Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Gauss 13.01.2012 10:16

Šitāds neder?

www.ss.lv/...

Var ielikt gāzi ekonomijai vai braukt pie brataniem pēc lētā benzīna.

Gauss 13.01.2012 10:13

draco rakstīja: benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.

ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.

aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.

Te drīzāk lomu nospēlēja cēlāju vecuma faktors...

Gauss 12.01.2012 14:48

Vienkāršākais veids ir likt flančus.

Nākamais, piemeklēt diskus ar atbilstošu vēlmēt iznesumu - ET.

Gauss 12.01.2012 13:57

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja:...

tas tachu ir pilsetas gjimenes auto nevis dzhips, ko tads dara uz naku celja? .

nu cilvēkam bija dikti liela pārliecība, ja 4x4, tad ir dubļu bridējs... te tas visai uzskatāmi redzams:

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

Pirmajā video skaidri redzama neatbilsošu riepu izvēle un braukšana uz pontu, nevis izbraukšanu.

Gauss 12.01.2012 9:50

Es zinu divus cilvēkus, kuri nodarbojās ar vecām tačkām. Viens ir šīris, kurš tās tirgo. Otrs ir pirmais, kurš tās pērk. Ā un vēl ir msh, ķip konsultants starp abiem iepriekšējiem.

Gauss 12.01.2012 9:48

Bracus rakstīja: Te takš bij runa par 2,2D. Un vēl bij rakstīts ka no 2000.g. beigām nāk ar dci kaprīzo. Tjipa to labāk nē.

Tad jau B/G variants var būt arī jaunāks jeb kā? Karoče te tie Espeicu ieteicēji varētu iemest kādu linku uz konkrētu pēc viņu domām normālu un ņemamu auto.

Da nu to espeisu, tad jau labāk pirkt trafficu. Da kaut vai īso. Piereģistrē kā komerctransportu un apjāj valsti. Izturīgs auto, labi dzinēji. Fofāgena busi kvalitātē netur līdzi.

Gauss 12.01.2012 9:46

Francūži uzskata, ka vācu auto ir labāki.

Gauss 12.01.2012 9:25

Bracus rakstīja: Te bija runa par tiem Espeiciem.

Intereses pēc apskatījos kas ir piedāvājumā.

www.ss.lv/...

Šis liekas par tīri sakarīgu ciparu. Dizainiski gan ne īpaši pievilcīgs. Un skatos ka diez ko liels piedāvājums ar viņiem arī nav. Tas varētu liecināt vai nu par to ka ļoti nepopulārs vai arī .... slikts. Bet varbūt tik labs ka neviens viņus nepārdod

Moš jābrauc apskatīt. Lai gan no aprīkojuma viedokļa jau nu šis nestāv ne klāt CTC limitedam.

www.ss.lv/...

Lai gan šim arī cena nedaudz augstāka.

Kurš var pakomentēt kā ir ar gāzes iekārtu. Zvanīju par šo taunu un prasīju. Viņam esot praktiski 3 gadus veca iekārta. Vai tā laba vai slikta jau pa tel. neviens neteiks. Vai mēdz būt ka iekārta savu ir nokalpojusi un tad viņa jāmaina? Nu protams ne jau viss bet kaut kādas komplektējošās daļas (reduktors, sprauslas utt.). Tas jautājums par tēmu vai nav jārēķinās ar papildus izdevumiem šajā sakarā.

Espeisi ir populāri Lietuvā, tur arī ir ļoti labas izredzes atrast lietotas daļas. Šitam dīzelim ir problēma - ļoti plāns izplūdes kolektors. Ātri izdeg, jauns ilgi jāgaida, piša ar maiņu un $$$.

Gauss 12.01.2012 9:23

smaidiigais rakstīja:

Gauss rakstīja: Vēl varu ieteikt kautko no šiem, ja X5 ir par īsu:

www.ss.lv/...

reindžroveriem ap 3000 ls tas pats VM Motori 2.5 dīzels ar 4 galvām kas Vojādžerī...

Paņem benzīnu, ieliec gāzi un ir daudz labāks price/performance kā dīzelim.

Gauss 12.01.2012 9:22

Centis_Nuudele rakstīja:

Yetti rakstīja: sausā smiltī muftu bija nosvilinājis...

Ķenguram manuālī rakstīts, ka mufta nav paredzēta ilgstošai darbībai buksēšanas režīmā. Tad viņa uzkarst un pakaļējo tiltu nepieslēdz.

Tad vajagot pagaidīt, kamēr ši atdziest un turpināt iesākto procedūru.

Daudziem ir šitāda parodiskā pilnpiedziņa. Pirmajiem KIA pakaļas tiltu varēja pieslēgt arī tikai uz īsu brīdi, bet tikai braucot taisni, jo nebija aizmugurē reduktora.

Gauss 12.01.2012 9:19

Crankshaft rakstīja: Dark_Side

nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...

----------------------------

Tu varētu pavaicāt kaut vai RS šoferiem - vai labāk bija braukt ar vecajiem "Ikarus", vai varbūt ar tagadējiem "Mercedes"

Man tagad nav koordināšu, bet ir tāds tēls Juris Jurkovskis, mans skolas biedrs, jaunāks, tiesa. Viņam ir / bija t.s. "koka RAF" , ar kuru visādas atrakcijas tika izpildītas. Varbūt viņa koordinātes var meklēt, piemēram, LAF, kā nekā bijušais sacīkšu braucējs

Vot kāreiz viens paziņa aizgāja prom no RS, kad lika pārsēsties uz jauno MB. Kā izteicās, tad Ikarusa vienīgais pluss bija pilnīgi atdalītā kabīne (ar pirmajām durvīm) no salona. Bija miera dzīve kabīnē. Bet jaunajos MB jāsēž caurvējā un jācīnās ar stulbiem pasažieriem.

Gauss 12.01.2012 9:08

Vēl varu ieteikt kautko no šiem, ja X5 ir par īsu:

www.ss.lv/...

Gauss 12.01.2012 9:06

draco rakstīja: radinieks sacepies - grib kautko daudzmaz dinamisku, ar ko pa laikam "atvilkt", jo mazjaudiigs diizelis minibusa kuzovaa - dinamika nekaada, a reizeem gribaas, kaut i jauniiba sen pagaajuse

a kas kupejaaam ir ar turbomotoriem. quattro sisteemai kaadas i vaajaas vietas, un ko un kaa buutu jaapaskata pie pirkshan?

Lai ņem turbo imprezu. Varēs atvilkt visiem aužiem pa priekšu.

Gauss 12.01.2012 9:03

sarashkins rakstīja: Ja gribi īstu dinamiku, jāmeklē 1984. gada Eiropas Gada Auto - Fiat Uno ar 1.3 turbo motoru (vienu tādu nessen ss.lv manīju), vai Peugeot 205 GTI

Also in 1985, the hot hatch version - Uno Turbo - was launched, with an IHI turbocharged Ritmo/Strada-derived 1.3 146-series engine, initially offering 105 PS (77 kW). It was priced to compete with the Peugeot 205 GTI.[6] The Turbo variant offered phenomenal performance for a supermini-sized car and was capable of reaching 210 km/h (130 mph).

www.youtube.com/...

Rekur īsta dinamika:

www.youtube.com/...

vienīgais mīnuss, ka tās dažas palikušās lancijas ir kosmiskās cenās

Gauss 09.01.2012 14:25

Ja tu to kreisleru gribi servisot ar orģinālajām daļām, tad rezervei nopērc citu auto, ar ko pārvietoties kamēr no štatiem atnāks sūtījums. Vislabāk to pašu x5, tam orģinālās daļas ir uz vietas.

Par cenu kategoriju, tā ir +/- vienāda abiem, ar to starpību, ka sliktu (lētu) kreisleru ir daudz vairāk

Gauss 09.01.2012 13:24

Var arī ņemt šito, būs ekonomija un ponts:

www.auto24.lv/...

Gauss 09.01.2012 12:58

Bracus rakstīja: Tas pirmais variants ir ar 3,3 motoru. Un rakstīts 4x4. Tā varētu būt? Jo cik citur redzu tad 4x4 ir tikai 3,8.

Tak nejāj prātu, pērc x5. Tur būs gan 4x4, gan 4.0. Bija man reiz paaugstinātais grands ar 4x4. Ja akurāt vajag malku vest, tad var to kreisleru ņemt. Un arī tad tikai pa gludu ceļu braukt. x5 ar piekabi tāpat pārspēj viņu visā...

Gauss 06.01.2012 11:17

Šitas jau arī bija ar to tievo zarniņu. Tāds pats kā deksters, bez formas un satura. Tādi parasti arī reālajā dzīvē neko nesasniedz, paliek kautkur pelēkās masas pelēkajā daļā...

Gauss 05.01.2012 11:01

Kas tad nu, martens nodzisa?????

Gauss 02.01.2012 14:19

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja:

Pamēģini nomazgāt ar zilgmi pēc braukšanas pa lietu, būs kā jauns...

Ar moci pa lietu es neesmu braucis laikam kopš auto iegādājos - t.i. 12 gadus. Mazgāju ar Feiriku - ideāli un vajag tikai dažas piles.

content9-foto.inbox.lv/...

content9-foto.inbox.lv/...

Tas jau nav mocis, tāds plirkšķis vien. Tagad jau pat normāls ķorejiešu rollis brauc un izskatās labāk. Prošlij vek!

Gauss 02.01.2012 14:02

i_edgars rakstīja: Seene, Tu sarakstīji savus izdomājumus un prātojumus!! Nekur neko tamlīdzīgu es neesmu rakstījis.

Gauss, 95 + Agip City 1 : 40... skaidrs!

Pamēģini nomazgāt ar zilgmi pēc braukšanas pa lietu, būs kā jauns...

Gauss 02.01.2012 13:52

Es speciāli lietus laikā esmu izbraucis kādas 2 reizes, lai novērtētu hidrokostīma sniegtās priekšrocības. Neērts viņš ir, vasarā pat nav lielas jēgas viņu lietot, slapjš būsi tāpat (pilsētā točna nosvīdīsi), bet kastē mētājās, ja nu akurāti ir steidzama nepieciešamība braukt lietū.

Gauss 02.01.2012 13:28

Ja kas, d-pilnieki pavisam nopietni taisās būvēt zemās grīdas vilcienu, protams, lielā kaimiņa uzņēmēju šefībā. Iespējams, ka tādēļ tiek traucēts RVR iecerētais oiropas vilcienu iepirkums.

Gauss 02.01.2012 13:05

CRDI rakstīja:

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja: Man jau liekas, ka šitam kadram (Indženieram) neviens nav pastāstījis, ka braucamrīkiem pēc 91. gada ir ekstra iespēja beņķi regulēt 2 dimensijās, ka arī pastāv iespēja stūres regulēšanai....

Nu Tev neviens nav pastāstījis tādu faktu ka visas šīs nosauktās ekstras ir dabūnamas vāģos krietni pirms 91 gada!!

Ir ir pastāstījis, bet krietni pirms šādas ekstras pa lielam nebija masām domātajos braucamajos

fordam bija, bet tikai gadījumiem, ja voģilam paliek slikti no braukšanas...

Gauss 02.01.2012 13:01

i_edgars rakstīja: Seene, Pa vidu auto riepu iebrauktajām sliedēm ir eļļas pļackas - tās ir slidenas, un pat ja patrāpās kāds necils akmentiņš sausā laikā ir iespējams nomaukties. Lietus laikā tā visudaļa ir slidenāka par sviestu. Pieminēju Latviju, jo teiksim Vācijā, kaut tai pat Polijā eļļainu pļacku nav! Auto tur tiek uzturēti lielākā tehniskā kārtībā, kā Latvijā.

Palaidniex, retomocis nav domāts jāšanai! Ja es to turu un gadā tīri nostaļģijas pēc izbraucu pāris 100 km, ko es citiem čakarēju!? Baļķvedēji dzīvi čakarē miljons reižu vairāk!

Tieši tāpēc lai nečakarētu es arī palaižu citus, bet liela daļa to nenovērtē un paldies vietā iespiež gandrīz grāvī!

Baļķvedēji vismaz atnes ienākumu gan valstij, gan privātajam sektoram. Bet tu tikai čakarē mozgu, neradot nekādu sauso atlikumu, tikai paaugstinātu CO līmeni no sadegušā zemas kvalitātes zenzīna un eļļas maisījuma svilināšanas.

Šaubos vai tu lieto videi draudzīgu divtaktnieka eļļu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti