iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 07.11.2019 11:00

Salīdzinot ar 20 gadus vecāku auto tur ir iespējami diezgan daudz asistentu-automātisks čoks karburatoriem, stūres pastiprinātājs, iespējami elektriski logi, centrālā atslēga, jumta lūka, kondicionieris un gan jau vēl daudz lietu, kuras šodien šķiet pašsaprotamas vai jau aizmirstas.

feciic 06.11.2019 17:44

Tā bilde deizgan rēcīga-tā vektra diezko neatpaliek no mūsdienu auto-tāpat tur ir ABS un datora vadīta degvielas iesmidzināšana. Es saprastu ja bildē būtu kāds patiešām analogs auto.

Es ticu ka pēc 20 gadiem būs jauna MSH paaudze kas fanos par šodienas auto ar moto "Jauni auto ved tevi paši, braucot ar benzīnu es jūtos dzīvs".

feciic 04.11.2019 11:54

Šis ir interesants moments-hibrīds drīkst vilkt tikai 800kg, automāts(CVT) 1,5 bet manuālis 2 tonnas.

feciic 04.11.2019 11:35

Piesakos

feciic 02.11.2019 11:39

Kurš ir tas benzīns, kuru ieliekot slodzē patēriņš nav x2 vai x3?

Tukšgaitā visi var būt ekonomiski un patēriņa starpība parasti ir globāli nebūtiska. Teiksim Subaru wrx pa ledu gāžot mierīgi izdzer bāku(50l) stundas laikā. Vai biturbo dīzeļpasāts to varētu?

feciic 01.11.2019 10:46

Ar ko saproti līdzvērtīgs?

Vienāds tilpums un turbīnu skaits vai vienādi zs vai NM?

Jā, benzīns vienmēr būs ātrāks salīdzinot līdzīgas jaudas dīzeli bet tikko tiekam pie kāda specifiskāka uzdevuma-piemēram pasmagas piekabes vilkšana-Mitsu Outlander ar 2,4 benzīnu vilka apmēram kā 1,6 un dzēra degvielu krietni vairāk par 3.0 dīzeļiem.

feciic 28.10.2019 10:47

Parasti jau regulēt jāsāk tad kad atstarpes vairs nav kā vajag-tātad jautājums vai kāds viņas vispār pārbauda?

feciic 25.10.2019 14:04

Ok, salīdzinajums ar vecu fordu varbūt nebija īsti korekts jo tas tomēr nav jauns auto.

Man personīgi auto nogāde un savākšana no servisa prasa 20 minūtes kopā, tādēļ baigi par to nepārdzīvoju.

Kā jau teicu katrs izvēlas sev aktuālo auto kompozīciju starp uzticams/lēts/ekonomisks/interesants/skaists/ātrs/ietilpīgs/komfortabls utt. jeb kā teica Atis Jansons "labākā nav-izvēlies savējo".

feciic 25.10.2019 10:57

Ja tā skaita tad 7 gadus vecs Fords brauca no 200 līdz 300k trīs gados iztiekot bez ārkārtas remontiem(nepaliekot uz ceļa), kāda atsaite, kāds rullītis, kas tikai mainīti reizē ar eļļu, principā dilstošās daļas.

Fiziska dirnēšana servisā kamēr auto tiek labots vai apkopts nav arguments, jo vienmēr ir opcijas transportam/citu lietu darīšanai konkrētajā brīdī/strādāšanai no tām pašām servisa telpām.

Katram pašam tad jāizvertē vai ir gatavs braukt ar garlaicīgu Toyotu no apkopes līdz apkopei vai katru reizi ar smaidu iedarbināt Quadrifoglio un būt draugos ar evakuatora šoferi.

feciic 23.10.2019 15:06

Nu ja reizi 3-4 gados nevar sagrabināt 100-120 eur, ko maksā atjaunotu r15 riepu komplekts tad jāsāk domāt vai mašīna vispār ir vajadzīga. Var sākt bļaut ka laikos tā ir liela nauda bet tieši laukos un tieši ziemā nākas novērot vispārēji labāku situāciju ar riepām kā pilsētu ļurkātājiem.

feciic 23.10.2019 12:02

Ziemelvakstīs neviens neiedomāsies braukt ar plikām riepām, jo saprot ka tas var maksāt dārgi vai ļoti dārgi.

feciic 22.10.2019 8:16

Bijis nav bet gan jau tas pats kas visiem-sprauslas, dpf un spararats.

No “vecā” dw6 liekākā atšķirība ir viena sadales vārpsta, attiecīgi viena ķēde motorā mazāk, bet ja arī vecais ir nobraukts līdz ķēdes maiņai tad tas principā ir viss.

feciic 21.10.2019 21:19

Cik tika nobraukts pa tiem trim gadiem? Un vai abi auto bija pirkti jauni? Tikpat labi tā akorda nākošajam saimniekam viss bira pēc kārtas.

feciic 21.10.2019 13:53

Jaunam cena bija 21 ar kautko eur.

Kārbu nomainīja jo pie pārslēgšanās sāka izslīdēt, eļļā atrada skaidas un tad nomainīja.

Nomainītā strādā vairāk vai mazāk ok, ir atsevišķas piezīmes konkrētos aostākļos bet nevaru saprast vai mehānikā problēma vai smadzenēs-pabraucot sporta režīmā “vainas” pāriet.

Ar manuāļiem stāsts nav labāks-jau diviem kolēģiem pie 50 un 70k sajūgs prasās uz maiņu, garantija šo nesedz attiecīgi pie oficiāļiem tāme ap 1k eur.

feciic 21.10.2019 11:08

Bērītis pārsniedzis 100k robežu tādēļ krīt ārā no kategorijas iesniegšu reportu:

Golf 7. 1,6 TDI 110zs, DSG universālis, Comfortline.

3 arpus gados nobraukti 102 tūkstoši, bijušas trīs apkopes, tuvojas ceturtā, 1x mainīti bremžu kluči.

Ārpus kārtas remonti-mainīta kārba, izbeidzās bagāžnieka pogas slēdzis, sāka grabēt priekšējā bremžu diska aizsargs, kautkas tika darīts aizmugurējām durvīm jo salonā tecēja ūdens, sāka grabēt aizmugurējā sēdekļa atzveltne.

Salīdzinot ar 6 golfu šis ar skaļāks salonā, ar mazāku bagažnieku, jūtami cietāku gaitu un zemāku sēdekli.

Degvielas patēriņš variē no 5,2 vasarā līdz 6 ziemā 50/50 pilsēta/šoseja principā nesēņojot.

Dinamika ir ok, nekas vairāk, sakāpjot pilnai mašīnai uz šosejas jāsāk stingri domāt.

Pasūtot tika piepirkti "sporta" sēdekļi kas maksāja salīdzinoši neko pret to kā izmainās izskats un sēdēšanas ērtums jo standarta comfortline sēdekļi ir nu tā, nemaz nerunājot par trendline. Kam interesē var iegūglēt "golf mel stripe", žēl ka feisliftam šāda opcija ir novākta vismaz Latvijas tirgum.

Kas vēl-vēsos rītos piečab salons, kas sestajam netika novērots pie divtik liela nobraukuma.

Kopumā jauno auto noliedzēji var gavilēt jo tīri no tehniskā izpildījuma daudz kur ir redzama materiālu un risinājumu ekonomija salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi-kautvai aizmugurējais tilts-sestajam bija daudzsviru, septītajam balka, daudzsviru tikai GTI, R un vēl kādam varbūt. Bagāžnieka organaizeri 6-atlokāmi metāla āķīši-7 vienkārši plastmasas āķi.

Kopējais rezumē-kā darba auto galīgi OK, par savu naudu pērkot jaunu būtu skābuma sajūta, lietotu noteikti nepirktu.

feciic 17.10.2019 20:42

Konkrētajam auto tāds točna nav.

feciic 17.10.2019 12:25

Dīzelim detonācijass sensors?

feciic 17.10.2019 10:35

ECU noteikti ir saglabājusies kļūda-kāda tā ir?

Pilnīgi noteikti neatgriezies servisā kur mainīja motoru!

feciic 15.10.2019 16:07

1.Eļļas maiņu skaita spidometrs-precīzi katrus 20k kilometrus tiek iededzināts šis paziņojums-vai tas tika nodzēsts pēc internetā atrodamas instrukcijas? Eļļas kvalitātes sensora tur nav

2. Drosele nav saistīta turbīnu-tā palīdz slāpēt motoru un pieveras atveroties EGR, kāda kļuda tiek radīta? Turbīnas un droseles vadības solenīdi atrodas blakus varbūt trubas sajauktas.

3. Jāsāk ar sprauslām, šim motoram viņas ir pjezo un reti kuram pēc 200k viņas strādā tā kā būtu jāstrādā.

feciic 14.10.2019 17:38

Tā tāda personīgā pieredze vai pieturā saklausījies?

Tas ka tur ir aizvēsturisks motors ar primitīvu variatoru varbūt arī teorētiski palielina šī auto uzticamību bet komplektā ar automātu tur būs mūžīgs eeeeeee paātrinoties un degvielas tirgotāji arī berzēs rokas

feciic 14.10.2019 8:48

Škoda ar to litru skrien gandrīz tāpat kā ASX ar diviem, ja pieliek automātu tad Mitsu ar savu CVT kļūst nožēlojams.

feciic 11.10.2019 16:02

Izrauj gaisa filtru, pielej drusku benzīnu, kam sūknis regulējas var to pagrozīt lai nav kvēpu un attiecīgi arī jaudas-bet tas jau tikai apskatei.

Praksē tas vecais opelītis ar savu dūmu mākoni Tavai veselībai būs daudz nekaitīgāks kā itkā nedūmojoš e60 bez DPF tieši dēļ Nox.

feciic 11.10.2019 12:25

650 rakstīja: Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.

Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.

Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.

Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p

Šis būtu piegājiens no nepareizās puses-nav starpības kas tur stāv tajā bundulī-ja var dabūt k vērtību zem normas katvai vecas trauku lupatas.

Nokvēpis izpūtēja gals būs pirmā pazīme, bet pārāk subjektīva lai varētu izmantot auto sijāšanai.

K vērtība arī nebūs līdz galam korekta jo kārtībā esoš auto bez DPF var uzrādīt mazāku K vērtību kā nojātenis ar izdegušu vietā esošu DPF.

Lielākā problēma likvidējot DPF ir tieši Nox un nolietotam kvepu filtram K vērtība var būt zema bet Nox kosmosā, diemžēl CSDD nav iekārtu Nox mērīšanai-tikko tāda būs tā visi kaktu ķirurgu graizītie auto TA nedabūs.

feciic 09.10.2019 13:51

Nav tādas diagnostikas iekārtas, kura kautko parāda!

Ar diagnostikas iekārtu strādā cilvēks, kurš vadoties pēc kļūdu paziņojumiem un reālā laika datiem nosaka bojāto mezglu.

Šajā gadījumā visu griežot gan jau ka pie viena ir izdzēsti kļūdu reģistri-faktiski dzinējs ir avārijas režīmā, tikai nespēj par to paziņot.

feciic 09.10.2019 11:57

Uz diagnostiku liekas ka neesi bijis.

Te nav gaišreģu lai salabotu auto caur internetu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti