GB12 rakstīja:
Seene rakstīja:
Elektrību dod par brīvu? Elektroauto ekonomiskums ir apsverams tikai tad, ja esi gatavs to elektroenerģiju izmantot tikai braukšanai. t
Un jā, par šo runājot. Palabojiet mani, ja kļūdos, bet pēc tehniskajiem datiem, Leaf pilna uzlāde, lai pēc datiem nobrauktu 160 km (protams, reāli tas nobraukums būs mazāks kaut vai jau pieminētās apsildes dēļ) prasa 24 kwh. Tātad, ja man, kuram no darba līdz mājām jābrauc 20 km, tātad, ar vienu uzlādi, nobrauktu, teiksim, 2 dienas, tb., 80 km, izmaksā (pēc lielākā tarifa 0.11053) 2.65 LVL (24 kWh x 0.11053) pret šī brīža lietošanā esošo dīzeli, kurš uz šādu pat attālumu patērētu kā minimums 5-6 litrus dīzeļdegvielas, tātad, aptuceni 5-6 LVL, ekonomija sanāk diezgan ievērojama.
Ierēķini vēl, kā jau te minēja, cenu starpību, akumulatoru izmaksas u.t.t. Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
bļe, ne hp, bet ibm