Kārtot: Augošā secībā
CRDI 08.03.2012 17:35

Nezinu gan vai tas 1.4 benzīnieks ir baudāms.

Kad pirku savu cee'd (lūgšu ievērot pareizrakstību vienīgajam auto modelim, kuram nosaukumā ir apostrofs ), izmēģināju 122 zirgu 1.6 benzīnieku, nu neiet ne vella un rij. Bet lūk 115 zirdziņu 1.6 dīzelis ir tieši tas ko vajag.

Godīgi arī tas 90 zs dīzelis ir samērā labs, būtu pircis to, bet tolaik tas bija pieejams tikai ar nabadzīgāku komplektāciju.

CRDI 02.03.2012 17:09

slaaists rakstīja:

CRDI rakstīja: Kā notiek protokola par FR fiksētu pārkāpumu sagatavošanu:

CP no Vitronika saņem failu, kurā ietilpst kopplāna bilde un blakus laukos esošie dati- vieta, laiks, ātrumi utt.

CP darbonis iezīmē un piezūmo VNR, uzlabo to un tad mēģina "ielīmēt" pareizajā vietā, dažreiz sanāk ticami, dažreiz ne.

Bildes apstrāde nenotiek tajā programmā, jo tur nav tik spēcīgu effektu iespējas, kā izmainīt atsevišķu detaļu izgaismojumu.

Un konkrētajā gadījumā CP darbonis bija tik neattapīgs, ka tā vietā, lai "mazo" takša nummuru palielinot piekoriģētu "lielo" lai abi nummuri sakrīt, viņš urbās caur DB lai atrastu tās otras mašīnas fotto, tad grieza ārā nummuru un bāza Toijotas bildē? Tā, ja? Tas fakts, ka tas taksis tur nebija, to jau tiesa ir apstiprinājusi?

Nē viņš neurbās cauri, bet pielaboja pēc savām spējām un saprašanas. Tā vispār ir darbone Alla

CRDI 02.03.2012 17:08

Palaidniex rakstīja: ...

Kādreiz iesi izmantojis tādas funkcijas kā attēla kontrasta izmaiņas? Kopējā attēla spilgtuma iestatījumi?

Kopējā jā, bet ja cilvēks nav aklis tad pamanīs neloģiskos ēnojumus zūmētajā bildē.....

un "uzlabots" starp citu ir nevis 2. cipars, bet 1., to jau ar vajadzētu pamanīt...

CRDI 02.03.2012 16:54

Kā notiek protokola par FR fiksētu pārkāpumu sagatavošanu:

CP no Vitronika saņem failu, kurā ietilpst kopplāna bilde un blakus laukos esošie dati- vieta, laiks, ātrumi utt.

CP darbonis iezīmē un piezūmo VNR, uzlabo to un tad mēģina "ielīmēt" pareizajā vietā, dažreiz sanāk ticami, dažreiz ne.

Bildes apstrāde nenotiek tajā programmā, jo tur nav tik spēcīgu effektu iespējas, kā izmainīt atsevišķu detaļu izgaismojumu.

CRDI 02.03.2012 16:23

Ja būtu programmatūras kļūda, tad uz bildes būtu redzams tas Kraislers, kuram ir TX8837, kur 8 kļūdas pēc ir noturēts par 6 un tapēc vēstule nonāca pie Baltic Taxi.

Bet pēc bildes, zūmotās, spriežot, tas TX8837 ir "uzkabināts" uz toijotas, jo pēc kopplāna bildes skatoties tur iznāk vesela virkne kombināciju- 5837, 6837 ....

Tapat uzmanību var pievērst tam, ka kopplāna bildē nummurs izgaismots vienmērīgi, taču zūmotaja ir dažāds izgaismojums, pie tam tā puse, kur tuvāk FR ir tumšāka, kaut gan vajadzetu būt otrādāk, un tajā pašā laikā bampers vairak izgaismots FR tuvākajā pusē

CRDI 02.03.2012 14:25

www.iauto.lv/...

Šis attēls arī ira šopēts (piezūmots un \"notīrīts sniegs\" no VNR) , bet atšķirības no tā Džeriņa foto ir acīmredzamas, un bez brilles. Kā arī tajā Džeriņa foto \"kopplāna\" bildē vispār VNR nav saskatāms. Kā arī tas ka saskaņā ar rakstīto tā TOYO taja brīdī tur nemaz nav atradusies (pēc GPS datiem)

CRDI 02.03.2012 13:49

DekstersFF rakstīja:

CRDI rakstīja: Te ar viss ir godīgi

www.ijurists.lv/...

Un ? Vai sods samaksāts?? Visticamāk tas lēmums ir atcelts kā kļūdains un lieta izbeigta.Jums ko, nevienam kļūdas negadās????

Ir, ir kļūda.... fotošopā... Tā nummura bilde fotošopēta ne pa jokam....

Dīvainākais ir tas ka visas šīs "kļūdas", pārāk lielā kalpošana likuma burtam pa lielam ir tikai vienai personai (spriežot pēc publicētā) inspektorei Allai Vanagai.

CRDI 02.03.2012 13:25

Te ar viss ir godīgi

www.ijurists.lv/...

CRDI 01.03.2012 19:33

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Tak izbrauc uz šosejas un pabrauc normālā režīmā kādus 10 km, būs viss skaidrs.

Ziemā neder!! Izpūtējs braucot neuzsils. Vasarā der, bet kā ar fotoradariem....

Var arī ziemā, pats tā esmu tīrijis... 50 km@90 kmh 3.jā robā.

CRDI 01.03.2012 19:20

smaidiigais rakstīja: ne jau visu. Ir tādi radio, kuri nav!

Kurš?

Nejauc divas dažādas lietas autortiesības (mūzika un dziesmu vārdi) un blakustiesības (izpildītājs, producents, utt.)

Jebkura radio programma (arī tad, ja tur neviens nerunā) ir autortiesību objekts, jo kāds ir veicis autordarbu atlasot dziesmas, sakārtojot playlisti.

CRDI 01.03.2012 18:44

a

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Interesanti gan, +7 km/h nav pārkāpums?

Vai tev ir zināms, ka bez divām licencēm (AKKA-LAA un LaIPA) ieslēgt savā auto radio, ja tur atrodas vēl kāds, kas nav tavas ģimenes loceklis, arī ir pārkāpums? Un tieši tāpat, ja esi viens, bet neizslēdz, kad atver logu CP. Domāju gan, ka esi regulārs pārkāpējs...

Visticamāk tev nav ne jausmas, cik pārkāpumus patiesībā pats izdari katru dienu. Gudri māki tikai citus pamācīt. Bet pats dzīvo lepnā likumu neziņā un pārliecībā, ka esi paraugpilsonis.

Sēne melo (tikai izmantoju viņa paša sistēmu - kļūdainu informāciju nosaukt par meliem) - ja saka 'radio' - pa radio atskaņe ne tikai ar autortiesībām un blakustiesībām aizsargātus skaņdarbus!

Tavai zināšanai pati radio programma ir autortiesību un blakustiesību objekts.

CRDI 01.03.2012 18:37

DekstersFF rakstīja: Interesanti gan, +7 km/h nav pārkāpums?

Ir, ir... Tikai BET....

Kapēc CP vulgaris, akurāt tajā pašā vietā pieļauj šo pārkāpumu, bet CPistiene kabinetā, kura tai vietai droši vien pat tuvumā nav bijusi, ne?

Un viss pārējais process ap FR ieviešanu, droši vien, arī Tev liekas balts un pūkains, jo to kūrēja Linda no V (JL), un tapēc savādāk nevar būt.

Nekas, nekas saņemsi cedeli par tikpat megakruta pārkāpumu, dziedāsi citu dziesmu

CRDI 01.03.2012 17:07

Pat jau sākot ar pašu iepirkuma procedūrēju, kur iekšlietu ministere (pag. vai tik nebija no godīguma un caurspīdīguma partijas) aktīvi kūrēja šitos biznesmeņus

CRDI 01.03.2012 17:05

DekstersFF rakstīja:

Kā tad tas notiek?? Kas ir tieši tā,kā nevajadzētu?

Viss, sākot jau ar līgumu un tad tālāk pa ķēdīti uz leju- FR atrašanās vietas, tolerences neesamība, īpašnieka sodīšana utt.

Kamēr nesaņēmu foto par +7kmh, man ar likās ka viss ir bumbās....

CRDI 01.03.2012 15:18

Piekvēpis skurstenis. Rezultāts ilgstošai un ekonomiskai braukšanai ar zemiem motora apgriezieniem.

Līdz atkārtotajai TA pabraukā motoru turot augstos apgriezienos, pats iztīrīsies.

CRDI 01.03.2012 15:10

DekstersFF rakstīja: Klus, jūs, gaudotāji par FR, .....

Kļūda, mēs neesam par, mēs esam, ja ne gluži pret, tad pret izmantošanu tādā veidā, kā tas notiek patreiz...

CRDI 01.03.2012 12:59

modena rakstīja:

CRDI rakstīja: Ka tik kaut kas nelāgs nav atgadījies!!

Jau trešo dienu pazudis ir stacionāri pārvietojamais FR pie Krasta 25.

Neuztraucies, tādā bīstamā vietā ka Laucienē pāris dienas atpakaļ tika manīts

Pie tam pat ne pie skolas.... vai gājēju pārējas....

Nav iekš LV satiksmei bīstamākas vietas, kā tā uz Krastenes zem Salenieka.... Tapēc jau tā naudasvaktes kaste tur dzīvoja caurām dienām.....

Lai gan, ja jau Šams tur nau, tad jau laikam satiksmes drošība tur ir uzlabojusies.

CRDI 01.03.2012 11:28

Ka tik kaut kas nelāgs nav atgadījies!!

Jau trešo dienu pazudis ir stacionāri pārvietojamais FR pie Krasta 25.

CRDI 20.02.2012 10:57

Interesanti, ko banka darīs ar visun to labumu?

www.delfi.lv/...

CRDI 14.02.2012 23:45

Es tajā protokolā ieraudzīju vienu kļūdu... Bildē... Nezin kapēc SPEED LIMIT TRUCK ir norādīts 90 kmh, kaut gan jābūt 80 kmh..., domāju ar to vajadzētu pietikt, lai pateiktu ka tā kaste ir nepareizi saregulēta...

Un var jau būt, ka tā kopijas kvalitāte nav tā labākā, bet pie SPEED LIMIT CAR man rādās 80 kmh...

Un tā Alla Vanaga man jau nelikās gudra, kad saņēmu savu protokolu, bet nu šis apstiprina mans aizdomas par izteiktu taisnvirziena domāšanu šai sieviešu dzimtes būtnei.

CRDI 14.02.2012 17:02

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Nu jau iet par traku: 94km/h - kļūda 3km/h=91km/h. 91 km/h "pārkāpums", kas maksā 10 lašus...

www.tvnet.lv/...

Nebija tā, ka radars nokļūdījies un fočeni pārbaudījušais darbonis izlaidis cauri un pielietojis CSN punktu

115.2. automobiļiem un autobusiem, velkot piekabi, un kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 7,5 t, - 80 km/h

noturot busu par kravinieku virs 7,5 t? jo par kura CSN punkta pārkāpumu piestādīts rēķins - tajā bildē ir nogriezts... Jo ja tas ir kravinieks, tad bilde ir par +11 km/h

Kļūda nepamanīju komatiņu CSN kam negadās....

Man domat šī tomēr ir cilvēciski tehnoloģiskā kļūda. Nezinu pēc kādiem parametriem tā kaste tur atšifrē tos braucamos, tas manuālī nav teikts, bet izskatās, ka šamā ir sajaukusi busu ar fūri. Tas gan ir instrukcijā teikts, ka tā var gadīties.....

CRDI 14.02.2012 16:52

Khm... ja tajā rakstā FR protokola bilde ir no tieši tā gadījienā tad socs ir par + 11 kmh (CSN 115.2)

Var jau būt, ka tas buss bildē ir

CRDI 14.02.2012 9:04

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

anonimikis rakstīja:

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Vēlreiz prasu - esi vecis, vai tikai vienkāršs tīņveidīgs ņuņņa?

klau tizleni - otj*b*sj...

Ir likums, un kamēr tie bomāri to neievēros, tikmēr es izmantošu savas tiesības, lai viņi to ievērotu.

ir likums (ātruma ierobežojums) un tas ir jāievēro. kamēr tie modenas neievēros, vitronics izmantos visas tiesības, lai no šiem iekāstu piķīti.

klau gudreniek, ar ko tu vari to ātrumu kontrolēt?

Tavs spidometrs ir tikai skaistuma aksesuārs, tā mērījumiem nav nekāda juridiskā spēka.

Un te mēs nonākam pie ta, ka spēlē ir vienos vārtos.. viņiem ir ar ko kontrolēt, bet autovadītājam nav. Un šobrīd nav nekā, kas varētu pierādīt ka tu neesi pārkāpis...

ja mazliet , bet uzmanīgi pakustinātu to sakaltušo švammi sev starp ausīm, tad izdomāsi, atklāsi vai atcerēsies, ka ES (un daudzu valstu saistošie normatīvi) nosaka mašīnās uzstādīajam spidometram, ja ir uzliktas modelim paredzētās jaunas nedilušas riepas ir jārāda mazliet vairāk, nekā faktiskais ātrums, riepām dilstot šī starpība vēl var palielināties... Līdz ar to, pat ja brauc ar +1 pēc spidometra IEVĒROJOT ražotāja riepu izmēru, tāpat faktiskais ātrums ir mazāks par atļauto...

Emmm.... Baidos ka tik vienkārši nebūs, jo piem. manam auto no ražotāja ir paredzēti 3 izmēru ripuļi no 15-17", vienam izmēram pat 2 izmēru riepas. Kurš izmērs ir tas ar kuru ir regulēts spidometrs?

CRDI 13.02.2012 16:35

GB12 rakstīja:

CRDI rakstīja:

Tā arī neatbildēji, kāpēc 60 kmh, zem Salu tilta ir bīstamāki par 67 kmh Rumbulā, ka vieni var "atļauties" izteikt brīdinājumu, bet otri uzskata ka ir jāsoda ar maksimumu. Abās vietās atļautais ir 50 kmh.

Arī es tā domāju līdz pagājušajai piektdienai, kad mani sieva apgaismoja...

Virzienā uz centru ir vairāki pagriezieni, pie kuriem auto mēdz sabremzēties. Pirmais, virziens uz tiltu Pārdaugavas virzienā. No rītiem tur pat veidojas neliels sastrēgums, mašīnas bremzējot maina joslas, arī no Salu tilta nobraukušie masveidā lien ārā, ne reizi vien izraisot avārijas situācijas. Jā, varbūt varētu padomāt par ātruma palielināšanu 3. joslā vai nepīķa stundās, bet, nu, tur ir jābūt uzmanīgākam. Otra vieta - pagrieziens uz, ja nemaldos, Jēzusbaznīcas vai kas tā tur par ielu ir tūlīt aiz Hondas centra. Tur arī daudzi, piemēram, ieraugot, ka pie autenes ir sastrēgums, uzreiz bremzē, cērt pāri joslām vai pat necērt, bet bremzē, jo tūlīt jānogriežas. Būtībā, arī nemaz tik viennozīmīgi droša vieta nav. Krīt, protams, uz nerviem tas, ka daudzi !@#$%^&*() tur bremzējas līdz 40, bet, nu, tas cits stāsts.

Starp citu, vari par šo aizrakstīt satdepam oficiālu vēstuli. Ceru, ka nopublicēsi atbildi.

Nu un... nav jau bazārs par to ka tur ir "mega" bīstama vieta... ka vajag 50 kmh (tai pat laikā visa Krastene ar entajām iebrauktuvēm benzīnttankos, lielveikalos utt. ir 70 kmh, un starp citu tur krešbumbang notiek biežāk nekā pie slavenā 25. nama vai pie Dienvidu tilta) Jautājums ir par to- kapēc par vienādu pārkāpumu +20 kmh +/- vienādos apstākļos vienas un tās pašas institūcijas biedri piešķir dažādus labumus- brīdinājums vs. naudassods.

CRDI 13.02.2012 16:13

Palaidniex rakstīja:

Ja es braucu apmēram ievērojot CSN ....

paga, paga nupat tak vēl deklarēji, ka vajag ievērot CSN, ko pats arī cītīgi dari, braucot svētdienās ap kvartalu....

Tagad saki, ka ievēro APMĒRAM.... Tad lūdzu izklārē kur beidzas APMĒRAM IEVĒROŠANA un sākas neieverošana.

Vai braukšana ar +10 kmh pēc spīdo ir APMĒRAM IEVĒROŠANA vai neievērošana.....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti