Pizģec, iestādes vēstule ar jautājumiem sniegpārsliņai skaitās vardarbība... Nosauc vēl to par genocīdu, lai būtu jautrāk
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pizģec, iestādes vēstule ar jautājumiem sniegpārsliņai skaitās vardarbība... Nosauc vēl to par genocīdu, lai būtu jautrāk
Tikpat labi var arī pateikt, ka, ja apdrošinātājs pieprasa kādu papildus dokumentu atlīdzības izskatīšanai un izmaksāšanai, tā arī skaitās "uzglūnēšana", ko izdomā apdrošinātāju "režīms", un tas īstenībā ir slazds.
Tikai nez kāpēc neviens nekādu pantu personai nav piemeklējis. VIņi normāli uzrakstīja, es normāli atbildēju, viņi normāli atsūtīja "paldies, viss kārtībā".
VID šorīt atsūtīja "Paldies par informāciju. Dokumenti saņemti, pretenziju nav".
Tu vispār saproti vārda "uzglūn" jēgu?
Tur neko nav iespējams sarunāt. Viņiem tas tika piedāvāts ne vienu reizi vien, sākot ar ANO iedalījumu, beidzot ar Izraēlas pašas piedāvājumu. Paši atteicās un ne jau teritorijas sadalījuma dēļ, bet gan tāpēc, ka viņu uzskats ir - visa tā teritorija pienākas musulmaņiem un Izraēla kā valsts nedrīkst pastāvēt vispār. Un viņi kodīs arī tad, kad viņus neturēs pie ķēdes. Tas jau vēsturiski ir pierādījies.
OK, ieliku arī kustamo mantu (sistēma izrēķināja 11000 euro, būs labi?). Starpība - 5.47 tavā Balcia... Starpība pieauga par veseliem 2 euro!!! Šausssssmas!
GB12 rakstīja: Kāda ir tava alternatīva - ko Izraēlai vajadzētu darīt?
Māri, tu tā arī neatbildēji uz šo jautājumu.
Bijušajam kolēģim šitāds gadījums bija 2006. gadā. Ar Audi (80 vai pirmo A4, neatceros).
Ātrumā iemetu pāris kompānijas, kurās visātrāk sarēķināt īpašumu. Izejas materiāls - 55 kvm dzīvoklis mūra mājā.
Compensa - dzīvokļiem sadaļas "pretielaušanās pasākumi" nav vispār, Balcia - starpība starp apsardzi un bez ir 3.50 euro, BTA - 1.61 euro. Ievērojama jau pārmaksa!
Nu, tad tinam varbūt vēl vairāk atpakaļ līdz laikam pirms par tās zemes "saimniekiem" kļuva Romas impērija... ai, nē, Babilonas kurā tur 500. gadā p.m.ē. Kas attiecas uz tavu "pirms" - tad jau jāatdod turkiem - galu galā tur saimniekoja osmaņi. Un par to izdzīšanu nevajag dirst - to teritoriju ANO sadalīja gandrīz vienādās daļās - viena Izraēlai, otra Palestīnai. Vieni valsti izveidoja, otri nē. Un ne jau tāpēc, ka viņiem būtu bijis dikti svarīgi tie 5 vai cik tur procenti, kuri Izraēlai tikai iedalīti vairāk - arābi uzskatīja, ka Izraēla kā valsts nedrīkst pastāvēt vispār un visa teritorija pienākas palestīniešiem.
A kā tas iet kopā ar iepriekšējo gadu palestīniešu un viņu sabiedroto teroru un karadarbībām pret Izraēlu? PIemēram, jau nākošajā dienā pēc Izraēlas kā valsts pasludināšanas...
Nu, nekāds agresīvs jau nebja, arī lūdzošs nē. Teiksim tā, diezgan lietišķs, turklāt beigās bija tā piebilde, kāpēc viņiem informācija vajadzīga, tāpat "lūdzam sniegt atbildi", nevis "pieprasām" vai tml. Tāpat vēstulē ir atsauce uz normatīvajiem aktiem ar visu linku, kur varu iepazīties, kāpēc viņi man tādu sūta. Nu, nekā tāda. Katrā ziņā, dikti apbižots vai represēts no tā nejūtos kā te daži labi paranoiķi, kuriem "režīms" uzglūn no katra stūra, tikai, kā jau teicu, daži tie jautājumi tādi pastulbi šķiet...
ZZZZ rakstīja: GB12
Musso ar dīzeli gan labi brauca, bija pat pārsteigums no tāda pickupa automāta. Šim iespējams vēlāk arī to salikumu piedāvas ar dīzeli.
Nepiedāvās. Būšot vēl tikai elektriskā versija. Bet par Musso taisnība - tas brauc forši un arī pārsteidzoši klusi.
Tipiska patoloģiskā meļa pieeja - izdomāt kaut kādas "bet mani ne" murgus un piedēvēt man, lai atkal stulbi kašķi meklētu. Nu, nevari nekā noturēties, nebāžoties man virsū ar savu tupo melošanu.
Kopumā pretenziju nav pret to, ka mēģina shēmotājus izķert un sūta anketas. Tikai tas, ka daži jautājumi šķiet pastulbi...
Var jau būt, es viņam nesekoju.
Zinu, ka netiks ņemts vērā tautas lūgums atļaut augšupielādēt fotogrāfijas, bet tas, ka pie posta nevar ielikt bildes saiti, tobiš, www.carexpert.com.au/car-news/ssangyong-torres-suv-a-hit-at-home-aussie-launch-pushed-back#gallery-4 šāda saite neeksistē
Vakar bija tas gods izbraukt ar šādu te transportlīdzekli www.ssangyong.lv/modeli/torres/
Kopumā, es teiktu - diezgan neslikts braucamais - salons ietilpīgs, arī bagāžnieks liels, brauc un turas uz ceļa diezgan labi, aprīkojums arī ir OK (konrkētais testa auto bija it kā vienkāršajā Quartz komplektācijā, bet aprīkojumā bija ādas salons, apsildāmi sēdekļi, apsildāma stūre, pilnie LED lukturi, līniju, distances asistenti, pilnpiedziņa utt.). Ar 1.5 litru 163 ZS dzinēju apdzīšana problēmas nesagādāja, vienīgi sešpakāpju AISIN kārba īsti nebija savos uzdevumu augstumus - braukšanas uzsākšana visai nervoza - ar rāvienu, pārslēgšanās diezgan jūtama, un pie niknākiem režīmiem bija tāda kā variatoriska piegarša. Ja būtu astoņpakāpju AISIN, ko izmanto Stellantis saviem Opel, Peugeot, Citroen, būtu diezgan OK. Pozitīvi tas, ka salonā ir laba skaņas izolācija. Apdares materiāli kopumā ir OK, vienīgi cietā ekoplastmasa uz priekšējām durvīm rada tādu lētuča iespaidu. Jā, jā, var jau stāstīt par pārstrādājamiem materiāliem un ko tik vēl ne, bet tomēr - tas bojā iespaidu. PIe mīnusiem vēl varētu pieskaitīt izcili nekvalitatīvo audio sistēmu - skaņa ir vienkārši briesmīga, basu, šķiet, vispār nav. Arī multimediju sistēma varēja būt ar labāku izšķirtspēju, ātrāka un modernāka, bet kopumā esošā arī slikta nebija. Diezgan pagrūti bija pierast pie kantainā stūres rata krustojumos. Jā, Peugeot arī ir kantaina, bet tā ir maza un viegli grozāma, šeit kaut kā liekas, ka ne šis, ne tas. Bet kopumā iespaids - no 10 ballēm 7 liktu droši.
Izskatās, ka mana auto iegādes epopeja tomēr nav galā. Aizvakar atnāca draudzīga vēstulīte no mūsu partnera godīgā saistību nokārtošanā pret valsti, kurā, kā paši raksta, lai auto iegādes process notiktu atbilstoši Latvijas iedzīvotāju interesēm, man ir jāatbild uz 18 jautājumiem, starp kuriem ir arī tādas pērles, kā:
Kādā veidā sazinājāties ar auto pārdevēju? Ja e-pastā, lūdzu, iesūtīt saraksti
Pēc kādiem kritērijiem noteicāt transportlīdzekļa cenu?
Ja braucu uz ārzemēm pēc auto pats, tad vai braucu ar autobusu, mašīnu vai lidmašīnu? Jāiestūta biļetes.
Ja man transportēja, tad jāiesūta CMR, apmaksas dokuments, informācija, kā atradu transportētāju un tā.
Ja auto savā gaitā šurp veda cits cilvēks, atsūtiet šī cilvēka identifikācijas datus.
Ar kādu numuru auto piedalījās satiksmē līdz tā reģistrācijai?
Skan jau labi, tikai interesanti, kā reāli dzīvē tās piespiest?
Tas ir visbūtiskākais faktors, halooooo!!
Es teiktu - kaut kas no tās pašas Toyotas (tas pats Avensis, Corolla/Auris), tikai skaties virsbūvi. Vēl, manurpāt, neslikts variants ir Opel Astra. Nu jā, ja der mazauto, Renault Clio arī būs OK. Vēl vari paskatīties KIA Cee'd vai Hyundai i30 (kurš nu labāk patīk).
Ex-kolēģis arī tādu pašu iepirka, arī no Vācijas izsolē. Ir apmierināts.
Kāda ir tava alternatīva - ko Izraēlai vajadzētu darīt?
Tieši šajā nedēļas nogalē sanāk braukt ar aktuālās paaudzes Hyundai Tucson hibrīdu (ir braukts arī ar benžina versiju). Patēriņš pilsētā - 5.4 litri (izbraucot cauri Rīgai no Ikea līdz Ulmaņa gatvei caur Sarkandaugavu pa Vanšu tiltu), uz šosejas - 5.8, braucot tā ap 110-120... Kas interesanti - uz Vairoga pārvada jau aiz VEF kultūras pils auto ieslēdza elektro režīmu, kurā arī turējās pat pie 85 km/h un uz benzīnu pārslēdza tikai braucot uz Mežaparka pārvadu, bet,tiklīdz biju uz tilta, auto atkal ieslēdza EV. Patēriņu diezgan būtiski ietekmē disku izmērs. Pirms kāda gada sanāca pabraukt ar šādu hibrīdu, kuram bija 19 collu ripuļi, tur pilsētā tērēja 6.7, šī vīkenda mašīnai ir 17 collinieki. Benzīnnieks pilsētā tērē ap 9, uz šosejas 6.5-7 (reāli pārbaudīts). Tas turklāt pie apstākļa, ka benzīnniekam ir DCT kārba ar 8 ātrumiem, hibrūdam - "parastais" 6 pakāpju automāts. Skaidrs, ka pie bāņa ātrumiem patēriņš pieaugtu diezgan būtiski, bet Latvijas apstākļos... Cenas starpība vienādas komplektācijas Tucsoniem starp 150 ZS benzīnu un 230 ZS hibrīdu ir ap 6000 euro. Turklāt hibrīds daudz patīkamāk brauc. Pirmkārt, jauda, otrkārt, auto ir smagāks un tāds, kā lai pasaka... saturīgāks, labāk turas uz ceļa un ņem līkumus, braukšanas prieks lielāks. Šiem modeļiem pa vidu ir arī dīzeļa versija (1.6 CRDi ar 136 ZS), kas maksā apmēram 3000 euro dārgāk par benzīnu, faktiski nostājoties vidusceļā. Nav braukts ar aktuālā modeļa dīzeli, bet, kad meklēju auto, sanāca pavizināties ar iepriekšējās paaudzes 1.6 CRDi, kas nācis no Vācijas. Patēriņu kompis rādīja 5.8/100 km, kas bija diezgan ilga perioda rādītājs, jo nemainījās arī pēc nobrauktiem 100 kilometriem. Lūdz ar to, manā skatījumā, šim modelim dīzeļa versija ir pilnīgi bezjēdzīgs pirkums.
Tad būtu hibrīds.