Pag, tas ir tas pats Māris Ruks, kurš pilnu feisbuku ir piegaudojis ar to, kā mūs indē ar chemtreiliem?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pag, tas ir tas pats Māris Ruks, kurš pilnu feisbuku ir piegaudojis ar to, kā mūs indē ar chemtreiliem?
Ej nu sazini, vai hui s ņim... Runā, ka uz borta esot bijuši ukraiņu gūstekņi. Tiesa, tā varētu būt arī vatņiku propaganda, jo it kā esot redzēts, ka uz morgu aizved tikai 5 līķus, nevis 60+, kā sākumā bija runāts. Protams, tas, ka Simonjana publicē it kā "bojāgājušo" gūstekņu vārdus, starp kuriem bija arī tādi, kuri jau sen ir iemainīti, arī šim visam ticamības momentu nevairo.
Es piektdien biju CSDD, nevienu melnīti neredzēju.
Tev tiek visžēlīgi piedots, dēls 😃
Tam tiešām ir grūti noticēt. Ne jau tāpēc, ka Bordāns nebūtu kretīns. Ir, protams, bet trūkst loģikas. Paskatoties pēc publiski pieejamās skopās informācijas, tā partija nu galīgi nebija nekāds drauds "režīmam". Visticamāk, viņi pat nebūtu 5% pārvarējuši un tāpat būtu izčākstējuši. Tur bija daudz bīstamāki konkurenti, kurus būtu varējis personīgi nīcināt.
Outlander ir Mitsubishi, nevis Subaru... Bet vispār tas ir briesmīgs auto - skaļš, ciets, plastmasīgs un neglīts sūds. Un jā, esmu braucis, tiesa, ne ar lādējamo hibrīdu.
feciic rakstīja:
topinamburs rakstīja: Par nomu nav pārsteigumu - ja lietotājam tūristam kaut kur svešās vietās jāuztraucas par to, kur, kā un par cik lādēt elektroauto, pie tam tas prieks maksā dārgāk - tad kāpēc gan to izvēlēties?
Par topika virsrakstu - tie EV pircēji, kas uzķērās uz modīgo haipu, un, vaig vai nevaig, nopirka EV, nepadomājot visus par un pret - tad ir iespējami gadījumi, kad mīļā miera labad jāpāriet atpakaļ uz benzīnkapli. It īpaši nāk prātā panelenēs mītošie.
Ja lasītu rūpīgāk tad lielākā bēda ir ar Tesla cenu samazinājumu, kas pamatīgi iedragā atlikušo vērtību, sanāk ka tesla nomet 15% cenas jaunam auto un Hertz zaudē 10% no plānotās tālākpārdošanas cenas, uz 20k auto tas cipars gana iespaidīgs sanāk
Auto nomas kantoriem, iegādājoties auto, ir atrunāta ar pārdevēju tā atpirkuma vērtība. Līdz ar to summa, par kādu no tā auto viņi tiks vaļā, ir zināma, to mašīnu jau pērkot. Tiesa, likvīdos auto viņi pirms tam mēģina pārdot paši vai tos savāc darbinieki sev, bet kopumā izmaksas ir zināmas jau pie auto iegādes.
pietiek.com/raksti/toreiz_un_tagad_jeb_miti_un_patiesiba_par_dzivi_latvija_padomju_laika/
Lūdzu, otrā rindkopa no beigām. Un jā - informācijas avota izvērtēšana ir viens no kritiskās domāšanas pamatiem. Bet, nu jā, tā kā pats esi tāds, kam patīk pazemot sievietes, nav brīnums, ka vaino viņas un aizstāvi alimentu nemaksātājus.
Bet ja gribi komentāru - kaut vai šis te "...šajā periodā, ja arī dievbijība netika atbalstīta, tad arī nekādu represiju nebija. Vismaz – Latvijā. Pat pretēji – nesen, apceļojot Latviju, pie kādas katoļu baznīcas lasīju informāciju, ka tās labiekārtošana notikusi gados, kuri attiecas uz padomju periodu..." Pirmkārt, tajā laikā "labiekārtoja" tikai tās baznīcas, kuru mācītāji piekrita stučīt čekai. Otrkārt, man rados ir tā laika kristieši - disidenti, kuri ticības dēļ zaudēja darbus un tika izlikti no dzīves vietām. Dažiem pat nācās emigrēt uz Vāciju, lai nenonāktu cietumā par pretvalstisku darbību. Treškārt, vari pajautāt savam mācītājam, kā padomju laikos bija ar svētdienas skolām un kristīgo literatūru.
Un tā kā tev smadzeņu vietā ir zāģu skaidas, tad jau pats nespēj aizdomāties, cik absurds vispār ir citāts, uz kuru tu man prasi postu, ņemot vērā to, ka, pirms šeit ienāca tavi mīļie komunisti, Latvija attīstības ziņā bija visai līdzīga Somijai.
Maza ironiska atkāpe - 1988. gadā, kad gāju otrajā klasē, mani vienu dienu skolā presēja, lamāja par dzimtenes nodevēju un pusgadā ielika neapmierinošu uzvedību par to, ka kaut kādas skolas līnijas, kas tika rīkota par godu kaut kam, kur Ļeņins kaut kad bija nopirdies, vietā es aizgāju uz mūzikas skolu, jo man tajā laikā bija klavierstunda. Pizģec, 7-gadīgs dzimtenes nodevējs!
Mietpilsoņu - 205/55 laikam bija.
Par to Bordāna personīgo iesaisti, ja var, lūdzu sīkāk. Ar konkrētiem avotiem, lūdzu.
Runa vispār neiet, ja kas.
Kad 2012. gadā Latvijā parādījās pirmais Nissan Leaf, es vairākkārt piehaltūrēšanas vārdā to auto rādīju dažādās izstādēs. Tur šito mantru varēja dzirdēt no katra piektā "speciālista". Otra mantra bija (kad pavēra motora vāku vaļā) - tu dirs, tas nav tīrs elektrodzinējs. Tikai tad, kad paprasīju, lai parāda izpūtēju, nolaida ausis.
Cik ir tādu, kas ar elektroauto brauc uz rietumiem? Vai kas vispār ar auto brauc uz rietumiem? Cik, piemēram, reizes tu ar savu trusi esi bijis rietumos?
Ļoti ceru, ka atcels, bet skeptiķis manī saka, ka ņifiga - labākajā gadījumā pagarinās uz kādiem max 5 gadiem.
Pričom tur Latvijas politiķi? Latvijā automašīnas neražo un nesertificē.
Uz šī fona es vakar gandrīz no krēsla nokritu, kad ieraudzīju, ka LPV uz Eiroparlamentu grasās sūtīt Ričardu Šleseru un Ramonu Petraviču...
Ha... pirms 10 gadiem mshveidīgie bļāva, ka "globālisti" nekad nepieļaus elektroauto masveida ienākšanu tirgū, jo tad "globālistiem" zudīs peļņa no naftas bizīša.
Mīnus 10 grādos range samazinās par apmēram 30-35%. mīnus 20 - apmēram 40-45%... praktiski visiem. Ja vecāks modelis bez siltumsūkņa vai Dienvidu tirgum paredzētais bez balterijas apsildes, tad procents ir vēl lielāks.
Otrdien sanāca paraut adrenalīnu visai ziemai. Tieši tajā trakajā puteņa dienā izdomāju vakarā braukt mājās ar vienu no uzņēmuma mašīnām, tīri izkustināšanai, jo auto nebija sen lietots, stāvēja kā ledus klucis stāvvietā, turklāt tas auto tiek tirgots šobrīd. Sāku braukt (netālu no IKEA), braucu pa Biķernieku un jūtu, ka auto ne tā uzvedas, it kā iet stabili, bremzē, bet tomēr spolē vairāk kā vajadzētu. Vēl pie sevis nolamājos, ka taupot sūdīgas riepas uzlikuši, bet kopumā norakstīju uz "stulbo Rīgas domi", kas atkal ceļus netīra normāli. Pāri Dominas tiltam vēl gāju ar 60 km/h pa kreiso garām visai rindai, kas ar apmēram 40 km/h čunčināja... Čaka/Pērnavas stūrī piestāju staķikā ūdeni nopirkt. Sāku braukt un auto nekust ne no vietas - spolē. Domāju, kas par nah... izkāpju ārā un konstatēju, ka esmu pusei Rīgas izbraucis cauri ar... vasaras riepām ziemas žļurā. Jopcik, bija pārliecība, ka visām mašīnām ir ziemenes, bet šo vienu kaut kā kolēģi bija palaiduši garām. Tad nu, cik droši vālēju centra virzienā, tikpat ar trīcošām kājām, kā opītis, čunčināju atpakaļ... bija pat doma likt uz evakuatora, bet pazīstams, kuram piezvanīju, pateica, ka var tikai pēc 2 stundām labākajā gadījumā... Paldies Visaugstākajam, viss beidzās labi un tiku cauri ar mācību rūpīgāk pārbaudīt auto pirms braukšanas.
Ak, tad nav izzīdis no pirksta un neslavina padomju režīmu? Interesanti, kas tad ir šis - "Latvijas atrašanās PSRS sastāvā kopumā atnesa uzplaukumu un labklājību Latvijas tautas lielākajai daļai" Jābūt īpaši apdāvinātam vatņikam, lai nespētu izfiltrēt, ka minimums puse, bet reāli vairāk no Kadiša sarakstītajām slavas dziesmām padomijai ir vai nu pilnīgas muļķības, vai tendenciozi prātuļojumi ar kaudzi noklusētām lietām. Nerunāsim nemaz par to, cik nopietni var ticēt cilvēkam, kurš nemaksā alimentus un kuram tiesa ir uzlikusi liegumu tuvoties paša ģimenei. Bet, nu, jā, nemaz nepārsteidz, ka tu tādus aizstāvi. Kā jau tipisks Kremļa noderīgais idiots.
Noteikti Plāns jāpilda bija, kā gan citādi. Nekāda sakara ar to, ka pārkāpējs pa dzīvi ir kašķīgs īblis, kurš stundām laika dienā pavada meklējot kašķi. Un noteikti stāsts par to, ka dikti jau nu "dzinās pakaļ", ir patiess un nemaz nav pārspīlēts.
Tam visam pa virsu vēl "teroristiska organizācija"...
Man arī reiz izrakstīja protokolu par ielas šķērsošanu pie sarkanās - maucu pāri skanstenes 4 joslām. Toreiz izrakstīja brīdinājumu.
Cik mīlīgi lasīt, kā cilvēciņš, kurš staigā pa RU propagandas koridoru, pārmet citam būšanu propagandas koridorā, turklāt vēl uzskata sevi par īpaši gudru un ar galvu domājošu.
rīta humora deva