iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 27.02.2020 10:17

Bija tāda lieta, pie diagnosticētas akumulatora veiktspējas samazinājum tika ierobežota procesora jauda. Pēc tam kāds bija atklājis un nu jau to fīču var atslēgt, man trīsgadīgs telefons, kad aukstuma dēļ pamirst, pats parāda paziņojumu un ieslēdz šo funkciju.

feciic 26.02.2020 21:22

Un vēl tikpat gabaliņu iepriekš uz vagonu ielu, arī tur kreisā josla parasti griežas, “izpildos” tur tieši tāpat kā video autors. Ja nu tur tiešām kāds/i veikli startē taisni tad atmetos un sagaidu brīvu logu.

feciic 18.02.2020 21:39

Pierakstīšana nav nekāda panaceja, kods satur sprauslas parametrus(aiztures, atvērumus utt), viņi nekad un nevienai sprauslas nav nemainīgi sprauslas mūža gaitā. Tādēļ dzinēja vadības bloks patstāvīgi veic mērījumus, kalibrācijas un adaptācijas lai nodrošinātu maksimālu efektīvu tā darbu. Problēmas sākas ja kāds ir rakājies pa vadības kartēm(egr/swirl/dpf off, chiptuning), liela daļa šo komandu vairs nav spējīgas darboties un adaptāciju kartes vairs netiek veidotas.

feciic 18.02.2020 18:31

Atsperu lūšana viņiem ir slimība. Lietošanā bijuši, divi kolēģiem vēl kādi 4 no kuriem vienam viss bira pa kārtai-LT Molleris pat bija DPF pamanījies amputēt pie 130k nobraukuma

feciic 18.02.2020 18:26

Sprauslas tika uzliktas jaunas? Viss cits ir zemē nomesta nauda, jo viņas neremontējas un nerestaurējas, vismaz elektriskā daļa, kas ir biežākā problēma.

feciic 17.02.2020 9:49

Es jau nesaku ka tur kkas ir baigi slikti, domājams ka jebkurš auto savu dzīvi vadot uz grantenēm un lāpītiem asfaltiem diezgan drīz sāktu sadalīties.

Viss ir relatīvs.

Insignia-liels un smags auto, ar nujau 280k, vēljoprojām brauc ar pilnībā oriģinālu piekari, S-max arī no pirmās oriģinālās atsaites atvadījās pie 220k. Tāds sīkums ka abi auto savus pirmos 200k bija pavadījuši uz Vācijas ceļiem.

feciic 16.02.2020 16:35

Atkal garām, cilvēkam ir drusku zem 60, visu dzīvi savus auto/moto skrūvējis pats. Kko jāt vai nepieskatīt nav viņa interesēs jo tās divas dienas kas jāvelta servisam ir vienkārši pazaudētas.

feciic 15.02.2020 20:03

Īsti nebūs tiesa, jo problēmas sākās jau garantijas laikā. Stulbākais ka katra problēma brauc atrādi-tad gaida detaļas un tad brauc vēlreiz, katrs brauciens pazaudēta diena.

Tas parāda tikai to ka Dacītēm pat piekare nav izturīgāka kā citiem, bet pārejie mezgli primitīvas konstrukcijas attiecīgi relatīvi uzticami. Vēl nevar neņemt vērā faktu ka daļa to mašīnu pie dīlera parādās salīdzinoši reti jo apkopes ir dārgas pret mašīnas vērtību, attiecīgi apkopes tiek veiktas mājās vai pie vasjas liekot mīksto garantijai un pieciešot vienu vai otru problēmiņu.

feciic 15.02.2020 11:40

topinamburs rakstīja: no Dacia pieredzes ar Renault daļām - tādas nevajag vispār, līdz ar to pie kājas, ir vai nav analogas vai oriģinālas

Radagabalam meža dienestā dusters kā darba auto, diezgan regulāri kko piekarē maina, gultņus ieskaitot.

feciic 14.02.2020 22:43

Vikchs rakstīja: Kā tur īsti palika ar to kodu Keiko? Dabūji zināt?

Man atkal ar to pašu rādža modeli gadījās sekojoša ķibele - > sāka ēst ārā akumulatoru. Nevarēju saprast kas tieši, kamēr neuzmetu testeri un uzrāvu konstantu strāvu 0,2A, kas noplūda no akumulatora caur rādžiņu pat tad, kad auto bija standby režīmā "aizmigusi". Noraujot to nost strāvas rādījums 0,2A nonullējās. Paguglējot noravētā rādža sērijas numuru, konstatēju, ka Bosch (Blaupunkt) ir saražojis brāķi un atsauca iekārtas caur oficiālajiem dīleriem visā Eiropā..

Īss atstāsts no vienā angļu forumā atrastā Bosch atsaukumu biļetena..

www.fordownersclub.com/forums/topic/43755-fx-satnav-non-touch-screen-2009/page/2/

... Affected units were built between June 2008 and May 2009 with the following part

numbers:

• 8S7T-18K931-AC/AD

• 8M5T-18K931-GB/GC/GD/HB/HD/HC

• 8C1T-18K931-AA/AB/AC

• 8V4T-18K931-AD/AE/AF

• 8M5T-18K931-NA

• 8V4T-18K931-BA

Problēma tāda, ka atsaukumi beigušies 2015.gada 31.decembrī un loģiski tie, kas nepaguva tagad ir "laimīgākie cilvēki pasaulē" tai skaitā arī es!

Varbūt kādam ir info vai ir kādas iestādes, kas šo remontē? Tai paša UK ir iestādes, kas uz šito brāķu remontiem tagad konkrēti vārās..

Tas dzelzis jau ir tik novecojis ka prātīgāk ielikt parasto oriģinālo radio

feciic 12.02.2020 17:03

Tad būtu norakstīts.

feciic 12.02.2020 17:03

Lai arī ir divas joslas katrā virzienā nav sakārtoti pievadceļi-ir gan kreisie gan labie bez ieskrējiena joslām, uzbrauktuves no laukiem utt.

feciic 12.02.2020 14:55

Ahaha, Kia ir vienīgais no lietošanā bijušajiem auto, kurš pie 200k un 7 gadu vecuma ir nolikts pie sētas, sīkāks info nav, dati no CSDD.

HL5334

feciic 11.02.2020 22:29

Ar šo ir interesanti-bija iegādāts auto, viss Itkā labi bet taisni braucot stūre stāv drusku šķībi, citu sūdzību nav ne velk uz sānu, kursu tur un līkumos forši griežas. Pierakstos servisā-45 eur un būs laime. 10 min pēc autiņa atdošanas zvans-tā un tā aizmugurē regulēšanas skrūves ierūsējušas, grūti tikt klāt, jāņem nost tilts lai sataisītu kā nākas, skāde 200eur plus savirzes regulēšana. Laime nepienāca jo morāli nebiju gatavs maksāt 250 eur par stūres iztaisnošanu, jo visi citi piekares elementi bija labā stāvoklī. Pēc pāris nedēļām eļļu mainot paraustīju tās skrūves un konstatēju ka tikai viena ir ierūsējusi, nu tas tā atkāpei. Vēl pēc pāris nedēļām pa Rīgu blandoties bija brīvs brīdis un kā reiz savirzes regulēšana blakus, par brīnumu pat varēja pieņemt pēc maza brītiņa-nu neko dzenu iekšā boksā un eju dzert kafiju. Sēžu pusstundu, stundu, jau krietni pāri...sāku jau satraukties kas nu būs. Pēc brīža nāk čalis-“viss kārtībā, tā viena skrūve ierūsējusi bet tur limitos iekļāvās tāpēc nav bēda” un iestājās laime.

Vai pirmais kantoris gribēja uzvārīties darot darbus kas īsti nebija nepieciešami vai otrs strādāja ar ķep ļep metodēm spriediet paši.

feciic 11.02.2020 8:23

Identiski ar Latviju! Nopietni? Cik palasa forumus tad mašīnas tiek stellētas uz baloniem un tāpat oriģinālie anortizatori reti kam iztur ilgāk par 60k, hadene ir pilnībā pārlasīta pie 100k, motoriem pie 200k jau ir beigas, pie 100k jāsāk mainīt maf, droseles un egr.

feciic 10.02.2020 22:52

Jābūt labām komunikācijas prasmēm-vai nu talantam tirgoties, vai ļoti ļoti nekaunīgam.

Visticamāk nepiemīt ne viens ne otrs ja šāds jautājums jāuzdod forumā.

Diezvai kāds tāpat vien gribēs atdot kilo no peļņas čalim no ielas.

feciic 10.02.2020 15:42

Tas bija dīzelis un dūmi smirdēja pēc ikarusa-nesadegušas degvielas.

feciic 10.02.2020 14:12

Stāsti visu un līdz galam-tā trešā sērija netiek ražota gadu, sāpe norakstāma uz bērnu slimībām.

Lietošanā/īpašumā bijuši 10+ vācu auto jauni un netik jauni problēmas ar logiem/slēdzenēm bijušas tikai vienam-greiza Tev tā statistika.

Toties bija Kia, tam nākošajā rītā pēc izripināšanas no salona, iedarbinot nogriezās baltu dūmu mākonis

feciic 09.02.2020 11:12

Mums taču ir statistika no ceļiem ar transporta daudzumiem un samērītiem ātrumiem, tāpat ir posmi ar vasarā atļautiem 100km/h. Derētu papētīt par cik mainās faktiskais vidējais ātrums vasarās un faktisko laika ieguvumu.

Man ir pamatīga aizdoma ka viena daļa tāpat brauktu kā braukuši ar 95-100 tieši dēļ ekonomijas, otri pieturētos pie formulas atļautais+20, tātad pamatīgi palielinātos apdzīšanu skaits-slikti un bīstami.

1,6 benzīna meganei patēriņa starpība starp 100 un 110 bija gandrīz litrs-uz simts kilometriem ietaupītas 6 minūtes maksā litru benzīna.

feciic 07.02.2020 14:12

Nobraukti 100k ar diviem citiem auto ar tādu pat motoru, eļļa nav bijusi jāpielej. Tiesa, tiem eļļa tika mainīta 10-15k intervālā, tā ka vainu eļļas patēriņš bija pavisam necils vai eļļa tika šķaidīta ar degvielu reģenerāciju laikā.

feciic 07.02.2020 10:55

Tur baigi nav ko ķidāt, nopērk jaunu un samaina

www.trodo.lv/stiklu-tirisanas-sistemas-skidruma-suknis/dacia-lodgy-1-5-dci-80kw-61248-cid

Šāda pat problēm regulāri bija MK2 meganei, logu mazgāšanas motoriņš tika mainīts reizi gadā.

feciic 07.02.2020 10:49

Nevar piekrist-kā reiz ieraugot servisa grāmatiņu ar ierakstiem par eļļas maiņām ar 30-35k intervāliem auto tālāk netika apskatīts-kopējais nobraukums 150k, eļļas tilpums motorā 4l.

Auto golf 6 ar nemainīgu servisa intervālu.

feciic 28.01.2020 16:37

Pastiprinātājs tur elektrisks.

feciic 27.01.2020 15:39

Skaņa mainās ja sajūgu paspaida? Tanī pusē kārba/spararats/sajūgs.

feciic 23.01.2020 9:54

Kādu palīdzību gaidi ja pat ar kļūdu nolasīšanu, par interpretāciju nerunājot, netiec galā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti