Tavos tekstos tas nekad nav nolasāms, ja vispār domāts, tā ka varbūt pats vari pamācīties pareizi izteikties.
Allaž žultaini, allaž opozīcija, neatkarīgi no tēmas.
Tavos tekstos tas nekad nav nolasāms, ja vispār domāts, tā ka varbūt pats vari pamācīties pareizi izteikties.
Allaž žultaini, allaž opozīcija, neatkarīgi no tēmas.
Bradypus rakstīja: Saki, ka nav ko cepties, ja liels uzņēmums indē klientus, kā dažs labs apgalvo?
Izlasi vēlreiz, varbūt mana doma būs skaidrāka.
Neizprotu, ko te tauta par tiem šķidrumiem sacepusies. Labi, 2 forumieši te ņemas un lamājas, bet vai tad tā nenotiek vai visās tēmās, neatkarīgi no satura?
Savulaik bija Milly Way. Pamatā galvenokārt viegluma dēļ. Lai arī pamatā jau glabājām mašīnas grabažniekā, tāpat gadījās reizes, kad sievai tos vajadzēja dabūt uz 5. stāvu un šos ar visām Emmaljungām nesalīdzināt - stipri vieglāki.
Lai vai kā, divus bērnus izturēja, pēcāk nopārdevām tālāk - izjukuši nebija.
Tas, ko īpaši atceros, bija pumpējamās riepas, kas it kā nav nekas slikts, bet ventiļi bija tādi, ka ne ar kādu saprātīgu pumpi nevarēja tikt klāt. Beigās es nomainīju kameras ar sāniski novietotiem ventiļiem un bija labi.
P.S. Došu labu padomu. Vajag rīkoties kā visām jaunajām māmiņām, kas pērk ekskluzīvus bērnu krēslus, bērnu apkarina ar visiem iespējamajiem atstarotājiem, bet ratiņus nopērk maksimāli tumšus. Nu tā, lai tumsā nepavisam neredz.
Asfalta dilšana no radzēm ir raksturīga vietās, kur tās riepas tiek lietotas masveidīgi. Esmu dzirdējis, ka noslogotos ceļu posmos Zviedrijā laika gaitā veidojas tādas kā rises, vien tas no radzēm. Neuzskatu, ka mums par to vispār būt jāsatraucās, lai katrs pērk riepas pēc saviem ieskatiem un atbilstoši paradumiem.
Motorolers rakstīja: Cena, cena...
Jā, man arī liekas dīvaini, kāpēc lai kāds, kam ir šāda ne gluži maza naudiņa, pirktu kaut kādu absolūtu kaķi maisā.
Var jau būt spīzdīgi krēsliņi un smukas podziņas, bet kā šis brīnums uzvedīsies pēc gada? Pēc diviem?
GB12 rakstīja: Tad jau redzēs, vai piebeigs. Būsim godīgi, Jaguar nīkuļo jau vismaz pēdējos 15 gadus... Pēdējie modeļi viņiem ir... nu, kā lai pasaka... tur jau no Jaguar un luksusa vispār nekā vairs pāri nebija palicis. Īstenībā jau, izdomāt kaut ko jaunu un radikālu varbūt nav slikta ideja, jautājums tikai, vai vajadzēja TĀ... Bet, nu, laiks rādīs. Par pirmo Nissan Juke arī teica, ka baigais kroplis, neviens nepirks, bet re kas sanāca... Bet iespējams, ka piebeigs arī, jo Jaguar pircējs diez vai būs tas, kuru varēs tik vienkārši pārsēdināt uz elektroauto.
Kaut kur jau izteicos, bet - ja taisa visu pilnīgi savādāk, ko noteikti nepirks esošie fani, kas liedza uztaisīt jaunu brendu? Veco pieturēt - ja nu zaļie kursi tomēr pazūd un kādreiz var celt slavas saulītē?
Tagad vecie fani pēc visa šitā negribēs, bet jaunajiem tāpat vienalga, kas tur pagātnē bijis.
Zinu cilvēkus, kas brauc sūdīgi, bet kaut kā nav avarējuši. Gadās.
Ja kāds cits to apgalvotu, es varbūt neteiktu neko, bet tavs sevis slavinājums, "visi - lohi" u.c. lietas liecina, ka saprātīgs īsti neesi un tas jau parasti labi iet kopā ar visu citu - t.sk. braukšanas stilu.
Ja skauž operatīvo dienestu privilēģijas - neviens neliedz iet strādāt uz kādu no šiem dienestiem. Varēsi ar uguņiem dzīties visiem garām ar +30 un neviens par to nesodīs un varbūt pat uzslavēs.
Varbūt tāpēc, ka viņi to māk?
Kā esmu novērojis, operatīvais transports parasti sūdus netaisa.
Tu tā varētu? Nez vai.
Kāds tad būtu tas reālais risinājums, kas ļautu pateikt, vai šis zaļais gurķis nupat pēc autoskolas būs normāls braucējs pēc 2 gadiem, vai arī tomēr ne?
Cik būtu jāmaksā tiem ātrajiem, kas uzreiz iebrauc vidējā joslā, aizbrauc līdz savai nobrauktuvei, pēdējā brīdī secina, ka malējā joslā netiek, nostājas, nobloķē visu joslu un gaida, un gaida?
Tu nopietni? Tad jau šis velk uz pagarināto autoskolu gada garumā ar pamatīgām izmaksām.
Pavēro taču visus jaunos papīra ieguvējus - viņi visi sākumā ir zaļi un vien laika gaitā daļa kļūst par sakarīgiem braucējiem, daļa par viduvējiem, bet daļa kādi bija, tādi palika.
Tajā pašā laikā tādi dieva dotie braucēji varbūt tīri normāli var iekļauties mazpilsētā/ciemā, kur braucēju maz un nevienam īsti netraucē. Aizliegt iebraukt lielākās pilsētās?
Ierobežojumi tev ir tāpēc, lai tu, kas varbūt īsti labi nemāk braukt, nesataisītu sūdus.
Tas, ka tu brauc labi, ir tikai tavs paša vērtējums, kas var būt stipri tālu no faktiskā.
P.S. Vari nesākt pierādīt, ka esi labs braucējs. Tas tāpat būs tikai tevis paša teiktais
taaneko rakstīja: Nu lūk. Un ja kundzītes par tādu sarunu saņemtu soda kvīti par kādiem 100€ - nākamreiz pievērstos satiksmei un apkārtnotiekošajam.
Ja tantei būtu krāns, tante būtu onkulis.
Šī diskusija, lai gan mazliet uzjautrinoša, savā būtībā ir gauži bezjēdzīga. Tā nav tendēta uz kādu jēdzīgu uzlabojumu, bet uz viena cilvēka skatpunktu - visi ir lohi, es viens saprotu, kā vajag; drāzt visus, jo man negarantē.
Tā ka tev nāksies vien katru dienu braukt un katru dienu ciest. Pat ļoti, jo satiksmē tie līdz 70% nejēdz braukt.
P.S. Ir gan citas iespējas - var braukt ar satiksmes mugurkaulu. Iekāp, nopērc biļeti un lai tie nejēgas uz ceļa lieto telefonus un taisa mazās sadursmes.
Saprāts ir vistaisnīgāk sadalītā manta - katram liekas, ka viņam tā ir visnotaļ daudz un pilnīgi noteikti, ka uz ceļa uzvedas vislabāk.
Un kuri būs tie paši? Ātrie? Lēnie?
Es ierosinātu domu attīstīt tālāk - par pirmo reizi cietumsods, bet ja tiek novērots atkārtots gadījums - nāvessods. Vajag tikai izgrozīt likumus, bet varētu būt ļoti efektīvs veids sastrēgumu apkarošanā.
Labi, pieņemsim, ka ieviesīs tādus jaunus punktus, un kas no tā?
Pieņemu, ka noteikumu esošajā versijā ir ierakstīts, ka pirms joslu maiņas jārāda attiecīgais signāls, ko daudzi ignorē. Kas liek domāt, ka netiks ignorēts šis punkts par "lēno braukšanu"?
Pie tam signālu rādīšana ir diezgan nepārprotama - bija/nebija, ja CP redz, var sodīt. Kad tad ir tā lēnā braukšana? Tā, kas bremzē aiz kāda braucošo? Kurš pateiks, vai tas aizmugurē patiešām ērti brauc ar šādu ātrumu, jebšu baidās apdzīt?
Atļaušos gan oponēt, ka CSN periodiski tiek grozīti un lai arī pieņemti sen, nevar teikt, ka tie būtu neaktuāli.
Ko tad ir diža vēlme un vajadzība mainīt? Kā tad tajos CSN nav? Man jau rādās, ka te kārtējā putra, kad tiek jaukti CSN ar kaut kādiem "ierosinājumiem krietnai braukšanai", kas nav obligāti, bet it kā nosaka labo toni.
Jā, par Streipu var vien brīnīties. Viņam varētu uzticēt uzrakstīt par to, kā pareizi nomizot burkānu, bet vienalga tur šis pamanītos iepīt, ka Baidens to izdarītu labāk, nekā Tramps.
Pēdējā laikā viņa rakstus nav sanācis lasīt, bet pieņemu, ka mainījies tur nav itin nekas.
Piederu pie ļaužu kategorijas, kam kafiju dzert patīk pat ļoti, bet mašīnā - faktiski nekad. Tās retās reizes, kad ir sanācis braukt un dzert, allaž novietoju turētājā starp šofera un blakussēdētāja ķebli.
Skatoties uz šito man rodas nelāga sajūta - ja nu kaut kas notiek, karsta kafija var uzlīt taisni uz riekstiem
msh rakstīja: ???
No video rodas sajūta, ka gaismu vai nu nav, vai tās ir nereāli vājas- nekādas.
Varbūt tizli safilmēts, bet man tā izskatās.
msh rakstīja:
Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6
Tumsā gaismas ieslēgt tagad laikam skaitās sliktais tonis.
Izteikšu minējumu, ka tā ir automātiskās dzēšanas sistēma, ja nu kāds piemet špicku.
Es arī neaiztiktu, ja funkcionē - allaž ir risks kaut ko sajāt un neko jau baigi neiegūsi.
Protams, ja ir kļūdas un traucē, tad tā jau ir cita lieta. Tad es nedomātu un slēgtu nost.