Seene rakstīja:
Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.
Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.
To sauc par palaides dzinēju. Iecerētajā aprīkojumā to visu dara no kabīnes ar elektrostarteri. Bet dzīvē visas figņas nestrādā tā, kā konstruktori ir iecerējuši. "Rollera" divtaktnieks negrib pielekt u.t.t. Tapēc lielākoties elektostarteris ir nolikvidēts un efektīvāk ir tīt un raustīt auklu. Nu vismaz traktoram... Jeņisejai ar šo brīnumu ir sanācis daudz nočakarēties. Tur auklu uztīt ir paredzēts, bet raut nav kur - palaides dzinējs atrodas visai šaurā šķirbā starp motoru un bunkuru. Pie tam vēl pats "rollera" dzinējs ir gudri izdomāts ar šķidruma dzesēšanu, kas saslēgta kopējā sistēmā ar lielā dīzeļa sistēmu. Ja lielais nelec, tad var godīgi pārkarsēt, jo nekāda cirkulācija ar tik maziem apgriezieniem nesanāk.
Tas droši vien kādos dziļos pāķos tagad ar aukliņām kaut ko rausta.
Nevar noslāpēt dzinēju.
1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!