Kārtot: Augošā secībā
ezis71 26.06.2021 18:37

Jo majo,tu tak vari konstruēt Hondas jo zini cik kg jābūt motoram/dzinējam.

ezis71 26.06.2021 18:18

Kā es šodien atbraucu no Priekuļiem.

Braucu no Priekuļim,iebraucu aplī un paņemu virzienu uz Pleskaveni,ceļš tīrs,ne viena auto.Izbraucu apli pie Nodusa,tālumā redzu auto radiatora krāsā.Pie Cēsu pagrieziena viņš tiek noķerts,man kruīza iestatīta uz 95,nav adaptīvā(2014.gada nabagmāja).Pagrieziens uz Āraišiem,ātrums zem 90.Nodomāju,uzbraukšu kalnā un noteikti nokodīšu.Fig ķebe,sudrabainais brauc jau uz simta,labi sūds ar tevi.Pagrieziens uz Pleskaveni,braucot lejā pa kalnu(Amata) atkal zem 90,vsjo,iešu garām kad tikšu taisnē.Huj tjebe,atkal paātrinājums,da nu k čortu.Ieriķi,pirms sudrabainā melns VW,abi labu gabalu pirms manis.Pēc ieriķiem abi ātri paātrinās,viss štokos,mans paliek uz 95.Pirms Augšlīgatnes abus noķeru ar 95,zīme 70,mans aiz viņiem uz 70,uzbraucam kalnā mans nomet uz 60 bet viņi sāk attālināties.

Vot tas skaitās polnij pizdjec,ceļi pilni ar dalbajobiem,Līgatne beidzās un mans jau sēž astē sudrabainam,mans sāk paātrināties bet sudraba būlta nē un melnais arī,tiku taisnē un abus uz 100 nokodu,ātrāk nebija jēgas jo pretīm nebija auto.Sudraba būltā sēdēja vista(sieviete ap 30)bet melnajā pensis ar vienu kāju kapā,kā arī viņa sieva/mīļākā.

Secinājums.

Pilni ceļi ar idiotiem.Ne velti attīstītās valstīs ir divas joslas vienā virzienā,lai normālam braucējam viņi netraucētu.

ezis71 26.06.2021 17:23

Parametri ir viens bet mūžs noteikti ir īsāks.Tas tāpat kā veļļukam psrs laikos ar pedāļu ķīli.Sāk ļurkāties,ieliec jaunu ķīli,tas pats,tad iedzen skrūvi un pievelc uzgriezni,zaj@bis.Pēc laika maini asi ar jauniem ķīļiem.

ezis71 26.06.2021 15:24

Tak iesakiet cilvēkam Volvo kuram stūres reika pēc restaurācijas ir mūžīga!

Tad jau pēc idejas gumijas piļņikus arī var salīmēt.

ezis71 26.06.2021 14:21

Riepu spiediena kontrole.

Pats pirmais ko izdarīju kad nopirku Cactusu,nopirku jaunas riepas,aizbracu uz MMK,60 eur par riepu,tur arī uzmontēja.Braucu nākamā dienā un izmet lodziņu displejā kur rakstīts par spiediena kritumu vienā no riepām.Apstājos,izkāpu ārā,neredzu kad kāda būtu mikstāka.Nākamā dienā uz darbu,kolēģi iesaka caur borta datoru pārrestartēt riepu spiediena rādījumus,tā arī tika izdarīts.Nakamā dienā atkal tas pats uz displeja.Mans uz Googli,varianti tikai divi,nosprādzis devējs vai jāveic devēja kalibrēšanu.Mans izvēlējās devēju kalibrēšanu(20 eur),ja gadījumā kāds būs nosprādzis tad tas noteikti atklāsies.Pierakstos vienā no riepu servisiem bet tā kā jau piekdienas vakars tad pie meistara tikai pirmdien,sūds ar viņu,var pagaidīt.Sestdien braucu ar auto un ienāk prātā ideja kad jāiebrauc Nestē,vdruk čaļi par maz gaisu iepumpējuši jo viņi tā mēdz darīt.Apskatos kādam jābūt spiedienam(uz stojkas uzlīme),priekšā 2,3 aizmugurē 2,2 vai 2,4,mans izvēlās 2,3 visās riepās.Pielieku šļauku un rāda 2,5,sāk laist ārā gaisu,uzreiz nodomāju-laikam bez kalibrēšanas neiztikt,būs vien jābrauc.Uztaisīju visās riepās 2,3,iesēdos auto,restartēju riepu spiediena kontroli un viss.

Tieši tā,VISS,vairāk šo paziņojumu par riepām mans displejā neredzēja,nu jau vairāk par mēnesi kapu klusums.

ezis71 21.06.2021 22:05

[url=https://ibb.co/ykwr6ZW]

[/url]

ezis71 21.06.2021 6:01

Nedarbus dara pa naktīm.

ezis71 20.06.2021 14:56

Sanāk kad ar visiem defektiem pārdeva jo e-csdd viņa vairs neskaitās uz mana vārda,značit,saimnieks ir cits.

ezis71 20.06.2021 12:15

Mazliet humors:

Gan jau viņu pazemoja MSH ar golfu, tad nu kodās cik gāja.

Rīseris ir tas kurš uzskata ka viņa otrais golārs ir mega sporta auto un afigenna brauc. "verās lopā" kā sacīt jāsaka.

ezis71 20.06.2021 11:37

Tikai jaunais Picasso īpašnieks tika pie slimības lapas.

ezis71 20.06.2021 10:25

Gribu pastāstīt kā pārdevu savu Picasso.

Nopirku Cactusu,tad nomazgāju zilo un safočēju,ieliku ss pa 2500 eur ar piebildi kad cenu runājama.Tiem kas zvanīja stāstīju par autiņa problēmam,bija korozija un problēmas ar tukšgaitu aukstam dzinējam.Tad uzradās perekups,pārdevu pa 1300 eur,teiksiet lēti,itkā jā bet.Pēc 2 nedēļām zilais atkal ss com,cena 3300 eur,ņe bitij ņe ržavij .Šorīt domāju jāapskatās kā iet zilajam,ups,nav ss vairāk,mans uz e-csdd,arī vairs nav mans.Godīgi sakot,žēl man to cilvēku kas viņu nopirka,ieberziens.Tik nesaprotu kāpēc viņš gāja tehnisko apskati,septembrī tas bija jādara.

Detalizēts vērtējums°

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

8.4.1. 1 Neveidojot piles, sūcas eļļa no motora (transmisijas).

1.1.14. 1 2.tilts. Sašaurināta bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa kreisajā pusē.

1.1.14. 1 2.tilts. Sašaurināta bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa labajā pusē.

4.3.1. 1 Nedeg līdz vienai trešdaļai kvēlspuldžu vai diožu S3 kategorijas (papildus) bremžu lukturī.

6.1.1. 1 Virspusēja rāmja vai nesošā elementa korozija.

8.4.2. 2 Ievērojama motora dūmošana.

ezis71 20.06.2021 9:19

Vakar uz darbu braucu šeit goo.gl/maps/LJajbH21TZsSjWyd8

Vsjo,tur ir auza,krustojumā uz Altovas ielas bija trīs joslas tagad divas,Rīgas "gudrīši" uztaisījuši saliņu no plastmasas stabiņiem.Tagad pēc darba tur noteikti būs MEGA korķis jo nogriezties uz Ojāra Vāciešu ielu varēs tikai no vienas joslas.Nevaru pat iedomāties kā to darīs sabiedriskais autobuss garmoška,agrāk viņš iebrauca otrajā joslā un veica labo pagriezienu,tagad viņam šī iespēja ir liegta.

Un vel viens krustojums,nav tik svarīgs bet arī auza,nogriešanā no Kantora ielas Spirgus ielā.

goo.gl/maps/m5QSxFTuR9vrCUAU8

Kā redzams bildē,smuki,lēzeni var nogriezties Spirgus ielā,tagad žopa,gandrīz puse krustojuma ir ar plastmasas stabiņiem,iegriešanās notiek asi,90 grādi.Kam tas viss vajadzīgs,mans šito nevar sagremot,kāpēc visu ir jāsarežģī.

Rīt braucot uz darbu uztaisīšu bildes tad iemetīšu šeit.Vispār to varētu Māris izdarīt bet čalim tikai jūrmala un rasha dtp pratā.

ezis71 20.06.2021 7:54

Skatos Error 520 vēl aktuāli.

ezis71 19.06.2021 6:32

Te kādu mēnesi atpakaļ bija joks,vedu meitu uz bērnudārzu, braucu pa Bauskas ielu,redzu pretējā joslā buss grib nogriesties pa kreisi,dod es viņam došu tādu iespēju jo aiz viņa jau trīs auto stāv.Uzmirkšķinu bet nekas nenotiek,skatos vista pie stūres,galva pagriezta uz sāniem un skatās tukšumā.Un šitā nav pirmā reize kad gribi kādu palaist no mazāknozimes ielas tad vista neskatās uz tevi bet skaita vārnas.

ezis71 19.06.2021 6:11

Kā katru rītu vedu sievu uz darbu no Ziepniekkalna uz Elijas ielu, braucu pa Salu tiltu, griežos lejā uz Krasteni.Skatos tukšums,var redzēt visi auto pie Mola, pabraucot kādus 300 metrus redzu viens auto strauji tuvojās un viens moments aiziet man garām.Domāju kad ātrums bija ap 90 km/h un vēl piedevām vista(sieviete) pie stūres.Esmu novērojis kad vistas pa pilsētu lido ātrāk par večiem.

ezis71 19.06.2021 5:48

Mans nav tik gudrs šinīs lietās bet ja reiz ķēde bija tik vaļīga kad varēja pārlekt,tad pēc idejas varēja dzirdēt graboņu kad dzinējs darbojas, jeb es kļūdos?

ezis71 18.06.2021 6:19

Te tika pieminēta Dānija,tad ziniet,tie TEC strādā uz atkritumiem,visu ko jūs izmetat miskastē tiek sadedzināts.Es teiktu, kurināmais na haļavu.

ezis71 17.06.2021 19:21

Vel viens video,Volvo 8 gadus Latvijā,ir jāmetina.

ezis71 17.06.2021 18:52

Jautājums vispār nebija tev adresēts,nu tad skaties video.

ezis71 17.06.2021 18:23

Tu gribēji pateikt kad tieši Latvijā šie bleķi rūsē un atdalās/nodalās nost.Vai ne?

ezis71 15.06.2021 20:29

Vismaz kāds ko svaigāku vēlas iegādāties,parasti nāk pēc info par 2005.gadu.

ezis71 15.06.2021 6:01

Pilnībā piekrītu tavam teiktajam,kad nopirku savu pirmo dīzeli tad arī uzticējos ko iesaka "spečuki"jo pats biju muļķītis.Pirmais kas nobira bija turbīna,nomainīju, sprauslas arī nomainīju.Tad sākās problēmas ar DPF.Viens ieteica aizbraukt pie spečukiem Mežciemā.Aizbraucu,pieslēdza kompi,kvēpinieks kaput, jāgriež laukā,darbs 300 EUR.Nomainīt pret jaunu pat neieminējās jo tad viņi paliks bez darba un navara no tava vecā dpf.Izrādās veco dpf var nodod jo viņā ir dārgmetāli,var dabūt 100 EUR bet varbūt pat 300 EUR . Tātad,turbīna jauna, sprauslas jaunas, kompresija laba tātad atlika nomainīt tikai DPF un neko nevajadzēja amputēt.Parasti turbīna nokauj dpf .

ezis71 14.06.2021 6:17

Tā ekonoja bija arī pirms MY ar PRO dīzeli.Ar MY dzinējs atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem.Cik zinu tad EGR vārsts strādā tukšgaitas apgriezienos,kad tu spied akseleratoru tas aizverās.

ezis71 12.06.2021 13:27

Pie tik stipra lietus gāziena kāds bija vakar nekas nevarētu apturēt ielu aplūšanu,nu ja vienīgi notekūdeņu kolektori 2 metru diametra.

ezis71 12.06.2021 13:19

Ezis nedomā zaļi,ezis vairāk domā par EGR nekā par DPF.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti