Kamēr nav plāna, kā to izdarīt, nesajājot "tiesājamo" valstu iedzīvotāju dzīves kvalitāti un padarot viņus par ubagiem, lai iet... tālu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kamēr nav plāna, kā to izdarīt, nesajājot "tiesājamo" valstu iedzīvotāju dzīves kvalitāti un padarot viņus par ubagiem, lai iet... tālu.
REN-TV fufologu garā roka jau līdz ASV kongresam aizstiepusies 😂
Tam varu piekrist. Mažori, kas kļūst par marksistiem, parasti neapzinās, kas ir masas no pavārtes. Kad saskaras pa tiešo, ir jau pa vēlu 🙊💥😵
Marksisms nāk komplektā ar aprobežotību. Rietumu marksistiem nav ne mazākās sajēgas, kas ir krievu imperiālisms. Viņi zina tikai ka reiz bija darbaļaužu paradīze PSRS, kur valdīja "mir, družba, žvačka".
Protams, būs ļoti daudz maziņu uzlādes ciklu
Es par to ka pielādēt varēs tikai minot pa līdzenu vietu un ripojot no kalna. Pretvējā būs jāsaspringst dubultā. Rīgā no šāda e-velo nav nekādas jēgas, jo būs visu laiku jāpiemin kondensators uzbraukšanai 2-3 nelielos pacēlumos. Galā tāpat nonāksi pamatīgi iesvīdis.
Skaidrībai aizbrauc tur vēlreiz garām ar 80+.
Teorētiski interesanti - superkondensatori ka tādi ir vieglāki par baterijām un braucējs kondensatoru uzlādē pats laikā kamēr minas pa līdzenu vietu vai ripo uz leju. bet tur ir arī mīnusi. Mīties pa līdzenu vietu un ar tukšu kondensatoru būs grūtāk, jo jāgriež ģenerators (tas arī pieliek svaru), kondensatoram ir ļoti ātra pašizlāde, viena un tā paša izmēra superkondensators ir mazāk ietilpīgs kā baterija. Un kopā tas padara visu pasākumu diezgan nelietojamu, braucot pa līdzenu vietu un pretvējā. Bet lai jau cenšas.
Vēl jautājums, cik no Sibīrijas un Tālajiem austrumiem pievāks Ķīna. Taču kopīgo bildi tas nemaina.
Uz vantenieka brauktuves velo nonest ir iizii piizii. Īpaši tumsā.
Kāpēc? Vnk brauc un uzmanies no gājējiem.
Ar suicidālām tendencēm nevajadzētu lepoties.
Nevis tev jārij, bet jāizbaro antibiotikas ērcēm.
Iet uz lielo civilizāciju samazinājumu. Kur vadošie saspieduši galvas katrs pa savam un rauj sev visus citus līdz. Paliks lumpeni un džungļu iemītnieki, kuri vairojas neatkarīgi no gadalaika un naudas maka biezuma.
Zemsprieguma elektriķa sertifikāts šeit nav tas trakākais. Man ir bijis, varu atjaunot.
Jācep augšā EV remonta kursi arī pie mums. Es pieteiktos.
Šolcs taisās par Eiropas Džeku Zvirbuli
Pag, pie mums tiesības uz debesbraukšanu jau pieder Šleseram. Stendzenieks laikam grib vārtrūmē atrauties.
Mūsdienās laikam pieņemts lepoties ar personīgo neizglītotību 😏
Jau sen gaidīju, kad spameri arī šai tredā kaut ko iekakās 😂
Būs cirks kad pie tiem stabiem stāsies mikrorajona vate ar savām 15-gadīgajām ICE lamatām. Kuri par atbildi elektrobraucēju pretenzijām dos bietē un visādi citādi riebs.
- Bet vai tā maz būs Polija?
No vides skatu un tūrisma viedokļa diez vai. Taču tā tagad ir daudz kur Eiropā. No vienas puses izbraukt kļūst ātrāk. Taču redzēsi tikai brikšņus vai prettrokšņa sētas.
Lētajiem 4x4 ir sava niša arī rietumos. Ladas tagad gan varētu būt mazāk sastopamas dabiskā sairuma dēļ. 2000. gadā Nirnbergā arī redzēju pāris Ladu ar vācu numuriem. Vienai aizmugurē vēl bija iekuļibinotas Radiotehnikas S-30 tumbas 😀
ICE pildīt 15 minūtes? Tev auto degvielas tvertnes vietā bagāžniekā guļ 1000 L muca?
Sausais atlikums - parastais autobraucējs vēl gadus 10 uz elektro pusi var neskatīties. Vienīgi vēlams nolikt naudu 1. iemaksai elektroauto gadījumam, ja nākamās desmitgades sākumā kādai no pozīcijas politiskajām grupām uznāks zaļuma uzplūdi un degvielas auto aizliegs pavisam.
Viņi vēl nav sagaidījuši kā viņus ķīnieši klapēs. Un pēc pēdējiem notikumiem - arī ziemeļkorejieši.