Atbalsta senās jūras braucēju tradīcijas, kad vienīgie šķēršļi jūrā bija piedzērušās klintis un ja bija dropēts nedēļu no vietas - pa kādam milzu astoņkājim. Jāizsaka atzinība turbīnu konstruktoriem. Kuģis tomēr ir ļoti smags.
Nez kāpēc ienāca prātā norvēģi, kuri pēc šādas dropes savu betona kuģi atstāja pie Vecāķiem
1 un 2) - piekrītu. Rights to repair ir maksimāli jāatbalsta. Būs mazāk elektronikas mēslu izgāztuvēs un darbs vietējiem labotājiem. Papildus - nepirkt visādus viendienas elektroniskos mēslus, ko lieto mēnesi un pēc pusgada izmet ārā.
3) Šaubos vai ko tādu šaus. Pavārtes rūķis zina, ka pēc tam viņš dzīvos pavisam neilgi.
4 un 5) - jā.
6) Ir tāda vieta - Tvaika iela. Tur vēl napoleoni dzīvo. Gan jau Stokholmas apkārtnē arī tādas ir.
IMHO viņiem palikuši tikai rakstu gatavotāji. IT "personālu" pasauc akūtāko problēmu risināšanai, starp kurām spams komentāros nav pats būtiskākais.
Iedomājos ka pareizais variants būtu migrēt uz modernāku CMS ar iebūvētu kometāru pārbaudi un 2FA autorizāciju lietotājiem. Taču būs liels čakars ar satura migrēšanu no vecā portāla uz jauno, jo satura te piedzemdēts vaivai kur daudz.
Nedomāju ka ar šobrīd esošo komentēšanas sistēmu spamu iespējams novērst. Aizveriet komentēšanas pavisam līdz izmetīsiet komentēšanu nereģistrētām minoritātēm un pārtaisīsiet reģistrēto lietotāja noteikšanu pietiekoši droši.
Ja nepaspēs laicīgi organizēt dzesēšanu, AES pati uzvārīsies ar attiecīgām sekām. Kas tiešām būs sarežģīti, jo krievi no AES vēl nav aizvākušies. Kopumā vecais labais izdedzinātās zemes princips ordas stilā. Un kamēr ukraiņi risina šīs problēmas, var atkāpties un pārgrupēties. Pat oficiāls iemesls būs - "nodrošināt karaspēka drošību".
Nekas nav jāpārvieto. Cik reizes jau teicu - autorizācija ar 2FA. Vai arī piesienieties pie Disqus vai kāda cita komentāru uzturētāja kur tas viss jau darbojas. Citādi jūs ņems uz desas visu laiku.
Kā stāsta tie, kuru produktus ražo Ķīnā, jābūt savai kontrolei, kas dzīvo Ķīnā uz vietas un novēro ražošanas procesu. Pie kam šiem cilvekiem ir jābūt labiem kontaktiem ar vietējiem daļu piegādātajiem, lai minimizētu iespēju, ka tavas precēs ieliks brāķa daļas. Citādi ir auzas. Vai nu iekārtās būs nekvalitatīvas detaļas vai arī kaut ko pa savam "optimizēs" vai vnk ignorēs ražošanas procesā utt.
Bija tāda lieta ka spirta piedeva, ko tagad obligāti jālej klāt 95-jam, šķīdina plastmasas ko kādreiz plaši lietoja degvielas trubiņām un blīvēm. Sākumā ar to daudziem braucējiem ar vecākiem benzīna auto bija nepatīkami pārsteigumi. Jaunākiem agregātiem to jau ņēmuši vērā.
Neesiet tik strikti pret nomas elektroauto. Tur ir telemetriskais spiegs kas par nelielu zīmes ātruma pārsniegšanu un paātrināšanos kreisajā pagriezienā iegriež skaitītāju. Tāpēc klienti velkas.
Komunisma laikā no benzīnauto nākošais CO2 bija ar svina piedevu. Toreiz vēl ieteica no tuvāk par 100m no ceļa augošajiem augļu kokiem utt. neko neēst.
Oleo-Mac iet ilgi. Ir pieredze ar 735T - nogāja 15 gadus, tiekot pamatīgi spīdzināts gan pa brikšņiem gan slinkojot ar apkopi. Tagad ir 441T 50y - iet tikpat labi un lietošanā ir par kārtu ērtāks.
Tā viņš ir. Aprīkojums trimeriem vienkāršajiem mirstīgajiem un krūmgriežiem, kas maksā virs 500€, jūtami atšķiras. Otrajiem ir ergonomiskāki rokturi, pie uzkabes ērti piespraužama karabīne, bākas aizsargs, jēdzīgs brīvgaitas sajūgs utt. Otrie arī kalpo nosacīti ilgāk.
Dēļ būvniecības starp centrālo staciju, 13. janvāra ielu un krastmalu daudzi no tiem kam vajag Rīgas austrumu galu, sākuši spiesties pa Salu tiltu. Darba dienās Ulmaņa gatve ir ciet līdz Spicei jau no 8 rītā.
Tuvo austrumu abortētāji forumā atkal ir klāt. IMHO būtu laiks par spama izplatīšanu pasūtītājiem un izpilldītājiem sākt piemērot nāves sodu.