Sākot no aptuveni 2013. gada, jebkurš japānis rūsēs mazāk par MK7 Golfu un tā blakusproduktiem Octavia / Leon. Varbūt šajā desmitgadē kaut kas ir pamainījies, bet līdz apmēram 2020. gadam nekas nerūsē trakāk par VAG grupas mazo un kompakto klasi.
Par Getzu interesanti. Sen sen atpakaļ ex-sievasmātei tāds bija.Viņai bija radiniece - makten korpulenta kundzīte stipri gados, kurai pašai bija 1. golfs. Mūža nogalē tantuks jau bija jāvadā. Un viņa visu laiku gribēja braukt tieši ar Getz, jo tajā bija visērtāk iekāpt un izkāpt.
Nu nez, vai T-Cross varētu uzskatīt par līdzvērtīgu Golf ietilpības ziņā. Vismaz subjektīvi (braukts ir ar abiem) tā nešķiet. Riteņu bāzes arī atšķirīgas - Golfam 2636 mm, T-Cross - 2551... starp citu, pat nedaudz mazāka kā Polo (2560)... Ja sāktu pētīt garumus un platumus...
Kur tad tur ar to auto varēs tā izbraukt, ja viss notiek pašā centrā? Nebūtu jēdzīgi turpmāk šādus rīkot kaut kur Rīgas nomalē, lai var normāli gan šosejas režīmā, gan mazliet no asfalta nobraukt? Tāds ieteikums priekšdienām...
Es arī labprāt piedalītos, daudz ir ticis pabraukts ar iepriekšējās paaudzes X-Trail, vienu brīdi pat gribētju tādu sev iegādāt. Bet ne jau pirmssvētku trakuma laikā...
Nu, vismaz pēc Eiropas likumiem civiltiesiskā darbotos arī tad. Cits jautājums ir ar KASKO, jo visiem apdrošinātājiem ir punkts, kas paredz atteikumu, ja transportlīdzeklis ir bijis ekspluatēts neatbilstoši ražotāja prasībām.
Dīleris rīkojas saskaņā ar ražotāja norādījumiem, that's it.
Kas attiecas uz to apdrošināšanu - kur problēma pāriet pie cita apdrošinātāja? Turklāt varētu to skatīties no cita skatu punkta - tikpat labi var gadīties pacients, kuram neder, ka tur kaut ko labo, ķimerē vai tā... Sak, man ir apdrošināšana, davaj mainiet baču nost.
Neliels offtipics - šajā vīkendā kāreiz vizinos ar Ioniq5. Patīk man tas auto... ja meklētu elektroauto tajā budžetā, pa lielam skatītos vai nu uz šo vai Enyaq Coupe.
"Jo dīleris seko tikai oficiāli izlaistajai servisa gramatiņai un ja gramatā rakstīts, ka motora dzīve ir x km, bet tev odometrā ir krietni pāri, tad vienīgais ko viņi spēj ir sekot pēc gramatiņas- mainīt motoru, nevis saremontēt."
Parādīsi man, lūdzu, kādu servisa grāmatiņu, kurā būtu norādīta "motora dzīve x km"?
Bet visai amizanti, ar kādu aizrautību tu centies dot padomu 4 gadus vecam postam...
Gan jau. PIe manis ilgāk par gadu ir turējušies 3 auto - Vectra GTS (2003), SAAB 9-5 Aero (2005) un GT Bembis (2010). Bet ne jau par to stāsts. Vnk gribētos saprast Volvo funktieri kā tādu...
Šodien saņēmu savu V60. Kopumā izskatās labi, var redzēt, ka auto kopts, tikai abi bamperi apskrāpēti, bet, nu, ar to jau rēķinājos. No tehnikas izskatās, ka vajadzēs tikai aizmugurējos bremžu klučus nomainīt. Apakša arī pilnīgi tīra - visas pannas neskartas, rūsas nav nekur...
Priekš Momentum komplektācijas arī diezgan labi aprīkots - ādas salons (starp citu, ļoti labi saglabājies, bez izsēdumiem vai plaisām), kamera, navigācija, parkingi gan priekšā, gan aizmugurē, adaptīvais kruīzs, pilnais LEDs, pašaptumšojošie spoguļi, aklās joslas sensori. Varētu vēlēties vien labākus skaļruņus, bagāžnieka elektropiedziņu un apsildāmu stūri. Bet kas pārsteidza - tam auto nav saullessargos spoguļu. Nav vispār, Karl! Nav jau tā, ka baigi vajadzētu, bet pirmo reizi kopš kaut kādiem deviņdesmitajiem redzu ko tādu... Diez, ko Volvo ar to grib pateikt?
Pazīstams ieteica pamēģināt šādu te prikolu - alternatīva klasiskajai čipošanai. Cik sapratu, ideja tāda, ka vienkārši pieslēdz bloku un rauj ārā, kad to auto nopārdod.
Es savukārt atkal pavilkos uz V60 - šoreiz jauno modeli, 2019. gada... D3. Nākošnedēļ vajadzētu būt mājās. Bet tagad palika mazliet dīvaini - zināms ļaužs nesen iegādājās V90 ar to pašu dzinēju, tikai par 30 000 km lielāku noskrējienu, un pēc dažu mēnešu lietošanas sāk šķist, ka motoram vajadzēs kapitālo...
Kolēģis brauc ar Kona, bet mazo baču. Ir apmierināts - ikdienas braucieniem no Siguldas pietiek cik uziet. Bet vai tiešām Soul ir Konas radinieks? Man šķiet, ka tas bija Niro/e-Niro. Soul ir kaut kāds no 2014./2015.gada. Nesen venā tādā iesēdos - tas bija 2016. gada. Ar pilnu aķi range rādīja 81 km 😃. 2020. gadā jau nāca uzlabotais variants. Bet vispār, ar šiem jāuzmanās. Uz papīra viss šķiet diezgan skaisti, bet, ja tas auto pārsvarā būs lādēts ātrajās stacijās, tad akumulatora kapacitāte varētu likt vilties. No otras puses - 2020. gada Soulam vēl vajadzētu būt garantijai.
Nuuuuu, teorētiski varētu atbalstīt, ja uz 3 mēnešiem atņem tiesības par atkārtotiem +30 km/h apdzīvotā vietā, bet pārējais ir kārtējais stulbo progresīvistu sviests.
Tur taisnība, paldies teikt noteikti nevajag par ieteikumu pirkt auto no Jelgavas perekupa...