iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 11.04.2016 11:34

Es vairāk sliektos par labu Outlander-salons likās plašāks un labāk nostrādāts kā Captiva, kurš neiztiek bez korejiešu auto atpzīšanas zīmes-zaļa stacijas tipa pulksteņa viduskonsolē.

Vēl nevajadzētu aizmirst par Captiva eiropas "brālēnu" Opel Antara-dzelzis tas pats bet salons daudz smukāks.

feciic 04.04.2016 21:05

Nu nez par Sportage kāreiz aprunātais modelis tika ietestēts kad tikko parādījās, salons krietni šaurāks par tāda paša gada Cee'd, gaitā uz 18 collu riteņiem nebija īpaši baudāms, cilvēks kurš viņā pārsēdās no Mondeo diezko laimīģs nebija, jo ja ar Mondeo līdz Dpilij viens pīpis tad ar Sportage galva dulla, mugura līka.

Divu lītru dīzelis ar automātu un pilnpiedziņu zem astoņu litru patēriņa nebija dabonams.

Auto bija stipri pilns un pašam nav nekāu aizspriedumu pret Kia jo pašu ļoti patīkami pārsteidza 10gada Ceed.

feciic 29.03.2016 12:29

Par to jau ir stāsts ka nekas ūber.

Motori ir daudz un pat dīzeļi ir 4 tilpumu ar daudz jaudas variācijām bet uz to brīdi tirgu piedāvājumā bija 1,8 litru,kuram jaudas drusku par maz un 2,2 litru, kuram ar jaudu viss kā vajag tikai bažas radīja motora šaurais pielietojums autobūvē, līdz ar ko iespēja ieberzties uz kāda specifisku mezglu remontu.

Meklēju tieši divlitrīgu, kurš ir atrodams sākot no PSA un beidzot ar Volvo attiecīgi nekādu problēmu ar detaļu pieejamību un savietojamību pat tad ja oriģinālā marka izdomājusi vienu konkrēto detaļu tirgot 3x dārgāk nekā citas.

feciic 29.03.2016 10:44

Nevar nepiekrist, meklējot pēdējo ģimenes auto biju diezgan noteikts kādām ekstrām un kādam motoram jābūt.

No 30 ss.lv esošajiem auto prasībām atbilda labi ja pieci no kuriem divi bija apskatīšana vērti.

Lai pietaupītu liekas diskusijas must have bija kruīzs, sēdekļu apsilde un divu litru dīzelis.

Rumbulā vispār bija interesanti-jautājot pēc nepieciešamā tilpuma dzinēja atbilde "Tos jau grūti dabūt", kaut no visiem saražotajiem auto 55% ir ar nepieciešamo dzinēju.

feciic 29.03.2016 10:38

Nu jau esi sadrukājis, nevienā brīdī neesmu piesaucis plastmasu grabēšanu.

Tā ir klusa čirkstēšana pieliekot diognālu slodzi mašīnas virsbūvei. Lielākā daļa to nemaz nepiefiksē, es diezgan skaidri pamanu brīdi kad tā parādās, Jaunam auto pie ~50k, no Vācijas ievestam lietotam 5gadīgam pēc aptuveni gada vai 10-15k, nav atkarīgs no auto markas.

feciic 28.03.2016 13:17

Un kādēļ tavuprāt auto stikli tiek līmēti ar elstīgu līmi, vai nofiksēti gumijās?

Runa nav par grabēšanu bet virsbūes vērpšanos piemēram nobraucot no šosejas uz mazu sānceļu kad divi pretējie riteni ir atslogoti un otri divi noslogoti

apmēram šādi

feciic 26.03.2016 13:42

Tad paskaidro kapēc jauns Golfs lielai bedrei cauri brauc klusu, bet pēc 4 gadiem un 120 tūkstošiem pa mūsu jaukajiem ceļiem no jumta statņu plastmasām ir dzirdama čirkstoņa, kas norāda uz virsbūves vērpšanos?

feciic 25.03.2016 15:47

Tomēr virsbūve daudz vairāk dabū "ierīt" pa Latvijas dangām nekā tanī pašā Vācijā, auto stingruma sajūta jau nebeidzas tikai ar piekari.

feciic 03.03.2016 15:49

Kurā brīdī 5,8 ir daudz?

Kautkā neviens dīzeļauto nav tērējis mazāk par 6 litriem.

Tagadējais golf 7, 1,6 tdi pēc 3,5 tūkstošiem reāli patērējis 6,2 litri, tiesa gan nesēņoju bet nebraucu arī pedāli grīdā. 50/5- pilsēta/šoseja. Uz šosejas kruīzs 110.

feciic 15.02.2016 10:37

Kad pēdējo reizi bremžu eļļa mainīta?

feciic 04.02.2016 11:24

Cik atceros tad apdrošināšanas kantori bija no sakarīgo gala bet tam diži nav nozīmes jo visu kominukāciju ar viņiem veic paši ALD, piemēram kasko bija ar tehnisko palīdžību uz ceļa.

Par pašriskiem noteikti arī var vienoties jo tas tiešā veidā ietekmē polises cenu-attiecīgi arī mēneša maksājumu.

feciic 04.02.2016 11:20

Protams ir kritēriji pēc kuriem vadoties tiek secināts vai tas ir normāls nolietojums vai nav, piemēram nodilis ātrumkloķis/pedāļi vai nobružātas plastmasas ir normāls nolietojums, nejauši uzplēsts bagāžnieka apšuvums tiek traktēts kā bojājums.

Principā par šo nav jāsatraucas ja auto izmanto maršrutā darbs-mājas un bagažniekā tiek vesti iepirkumu maisiņi. Tikko sākas ģimenes aktīvā atpūta vai kautkādu lielāku kravu pārvadāšana tā risks kautko uzraut ir stipri liels.

feciic 04.02.2016 11:15

Paskaties cik maksā Tava auto sēdeklis vai salona apšuvums pie dīlera un jautājumu vairs nebūs.

feciic 03.02.2016 11:03

Ir bijuši vairāki darba auto kas ņemti pilnajā līzingā-konkrēti ALD.

No patīkamajām lietām

1 .Vienmēr viss noorganizēts-apdrošināšana, riepas, servisi, paši piezvana un piedāva laiku kad kas ko un kur

2. Nekādu problēmu ar garantijas remontiem strīdīgos gadījumos, lielam kantorim tomēr lielākas iespējas paspiest pa dīlera nerviem.

3. Vienkārša procedūra pēc CSNg-aizbrauc līdz līzētāja kantorim uzraksti iesniegumu un gaidi uzaicinājumu uz servisu

4. Paredzamas izmaksas

Mīnusi

1.Viss maksā tik cik maksā-par jebkuru pakalpojumu protams jāmaksā.

2. Līzētaju riepu izvēle reizēm sagādā vilšanos.

3. Pēc līzinga beigām auto tiek visai skrupulozi novērēts un par jebkādiem bojājumiem izmaksas tiek piestādītas pēc dīlera cenrāža ar jaunām oriģinālām detaļām.

feciic 28.01.2016 11:09

Tur nekas nav minēts par konkrētām problēmām-kas ko kā. Tikpat labi lētticīga sieviete nopirkusi pirmo smuko auto bez diagnostikas no rumbulas tirgoņiem un remontējas līkroču servisā kam remonta metodes ir mainīt visu pēc kārtas, neparko neatbildēt un karināt smukus makaronus.

Personīgi ģimenē no ~10 auto desmit gadu laikā tikai viens ir iegāzis ar neparedzētu turbīnas remontu, bet konkrētais auto tika nopirkts par ļoti saldu cenu tā kā īsti nevar sūdzēties.

feciic 25.01.2016 10:42

KIA Carens?

Cik dzīvē redzēti tad izskatās tīri simpātiski un salons arī izskatās diezgan ietilpīgs.

feciic 22.01.2016 12:07

Vai esi skatījies cik tas 1,5 litru dīzelis ilgi ieskrienas līdz 100?

Ja neesi tad pateikšu priekšā 13,4 sekundes, ja sasēdināsi iekšā visu famīliju tad visticamāk uz šosejas būs jātusē starp fūrem.

Ja jau esi gatavs atvēzeties uz 33 kilo varbūt izskati S-max kā variantu, startā jau būs labāk aprīkots, turklāt pilnīgi jauns modelis, kas pēc pieciem gadiem vēl visdrīzāk būs aktuāls, nevis kā cmax nupat saņēmis feislifu un pēc gada jau būs jauns modelis. Tadējādi iespējami dārgāku pirkuma cenu vari atgūt ar mazāku vērtības kritumu.

Pirms gada izskatīju parasto c-max kā variantu-pilns līdz lūkai (elektro bagāžnieks, atpakaļskata kamera, parkošanās asistenti utt) ar manuālo kārbu maksāja 8k eiro, no "jaunā" modeļa atšķīrās ar priekšas dizainu.

Tātad vai esi gatavs pirkt auto par 33 pakām ja cits nopērk tādu pašu (auto nespeciālistam) pa 8?

feciic 19.01.2016 15:57

Ford s-max

feciic 15.01.2016 11:10

Ko lai te daudz piebilst-Janozauram jau bikšes karsts no skatīšanās uz bildītēm.

1. 3,6 litru motors ar 287 zirgspēkiem-neizklausās pārāk mūsdienīgi(ekonomiski), turklāt ir paņemts no esošā modeļa-inovācijas?

2. Vēļ neviens auto nav pārdots (sasists) un jau drošākais savā klasē?

3. Stow N Go-laba fīča bet kas tad īsti būtu tie konkurenti? kompaktklases zafira? Labāk paskatamies uz izmēros līdzīgo Toyota sienna-sēdekļi grīdā nelokās bet braucot četratā otrās rindas sēdekļus var pabīdīt uz atpakaļ-iegūt daudz vietas kājām un saglabāt pilnībā regulējama krēsla priekšrocības, nevis sēdēt uz trešās rindas soliņa ar taisnu muguru kā tas ir Chysler.

4. par 35k eiro tas atuo būs attaļi līdzīgs attēļos redzamajiem.

Tagad par iespējamiem mīnusiem

1. vadāmība-pareizāk sakot tās neesamība, iespēja ar stūri norādīt virzienu neskaitās.

2. neesmu gan baigi meklējis bet neatceros lasījis par dīzeli-tads būs un ja būs tad kārtējais 4 cilindru traktors?

3. Riepu izmērs-pērkot jaunu varbūt dārgi bet vidējam Latvijas Vojager braucējam varētu būt problēmas nopirkt jaunu 18-19 collu riteņu komplektu.

Ar šo visu negribu teikt ka auto būtu slikts vai kā savadāķ, man vienkārši nav saprotama cilvēku fanošana par šo auto-iespēja vadāt līdzi grillu, telti un sniega lāpstu cauru gadu kautkā nešķiet aktuāla.

feciic 11.12.2015 11:07

Problēma jau ka konkrētais cilveks pats nav spējīgs neko saremontēt un jautā pie kā braukt-ņemot vērā to ka "ford diagnostika" deva tikai kļūdas kodu tad ir bijis pie Vasjas kurš ar 10 dolāru adapteri un zagtu programmu nolasīja kļūdas bez saprašanas ko ar to kļūdu tālāk darīt.

P1201 tiešs skaidrojums ir īsais vai ķēdes pārrāvums, tā kā sprauslas tiek pa tiešo vadītas no ECU tad pārbaudīt vadus no ECU līdz sprauslai var arī blokmājas pagalmā ar elementārāko testeri, vai ja pavisam slikti ar spuldzīti. Ja vadi kārtībā tad paliek sprausla ja naudas vairāk pērk jaunu, ja mazāk meklē pa šrotiem lietotu vai brauc kur remontē sprauslas un mēģina no divām salasīt vienu.

feciic 07.09.2015 13:48

1. Norādi vismaz auto izlaiduma gadu un motora jaudu

2. Fordam Nav tāda 1,8tdi, ir d, dt un tdci.

feciic 03.08.2015 12:27

Toyota previa-ne velti cenas viņām nekrīt.

Vai arī Sharan/galaxy/alhambra.

Par Espace IV nezinu ir bijusi saistība ar trijiem.

1. 2,2 dci patstāvīgas dārgas tehniskas ķibeles sākot no kārbas un beidzot ar audio sistēmu. Tiesa gan auto tikai nopirkts diezgan sasteigti un bez kārtīgas diagnostikas

2. 2,2 dci pirkts jauns LV, pie 180K bija izļurējis un sagrabējis tā ka bail, šad un tad pa kādai tehniskai ķibelei.

3. 2,0 dci, šis arī bija vis sakarīgais, pietiekami dinamisks, ne pārāk ekonomisks (vidējais ap 8) bet tāpat ik pa brīdim izleca kāds elektrogļuks un pie 100k paprasīja jaunu sprauslu-pildīts tikai statoil.

feciic 30.06.2015 10:04

Bija tāds pirms astoņiem gadiem ar ~400k uz odometra. Gāja normāli, degvielu tērēja maz, plīst neplīsa tik cik dilstošās daļas-gultņi atbalsti utt.

Rūsē durvju apakšas.

Ņemot verā auto vecumu ieteiktu meklēt 1,6 benzīnu iet tāpat gana labi un ja ar motoru viss kārtībā tad var tāpat iekļauties 7 litros.

feciic 03.06.2015 11:09

pirmkārt jau no rūpnīcas nav paredzētas piecas vietas nekādā komplektācijā, tas nozīmē ka piektās vietas legalizēšanai vajadžes daudz papīru

otrkārt kur stiprināsi jostu? -pie griestiem? vai arī liksi divu punktu jostu?

treškārt kā gatavojies visu to gateri apdarināt lai izskatītso daudz maz cilvēcīgi?

Diezvai tas viss čakars būs tā vērts lai to vienu papildus jostu dabūtu.

Samaini pret A4 vai A6 un dzīvo laimīgs.

p.s. var mēģināt šrotā atrast līdzīga gada A4 universāla pakaļējo sēdekli un tad kautko kombinēt.

feciic 27.05.2015 21:13

-2005 Audi A4 2.0, labāk skaties 1.8Turbo-ies labāk, tērēs tik pat. Ja skaties automātu tad noteikti komplektā ar quatro, jo priekšpiedziņai ir variators.

- 2005-2007 VW B6 2.0, līdz sakarīgam eksemplāram jāpaceļ budžets. Nezinu kā kopumā bet kaimiņam 2,0FSI check engine novēršana izmaksāja apaļu summu.

- 2005-2006 A6 2.4 krietni jāpieliek budžets ja vien nevēlies braukt premium limuzīnā ar auduma salonu.

Ja tik ļoti bail no remontiem tad noteikti būtu jāpārskata auto marku izvēle, jo auto kurš startā maksā dārgāk pie līdzīgas lietota auto cenas noteikti būs vairāk nobraucis-attiecīgi lielāka iespēja kautkam nobirt.

Jebkurā gadījumā pērkot lietotu auto šajā cenu kategorijā, jāskatās reālais auto stāvoklis jo tik pat labi var gadīties ka golf 1,4tsi ar dsg kārbu brauc no apkopes līdz apkopei un golf 1,9tdi ar manuāli birst viss pēc kārtas.

Tā ka meklē vien auto spečuku, kam uzticies un neuzraujies uz sū spīdīgā papīrīti(lietajiem diskiem, ādas saloniem un navigācijas ekrāniem)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti