Man nupat sabruka viss līdz šim daudzmaz pozitīvais iespaids par mobire... cik krūmīgam jābut kantorim, lai darbinieki šādas lētas metodes reklamēšanai izmantotu...
Nē. Es uzliku taimeri, lai konkrētajā laikā man auto ir silts un tajā laikā salonā bija silts pie neieslēgta dzinēja. Es zinu, kas ir autonomā apsilde un kas ir dzinēja papildus sildītājs, Gran Turismo tāds bija.
Varbūt padotie gatavo augsni "nāvei", bet patiesībā šams ir aizsūtījies kaut kur tāltālu, lai izvairītos no Hāgas, un kādā no draudzīgajām zemēm sūc kokčikus, skatās TV un ierēc par šo visu...
A kāpēc nepieteica maksātnespēju? Kas vēl interesanti - kādus gadus piecus atpakaļ tak tika pieņemts regulējums, ka soda naudu summa nedrīkst pārsniegt pamatu... kaut ko tas krieviņš tur noklusē.
Nu, cik esmu dzirdējis, IT nozarē, īpaši programmēšanā kadru mainība ir visai biežs pasākums arī pie visnotaļ labām algām, un pat vadītāji/HRščiki, atšķirībā no citām profesijām, sevišķi šķībi neskatīsies uz to, ka CV uzrādās ik pēc 2 gadiem jauna darba vieta. Viens ir pārpirkšanas jautājums, otrs - paša programmētāja interese dažādot projektus, pie kuriem strādāt. Šito es dzirdēju no viena programmētāja.
Nu, ņemot vērā to, ka tava "argumentācija" balstās uz tupiem meliem un pašizdomātu jēdzienu interpretāciju, pārmest man argumentu trūkumu ir diezgan pastulbi. Bet tas nepārsteidz, kā citādi no saviem meliem uzmanību novērsīsi...
Nē, tā nav vardarbība, tā ir audzināšana. Ne visus bērnus var ar burkānu "motivēt". Izlasi kaut vai pats savā tezaurā, ko te met iekšā, ko nozīmē vardarbība. Kārtējo reizi esi pa savam interpretējis jēdzienus, līdzīgi kā ar uzglūnēšanu.
Pats varētu aizdomāties par to, kāpēc mums ir izaugusi tā "progresīvā" jaunatne, kas šobrīd, piemēram, Briselē protestē pret Izraēlu, un tādu tūdaliņu paliek arvien vairāk. Tie kāreiz ir izauguši, pateicoties tādiem kā tu, kas likšanu mācīties uzskata par vardarbību. Un nez kāpēc mūsu paaudzē gandrīz visi ir bijuši piespiesti kaut ko darīt, pat dabūjuši ar siksnu (ar to es neattaisnoju šo metodi, ja nu tev atkal gribēsies kārtējo reizi melot), bet gandrīz visi nav izauguši par sievu sitējiem? No otras puses, varētu jau jautāt, kāpēc tu esi izaudzis par žultainu ībli, patoloģisku meli un sociopātu?
Vēl jau cilvēliem atšķiras izpratne par to, kas ir nakts redzamības kamera. Daži domā, ka tā ir vienkārši, ja izgaismo atpakaļgaitas ceļu ar lukturiem... bet runa jau ir par kaut ko apmēram šitādu www.youtube.com/watch?v=drWweMg7YZc
Jāsaprot, ka tas reāli ir 2010. gada modelis feisliftā. Par Granland runājot - pirms laika sanāca izbraukt ar Grandlandu, kuram arī nebija kameras. Paskaties ss-ā jaunos V60/V90, arī daudziem kameru nav, pat Inscriptpion komplektācijās. Tāpat čoms nopirka 2018. gada 5. sēriju, kam arī kameras nav. Nesen redzēju 2019. gada Superbu, kam arī bija tikai aizmugurējie sensori.
Var jau ņemt, bet, nu, pārdot būs grūti. Šo modeli tauta pamatā meklē ar pilnpiedziņu. Ja cilvēks gribēs tikai priekšu un paaugstinātu, tad skatīsies kādu krosoverveidīgo, kaut vai to pašu XC60. Bet, nu, jā, ja plāno maukt tikpat ilgi un daudz kā ar Passatu, tad jau vienalga.
Ko nu tik paniski mēģini man paniku piešūt? Es vismaz diskusiju nesāku ar tupiem meliem, atšķirībā no tevis.
Bet pēc tavas loģikas sanāk, ja tev liek ievērot dajebkādus noteikumus, kurus tu negribi ievērot, piem., maksāt nodokļus, ievērot CSN, bērnam kārtot istabu vai mācīties, tā ir vardarbība...
Es kāreiz negribu Cross Country. Pirmkārt, nav vajadzīgs, otrkārt, cik man te zināmie ir uzrāvušies uz pilnpiedziņu remontu... da nu na... nevajag tās galvas sāpes. Viņiem gan laikam nāca arī priekšpiedziņa, bet tādu visai grūti pēc tam pārdot. Ja ņem kā mašīnu uz gadiem 10+, tad jau var...
No tehniskā labot nevajadzēja neko, tikai samainīju eļļu un visus filtrus. Kā jau rakstīju, zobene un agregātsiksna bija nesen mainītas. Bija pāris vizuālu kasjaku, kas tika sataisīti.
Brauc kopumā neslikti, tiesa, ar 18 collu ripuļiem tas auto ir tāds paciets. Godīgi sakot, nezinu, vai R-Design paketē paredzēti tikai vizuālie elementi, vai arī kaut kas piekarē ir savādāks, bet pirmo reizi dzivē braucu ar tik cietu Volvo.
Patēriņš pilsētā ir ap 7.5-8 litri, šodeja - ap 5. Iet labi, diezgan klusi. Auto ir ļoti ērti sēdekļi.
Ir kvalitatīva audiosistēma. Nav nekāds uzlabotais Bose vai kas tur Volvo nāca - parastais OEM. Skan labāk kā jaunajam V90.
Kas nepatīk? Kaitina, ka duālajai klimata sistēmai nav sinhronizācijas pogas, katram klimats jāregulē atsevišķi. Un vēl izteikti kaitinoši ir tas, ka jau pie zemām dzinēja temperatūrām iekšā slēdzas start/stop. Esmu braucis ar daudziem dažādu marku/modeļu auto un nevienam start/stop nav slēdzies tik ātri.
Un vēl - tā arī nesaprotu, priekš kam tā piedarbināšanas sistēma, ka tev atslēga jāliek kaut kādā sūdā un pēc tam atsevišķa poga jāspiež, lai iedarbinātu.
No aprīkojuma man pietrūkst Android Auto... nu, vēl varēja būt priekšā parkošanās sensori un atpakaļskata kamera, lai dāmai vieglāk parkotiesbet visādi citādi ir OK.
Jo Toyotas ir ļoti pieprasītas, arī šis modelis. Tāpēc arī cenas turas augšā. Es, godīgi sakot, nesaprotu, izņemot izslavēto tehnisko uzticamību, ko cilvēki tajās mašīnās saskata. Pagājušjā nedēļā sanāca izbraukt ar šo modeli, tikai universāla formā... skaļš, plastmasīgs, kā ar cirvi iztēsts, CVT kārba vnk šausmas... nu, neiet tas drapaks... Bet, nu, jā - ja gribi pēc iespējas mazāk problemātisku pārvietošanās līdzekli, tad ir neslikts variants.
Nu, kā jau teicu topika tēmā... www.facebook.com/EdmundsZivtins/videos/761858469290433 Atzīstaties, kurš parakstīsies?