Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gauss 13.02.2012 13:51

Palaidniex rakstīja: atvainojos labojums:

"Uzrādi lūdzu to fočeni, kas Latvijā liek kādam maksāt sodu par reālu ātruma NEpārkāpumu?"

Kautkad rādīja nofočētu autobusu uz 90. Bija sajaukuši ar kravas auto, kam atļautais bija 80.

Gauss 13.02.2012 13:23

O bļe, abi dibendraugi dikstārs un šīris atkal kopā!!!

Dīvaini, ka uzradās gandrīz vienlaicīgi, gluži kā purkšķis un sūds, tikai hvz kurš ir kurš...

Bet nu izskatās, ka vadonim tā piespiedu ārstēšana ir nākusi par labu, tāds pieklājīgāks palicis. Laikam arī ampula uzpildīta...

Gauss 10.02.2012 14:31

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

Kad pļavas vidū vai mežmalā strādā vecs krievu traķis, gandrīz neviens tam nepievērš uzmanību, ķip nu ko mūsdienās ar tādu var vispār vēl izdarīt, u.t.t. Bet tikko tajā pat vietā parādās kāds, piemeºam, cat, tad puspagasts ir klāt. Nu tik būs, atkal nelegāli rok dīķus, grāvjus pamatus. Sauc arā mentus, zemessargus u.t.t.

Ir pieredzēti tādi joki, tāpēc labāk vien ar to raujamo. Ja vēl viņu tur nogādā kādas dažas nedēļas pirms veicamajiem darbiem, ķip lai tauta aprod, tad pavisam labi.

Nu bet tāpat labāk uzlikt šamējam elektrostarteri - tie sen vairs nav deficīts un aķim vietu ar var izdomāt. Būs liels ieguvums uzmanības nepievēršanā.

Kamēr strādā, tikmēr nekas tur netiks mainīts. Tāpat jau Tolmets nav aiz kalniem...

Gauss 10.02.2012 14:27

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja: Jaunie tramvaji galīgi neder mūsu ziemām. Vagoni auksti, daudz durvju, kuras bieži virinot, aukstums tikai palielinās. Vasarai varbūt ok, bet ziemai galīgi neder.

Durvju ir tik, cik ir.

Un vēl ko novēroju, viņiem ir pārāk daudz jaudas (griezes) mūsu lēnajai pilsētai.

Nu tā gan ir fīča, kas itin nemaz neattiecas uz ikdienas jūzeriem. Par neērtiem sēdekļiem vēl varētu padiskutēt.

p.s. nu nafig 750 būmerim vajag tādu bīdeli? 4.8 L V8, 360 hp (270 kW)

Tā kā ar tiem jaunajiem tramvajiem ir kā parasti, RS ir izpisusi pati sevi ānusā!

Galvenais, ka nav citus.

Redzi, ar bumeru var atvilkt, tas nav piesiets sliedēm, grafikiem un pilsētai. Bet ar jaudīgu tramvaju, strādājošu mazās slodzēs, sanāk tikai elektrodzinēju nelietderīgo raksturlīkņu posmu izmantošana.

Gauss 10.02.2012 14:13

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Normāla tev vide. Rollera dzinējs

Ja vajag kautko ātri un pa kluso izdarīt, tad nav nekā labāka par vecu krievu traķi. To jau tev vajadzētu zināt...

Pa kluso? Diez vai tas rollera dzinējs ir uzskatāms par klusāku, nekā elektrostarteris. Deviņdesmitajos varēja droši zināt, kad apkārtnes kaimiņi iedarbina traktorus un cik labi kuram pielec

Kad pļavas vidū vai mežmalā strādā vecs krievu traķis, gandrīz neviens tam nepievērš uzmanību, ķip nu ko mūsdienās ar tādu var vispār vēl izdarīt, u.t.t. Bet tikko tajā pat vietā parādās kāds, piemeºam, cat, tad puspagasts ir klāt. Nu tik būs, atkal nelegāli rok dīķus, grāvjus pamatus. Sauc arā mentus, zemessargus u.t.t.

Ir pieredzēti tādi joki, tāpēc labāk vien ar to raujamo. Ja vēl viņu tur nogādā kādas dažas nedēļas pirms veicamajiem darbiem, ķip lai tauta aprod, tad pavisam labi.

Gauss 10.02.2012 13:08

DekstersFF rakstīja:

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Normāla tev vide. Rollera dzinējs

Ja vajag kautko ātri un pa kluso izdarīt, tad nav nekā labāka par vecu krievu traķi. To jau tev vajadzētu zināt...

Gauss 10.02.2012 12:42

Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Gauss 10.02.2012 9:49

msh rakstīja: Spēcīgi. Kā vienmēr, smaidu izraisa motori un tas, kā aprīkojums kontrastē ar skaistajiem tekstiem... Vienīgi kaut kā jocīgi - pēc bildes tā kaštele liekas diezgan liela, bet pašmasa ir tikai 74 kilo lielāka nekā manam jau tā vieglajam audī sedanam - kas tad tā dacīte toč ir no skārdeņu skārda taisīta?

Tās ir modernās tehnoloģijas, kas audi 80 braucējiem ir tumša lieta. Vēl tumšāka tā paliek, kad audi satiekās ar reni uz ceļa. Tad liels ir audista izbrīns - kā tam stiklašķiedras renim var būt mazāki bojājumi kā manam dzelzim!!!

Gauss 09.02.2012 12:13

Da ko tu cīnies!

Ja nav tā kā psrs armijā un purvā, tad značit nav un nevar būt!!!

Gauss 09.02.2012 12:13

Vai ta šitajām mazdām nāca iebūvētais telefons????

Gauss 09.02.2012 11:38

Vispār inetresanti, par cik bakšiem ASV karavīti pērk vietējā ķolkas? Vjetnamā pirka par 2$, kādēļ arī tika ieviestas 2$ banknotes.

Gauss 09.02.2012 11:36

sarashkins rakstīja:

cap rakstīja: ..lielisko Dacia Duster..

Kuram vēl autiņam piedāvājumā ir "Radiouztvērējs ar četriem 15 W skaļruņiem, mono kompaktdisku un MP3 atskaņotāju un tālvadību pie stūres"

???

www.dacia.lv/...

jefiņ, mono šajā gadījumā nozīmē 1, ķipa vienu disku

Gauss 09.02.2012 11:33

Irākā par dolāru var nopirkt 100 litrus benzīna. Tikai problēma tāda, ka parastajiem nav ne dolāru, ne benzīna.

Gauss 09.02.2012 11:31

Jūs par droseļvārstu te runājat

Gauss 08.02.2012 9:14

Mucas benzīns vēl ilgi nepārsniegs lata robežu, šaubos vai tuvāko desmit gadu laikā sasniegs pat 80 sant.

Gauss 08.02.2012 9:12

Jaunie tramvaji galīgi neder mūsu ziemām. Vagoni auksti, daudz durvju, kuras bieži virinot, aukstums tikai palielinās. Vasarai varbūt ok, bet ziemai galīgi neder.

Un vēl ko novēroju, viņiem ir pārāk daudz jaudas (griezes) mūsu lēnajai pilsētai.

Tā kā ar tiem jaunajiem tramvajiem ir kā parasti, RS ir izpisusi pati sevi ānusā!

Gauss 08.02.2012 9:09

Priecājies, tev ir mūžīgais dzinējs!!!!!!!

p.s. ikviena forda dzinējs ar laiku sāk strādāt mūžīgā dzinēja režīmā. Tas liecina par forda vēlmi doties mūžībā. Apžēlojies par savu fordu un ļauj viņam izbeigt ciešanas... Tolmeta mūžības krāsnīs!!!!

Gauss 06.02.2012 13:44

CRDI rakstīja:

Gauss rakstīja: auto.

Moška kādam ir piedāvājumi sakarīgai onboard kamerai?

Es jūzoju Videoreg programmiņu iekš Androīd telefona... normāla bilde+ saglabā uz bildes ātrumu, atrašanās vietu...

Fuflo, vajag stacionāru, pieskrūvējamu pie griestiem.

Gauss 06.02.2012 13:41

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

Seene rakstīja: Auns ar pārliecību un sekas.

www.lookend.com/...

Ņehuj sēdēt astē, bļe sponsora mednieki... Vot arī uzrāvās uz cita sponsora.

Ņehuj vilkties pa kreiso joslu. Pārkārtojies un palaid garām, nevis apstājies... Distance bija normāla līdz brīdim, kad auns sāka speciāli bremzēt.

Sāka bremzēt dēļ astē sēdētāja. Apstājās, lai iedotu bietē, bet uzradās cits pārmācītājs...

Gauss 06.02.2012 13:40

sarashkins rakstīja:

Gauss rakstīja:

Tad paliec zem kartera tūristu gāzes plītiņu. Pasildi motoru un pieleks bez problēmām.

Vērtīgs ieteikums, it īpaši, ja tai vētrai ir kā manējai - apakšā plastmasas "panna"!

Uztaisi caurumu pannā. Varēs arī eļļu nomainīt neņemot to nost.

Gauss 06.02.2012 12:57

Krivijā par šitādiem izgājieniem var dabūt arī kautko ribās. Tur tauta bailīga, necieš apdraudējumus (astes).

Vispār tā onboard video ir laba štelle. Vajadzēs iemest savā auto.

Moška kādam ir piedāvājumi sakarīgai onboard kamerai?

Gauss 06.02.2012 12:55

Seene rakstīja: Auns ar pārliecību un sekas.

www.lookend.com/...

Ņehuj sēdēt astē, bļe sponsora mednieki... Vot arī uzrāvās uz cita sponsora.

Gauss 06.02.2012 12:51

GB12 rakstīja:

i_edgars rakstīja:

GB12 rakstīja:

Ja tā, tad risinājums - startera maiņa?

Nomainīt visas bukses, sukas ar turētāju un apsteidzes muftu + veikt pilnu profilaksi maksā ap 50 Ls. Pat lietots šrotā var būt dārgāk!!

Ja dīzelis vispār pie -30 ir spējīgs pielekt no sava akumulatora, tad to var uzskatīt par laimi un nekas tur nav jādara.

Ir redzēti jauni auto kam jau pie mīnus padsmit sākas nopietnas problēmas.

I-edgar, es saku, ar aķi nav problēmu, kaut arī iet jau 4. sezonu, grieziens ir labs. Vispār jau šo nakti solīja laikam siltāku, tad jau visam vajadzētu būt OK. Bez tam, negribas veikt nekādas papildus investīcijas, par cik, ja nebūs visādu finansiālu satricinājumu, vasarā plānoju mašīnu mainīt.

Tad paliec zem kartera tūristu gāzes plītiņu. Pasildi motoru un pieleks bez problēmām.

To 220V sildītāju ielikt karterī arī nemaksā kosmosu.

Gauss 06.02.2012 12:22

Normāliem dīzeļiem lieliem aukstumiem ir dzinēja sildīšana no 220 vai no autonomkas. Ir redzēti pat degvielas tvertnes sildītāji.

Gauss 03.02.2012 10:17

Tas nav daudz.

Mūsu pašu Latvijas armijas bruņotais H1 tērē virs 50 litriem uz sotaku (vismaz uz papīra).

Tā kā, ja skatamies pēc progresa, tad patēriņa ziņā ir tikai regress. H1 ir vairāk kā 3 reizes vieglāks, bet patēriņš un veiktspēja nav 3 reizes mazāks/labāka.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti