feciic rakstīja: vari palasīties te www.iauto.lv/...
pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.
Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.
c]feciic rakstīja: vari palasīties te www.iauto.lv/...
pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.
Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.
Tai rakstā par Focusa DPF ir ar uzpildāmo šķidrumu, cik es saprot, man ir bez tā.
Atradu,ka Anglijā arī DPF tīra, bet Latvijā pagaidām apzvanot nav sanācis atrast.
Paziņas saka, lai ņemot nost DPF. Bet palasot ārzemju forumos raksta, ka tad motors japārpogramē, jo laikam pie tā DPF ir kādi dačiki...VAi tā ir? Jo no DPF atbrīvoties vispār būtu labākais risinājums.