Kārtot: Augošā secībā
ezis71 10.04.2021 20:59

Krāniņš arī uz pusi mazāks kā visiem?

ezis71 10.04.2021 20:51

Es gan nebūtu atbildējis policistam kāds mans uzvārds vai vārds,filmē šovu bet mīž burkā.

ezis71 10.04.2021 20:35

Tas pat zirgam skaidrs kad pandēmija ir labuma iegūšana no zila gaisa,gluži kā CO2 emisija.Nav nekādas globālās sasilšanas,tikai tīra diršana.

ezis71 10.04.2021 20:27

Kas tie par gariem tekstiem nāk līdzi ar manu komentāru,laikam Māris atkal izceļās?

ezis71 10.04.2021 20:19

405 rakstīja:

405 rakstīja: Sveiki visiem.

Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši

Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.

Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.

TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.

Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.

Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.

Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)

No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.

Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.

Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.

Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.

Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas

Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)

Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.

Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia

Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.

Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.

Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.

Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.

Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.

Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.

Kopumā, auto savu darbu pilda labi.

Mjā,divas avārijas ar purnu,viss skaidrs,labi kad neslēpj kad nav pilns rublis,cienu tādus cilvēkus!

ezis71 10.04.2021 20:11

Kaķis tik pat stulbs kā sieviete!Kāpēc tāds secinājums?Daudzus gadus atpakaļ strādāju "Latvijas Bērzs",tur bija daudz mehānismi ar ķēdes piedziņu,bija gadījumi kad kādu kaķi uz tiem uztina.Bija vienreiz gadījums gad jauna meitene tīrīja savu darba zonu maiņas beigās un iebāza savu galvu tur kur nevajag kad iekārta strādāja.Tākā viņai bija gari izlaisti mati tad tie pielipa pie eļļainās ķēdes un uztina uz zobratiem.Skats bija briesmīgs,norāva no galvas matus ar visu ādu līdz pierei bet meitene turējās braši līdz atbrauca ātrie,es būtu noģībis entās reizes bet šī esot mierīgi runājusi un pīpoja.Dakteri ādu piešuva vietā un viss bija štokos,kilogramos un blokos.

ezis71 09.04.2021 20:45

Youtubei tagad par 13 eur ir ģimenes premiums,6 cilvēki ieskaitot sevi.

ezis71 09.04.2021 19:33

Kaut kā pie dirsas cik km/h būs uz A2 jo ceļš atpalicis attīstībā uz 20 un pat vairāk gadiem salīdzinot ar Zviedriju.Mans tur daudz ir braucis un tās ir patīkamas atmiņas kā autobraucējam,neticiet,ir iespēja izmēģināt nevis perdelēt dīvānā un stāstīt cik man garš.

ezis71 09.04.2021 19:20

Wala runā pats ar sevi.

ezis71 09.04.2021 19:18

Mans brauc ar 25 gadus vecu ārzemnieku,tikai trīs ātrumi un vairāk neprasās bet jūs varat tālāk ar krāniņiem mērīties.

ezis71 26.03.2021 22:18

Manā skatījumā vieni no labākiem Disko laikiem ir 70-80 gadi.PSRS laiki tiek izslēgti.

ezis71 26.03.2021 22:01

Kāpēc vispār tiek pārdoti auto,vai vecs vai mazlietots?Pēc Chalenger sanāk kad viņi visi ir sūdi.

ezis71 26.03.2021 20:16

Manas meitas mīļākā dziesma.Vispār man arī patīk tik liek aizdomāties par viņa seju,vai tā ir īsta.Kā jūs domājat?

ezis71 26.03.2021 19:56

Kā jau piektdiena tad ezis strebj šnabi un klausās muzonu.

Mans mīļākais muzons.

ezis71 26.03.2021 19:13

"Atradu interesantu statistiku par" Ukraiņu""

Nākam reiz pacenties labāk,vai atceries akuzatīvs,ģenetīvs,tev skolā to nemācīja?

ezis71 26.03.2021 18:56

Labs hibrīds no GM bet vairs netiek ražots.Biju jau kaut kad šo video šeit licis bet man patīk kā viņš izsakās par Toyota.

Klausamies no 20:20 minūtēm.

ezis71 26.03.2021 18:37

Volx rakstīja: Zemniek, neviens kungs neies smērēt rokas gar podziņām. Bagāžniekam pašam ir jāveras, kad kungs nāk Ārkārtas gadījumos ar pulti vai no salona

Neesmu zemnieks,esmu Rīgas dzērājs,katru dienu pipelē bet pie stūres.

ezis71 25.03.2021 17:43

Bij tur kaut kāds DS modelis kuram bagāžnieka vāku varēja atvērt tikai no salona,tā centās ar pakaļas skaistumu kad pat podziņai vieta neatradās.

ezis71 21.03.2021 9:25

Ķīniešu kaste ar Renault emblēmu,labi,lūk tev eiropas variants,skatamies no 2:30 minūtēm.Piedod bet tas izskatās pēc kolhoza kurš noteikti jau pēc trīs gadiem sāks koridēt.

ezis71 21.03.2021 6:10

Te tika pieminēta Dacia Spring,nu nezinu,tiešām kvalitāte zem katras kritikas,par salonu var pieciest bet kas darās aizmugurējās arkās,tas ir vāks.Skatamies video no septītās minūtes.

ezis71 13.03.2021 22:27

Un kam viņam Ram,ved zāles pacientiem?

ezis71 13.03.2021 21:50

Kam vajadzīgs grāvis?Lai novadītu ūdeni.Pareizi!Tikai viena problēma,ja grāviem nav attece tad viņš nestrādā un tā jau ir mūsdienu problēma.Krievu laikos bija meliorācija mūsu laikos tā nav,tagad domā jo dziļāk jo labāk.Spilgts piemērs,radiniekiem ir zeme,nu jau praktiski purvs,tikai ciņi.Ir grāvji kuriem ir izteka uz upi.Tad kāpēc purvs?Jo grāvji aizaugušu ar krūmiem un kokiem.

ezis71 13.03.2021 21:21

Stop,3 sekundēs līdz simtam,tur jābūt sporta auto,jeb kurš katrs uzņēmuma vadītājs tādu nepirks,ja nu vienīgi tāds kur viņa darbinieki ārā strādā praktiski bez cimdiem un krauj ar rokām jo nav iekrāvējs.

ezis71 13.03.2021 21:01

Divas stundas no dzīves pa di_su.

ezis71 13.03.2021 20:48

Vel var atmaksāties kādam uzņēmuma vadītājam kas darbvietā uzlādē pa brīvu.Nu ne gluži par brīvu bet uz darbinieku rēķina.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti