Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
iciks 29.05.2013 21:41

Pateicos. Lietotāju atradu, bet nudien neizprotu, kā viņam var nosūtīt kādu privāto ziņu (ja tas maz iespējams).

iciks 29.05.2013 22:48

Es jau vienā servisā minēju šādu varbūtību, bet it kā, viņuprāt, tas nevarētu būt, jo tad it kā viss uzvestos savādāk. Var jau būt, ka viņiem taisnība, varbūt ne, kas zina... ja es būtu tik gudrs, uz servisu nedotos.

Starp citu, varbūt kāds var ieteikt kādu jēdzīgu servisu - mērkaķa ātrumā jāmeklē risinājums, bet tā kā ikdienā pa tādiem neapgrozos (mašīnu man tikai uzticēja, jo saimniekam komandējums, nav laika) un īsti nezinu, kur meklēt. Kā saprotu, šeit nu dikti vajadzētu autoelektriķi.

(Vēlamais rajons kaut kur Rīgas centra tuvumā - ne gluži Bolderājā vai Juglā - man tomēr uz darbiņu arī jātiek).

iciks 30.05.2013 7:51

Ne gluži mainīja, bet pievienoja citu pārbaudei. Beigās palika oriģinālais. Tas serviss kādas 2h noņēmās, bet, gods kas gods, nenoplēsa ne lata. Citi par "diagnostiku", kas ne velna neparāda arī plēš...

iciks 30.05.2013 10:01

Atļaušos sevi attaisnot - mašīnu man uzticēja aizdzīt uz servisu un TA, jo īpašnieks ir visnotaļ aizņemts. Par to slīcināšanu - kaut kā tur jocīgi sanāca ar kaučkādu blīvējumu pie priekšējā stikla. Kaut kas bija atnācis vaļā un pēc niknām lietusgāzēm iekšā satecēja gan.

Diemžēl TAS serviss ir citā pilsētā, tā ka nesanāk...

iciks 17.11.2015 10:54

Vēlos reģistatoru, bet tādu mazu un neuzkrītošu, ko varētu atstāt autiņā visu laiku. Pašreizējais tomēr diezgan redzams un ir bažas, ka kāds narkomāns varētu izsist stiklu tā štrunta pēc. Vai nu man to vajag.

Ir kādam idejas? Pārējās prasības pieticīgas. Galvenais, lai bilde puslīdz skaidra un naktī vismaz numura zīmi var nolasīt. GPS vai wifi iespējas nav svarīgas.

iciks 28.11.2015 22:20

Cik lasīts par šādu nodilumu (angliski - sawtoothing), tad pārsvarā tas gadās tiem braucējiem, kas brauc garas distances samērā vienmērīgā režīmā.

Kā līderis šādas vainas ziņā esot Dunlop, kam laikam tas ir gana raksturīgi.

Būtībā liela nelaime tā nav, vien mazliet kaitinoši.

iciks 04.01.2016 11:09

Joprojām daļa sabiedrības neizprot, ka nav iespējams nodrošināt viņiem tik vēlamo melno asfaltu laikā, kad ārā ir putenis. Fizikas likumus neviens nav atcēlis, to kādam derētu izprast. Mācīsimies no skandināviem, brauksim prātīgi un nevainosim visus savā nemākulībā vai iegribu neizpildīšanā.

iciks 04.01.2016 11:18

Dīzeli leju tur, kur pagadās, būtībā visu lielāko DUS tīklā. Cenšos izvairīties no Statoil, jo nepatīk bulku politika.

Nekādas jūtamas izmaiņas neesmu novērojis, tā ka varbūt viena daļa no labās/sliktās degvielas veidojas tīri tautas folklorā. Ir taču pamatīgs apjoms cilvēku, kas roku uz sirds liekot teiks, ka Statoilā degviela taču ir vislabākā, taču nespēs pateikt kaut vienu argumentu, kāpēc. Labākajā gadījumā pasaka, ka tur taču dārgāk, tātad labāk un piebilst, ka lies tur, jo sliktāk taču nebūs.

iciks 04.01.2016 13:36

Ne gluži pašam, bet radiniekam (manā klātbūtnē) gan ziepes sanāca.Ielēja Dinazā dīzeli aukstā laikā un nebija domājis, ka iespējams to iegādāt ziemā ne tādu, kā paredzēts. Naktī uzsala no padsmit līdz -20 un no rīta bija tik ļoti sabiezējis, ka par auto iedarbināšanu pat nebija ko domāt.

Nācās nopietni sildīt.

Patīkami jau nebija, bet tā nav tendence. Citreiz ir liets un tāpat ir gluži labi. Tāpat ir gadījies dzirdēt par salstošu Statoila dīzeli.

iciks 13.01.2016 9:08

Jaunu pirktu 2 iemeslu pēc:

1) ja varētu bez sevišķām problēmām atļauties;

2) ja gada nobraukums ir liels. Ar domu, ka auto ir sevi jāatpelna, kas kaut kādu 10k gadā gadījumā nav visai nopietni.

Parēķināt vari pats, izvēloties sev tīkamo auto, paskatoties dīlera cenas un sludinājumu portālus (lietotiem). Jauns auto maksās, piemēram, 20k. Lietots pēc 3-4 gadiem varbūt kādu pusi no tā visa. Cenas kritums pirmajos gados ir liels. Garantijas laika tehniskās apkopes maksā vairāk, nekā vienkāršos servisos (it kā nav aizliegts tās veikt arī "vienkāršos" servisos, bet ir dzirdēts daudz negatīvas pieredzes, ka dīleri pēc tam ne visai laipni apkalpo šos klientus un vērsies kaut tiesā). Kasko arī kaut ko maksās.

Ko iegūsti no jauna auto? Pirmkārt, tā ir garantija. Visai ticams, ka lielākoties viss būs labi un nenāksies satraukties par to, ka kaut kas varētu nojukt ceļojuma laikā. Vēl ir laba iespēja izvēlēties sev vēlamo aprīkojumu un kaut vai krāsu. Vēlies iegādāties salātzaļu auto? Paskaties sludinājumu portālos un izvēles nav. Sīkums, bet kādam var būt svarīgi.

Lietots auto ir ievērojami lētāks, taču ar vienu nosacījumu, ja tu to dabū kaut cik jēdzīgā stāvoklī. Ja pāris mēnešus pēc iegādes noklājas turbīna un motors sāk izdot dīvainas skaņas, tad gala rezultātā var sanākt dārgāk, kā pirkt jaunu. It kā ir dīleru vēstures un visādi varianti, kā vismaz kaut ko pārbaudīt, bet lietotam 100% drošības nav nekad (pastāv iespēja, ka pat pārdevējs nenojauš, ka kaut kas iet uz galu - lietots taču).

Pats es vairāk atbalstītu 3-4 gadu variantu, taču cik cilvēku, tik viedokļu un vajadzību. Tā ka vienas taisnības nav, katram savs.

P.S. Pārlasot pēdējo komentāru, rodas sajūta, ka esi izvēlējies konkrētu auto. Tad nepaslinko, palasi internetā atsauksmes. Var uzzināt daudz ko noderīgu, piemēram, ka attiecīgā modeļa motors X ir visai slikts, bet Y ir visuzticamākais. Tāpat var uzzināt, ka pie 180k km bieži noklājas tas vai šis - vismaz var paanalizēt savus riskus.

iciks 15.01.2016 12:46

www.cars-data.com/en/skoda

Paskaties datus šeit. RAPIDi pieejami vien jaunie, FABIAs ir arī gana vecas - kāda vien sirdij kārojas.

Izmēros Spaceback no Fabia Combi diži neatšķiras. Rapidam ir pieejami mazliet niknāki motorīši, taču auto ir dārgāks.

Katrā ziņā man šķiet, ka es noteikti pirktu Fabia Combi, jo neesmu izpratis, kāpēc šāds Spaceback vispār saražots (Rapid Liftback saprotu - tāda mazāka Oktāvija).

iciks 20.01.2016 10:36

Ir tādas dīvainas parādības. Sētnieks Rēzeknē saņem minimālo algu, nolemj braukt uz Rīgu. Tur viņš saņem 2x lielāku algu, toties visu atstāj dzīvokļa īrē. Rezultātā sausais atlikums ir tāds, ka esi svešā vietā, bet nav labāk nemaz.

Ja ir iespējas izsisties uz augšu (piemēram, laba profesija), tad es to varu saprast, bet nedomāju, ka pie mums labi strādā shēma trauku mazgātājs->menedžeris->miljonārs.

Varbūt tas saistīts ar cerībām, ka Rīgā/Vācijā/Londonā būs labāk. Cita izskaidrojuma neredzu.

iciks 03.02.2016 9:24

Automātam taisni eļļu vajag mainīt. Cik bieži, to jāskatās manuālī.

iciks 04.02.2016 9:42

Neviens nesaka, ka tas jādara Izjam no kaktu servisa. Te bija runa par vajag/nevajag.

iciks 11.02.2016 20:18

Tieši tā. Mums jau nav franču klimata, ziemas tomēr gana garas un kaut ar benzīns silst ātrāk par dīzeli, tāpat uz patēriņu tas iespaidu atstās.

Ja cilvēks vēl dzīvo Rīgā, tad visticamāk korķos pasēdēs un tad var patēriņu skaisti divkāršot visai mierīgi.

iciks 19.02.2016 12:50

2 l/100 km ekonomija sanāk, bet cik ir atšķirība starp benzīna un dīzeļa superbu? Droši vien savi 3 tūkstoši sanāks un lai sāktu ekonomēt, būs baisais apjoms jānobrauc pirms tam.

Protams, ja esi gargabalnieks ar lielu gada nobraukumu vai arī plāno auto ātri vien pārdot, tad situācija var būt cita.

iciks 24.02.2016 15:42

Vēl jau variants 1,4 TSI - tie paši 150 ZS.

Starp citu, man šķiet, ka 1,8TSI bija atzīts par problemātiskāku kā 1,4 TSI.

iciks 24.02.2016 15:49

Katrs pērk to, kas sirdij tuvāks, vien dažkārt ir vērts padomāt par to, kas notiks pēc dažiem gadiem, kad gribēsies auto nomainīt. Es varbūt esmu pesimists, bet apšaubu lielu pieprasījumu pēc šī hipsteru auto. Pārdot jau varēsi,bet ne tuvu par tādu cenu, kā iedomājies.

iciks 02.03.2016 9:13

Nu jau kādu laiku kvēpu filtri ir obligāti un nopirkt dīzeļauto bez tā būs grūti - ja nu vienīgi kādu pavecu. Tiesa gan, par nelielu bet taisnīgu samaksu šo štruntu var izgriezt un auto pārprogrammēt un domāju, ka nemelošu, ja apgalvošu, ka liela daļa Latvijas braucēju tā arī dara. Jo sevišķi pilsētu braucēji, kam filtrs ilgi nedzīvo.

Kā būs tagad ar auto, kas reģistrēti sākot ar 2012. gadu, nezinu, jo skatē it kā slēgs pie kompja un skatīsies sistēmu (t.sk. Adblue) darbību. Gan jau pilsoņi pamanīsies servisos salikt kādus emulatorus, kas imitē lielisku visu ekoloģisko sistēmu darbību, vien laikam par to būs mazliet jāsamaksā.

iciks 18.03.2016 8:45

Mazliet papildinot par Škodām. Tām parasti vairums ņem Ambition, kas ir samērā prātīga izvēle. Active ir tāda paplika izvēle un ja pieliek klāt vēl visādus labumus, tad jau sanāk vai Ambition cena. Style/Elegance jau ir mazliet augstāks gals un ne vienmēr visu no tā vajag, var ietaupīt.

Par apkopēm - ja auto pēc garantijas vēlies nogrūst kādam, tad taisi vien pēc 30k. Ja vēlies paturēt, labāk 15k. Vari internetā pameklēt, cilvēki ir taisījuši eļļas analīzes un tik ilgmūžīga tā long life eļļa jau nav. Varbūt veicot garos gabalus pa bāni būtu savādāk.

Kolēģim ir 2,0 TDI 110 ZS jetijs (4x4), 6 robu kārba. Pats braucis esmu vien kā pasažieris, bet pēc sajūtām apdzīšanas manevros veiktspējas pietiek, protams, ja vien nepaslinko un iemet zemākā robā, ja vajadzīgs.

Par degvielas patēriņu - auto pa pilsētu gan brauc, bet lielākos attālumus veic ārpus tās. Tad nu it kā ap 5 l varot izspiest. Tas pēc borta datora, reāli būs vairāk.

Auto ir Active klasē, aprīkojums diezgan pieticīgs.

iciks 18.03.2016 10:50

Ne Tevi vien, diemžēl tā viņi dara un mūsu viedokli neprasa.

Tā gan nav tikai ar VW vien, bet plašumā ejoša tendence un visticamāk tizlo EURO5, EURO6 u.c. normu dēļ.

Es labāk iegādātos minēto divlitrīgo atmosfērisko benzīnnieku. Maksātu par benzīnu vairāk, toties mazāk lauzītu galvu par iespējamām sekām ilgtermiņā. Jauna auto gadījumā bēda mazāka, bet ar palietotu jau visādi var būt.

iciks 18.03.2016 21:54

Jā, pilsētas asfaltu slīpējot, braucot pa lielākiem ceļiem var iztikt bez. Ziemā gan ir zināma drošības sajūta, taču var iztikt arī ar priekšpiedziņu, jo pilnpiedziņai bez lielāka degvielas patēriņa tāpat citi mīnusi:

1) tehnoloģiski sarežģītāks auto - attiecīgi vairāk kam lūzt;

2) riepas - lielāks nodilums.

3) mazāka izvēle auto tirgū. Šis gan vairāk attiecas uz lietoto auto tirgu.

4) maksā vairāk.

Var vēl minēt visādus sīkumus, kā piemēram, noplīsušu auto nevar šlepēt vairāk kā 50 km u.tml. Neviens tāpēc neatteiksies no pilnpiedziņas, taču kopējā bilancē mīnusi ir. Saprotams, lauku apvidū tas viss neatsver ieguvumus, bet tipiskam pilsētniekam ir vērts šo lietu pārdomāt.

iciks 18.03.2016 23:28

Skatoties VWfana teikto par to sietu (īsti nesaprotu, kamdēļ tas būtu TIK vajadzīgs) atminos kolēģa teikto par augstākminēto jetiju - vietas bagāžniekā gribētos vairāk. It kā ikdienai jau pietiekot, bet grib tā sirsnīgāk vest vai ielādēt bērnu ratus un vēl, tad ir mazāk, nekā liktos no auto ārējā izskata.

P.S. VWfan, varbūt es knauzerējos, bet 145 eur par rezerves ratu šķiet mazliet par daudz.

iciks 19.03.2016 14:22

Nevienā brīdī neapšaubu rezerves riteņa nepieciešamību, man pašam ir. Vien liekas, ka tā summa mazliet par lielu. It kā jau liekas, ka uz to tūkstošu fona pāris desmiti eiro šur vai tur, bet padomājot ikdienišķās kategorijās - tomēr nauda.

T.i. - domāju, ka pats var salasīt šo komplektu mazliet lētāk.

Opel Blitz piedāvā 16nieka rezerves riteni par 66 eur. Tas atkal liekas aizdomīgi lēti

iciks 20.03.2016 14:57

Īli neieteiktu. Pazīstamam cilvēkam bija problēma autiņam, bet servisā pasaka - viss labi. Pēc laika jūt, ka īsti labi tomēr nav un aizdzen vēlreiz. Labi, paskatīšoties. Pēc laika atdod - viss esot vienkārši lieliski.

Līdz auto nolūza. Kaktu servisā izrādījās, ka vaina ir ļoti vienkārša un to jebkurš saprātīgs cilvēks būtu sapratis, ja vien būtu skatījies.

Attieksme.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti