gaudo riepa

trisciems Reģ.: 24.10.2015

Sveiki, varbūt kāds var pakomentēt par riepas gaudošanu. Opel antara ar vissezonas hankook pike rw11 ar riepām . Pirms sezonas pārliku priekšējās uz pakaļu lai vienmērīgāks nodilums. Uzreiz pēc uzlikšanas labā aizmugures pusē sāka nenormāli gaudot pie ātruma ~50km/h kas pie lielāka ātruma samazinājās, domāju ka kaut kas čupā, bet šodien tā starp citu nomainot atpakaļ priekšu ar pakaļu, aizmugurē nekas vairs negaudo. Kas varētu būt par štelli, vizuāli nekādas vainas riepai vai diskam neredzu, vibrācijas arī nav nekādas.

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

vai nav ar noteiktu rotācijas virzienu šīs riepas?

trisciems Reģ.: 24.10.2015
1 0 Atbildēt

ir gan

trisciems Reģ.: 24.10.2015
1 0 Atbildēt

un uzlikts pareizi

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

man ir sanācis šķībi pieskrūvēt. uz aci neredz neko, bet braucot izjūtas interesantas. pārskrūvē un pazūd tie joki.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
3 0 Atbildēt

Visdrīzāk ka virziens pie vainas.

Gadās, ka balansētājs - āzis.

Gadās, ka riepa dēļ savirzes specifiski noēsta no vienas malas. Attiecīgi vienā pusē trokšņo vairāk kā otrā.

ak Reģ.: 13.01.2003
4 0 Atbildēt

Cik man ir gadījies, kas gaudo riepas, tad protektors, kurš var būt pēc dziļuma vēl gana labs, bet ir nodilis "zāģveidīgi". To var redzēt uzmanīgi skatoties no sāna uz riepu, katra lamele citāda augstuma. Notiek tas dēļ disbalansa, vai nepareizas savirzes. Vēl var gadīties, ja ilgstoši jābrauc par asflaltu, kuram slīpums ir uz vienu pusi.

trisciems Reģ.: 24.10.2015
1 1 Atbildēt

Šis izskatās pēc aprakstītā gadījuma par zāgveidīgo nodilumu, viss pārejais pārbaudīts nekas cits pie vainas nav. ar savirzi arī viss ok, nezinu kas par vainu pie šī procesa.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Tā notiek. "Ķīnieši" mēdz tā iedilt pat gana ātri. Citiem gadās izveidot nepareizu protektora konstrukciju, vai sliktu gumijas sastāvu. Esmu saskāries ar šādu problēmu, piemēram< Gislaved riepām, kas it kā nav tas sliktākais ražotājs.

Manuprāt, pie vainas tas, ka, uzsākot braukšanu, protektors iešķiebjas un sāk nevienmērīgi dilt atsevišķie "kubiciņi". Par cik bremzējam daudz mazāk, kā ieskrienamies, un bremzēšanā piedalās visi četri riteņi, tad tas process ir aktīvs pamatā priekšējiem riteņiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Cik lasīts par šādu nodilumu (angliski - sawtoothing), tad pārsvarā tas gadās tiem braucējiem, kas brauc garas distances samērā vienmērīgā režīmā.

Kā līderis šādas vainas ziņā esot Dunlop, kam laikam tas ir gana raksturīgi.

Būtībā liela nelaime tā nav, vien mazliet kaitinoši.

trisciems Reģ.: 24.10.2015
0 0 Atbildēt

Mana gadījumā tas sanācis ar Hankook riepām

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 1 Atbildēt

pagriez rādžu skaļāk un neēd smadzeni?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti