Kārtot: Augošā secībā
Lawson 01.04.2011 17:52

Šitas ir labais:

Policija arī ziņo, ka 25.martā Brīvības bulvāra degvielas uzpildes stacijas «Statoil» veikalā konstatēta 40 kilogramu tējas zādzība.

nu būs ko nodzerties...

nez, dažādas markas tējas nospertas, vai visas, piemēram, kumelīšu "Možums"?

Lawson 30.03.2011 17:38

taaneko rakstīja:

Lawson rakstīja:

beidz maldināt! parādi kurā salonā var nopirkt nuļevoju, piemēram, x5 par 35t eur?

Bet tas bija 2000 gads, rolsroiss maksāja ap 100000 eiru un extra top premium merši bez bruņām nedavilka līdz 100000 DEM. Zafira maksāja 16000 eur, karavellas un mb ap 20000. Nevar būt ka esi aizmirsis kā pieaugušas auto cenas pēdējo 10 gadu laikā.

Parādi man MPV kas maksā 30000 eirīšu.

Mersis R klase! nav jau nekāds šarans vai vojādžers, bet kkas uz to pusi ir...

Lawson 30.03.2011 16:56

un vēl - neuztver to lūdzu personīgi! visu cieņu, bet tas Renis vizuāli ir absolūti nebaudāms. protams, subjektīvs viedoklis, bet tomēr... vnk pēc šadām asociācijām uz premiumu domas nepavelkas.

Lawson 30.03.2011 16:51

taaneko rakstīja:

Lawson rakstīja:

taaneko rakstīja: Starp citu cienītie kungi un dāmas- cik zinu arī premiums iedalās 2 klasēs kas ir principiāli atšķirīgas. 1.Auto kur īpašnieks nesēž pie stūres jo var to atļauties un 2. Premiums kur īpašnieks sēž pie stūres jo to ir patīkami darīt. Rolls Royce un Bentley kādreiz bija spilgts piemērs. Jaguar un Daimler. Pie vienādām virsbūvēm auto komplektējās diezgan atšķirīgi.

Mūsu slimās smadzenītes visu sabāzušas vienā maisā. Jebjurš lexus ir premium. Vitjka no ķengaraga ar 318 bmw zin ka brauc ar premium tapēc ka rajona autoritātei žeņam arī ir BMW tikai 760L. 500 km uz rietumiem no vietas kur es sēžu ieddalijums ir pavisam savādāks.

par tiem premiuma iedalījumiem sīkāk, pilnībā piekrītu - protams, ka nevar likt vienā maisā A un S klases meršus, tāpat kā Tevis minētos 316 un 760L bumerus vai A3 un A8 auģikus utml. bet pateikšu, ar ko man asociējas premiums - premiums ir tad, kad auto pircējam tikai par skanīgo nosaukumu vien ir jāpiemaksā par 30%-50% vairāk skanīgā nekā par līdzīgas komplektācijas alternatīvu. premiums ir vairāk nosaukums, prestižs, zīmēšanās un statuss, ne tik daudz tās tehnoloģijas, lai gan - arī tas!

nu, pieņemsim - pelnu mēnesī summu X un gribu džipu no salona - ērtu, jaudīgu, ar ādu utt. ko es skatos - kkādu santafe, captivu utml. kas ietilpst šajā cenu kategorijā. tajā pat laikā mans kaimiņš, kurš pelna Xreiz5, skatās Q7, X5, ML utml. sedanus? es skatos Lanceru vai Mondeo, kaimiņš, maita, skatās A6 vai 530d utt. vai manis izvēlētajās mašīnās ir daudz mazāk ekstru? nē! a kāpēc mana kaimiņa izvēlētā mašīna maksā uz pusi vairāk? tāpēc, ka premiums!

oldievan.de/...

oldievan.de/...

Ja pēc cenas tad man IR PREMIUM klases auto ( tas nekas ka 2000 gadā ražots)- oldievan.de/... piedevām pēc restailinga mans RX kļuva par privilegie- skan kruta

beidz maldināt! parādi kurā salonā var nopirkt nuļevoju, piemēram, x5 par 35t eur?

Lawson 30.03.2011 16:33

opc rakstīja: "vecie" C4 ir briesmīgi modelis no 2003 vai pat agrāka kada, iekšā plastmasa, padlakotņiks nav, spidometrs pa vidu, karoč es apvainotos, ja man darbā tāds būtu kur nu vēl pats naudu tērētu

a 2007.gada c4 arī skaitās vecais/sliktais?

Lawson 30.03.2011 16:25

taaneko rakstīja: Starp citu cienītie kungi un dāmas- cik zinu arī premiums iedalās 2 klasēs kas ir principiāli atšķirīgas. 1.Auto kur īpašnieks nesēž pie stūres jo var to atļauties un 2. Premiums kur īpašnieks sēž pie stūres jo to ir patīkami darīt. Rolls Royce un Bentley kādreiz bija spilgts piemērs. Jaguar un Daimler. Pie vienādām virsbūvēm auto komplektējās diezgan atšķirīgi.

Mūsu slimās smadzenītes visu sabāzušas vienā maisā. Jebjurš lexus ir premium. Vitjka no ķengaraga ar 318 bmw zin ka brauc ar premium tapēc ka rajona autoritātei žeņam arī ir BMW tikai 760L. 500 km uz rietumiem no vietas kur es sēžu ieddalijums ir pavisam savādāks.

par tiem premiuma iedalījumiem sīkāk, pilnībā piekrītu - protams, ka nevar likt vienā maisā A un S klases meršus, tāpat kā Tevis minētos 316 un 760L bumerus vai A3 un A8 auģikus utml. bet pateikšu, ar ko man asociējas premiums - premiums ir tad, kad auto pircējam tikai par skanīgo nosaukumu vien ir jāpiemaksā par 30%-50% vairāk skanīgā nekā par līdzīgas komplektācijas alternatīvu. premiums ir vairāk nosaukums, prestižs, zīmēšanās un statuss, ne tik daudz tās tehnoloģijas, lai gan - arī tas!

nu, pieņemsim - pelnu mēnesī summu X un gribu džipu no salona - ērtu, jaudīgu, ar ādu utt. ko es skatos - kkādu santafe, captivu utml. kas ietilpst šajā cenu kategorijā. tajā pat laikā mans kaimiņš, kurš pelna Xreiz5, skatās Q7, X5, ML utml. sedanus? es skatos Lanceru vai Mondeo, kaimiņš, maita, skatās A6 vai 530d utt. vai manis izvēlētajās mašīnās ir daudz mazāk ekstru? nē! a kāpēc mana kaimiņa izvēlētā mašīna maksā uz pusi vairāk? tāpēc, ka premiums!

Lawson 30.03.2011 12:37

lasu un brīnos - Reno tiek riktēts zem premiuma... man domāt, ka nevar būt premiums ne zem premium brenda! nu rorry - nevaram taču Dačijā ielikt ādas beņķus, plazminieku, parking sensorus, dalīto klimata kontroli utt. un pozicionēt, ka tas ir premiums! manā uztverē par premiumu var sākt runāt tikai tad, ja uz motora pārsega ir Bentlija, Merša, Lexusa, Porša, Bimbja, Audi, utml. bļemba... Hundajs jau arī ražo kkādus s klases mersim līdzīgus braucamrīkus, bet sit mani nost - neceļas roka nosaukt to par premiumu! arī topika galvenajam varonim - Citroniem C4 VTS un Loeba versijām ir ādas beņķi, parking sensori, sēdekļu apsilde un, ja vajag, displejs ar navigāciju. bet kurš būs tik drosmīgs pateikt, ka C4 ir premiums, pat par spīti faktam, ka šis autiņš tiešām ir visnotaļ ok?!

Lawson 18.03.2011 12:54

msh rakstīja: Nu bet cilvēks varbūt nevēlas nolocīt mēnesī vismaz pāris sotakus remontos? Kāds te sakars ar kaut kādu "premiumu"?

nu jau, nu jau - vai tad Citroens no zelta detaļām taisīts, ka katru mēnesi pāris sotakus tikai remontos jāieliek? ja tā būtu, tad ar Citroeniem brauktu nevis vidusmēra cilvēki, bet gan biezais slānis! ok, neesmu tik izglītots visos franču ražojumos, taču vienam manam labam čomam ir apm.6-7 gadus vecs Peugeots 306 vai 307(īsti neorientējos tajās markās) un 5 gadu laikā, kopš viņs ar šo vāģi braukā, tīri remontos ielicis ap 1tk lvl... maz! a braukā viņš visai ražīgi! ja ņemam vērā, ka starp Peugeotu un Citroenu kkādas paraleles tomēr var vilkt, tad secinājums viens - nu nav tas francis tāds mēsls, par kādu gribi viņu pataisīt!

Lawson 17.03.2011 15:31

ja salīdzinām šādās kategorijās, tad opeli var pieskaitīt pie desiņrijēju atgremojuma... grozi kā gribi, bet ne viens, ne otrs nav pieskaitīmi premium brendam!

Lawson 15.03.2011 17:04

nez, ar ko Opelis ir labāks par Citroenu?

Lawson 04.03.2011 12:25

es gan par c4 vts neko sliktu teikt nevaru - sportiska(gan vizuāli, gan funkcionāli) un glīša mašīna + daudz, daudz ekstru. kurš ir teicis, ka tas pats Golfs, korejietis vai da jebkas cits negļukos, bet lūk c4 ies pa pieskari?! zinu pietiekami daudz ļaužu, kuriem ir tā saucamie premium brenda autiņi - tie paši bmw, audi un jaunie pasāti, bet gļučī tā, ka mati stāvus ceļas, kamēr ir pāris paziņas, kuri brauc ar frančiem angļu mierā.

neaizmirsīsim, ka tas pats Lēbs mauc ar c4 vts(lai arī no standarta rūpnīcas modeļa tur maz kas ir)! varbūt jāpieaicina viņu kā iauto ekspertu, lai padalās pieredzē? vismaz man, apskatot šo diskusiju tā arī netapa skaidrs - kas par mašīnu ir šis vts modelis! domāju, diskusijas aizsācējam arī apgaismība no šīem minējumiem nav parādījusies! vai varbūt tomēr ir?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti