīti profesionāļi negribīgi atzina, ka kvalitātes zudumi nav ar ausi atšķirami (nu ne 56kbps saprotams). Kādu gadu atpakaļ "Nākotnes parks" laikam tāds raidījums, garmatains raidījuma vadītājs bija DJjus, bogdanus taranus, kādus 4 uzaicinājis, atšķirību notestēt, arī bez sekmēm.

Kas tev tajā mašīnā par hi end audiosistēmu, un kas par unikālu dzirdi, ka tev mp3 tik dikdi ausīs griež. Ja tā, tad ko mocies ar cd utt, liec vinila patafonu audī. Par platēm spriež, ka skaņa vislabākā! Domāju vibrācijas tavā autiņā nebūs problēma, tāpat, kā unikālā skaņas izolācija, lai mp3 trūkumus sadzirdētu

man maģīš prot WAV ar vidējo 1400-1500kbps un starpība ir ļOOOti ievērojama. dzird kādus 3-4 instrumentus vairāk par tās pašas dziesmas 320kbps un kopumā skaņdarbs kļūs ļoti sulīgs

Neirs, var būt runa par spektrālām izmaiņām MP3 vs WAV, bet tas ka var dzirdēt instrumentus vairāk tā ir plika iršana.... Tas ka sliktāk atskaņo MP3, tas ir sūdīgs kodeks tavam maģītim. Piem SAMSUNG TAB, arī SAMSUNG GALAXY W tel. + nedārgi, bet kvalitatīvi, studijas monitori, ESi nEAR 5, atšķirība vienkārši klausoties NAV dzirdama, ja savirpina ausi tūbiņā, sasprindzinās tad kaut ko var sadzirdēt, bet arī tikai tajā spektra daļā, kurās nav būtiskas muzikālās informācijas.

Cik instrumentus vairāk/ mazāk dzirdi WAV vs CD ?

CRDI 14.04.2012 9:33

msh rakstīja: Nē nu kaut kādam popam žopam droši vien vajag kaut kādu ahūnu audiosistēmu. Bet lai samanītu starpību starp, teiksim, sitamo šķīvju šķindoņu 320 kbps mp3 un loseless, pietiek hoķ ar vidusmēra astoņdesmito/deviņdesmito gadu radiotehnikas dzelžiem mājās, un mašīnā - pat ja nevarētu - kas man tagad speciāli būs visu mūziku uz mp3 priekš klausīšanās mašīnā jāpārspiež?

Davai no tevis degviela līdz vēju pilsētai un atpakaļ un aizbraukšu pārbaudīt tavu audiālo uztveri, nevis ar tavas mizukastes Āudio, bet ar sistēmu, kuras vērtība ir vismaz tava mizukaste ar visu gāzi x 3. Ja rezultāts būs tev nelabvēlīgs no tevis degviela x 2.

Starp citu, ja jūt ar ausi atšķirību starp MP3 (it sevišķi 320) un loseless, tas nenozīmē, ka MP3 ir sūds, bet gan sūds ir tā ietaise kura konvertēja uz MP3, vai tā kura konvertē atpakaļ.

No lurkomores:

Огромный срач вылившийся в два тестирования в студии следующего материала mp3-128 (as en/decoded wav) vs. mp3-320 (as en/decoded wav) vs. original cd (as original wav). Анализируя написанные каждым участником результаты с результатами в конверте выяснилось, что никто не слышит разницы не то что между 320 и CD, но и между 128 и CD. Для неверующих были показаны спектрограммы всех файлов, где явно было видно что из них что (p.s. кодирование в mp3 производилось лэймом с опциями -q 0 -ms -b 128/320 соответственно.

Ja gribi varam atkārtot ar Tevi, studiju kur veikt eksperimentu sarunāšu.

CRDI 13.04.2012 21:21

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Nosmīkņāju par to USB - tev ir tik zemas prasības pēc skaņas kvalitātes?

eu atlon, man likās, ka tev tak vajadzēja zināt, ka caur USB var izdabūt labāku skaņu kā tā mašīnas miskatīte var atskaņot

Viš i no tiem tjoplij lampovij zvuk guru

interesanti kur jams savā pieckatlu audī ir iebūvējis oglu elektrostacijju?

Bardačokā.

CRDI 13.04.2012 21:20

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Gribas ādas salonu, klimu, sildāmus beņķus, briļļu turētāju, migliniekus, elkoņbalstu, kruīzi, ādas multistūri, pārkingu vai kameru, tumšos stiklus, labu audio un USB, lai nav diski jāvazā līdzi. Viss izņemot USB un pārkingu, ir manā esošajā auto un pagalam negribas no tā visa atteikties.

Nosmīkņāju par to USB - tev ir tik zemas prasības pēc skaņas kvalitātes? Patlaban lietoju diskus, vidēja termiņa risinājums būs mainītāja ieejai pieslēgts rockbox'ēts īpods, stipri tālākā nākotnē īpoda vietā varētu padomāt par datoru - galu galā carputer'is nemaz nav tik dārgs prieks... Nu kādas pāris reizes lētāks par tādu maģi kā Ural CCD...

Tad jau atkal kādu gadu lasīsim par to kā tulīt, tulīt viss būs saskrūvēts, tik vēl gāze jāuzliek, jo tam paredzētā nauda aizgāja ipoda instalācijai.

Eu a manai kijai nekas nav jāinstalē, tik jāpisprauž ipods, tiesa kābels kaut kur pairsts, jo netīk man āboli, sūds. Tad jau tas audi ir sūds, ja nav tādas lietas stokā.

CRDI 13.04.2012 21:09

DekstersFF rakstīja:

CRDI rakstīja: Te links www.tvnet.lv/...

Patēriņs jau izklausas patīkams, dizains ar tā nekas.

Sūds,protams.

Nu par to jau šaubu nav Vot ja būtu tieši tāds pats, bet A90q tad jau būtu viss bumbās

CRDI 13.04.2012 21:04

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Nosmīkņāju par to USB - tev ir tik zemas prasības pēc skaņas kvalitātes?

eu atlon, man likās, ka tev tak vajadzēja zināt, ka caur USB var izdabūt labāku skaņu kā tā mašīnas miskatīte var atskaņot

Viš i no tiem tjoplij lampovij zvuk guru

CRDI 13.04.2012 17:49

GB12 rakstīja:

CRDI rakstīja: Man jau kaut kā tas likās, kad sākās tur visādas "otmazkas"...

Negribu zīlēt, bet man liekas, ka to līgumu lauzīs, un panāks vienošanos, ka esoši FR, varbūt ne visi, paliks CP īpašumā. Vai arī tiks sludināts jauns iepirkums, kura gluži nejauši FR tehniskā specifikācija sakritīs ar šiem.

... un varbūt vinnēs tas pats Vitronic Baltija...

Nu lai nebūtu aizdomīgi droši vien kau kā pārkristīsies- Vitronic Latvija, Vitronik (ar kā) Baltija utt. utml.

CRDI 13.04.2012 16:36

Man jau kaut kā tas likās, kad sākās tur visādas "otmazkas"...

Negribu zīlēt, bet man liekas, ka to līgumu lauzīs, un panāks vienošanos, ka esoši FR, varbūt ne visi, paliks CP īpašumā. Vai arī tiks sludināts jauns iepirkums, kura gluži nejauši FR tehniskā specifikācija sakritīs ar šiem.

CRDI 13.04.2012 15:57

tv.delfi.lv/...

Labi teksti par tiem FR uzraugiem

CRDI 13.04.2012 15:15

Te links www.tvnet.lv/...

Patēriņs jau izklausas patīkams, dizains ar tā nekas.

CRDI 13.04.2012 15:14

Pļe, ir tak tie franči stulbi un nepaprasīja mūsu autospecam, kāds motors jāliek iekš auto (2,3l, pieci katli, + gāze), šamie ņem un ieliek 1,6 turbo benz. + elektro.

Nekādi nevaru saprast, kapēc visa autobūve pārvietojas mazāku motoru + elektro virzienā, ja jau mūsu šrotguru saka vajag ne mazāk kā 2,3 un gāzi.

CRDI 13.04.2012 14:30
CRDI 11.04.2012 11:12

msh rakstīja:

tad jau iepirkšu arī kādu vw polo

Es gar zemi.... nav vēl nobeidzis ar vienu lūzni, jau sapņo par nākamo

Tuvākajos gados tas tips ar SAVU auto uz ceļa nebūs, guliet mierīgi pilsoņi, jo:

a) patreizējo lūzni finansiālo apstākļu dēļ (mamma nedod pienācīgu kabatas naudu) nevar novest līdz TA kondīcijai;

b) to pašu apstākļu dēļ pāris gadus stutēs tajā lūznī megagāzi, jo tikai ar benzīnu braukt nevar atļauties (skat. punktu a par finanšu līdzekļiem);

c) tad kad tas viss būs sastutēts, tad nebūs naudas par ko uzpildīt to megagāzi, jo visi finanšu līdzekļi tiks guldīti nākamajā lamatā, slapji sapņojot par to, kā tā reiz rūks un ar to varēs "izkost" Dekša Mini

CRDI 10.04.2012 23:06

A tam msh nav tas audis no domkrata uz galvas vai kur citur uzkritis?

Braucamas mašiņas šam nav, krūiza slēdzis nav nopirkts, pats kruīzs droši vien sekcijā aiz stikla, bet šams rēķina kā, cik un kur slēgās neesošu tumbleri.

CRDI 10.04.2012 18:30

www.db.lv/...

Re kā, citur cilvji ir gatavi maksāt par FR būšanu, a šamiem nedod to prieku

CRDI 10.04.2012 9:06

DekstersFF

PS. Es tev varu nodemonstrēt atmosfēriska 1,6 litru dzinēja sniegumu pret tavu 2.3 Vēlies?

Vot šito nevajag! Tam puikam tak viņa slapjais sapnītis par kruto audi izkūpēs.... Un kā lai bez sapņa cilvēks dzīvo?

Man jau liekas, ka tam provinces puikam tā braukšana ar to audi ir stipri tālā plānā. Šamam svarīgākais ir nepārtraukti par to jūsmot, čurājot rozā un iršot mazas zaļas bumbiņas, un otrām kārtām nepārtraukti to skrūvēt.

CRDI 10.04.2012 8:52

msh

braukt ar audī kuram ir visāds aprīkojums

Piemēram āra temperatūras datčiks, kuram tika taupīts pusgadu, lai varētu atļauties.... Cita aprīkojuma nav, ā vēl ir ne visai gudrs šofers....

Klau man jau liekas, ka tu veselu mūžību lielies ar to ka tulīt, tulīt nopirksi maximā spožos tjūninga ventiļu korķīšus un mauksi uz tehnisko.... Bet kaut kaut kā vēl aizvien tavi teksti ir stiprās nākotnes formā.

Un tā arī nav dzirdēts ar ko tas arhaiskais 5 cilindru motors ir tik stipri labāks par jebkuru šinī gadu simtenī ražoto. Tas motors ir tik laps, tik laps, ka fofāgens nolēma to neražot...

CRDI 09.04.2012 20:06

Neesmu audī specs, man jau vispābā liekas ka vw grupas auto ir tikai drusku labāki par tūdu, it sevišķi 20+ gadīgi , bet teitan esošie www.ss.lv/... neviens nav dārgāks par 5k airo

CRDI 09.04.2012 18:53

Šams jau neizceļ audī. Šams jau tikai atzīst to savu šrotu kā autobūves augstāko lidojumu. Jo redz tur ir 2,3 litri iekš 5 cilenderiem, ar neaprakstāmu jaudu (laikam dzīves sākumposmā bija 130 zirgi), un pļaujmasšīnas cienīgu griezes momentu.

Viss pārējais, kas tapis pēc tam nav viņa uzmanības cienīgs.

CRDI 09.04.2012 15:27

msh rakstīja: P.N. Kur tu esi izrāvis tādu brīnumu kā latvijā jauns pirkts B3? Tādi labi ja ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

Nepateikšu vai tieši LV ir pirkts jauns, bet ka LV īpašnieku rokās nonāca jauns toč zinu. Tas audi pieder ģimenei, kura bija/ ir saistīta ar tāljūras braucieniem.

Kapēc nevar salīdzināt? Tam audi, sekojot taviem vārdiem, viss ir labāk un superīgāk- lielāks motors, zs vairāk, vieglāks.... Nu labi griezes moments kā zālespļāvējam

Bet nu pieņem to domu, ka jebkura iauto jūzera braucamais, pat indženera skorpis, ir būtiski pārāki par tavu šrotu, jo.... Tie visi ir braucami, un lietotājiem nav jāgaida algas diena, lai nopirktu sauju ar uzgriežņiem, ar domu ka kaut kad tā izrūsējusī skrūvju bundža brauks pa koplietošanas ceļiem.

CRDI 08.04.2012 23:46

Nu labi, nokļūdījos. Kaut gan VW vācu lapā un arī USA lapā neeksistē tāds FOX/ LUPO. Tas tiek ražots tikai vienam tirgum. Nokļūdījos, jo gadi ātri paskrējuši

Starp citu turienes tirgum VW ražo arī autobusus un vilcējus, bet tapēc neviens nerunā par VW kā kravas auto ražotāju.

Un par to tava šrota dinamiku atļauj pasmaidīt, šodien izskrējos ar tādu kā tavs, tik vien atšķirība, ka tas nebija no šrota, bet gan savā laikā pirkts jauns LV, un visu laiku bijis vienas ģimenes īpašumā. Nu mana šujmašiņa ar 1,6 l, 115 zirgiem, 255 nm izrādījās kudiš ņiprāka uzrāvienā nekā tas audis ar 2,3.

Kad man tikpat gadu cik tev man bija 87. gada passats ar 2,2 5 cilindriem, un man ar likās, ka tas ir autobūves labākais sasniegums, un visi tilpumi zem tā ir sūcs.

CRDI 08.04.2012 17:17

msh rakstīja:

CRDI rakstīja: Msh, Tu esi tikpat atpalicis kā tavs šrots, lupo sen kā neražo

Nu jā, kopš tā laika tā vietā nācis Fox.

Galīgi atpalicis un neizglītots, un vēl ar to lielās.

Vispirms bija FOX, kuru sākotnēji ražoja D. Amerikā tikai turienes un Meksikas tirgum. Pēc tam to drusku pārdizainēja, nokristīja par LUPO un mēģināja tirgot Airõpā.

Abus vairs neražo, man liekas gadus desmit.

CRDI 08.04.2012 17:12

DekstersFF rakstīja: msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.

BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.

No maija iekš KIJU salona varēs notestēt i40 dvīņu brāli (māsu) OPTIMA, kurš dizainiski man labāk tīk, tik manai saprašanai nepareizā virsbūve- sedāns.

Tā OPTIMA, jaunir savākusies diezgan daudz pozitīvas atsauksmes un prīzes, t.sk. arī par price/ performance attiecību. Un cik zinu tajā mašiņā vienīgā lieta no Korejas ir aizdedzes atslēga.

Bet nu jā galvenajam autoekspertam viedokli nepajautāja.

CRDI 08.04.2012 12:19

Msh, Tu esi tikpat atpalicis kā tavs šrots, lupo sen kā neražo

CRDI 08.04.2012 12:18

msh rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

līdzīgas koncepcijas auto jau eksistē kopš 1959 gada. To sauc par Mini.

no 2005. gada līdzīgu auto ražo PSA/Toyota. To sauc par Aygo/C1/107.

Tā ka fofāgens ir drusku nokavējis...

Ļaudis, kam mazauto vajag, jau ar tādiem brauc!

Ja cilvēkam tik ļoti vajag kaut ko mikroskopisku un ne pārāk ērtu, pastāsti, ar ko no tiem tevis nosauktajiem brīnumiem atšķiras lupo, kuru ražo jau kādus padsmit gadus?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti