iAuto jaunumi ir smirdīga cenzūra un tik pat smirdīga baltic reklāma, kurai noņemamais krustiņš slēpjas.
Phe... laikam tik tiešām jūs cerat ar tizliem gājieniem baigi uzvārīties.
iAuto jaunumi ir smirdīga cenzūra un tik pat smirdīga baltic reklāma, kurai noņemamais krustiņš slēpjas.
Phe... laikam tik tiešām jūs cerat ar tizliem gājieniem baigi uzvārīties.
Shiirs rakstīja:
Eljas spiediens tika arii fiziski kautkaa atseviskji meeriits jeb vadoties tikai pec dachika?
Labrīt.
GB12 rakstīja: Nu, par kondišku un to, ka jābūt garākiem es esmu tikai par...
Priekš kam visu vajag garāku ?
Nortel rakstīja:
Manā skatījumā auto nav tā lieta, kur ieguldīt naudu. Apkopes, sīkumi, jā. Bet ja sāk plīst pa nopietno, tad mainu nost.
Vieglais auto kāreiz ir lieta, kurā nauda tiek ieguldīta un atpakaļ nenāk, izņemot takšus utt.
Ja vien tu ar to nebrauc mazāk par gadu un neproti nopirkt lētāk, nekā pēc gada vai max 2 pārdot ne lētāk, ja ne ar peļņu.
Chankaishi rakstīja: Ar četrcilindru motoru mazda ir tikai viena triviāla govs, ar V6- superkomfortabls ferrari!
Bez saules brillēm tu esi prasts āzis, bet ar saulenēm ķipa Holivudas stārs ?
Vispār jau šis ir reāls fufelis.
Autors,redz, pagriezās 'pa labi' un pazuda spiediens.
Uzreiz maina devēju, tad sūkni, tad 'izmazgā ' motoru un tad vēl noņem karteri.
Tirsējs. Kurš maina sūkni, nepamērot tā doto spiedienu ??
Vēl eļļa ar dzeses šķidrumu sajaucas radiatoros, arī tāds variants pastāv.
Meklē vien speciālistu, kas var palīdzēt. Bet nebrauc pie 'speciālista'.
Skaidrs, ka jāņem nost galva, tā jāpārbauda, ja vajag -jāslīpē , jāuzliek jauna blīve un jābrauc tālāk.
Nortel rakstīja: Ja nē, tad šrotā piemeklēt citu dzinēju (ja bēda mazāka, tad ar ķīmiju) un uz Rumbulu prom...
Par tavu līmeni nebrīnos.
Interesants autoram piegājiens, pamanīt dūmošanu, izvelkot eļļas līmeņa mērstieni.
krix rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.
piedod, bet kādus cīsiņus tu lieto, ja rakveres cīsiņš ir garš?
Nu viņi ir sasējušies tur kopā vesels bars, tāpat kā tas tramvajs. Daudzi mazi cīsiņi uztaisa lielu garu cīsiņu, daudzi mazi tramvajiņi kopā uztaisa vienu lielu, kas traucē braukt iedomātajā virzienā uzreiz kad sagribas.
Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.
brmbrmm rakstīja:
krix rakstīja:
GB12 rakstīja:
msh rakstīja: kā minimums to passātu vajadzēja ņemt ar 4motion
kāds sakars nortel jautājumam par patēriņu ar pasātu un braukšanas māku?
sakars ir vienīgais un īstais - Tev vienkārši nav Audi 90 Quattro
attiecīgi viss ir slikti - ne tā sēdi, ne tā svilpo un patēriņš arī nekāds...
satriecoša vadāmība, jo šim auto ir quattro sistēma, kas nozīmē, lielisku saķeri ar ceļu.
(c)www.ss.lv/...
Un piedevām vēl garantija tehniskajai apskatei uz gadu.
kikimarcis rakstīja: Tieši tā,radiatorā,un vēl cepamo lineļļu....
Lietotu?
GB12 rakstīja:
msh rakstīja: kā minimums to passātu vajadzēja ņemt ar 4motion
kāds sakars nortel jautājumam par patēriņu ar pasātu un braukšanas māku?
Nu viņš bija domājis, ka pilnpiedziņa neizslīdēs un attiecīgi mazāk tērēs degvielu izslīdēšanas dēļ. Taču Liepājas novada brīnumpāķītis nav ņēmis vērā pilnpiedziņas lielāko patēriņu kā tādu un mašīnas lielāko cenu.
bobcat rakstīja: a galvenais, vai eļļu ielēji pēc visām šīm darbībām?
Tak 2x jau. Tikai radiatorā.
Nomainīji eļļas sūkni, nenoņemot kartera vāku ?
Ja braukšanas māka ir maza, tad ar pilnpiedziņu iebraukt auzās ir krietni lielākas. Nu, ja grib braukt, nevis pārvietoties.
Nu pasaki vēl, ka nebija par tēmu. Es jau saprotu šos 'man tur braucot tāda skaņ žļir bļur ļerks, kas tas var būt' autorus, gribas parunāties, bet nu spams garantēts pie šitā visa.
Saulgriežos Tvaiķenē palaisti brīvsolī vieglākie pacienti ?
Klau, vai tiešām tik grūti uzlikt tā, lai no pirmās lapas uzreiz pie raksta var ieiet komentāros un nav 2x jāspiež ,lai tiktu tur, kur vajag? Es saprotu, kliķšķi svarīgi, bet nu tāpēc nevajag palikt par sīkaļām.
Vakar izlasīju vēsturiskā grāmatā, ka Staļins esot ieteicis dažiem ģenerāļiem sevi izdrāzt.
Tā lūk.
GB12 rakstīja: Nu, vai es neteicu?
Vai tad bija kas par tolmetu?
Kā gan bez atslēgas ārā ņemšanas sajutīsies kā īsts sābists??
Es zinu. Jāremontē kārba.
iAuto rakstīja:
DekstersFF rakstīja: iAuto jaunumi ir smirdīga cenzūra un tik pat smirdīga baltic reklāma, kurai noņemamais krustiņš slēpjas.
Phe... laikam tik tiešām jūs cerat ar tizliem gājieniem baigi uzvārīties.
Dekster! Ja Tu nemāki rakstīt neapvainojot citas personas vai pareizāk sakot lamājoties, tad nedari to iAuto, bet raksti savā mājas lapā parakstot ar savu vārdu un uzvārdu. Kā saka, atbildi par saviem vārdiem.
Mēs ļoti cienam iAuto lietotājus, bet sagaidām arī tādu rīcību pretī.
Viena no iAuto negatīvajām pieredzēm bija tieši lietotāji, kas lamājās un izsmēja citus lietotājus. Tāpēc arī daudziem negribējās rakstīt forumā.
Tā vairāk iAuto nenotiek un nenotiks.
Droši raksti visu, kas patīk un kas nepatīk, bet publiskajā vidē domā līdzi, ko raksti.
PS: par airBaltic reklāmas bannera pārmetumiem piekrītu, mēs reklāmdevējiem par to izsakām pretenzijas un apstādinām šādas kampaņas.
Tad saki man lūdzu, kāpēc netiek cenzēti atklāti aicinājumi uz noteikumu pārkāpumiem? Kāpēc drīkst popularizēt pārkāpumus , uzspļaujot cityu interesēm, bet komentārs, kurš vērsts pret tādu lietotāju, ir slikts?
Kā tad sanāk, ļaujam kāpt sev uz galvas? Nav skaidrs, ka tādu debiliķu, kuri pieraduši uzspļaut noteikumiem un citu drošībai, dēļ uz ielām iet bojā cilvēki ?
Ja gribi ieviest kārtību, ievies. Ja nepatīk mani komentāri, izbano mani, esmu jau teicis, bet klusu pret smerdeļiem es nestāvēšu. Un te nevienam nav noslēpums mans vārds.