Pilsētā nevar nodrošināt labu uzlādi ar biežiem startiem. Arī ar labā stāvoklī esošu genādiju. Tā pat kā kvēpinieka tīrīšanu. Tāpēc arī mirst
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pilsētā nevar nodrošināt labu uzlādi ar biežiem startiem. Arī ar labā stāvoklī esošu genādiju. Tā pat kā kvēpinieka tīrīšanu. Tāpēc arī mirst
Nekas nav švaks. Vnk nevajag pirkt galīgo 3.5zs lētuci. Labākiem ir jau citi, feināki karbuļi
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja: nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
Pag, kādēļ jāgūglē starter, ja nav starter? Pats pat neaptver ko raksti?
P.S. Ko gan brīnīties, ja tev tas ir "vairākus gadus"... Es ar šo "jauno" tehnoloģiju iepazinos vēl PSRS laikos pagājušajā gadsimtā: en.wikipedia.org/wiki/Muravey_(scooter)
Tāda bērnišķīga pieeja, meklēt kašķi vārdos)))) kkādus eksperimentus ar padomju lūžņiem nezskatam. Lūznis paliek lūznis. Runa vispār par start,stop. Neatceros ka skudrai tāds ir bijis
Ko nu muldi - tu tak uzrakstīji, ka bez startera. Pēc tam, ka tomēr ar starteri, tikai sper duper jaunumu, ko gūglē jāmeklē. Un cepies, ka tāds bija jau padomju skudrai.
Neaptēsts piekašķis. Man tas nav nekāds jaununs. Jaunums bija jautājuma uzdēvējam.
feciic rakstīja:
WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?
Jā. Jo laiks mūsdienu drapakus nesaudzē
Lei bendžu un brauc tik
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja: nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
Pag, kādēļ jāgūglē starter, ja nav starter? Pats pat neaptver ko raksti?
P.S. Ko gan brīnīties, ja tev tas ir "vairākus gadus"... Es ar šo "jauno" tehnoloģiju iepazinos vēl PSRS laikos pagājušajā gadsimtā: en.wikipedia.org/wiki/Muravey_(scooter)
Tāda bērnišķīga pieeja, meklēt kašķi vārdos)))) kkādus eksperimentus ar padomju lūžņiem nezskatam. Lūznis paliek lūznis. Runa vispār par start,stop. Neatceros ka skudrai tāds ir bijis
feciic rakstīja: Vabole vispār nebrauc, vienkārši šie “braucu divus/trīs/desmit gadus” bez piesaistes faktiskajam nolietojumam-kilometriem ir pilnīgi neinformatīvs lielums. Es klasiski braucu 25-30k gadā, kāds cits saripina knapi 10 un stāsta cik labs auto kaut nobraukums atšķiras 3 reizes tā paša gada vai 6 reizes divu gadu periodā.
Visas parastās mūsdienu kaites, kā elektrība rūsa un citi brīnumi nav piesaistīti nobraukumam
feciic rakstīja: Draugam vecā vabole nu jau piecus gadus stāv garāžā, zini, vispār, nu tā ka vispār nekas nav bijis jāremontē.
Gan jau vabole nebrauc sotaku katru darbadienu...))
Nu jau divi gadi ar p3 08' 2.5t. Remonti bija tikai nomainot pakaļas nivomatus pret parastiem amjiem un atsperēm. Vairāk nekas. Ļoti labs auto.
Tās ir muļķības. Jau gadus 15 normāliem auto ir agm aķi. Viņiem cikliskums ir pa lielam pie kājas. Man optima aķis iet jau vāirāk par 10 gadiem
Jā, tagad klausīsim kkādiem blogeriem)))) siltam saeļļotam īslaicīgs stop dod tikai plusus. Degvielas ekonomija tur ir blakusparādība
nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
man motorollerim ir start stop. ļoti patīkami. nav tups. daudz ko saprot logiski. lēni riinoties ir ielāka pauze līdz off. strauji bremzējot, piemēram pie sarkana, noslāpst stipri ātrāk. nekādu starteru nav. starteris ir pagajušas gadsimts kas zog laiku un špani. ar tādu tiešām jega ir krietni mazāka
visi tie aķi ir standarta. var atšķirties tikai individualie izmēri. dzimtais protama maksā kosmosu. tas nav pamata aķis. iespringt uz viņa kvalitati lielas jēgas nav. es mainiju diviem meršiem. starpība srapt cenu dzimtajam un moto bija kolosāla.
Start stop ir afigennā lieta. Ērti, klusi un ekonomiski
Otrs aķis visbiežak ir 12ah moto baterija kas depiņā 30 eur maksā...
Bet gt glīts, to neatņemt. Tas gan nemaina pārliecību ka bembi vairs nevajag))
ir riktīgi bail no tā 1.2 būdeļa. paziņa paņem jaunu, nu ļoti strīdīgs. pliks, galīgi nebaudāms ir. bet tas opcijas ir vnk zeltā))))
Novičoks vai kovīds, vai caureja. Vai nav vienālga no kā nosprāgt
emmm, bet braukšana ar sebringu ir tieši tā karbonāde, un dace pēc garšas ir roltons)))) un jā. savs laiks pavadīts visādās interesantās nodarbēs ir krietni vērtīgāks nekā vergot priekš dārga auto. pat metināt sebringu ir foršāk nekā skriet pēc naudas daces iemaksai. paskatijos cenas. dace sākas no 14k. nu stipri dīvainam jābūt, lai nogrūstu tādu naudu par nepatīkami auto. pēcpārdošanas vērtība viņam arī ir nekāda. tad jau labak to naudu iegrūst mazlietotā bet normālā drapakā. ne teslā protams)))
tām miskastēm kurām nelasa kļūdas, degoša lampa maksā vieninieku. tām lamatām kurām lasa, gan paskatīsies kas tur par lietu.
cik sebringus var nopirkt par daces cenu?))) pat vecā sebringā braucot, ir iespēja justies kā cilvekam. daces īpašniekam šadu iespēju nav.
jauns ir jauns, jā. bet brāķi gadās visādi un apkopes arī maksā pieklājīgi. es nez. man šķiet ka mazlietots ir gudrāka izvēle
serbings ir mazākā nauda/chrysler attiecība. tas 2.7 ir ojropas mators. pie tam cimpelrīgs. es teiktu ka ļoti slikta doma
Pilnīgs fail. Ne jaudas ne ilgmūžības ne ilgdarbības