Es pat nebrīnītos kad to auto viņam tētis nopircis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es pat nebrīnītos kad to auto viņam tētis nopircis.
Rīga-Neveja,pieci ar pusi stundas,60 km/h,perekūri arī bija bet cik neatceros.
Ja es agrāk(3 gadi atpakaļ)būtu gudrāks kā tagad tad mans tagadējais auto būtu amerikānis ar V8 benzīna motoru.
Vēl aizmirsi pieskaitīt Rifteram mūsdienu ārpus garantijas remontus kas var gadīties kā sniegs uz galvas,tie var būt entie tūkstoši, kamēr vecais Vojādžers mierīgi čuņčinās rijot benzīnu vai gāzi.
Kāpēc tu domā kad benzīna motoram izrūnīts katalizators? Patiesībā tas katalizators ir mūžīgs bet ar turbo motoru viņa mūžs ir ierobežots,tas pats attiecas uz dīzeli.
A kubs lien iekšā?
Atradu tev lielu un ietilpīgu auto un nodoklis nebūs kosmoss.
Tad jau sanāk ka Voyager īpašniekiem ir zaļā domāšana,tā jau brauktu ar benzīnu bet jārūpējās taču par dabu,vai ne? Es ta domāju ka viņi gribēja izdevumus ietaupīt uz degvielu.
Iegāju Dacia mājaslapā,0.9l motoram ir 127g/km .
Dacītei ir 0.9l motors.
Ja nemaldos tad Fana Fabijai 1.2l motors,CO2 ir 140 gr/km tātad 120 EUR.
Manam 1.4l vti CO2 ir 157 gr/km,tātad 144 EUR, bija 64 EUR.
Tu tak pats labi saproti kad liels auto ar mazu benzīna motoru nemēdz būt.
Ļoti reti man sanāk tikties ar cp,ja apstādina tad liek pūst trubiņā.Domājams kad viņiem ir tikai viena doma,vajag kādu sodīt bet kārtība uz ceļiem viņus neinteresē,tas pats attiecas uz CSDD un Satiksmes ministriju.
Nesmīdini tautu,atlaidējs atradies,labāk iepird dīvānā.
Pat uz aķi nodrāza feniņus,tad par auto vispār varam nerunāt.
Sport dīzelis
Nesaki viss,ZIL ar kurbulis darbināja, bija grūtāk par AZLK(Автомобильный Завод Ленинского Комсомола).
Ne pežas bet pežuļi.
Kāpēc nevar aizbraukt pie lauvas auto dīlera, diagnostika nav tik dārgi,viņi ir ļoti pretīmnākoši kad tavs auto nav no svaigākiem!
sciroco rakstīja: Arī nesaprotu salīdzinājumu ar audi )) bet tas iespējams kā joks bija
Fabia forša mašinīte, ekonomiska, lēta ekspluatācijā, vienkārša pēc uzbūves bet tā ir pavisam cita klase ar Audi. Kā nokia 3310 pret smartfonu
Man bija Polo 2001 gada, pirms Jettas, ar tādu motoru (1,2 12v). Nobraukumam neticēju (120 000), jo Polo nāca no LT
bet vienu jauku rītu motors nepielēca (nezinot par ķēdes problēmu vienmēr liku robā, uz nakti) un vienu rītu atstāju neliela slīpumā.
tajā rīta Polo nepielēca, viņam pārlēca ķēde.
nomainīju pats, nekas pārāk sarežģīts tur nebija. Izjaucot redzēju ka virsū stāv vel veca tipa ķēdes spriegotāji (īsie), komplektam ko nopirku maiņai spriegotāji bija par ~ 20% garāki. Cik sapratu par tam ķēdēm, arī bija gads kad jau rūpnīcā saprata problēmu un sāka likt garāku spiegotāju, lai pirms ķēdes pārlēkšanas vismaz skaņas ir graboša, un cilvēks aizbrauc uz servisu, kur pastāstīs ka jāmaina ķēdi jo ir izstiepusies
tā ķēde gad smieklīga, pēc platuma ir nedaudz lielāka par divriteņu ķēdi Mopēdam pat bija biežāka..
Neņem galvā Fanu, viņš nav muļķis bet,kā tev pareizi pateikt, laikam nav pilns rublis,nu nav tā ka viņam garīga slimība bet kaut kāda kļūda čaiņikā.
Ar kādu Audi modeli tu salīdzini savu Fabiju?
Antiņ pūt stabulīti,
Pratiņ nāc mājās.
Tu pālī vai kā?
Es jau noteikti nepiedzīvošu šo redzēt dabā.