Kārtot: Augošā secībā
STALKERS 25.10.2011 11:51

Pārbaudīja servisā ar mehānisko eļļas spiediena mērītāju.Spiediens normāls.Atvienojot vadiņus no datčikiem pa vienam,nekas nemainās arī.Pat kaut abi atvienoti,nekas neizmainās.Iedegas kad vēlas un nodziest.Datčikus ar esmu mainījis abus jaunus servisā pēc kataloga kādiem jābūt.

STALKERS 15.11.2010 8:58

Kad atveru eļļas ieliešanas vāku,eļļa cirkulē.Pa atveri sit ārā.Motors jau vairāk kā pusgadu darbojas kā puķīta ar visiem lampiņas gljukiem.Tik tā lampiņa uz nerviem spēlē. Uz apakšējā datčika,kad izskrūvēju,vairāki cipari iegravēti -1,8+-0,2 bar.Un vēl vairāki cipari un burti.Vispirms tiešām sākšu ar to,ka pārbaudīšu spiedienu un datčikus.

STALKERS 15.11.2010 6:51

Varbūt ar,ka tā eļlas truba piesērējusi.Kartera vāks ar nedaudz deformēts.Bet tas jau bija gadi trīs atpakaļ.Kā nopirku.Labi tas nav,zinu.Bet jau ar tādu raustošu lampiņu braucu vairāk kā pusgadu.Ja tā caurule būtu ciet,tad dzinējs jau būtu sen noviebies.No apakšējāmēģināju atvienot,nekas nemainās.Jāmēģinano augšējā.To eļļas trubu nav lielu problēmu pārbaudīt,iztīrīt vai nomainīt?Līmenis ir normāls.Mēnesi atpakaļ mainīju eļlu.Eļļu nav jāpapildina nomaiņas līdz maiņai ne piles.Cik ieleju,tik praktiski ar pēc 10 000km ar ir.

STALKERS 09.11.2010 11:14

Aizdzinu beidzot uz diagnostiku.Izrādījās,ka pušu vadiņš (slikts kontakts),kas iet no Lambda zondes uz kompi.Kā kontakts pazūd,tā kompim sajūk smadzenes un sāk raustīties.Nomainīja vadiņu,tagad viss ok.

STALKERS 09.11.2010 8:16

Šrotā ir monošprice ar motoriņu no tieši tāda dzinēja.Bet,cik zinu,paša šprice jau nav jāmaina.Var tak nomainīt motoriņu tukšgaitas tik.Viņs uz trīs zvaigznīšskrūvēm stiprinās.Numurs uz motoriņa ar saskan.Bet tik šrotā ne īpaši grib atsevišķi motoriņu bez šprices pārdot!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti