iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 29.01.2019 12:20

Arī BMW ir problēmas ar ķēdēm, varbut starpība ka BMW parasti ir turīgākiem cilvēkiem-šie nomaina un brauc tālāk nevis kladzina pa pasauli, ok tie nav 100 bet 200 tūkstoši bet nu vienalga nomaiņas izmaksas ir 2-3x kā būtu zobsiksnas gadījumā.

feciic 28.01.2019 17:07

Tā saistība starp stiepšanos un atstāšanu slīpumā varētu būt drusku greizi saprasta-nejau gāzu sadales mehānisms ir tas kurš notur auto uz vietas, attiecīgi mašīna "nekarājas" sadales ķēdē. Ja hidrauliskajam ķēdes spriegotājam nav fiksators tad gan ziepes var sanākt-jau pastiepusies ķēde tiek vienkārši pārvilkta pār zobiem.

feciic 23.01.2019 15:38

Ar to ka apkope parasti beidzas ar eļļas un filtru nomaiņu. Braucot ilgāk tomēr ir šis un tas vairāk jāapčubina/jāpārbauda lai nodrošinātu bezproblēmu ekspuatāciju.

nezinu par filtriem bet membrāna tur ir noteikti, ja tā ir ciet tad motoram silstot aug spiediens karterī un eļļa tiek izspiesta pa vieglāko ceļu-mērtausta kanālu.

feciic 23.01.2019 15:30

Nu golf R(300zs 4Motion) maksā 40k, seat Leon Cupra ar vienriteni 30k vai 4 drive(tie paši vēži citā kulītē gan jau)33k, nepētīju sīkāk komplektācijas bet starpība cenā ir pietiekama.

feciic 23.01.2019 10:14

Sprauslas tika baudītas stendā?

feciic 23.01.2019 10:12

Bez sīkāka paskaidrojuma no sērijas viena tante teica.

Gan jau kartera ventilācija aizsala-sekas nekoptam auto.

feciic 23.01.2019 10:10

Nu ja VW sava golfu top versijas staipa kā GTi, Gti performance un R(240,245 un 300Zs attiecīgi) kam faktiski ir viens motors, pieliekot savādāku buferi un šādus tādus loriņus attiecīgi diferencējot pēc cenas tad Seat baigi neākstās un ir tikai viena jaudas versija ar 300zs, kuru var dabūt visās virsbūvēs, klientam tikai jāizvēlas kārba un piedziņa. Turklāt krietni lētāk.

feciic 22.01.2019 15:46

Tā īsti arī nekad nebūs-atskaito dažus sev specifiskos modeļus Toledo, Altea, Ibiza ST, atražo VW modeļus, ar nedaudz atraktīvāku dizainu bet sliktāku apdari un skaņas izolāciju. OK šasija varbūt atraktīvākai braukšanai regulēta un cena nedaudz zemāka.

Aka ir klasika VW ar diviem brāļiem pragmatisko Škoda un karsto SEAT.

feciic 21.01.2019 9:25

Pēc apraksta izklausās ka detaļu mainītājiem tiešām nav sajēgas par to kas jādara ar datoru.

Kā tika baudītas kvēlsveces?

Kādas ir degvielas dozu porcijas pa cilindriem? Šaujot uz dullo lieku uz sprauslām un paralēli vēl kādu problēmu motorā, aukstam motoram tiek gāzta salīdzinoši liela degvielas doza motorā, ja kvēlsveces/starteris ir perfektā kārtība tad tas vēl var izvilkt čurājošas sprauslas, pielecot ECU mēģina izlīdzināt ekstremālas sprauslu kalibrācijas vērtības no kā rodas raustīšanās, paralēli var būt vēl kāda problēma, jo auto noskrējiens 100% ir pāri 300k.

Tā kā jāsāk ar normālu diagnostiku ne kļūdu lasīšanu.

feciic 16.01.2019 10:20

Volx rakstīja: Atkal pasakas stāsti? ss superbs ar lielāko nobraukumu ir www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bgimij.html

Tas ir gadā viņš ir braucis 40tk. Savukārt tev ir 500tk. un vēl stāsti, ka plāno nākošos 3 gadus nobraukt pa 100 gadā?!

Es jau te rēķināju kā lai dabū gada 60tk., ja nestrāda taksī. Tad ir jādzīvo Talsos(115km) un jāstrādā Rīga, 20 darbadienas x 230km x 12 mēneši = 55200 Bet tas tikai teorētiski viņš tā nobrauks, jo jārēķina āra svētku dienas un atvaļinājums, kad uz darbu viņš nebrauks.

Ja tu taisies gadā nobraukt 100tk, tad kur tad tu dzīvo un uz kurieni braukā - Daugavpilī?

Neināk prātā ka visiem cilvēkiem darba vieta nav fiksēts darba galds pie kura jābūt no x līdz z stundām dienā?

Superb vēl tā bet ir redzēts trīsgadīgs LC200 ar V8 dīzeli un noskrējienu drusku zem 200k.

feciic 15.01.2019 18:03

Atkarīgs no ražotāja, mk7 golfam tādas iespējas nav, var tikai panākt ka viņs nestrādā uzstādot nereālus kritērijus sistēmas aktivizēšanai.

feciic 05.01.2019 13:44

kasinsh79 rakstīja: Ibio peso, arī Passat (pirms laika identiski par P508 rakstīju) sāk kaitināt parkinsensoru prāta juceklis -teju visu laiku braucot ir manuāli jāslēdz tie ārā, citādi skaņas signāls un atzīme displejā par tūlīt gaidāmo bums Ko lai dara, ka mums ziemā tāds klimats, kad uz auto ir sniegs un pat ledus plānā kārtā? Vai arī ražotājs uzskata, ka auto jānotīra līdz pēdējam vienmēr un visur? Starp citu, baigas snigšanas gadījumā pirmā stopējas adaptīvā kruīzkontrole - neesot uztveres signāla. Tad līdz ar tās stop nestrādā intensīvā sniegā vairs arī citas brīnumekstras (ceļazīmju atpazīšana, vienu reizi - pat Dynamic light assist Led brīnumgaismām). Nu, nu

Relax, par pāris kārtām dārgakiem auto tādas pašas problēmas

www.drive2.ru/b/519801269930426374/

feciic 05.01.2019 13:38

msh rakstīja: Par to automātiku, tas gan. Par grādiem un pusgrādiem - droši zini ka tā ir jābūt? 20 gadus veciem audī klimatiem bija pusgrādi, kuri pārvērtās par apaļiem grādiem ja klimatam radās nopietnas problēmas ar motoriņiem.

Mnu mk6 golfam ar climatronic tur nemaz nav kur parādīt to pusgrādu, arī radio displejā regulējot vini parādās kā veseli grādi

feciic 04.01.2019 9:49

Klimats automātiski nenozīmē pilnīgu automātiku, diezgan svarīgi kā ražotājs viņu sakonfigurējis, piemēram iepriekšējiem diviem fordiem klimats visu laiku stāvēja manuālā režīmā jo automātiski pats nogrieza ventilatoru tik mazu ka sāka trūkt gaisa un svīst salona logi, tagadējam golfam tāda problēma nav novērota tikai tas ka temperatūra regulējas tikai veseliem grādiem-21 par maz 22 par daudz

Par to plašumu arī nosmīkņāju bet nu katrs pērk to kas pašam der un liekas labs "labākā nav, izvēlies savējo".

feciic 19.12.2018 15:01

Zem blizzak nosaukuma slēpjas vairāk kā viens modelis, ja tas ir uz džipa tad skaidrs ka tur tas protektors būs rupjāks kā uz standarta vieglo mašīnu izmēra

feciic 19.12.2018 12:23

Riepas modeli studijā, savadāk sajūta ka kautko slēp vai kautrējies un kārtējo reizi mēģini pierādīt ka esi apjājis sistēmu.

feciic 19.12.2018 10:54

Radzēm vēlviens pluss ir ka parasti tās ir rupju protektoru kam arī dziļš sniegs un šķīdonis ir pa spēkam, mīkstās frikcijas riepas parasti šajās disciplīnās ir gabaliņu aizmugurē.

Tā kā labākā nav tad katrs izvēlas savējo pēc gaumes, patikšanas un protams iespējām.

feciic 19.12.2018 10:47

+1 tanīs pašos iauto testos vismaz daļa testētāju tos auto bauc kā zagtus

Tādu auto es noteikti negribētu, bet ir jau arī markas un dīleri kas autiņu bez sava līdzbraucēja nevienam neuztic, šādā gadījumā demo auto var gadīties interesants pirkums

feciic 12.12.2018 14:10

Personīgi no swedbank līzinga auto izpirku stundas laikā, rēķinu jau pārdevējs bankai bija izprasījis, no konta pārskaitīju un pēc 30 minūtēm braucu uz CSDD.

Kas bija interesanti ka banka auto reģistrā bija noņēmusi atzīmi par ķīlu un pārreģistrēt varēja tikai uz maksātaju(mani), lai izslēgtu variantu kad pārdevējs sadomā pačibēt ar no bankas izpirktu auto.

feciic 30.11.2018 15:13

Ja uzmanība ir piesaistīta tad akcija ir uzdevusies, liela daļa no klikotājiem droši ka nemaz nezināja par to konservbundžu pirms atvēra bildes

feciic 28.11.2018 21:28

Maini kļūdu lasītāju uz diagnostiķi, diagnostika nebeidzas ar kļūdu nolasīšanu.

Ar pirkstu debesīs bakstot ož pēc miruša/sapuvuša bloka vai vadiem.

feciic 26.11.2018 11:54

Šo būtu pareizi pārsaukt par "Mitsubishi Pajero tests, atsauksmes un iespaidi 2015/2016" kad arī ir bijušas pēdējās izmaiņas šim auto.

feciic 12.11.2018 19:35

Pastāsti kas ir GPS kartiņa?

Skaidrs ka plikai zīmju atpazīšanai pietiek ar kameru, tad kas ir tie dati, kuri nav pieejami? Teorētiski vēl ir variants ka ir parametru datubāze pēc kuras zīmes tiek atpazītas.

feciic 12.11.2018 15:30

Vai tik nav tā ka zīmju atpazīšana strādā kopā ar navigāciju, kur atpazītā zīme tiek pārbaudīta navigācijas datu bāzē.

Cilvēks ar labām zināšanām VAG kodēšanā palīdzēs drīzāk nekā dīleris.

feciic 08.11.2018 11:32

Viens bija privāts darbonis privātmājas pagrabā, otrs kautkur rumbulā, abi savu rūpalu metuši pie malas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti