Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Gauss 02.02.2012 11:54

i_edgars rakstīja:

anonimikis rakstīja: Puskilometru aiz stacionārā noliec pārvietojamo un spēj tik drukāt.

Ņikuja nebūs!!! Papīra nav tik daudz! Visas celulozes pabrīkas tak Latvānijā nolikvidētas. It kā vēl kaut ko kustās 19. gs vidū būvētā Līgatnes manufaktūra.

Un kam vajadzīgas tās sūdpapīra drukātājas!!!! Lētākais ķīniešu papīrs ir daudz kvalitatīvāks un lētāks.

Gauss 02.02.2012 11:53

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: kas tur šodiemn īsti tajos kontakttīklos šorīt pie Nacinaāla teātra bija noticis ? Vai tiešām tas bija sals, kas aprāva tos vadus, vai kāds trambulis ar nokriušu "štangu" ? Visa tā notikuma dēl šorīt uz darbu parasto 15 min. vietā braucy 1,5 stundu....

Sals. Iespējams pārāk nospriegoti vadi.

Rīga atrodas tādā klimata zonā -30/+30, kad baigi grūti vadu piekari izveidot tādu, lai ziemā netrūktu, bet vasarā nekarātos.

Piem. uz dzelzceļa vadi ir sadalīti apm. 1km garos posmos un tur lieto atsvarus kā kompensatorus, bet trolejbusam tāda uzparikte ir mega sarežģīta.

vajag vairāk līkumus un ar lielāku rādiusu taisīt.

Gauss 02.02.2012 11:51

Jafelēm nāca pavisam svaigs iekšā, it sevišķi ja bez filtra (kā parasti) braukāja.

Gauss 02.02.2012 11:51

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā

Kurā motorā konkrēti pienāk svaigs gaiss kartera daļā??

Parasti kaut kas gāzveidīgs pienāk caur cilindru un gredzenu neblīvumu.

Ja motora ieplūdes sistēma ir netīra vai kā savādāk ar lielu gaisa pretestību tad no kartera telpas gaiss tiek atsūkts vairāk kā vajadzētu.

hei septiņpagastu kurinātāj - nav brīnums, ka ar visiem saviem krāsainajiem sertifikātiem normālu darbu atrast nevari un krievu forumi arī nenāk talkā

atsūkšnas sistēmā ir "šaurā vieta" - tas nozīmē restriktoru jeb kalibrētu caurumu caur kuru var atsūkt tikai tik cik var atsūkt....

ja kāds šķūneris to ir izsitis - tad nav ko brīnīties... ja tas mezgls ir kārtībā, tad tikai svaigā gaisa

Tu nejauc atsūkšanu ar atsūkāšanu

Gauss 02.02.2012 11:32

Bams rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes

Ķipa bija domāts laikam šāds:

ymtram.mashke.org/...

Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām

Ir: ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

Nu bet tie jau bija būvēti citai sistēmai un laikā, kad bendžu lēja grāvī.

Kā šodien vēl atceros vienas mazpilsētas LAZ autobusa šoperīti-manu kaimiņu Raimi, kurš starplaikos savu busu iebrauca mājas pagalmā un ar beņu mazgāja motoru un lēja to kannās un deva savam kaimiņam, kurš tālāk to pildīja savā Žikā.

Padlaikos kad zvanīja asenizatoram, tad vienmēr pieteica divas kaņistras lai paķer līdzi. Vot bija labi laiki!

Gauss 02.02.2012 11:27

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: USD bāzes likme ir ņiže pļintusa

paskaiti...

1) privātuzņēmējs (asv federālās rezerves), kuram vienīgajam ir tiesības drukāt, izdrukā 1 000 000 baksus...

2) aizdod 100baksus asv uz 1% gadā (piemēram)

3) pēc gada valstij ir pa lielam ir jāatdod 101 bakss.... bet kur lai tos ņem, jo baksu apgrozījumā vispār ir tikai 100.... tātad ir jāaizņems vēl lai varētu atdot....

4) aizņemamies vēl 101. bet lai nebūtu tik daudz parādā, atdodam atdodam iepriekšējo parādu (100) un %tus (1), nu jau paliekam parādā 101, bet joprojām apgrozījumā ir tikai 100baksi

pēc gada ir jābūt 101 baksam ko atdot (bet vēlreiz atkārtoju - eksistē tikai 100)

pēc 2 - 102.01

...

pēc 100 gadiem 273.19

...

200 - 738.92

300 -1998.64

1000 - 2116874.72

un tad jau izrādās, ka sākotnējos 100baksus jau visi ir aizmirsuši un parādus daļēji norakstījuši, bet federālās rezerves cenšas no āesvē izspiest tikai 2 miljonus (atceramies, ka sākumā bija tikai 100dolāri reālas naudas ko privātkantoris sadrukāja)

kā vispār valsts var norēķināties??? jāatdod ir baksos. bet baksus var dabūt tikai un vienīgi aizņemotoies no kantora, kas tos drukā....

Jumtu uzliki? Vai neliec tāpēc, lai nav jātīra...

Gauss 02.02.2012 11:26

CRDI rakstīja:

Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts

un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?

Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......

Vajag tādas kā Maskavas miličiem. Ķip ieskrietuves, kad aºā līst.

Gauss 02.02.2012 11:01

Kādā stāvoklī ir galvas skrūves, nav pārāk izstiepušās?

Principā šitas pords ir uz vienas platformas ar skorpi, tikai bišķiņ piefleksēts, tākā vieni un tie paši mēsli (problēmas) tikai citā, dārgākā kulītē.

Gauss 30.01.2012 13:57

Master_D rakstīja: Ar dzelzs stieni ir nesmuki un negaršīgi. Tikai pieņēmums.

Garša no tā nemainās. Un var paņemt pārtikas ņeržaveikas (316) stieni, ja grib smuki.

Gauss 30.01.2012 13:31

Atkal neizturēji... norāvies...

Gauss 30.01.2012 13:20

Kāds VID's pārbauda nekustamā īpašuma esamību ārzemēs?

Sistemātiski vai pēc "viena tante teica" sūta pieprasījumu attiecīgajai valstij?

Gauss 30.01.2012 13:18

TDIOTS rakstīja:

i_edgars rakstīja: Vācietis visu izzaga, pārpalikumus sakrāva fūrās un aizveda uz Ukrainu. Zags tagad tur!

un teu nekas natika nabadzeiņš

Viņš aiz režčika savāca metāla pārpalikumus...

Gauss 30.01.2012 13:15

Master_D rakstīja: [q]Kā viss ģeniālais, destilatora darbības princips ir vienkāršs – vieglāk gaistošo vielu tvaiki ceļas augšup un dzesētājā tiek atdzesēti. Smagakā frakcija notek atpakaļ sildtraukā, vieglākā kondensējas, notek pa dzesētāja sieniņu un tiek izvadīta ārpus dzesētāja. Notiek dabiska atlase, fūzeļi paliek sildtraukā un netiek kondensēti. Sarežģītas cauruļu konstrukcijas, nosēdtrauku shēmas un milzu dzesētāji nav vajadzīgi.[/q]

praktiski.blogspot.com/...

Patreiz labākais destilators ir dzelzs stienis.

Gauss 30.01.2012 13:14

Kādi parametri ir tam lielajam RS evakuatoram? Tur ir standarta dzinējs vai uzlabots?

Gauss 30.01.2012 11:20

Izskatās ka pirmajam viss noraujās pa pieskari...

Gauss 30.01.2012 11:17

Problēma skaidra.

Kas tālāk?

Gauss 30.01.2012 11:16

Uzspraud speķi uz antenas, tad pārstās čivināt!

Gauss 27.01.2012 12:19

Starp citu, paši krievi runā, ka pie viņiem saliktās inomarkas ir labākas tēvzemes apstākļiem, nekā ievestās.

Gauss 27.01.2012 10:41

Pie iebraukšanas Rīgā un ne tikai tur ir uzliktas smukas zīmes, kas brīdina par vidoenovērošanu pilsētā.

Vai tādas nevar uzlikt arī par fotoradariem. Ja nemaldos, tad pie maksimas bāzēm tāda lielformāta zīme bija. Vai arī pie iebraukšanas valstī uzlikt zīmes par fotoradariem.

Da vispār, ko tur ar sīkumiem, vajag salikt zīmes, ka Latvijā braukšana notiek pēc CSN un viss.

Gauss 27.01.2012 10:01

Labrīt!

Divi jautājumi.

1.Kāpēc vecie tramvaji ir siltāki par jaunajiem? (Vai nav tā, ka jauno tramvaju "ekonomiskums" ir tikai uz nesildīšanas rēķina?)

2.Kad tiks izveidotas maksas stāvvietas Kr.Barona ielas posmā no Pērnavas ielas līdz Brīvības ielai? (zb jau šitie sutačņiki un citi zemākā līmeņa strādnieki).

Gauss 26.01.2012 12:31

Da es Zivtiņa vietā padomātu par iespēju KATRU auto obligāti aprīkot ar "melno kasti", kas fiksētu auto pārvietošanos un visus pārkāpumus. Un ejot TA varētu to ierakstu atprečot un csdd kasē nomaksāt sodus par visu gadu.

Gauss 26.01.2012 12:28

Ievērojiet likumus un nebūs vajadzīga ne Iekšlietu, ne Tieslietu ministrija. Padomājiet, cik daudz naudas izdosies valstij ietaupīt. Vai tad tas nav tas par ko mēs cīnamies? Par valsts (mūsu) naudas taupīšanu???

Gauss 26.01.2012 12:26

Tak ātra braukšana, tāpat kā jebkurš likuma pārkāpums, vienmēr ir bijis maksas pakalpojums.

Bet dīvaini ir tas, ka latvietis tipiskais vienmēr cīnās pret kukuļiem, par taisnību u.t.t.

BET, kad to visu padarīšanu grib legalizēt ar fotoradariem, tad pēkšņi arī tas nav labi!!!

Tad kas ir labāk, dot kukuli vai oficiāli nomaksāt sodu tādā pašā apmērā?

Lohi... bļe, vienkārši lohi...

Gauss 26.01.2012 10:28

Labdien!

Īsi sakot - T4 ir strādniekiem, T4 Multivan prorabam.

Bet tā kā tā jau ir veca, morāli un fiziski novecojusi sērija, tad der visiem, starpības nekādas.

Gauss 20.01.2012 11:17

Da pokuj atoms tur vai molekula fakts ir tāds, ka parafīns eļļošanai neder. Ja nav slinkums, tad var atrast netā tam pierādījumu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti