- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tāda izskatās rallija radžotā riepā,tāpēc viņa ir šaura.
Nu par tevi vispār nav ko runāt,riktīga халявная рожа,parādies tikai tad kad и рыбку можно сьесть и [cenzēts]
Bābas bet ne veči,uzreiz dizlaikus sasprauda,es ar šitiem klauniem nekad negribētu tikties.
Manējā 2008.gada maksāja 9100 Ls jeb 14000 EUR, komplektācija Elegance,1.4l atmosfēriskais,vidējais patēriņš bija 5,6l uz 100 km.
Nav jau vairs citas izvēles kā triscilindru dzinēji,tikai zirgi dažādi.
Jautrs klipiņš video sākumā.
GTD2 rakstīja: esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs
Ar fabiju biju nobraucis 150 000 km,neko hadenei nemainīju.
Skatos tev kūts darbi padarīti,vari tagad šeit padiskutēt bet es iešu čučāt,lai veicas.
Plus bērna guļamrati?
Lišķis tev Like ielika
Vai tad es ko teicu par basketbolistiem,kur tu to izzīdi?Vienkārši gribēju teikt kad tas īsti nav ģimenes auto,nē,nu labi,divi pieaugušie un viens bērns ar ratiņiem,tie jau būs griesti.
Nu ko lai saka,esi kārtīgs lišķis.Bet apraksts galīgi garām jo Fabiju nevar salīdzināt ar c2 bet ar c3.Esmu bijis Fabia 2008.gada modeļa īpašnieks,pie stūres tiešām plašumi un blakus sēdošais jūtas brīvi, aizmugurē jau pašauri.Šaubos ka jaunajā fabijā kaut kas būtu mainījies, vienīgi cena.
Pieļauju domu kad Škoda neko jaunu nav izdomājusi,drīzāk tās īpašniece dara kaut ko nepareizi.Ir novērots kad lielākā daļa sieviešu nedraudzējās ar pedāļiem jeb viss notiek ar lielu aizturi/aizkavi.
Krievija atdod zelta atradni Ķīnai.
Viss strādā bet nav mobīlā versija,humors un satīrs.
Tā gan,šinī forumā uzturās simtiem cilvēku un viens pimpausis BMW tēmu novirzīja citā gūltnē,a jezus Marija,ko tagad iesākt,es ir šokā.Steidzami pieņem mērus,jābano vaininieku!
Un Jūs trīs vienā-Redaktors,iAuto un Māris uztaisījāt lai forums ietu mobīlajā versijā?
Un noteikti 1 litrīgu motoru lai varētu uzstādīt gāzes iekārtu,vai ne?
VWfans rakstīja: Hyundai-Kona ar 1,6 litru 177 zirgspēku benzīna turbomotoru uz Rudens mediju testa braucienu ieradās pilnīgi jauns ar nobraukumu zem 100 km. Lai gan auto kompakts, tomēr diezgan pasmags. Pašmasa konkrētajam auto - 1477 kg. Kad pienāca mūsu kārta braukt ar to pa Zemgales ārēm, tad redzējām, ka intensīvos testa apstākļos neiebrauktam auto borta dators rāda vidējo benzīna patēriņu 11 litrus uz 100 km.
Hyundai-Kona mani sajūsmināja visā: gan dizainā no ārpuses un iekšpuses, gan gaitā.
Cenas ar mazo 1 litra turbomotoru sākas no 17 tūkst.EUR.
Tu tak mums dzejnieks esi,pa Zemgales ārēm
Tā jau nav 406 kupeja ar 3.0l 24V kura līdz sotakam ieskrējās 7,9 sek..Būtu lielāks dzinējs 508 tad atkal viņam pārmestu par patēriņu.Jūs tiekat skaidrībā ko jūs īsti gribat no auto.
Un mazmotora resurss būs 4 reizes mazāks kā V8.
Viņi tur reāli stiepj gumiju.
Mjā, rijīgs gan tas lops.
Varbūt sākumā iemācies nokopēt maps adresi un tad vari rakstīt sacerējumus.