Kārtot: Augošā secībā
MDW 28.08.2008 16:30

MDW rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Vilx- rakstīja:

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

Gan iepriekšējai, gan arī esošajai a/m kondicioniera atslēgšanās (pūš neatdzesētu un mitru gaisu) notiek tikai sēžot sastrēgumos. Bet atslēgšanās noteikti nav 15-20min, bet apmēram 1.min. Arī pēc degvielas patēriņa redzams kad kondicinieris atslēdzas, tad no 1.2l/h nokrīt uz 0.7l/h.

Nav ne jausmas kāpēc tā notiek, bet šaubos, ka pie vainas ir termometrs, jo braucot viss ir kārtībā. Domāju, ka pie vainas varētu būt kondiškas nepietiekama jauda, vai nepietiekama dzesāšana (pārkarst).

Manam S70tajam bija tas pats - korķī sēžot pēkšņi sāk pūst tādu sutīgu gaisu. Pārbaudīju gan spiedienu sistēmā, gan pašu elektroniku ar kompi. A izrādījās, ka vaina ir kompresora sajūgā. Piedziņas skriemelim un sajūgam bija par lielu atstarpe un, kad motors uzkarst, tad magnētam "nav spēka" noturēt sajūgu ieslēgtu un viņš atslēdzās. Regulēšana notiek ar paplāksnēm. Izņēmu vienu ārā, lai tā atstarpe ir pavisam maza un kopš tā laika viss ir Ok!

MDW 28.08.2008 16:21

jaaanis rakstīja:

Vilx- rakstīja:

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

Gan iepriekšējai, gan arī esošajai a/m kondicioniera atslēgšanās (pūš neatdzesētu un mitru gaisu) notiek tikai sēžot sastrēgumos. Bet atslēgšanās noteikti nav 15-20min, bet apmēram 1.min. Arī pēc degvielas patēriņa redzams kad kondicinieris atslēdzas, tad no 1.2l/h nokrīt uz 0.7l/h.

Nav ne jausmas kāpēc tā notiek, bet šaubos, ka pie vainas ir termometrs, jo braucot viss ir kārtībā. Domāju, ka pie vainas varētu būt kondiškas nepietiekama jauda, vai nepietiekama dzesāšana (pārkarst).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti