Vismaz bankas beidzot būs spiestas dot NI kredītušo, jo arī būvniecībai naudas plūsma būs apslāpēta, jāiztirgo viss,kas stāv tukšs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vismaz bankas beidzot būs spiestas dot NI kredītušo, jo arī būvniecībai naudas plūsma būs apslāpēta, jāiztirgo viss,kas stāv tukšs.
Tāpēc, ka sākot ar SM un beidzot ar"ceļiniekiem" nav ilgtermiņa valstiskas domāšanas. Viņiem nekas cits neinteresē, kā piesist sev kabatu un prom, jo ilgi tāpat krēslā nesēž. Paglauda kādam lielam naudas maisam pa spalvai un pēc amata atstāšanas attopas kādā valdē vai padomē. Princips "pēc manis kaut ūdens plūdi ".
Tas pats ekspremjers Andris Bērziņš. Tagad aizstāv autobraucēju intereses, bet ko viņš ceļu labā darīja savas valdības laikā?
Šodien bija iespēja redzēt Kasiņa nīsto jauno Octavia universāli. Amizanta priekša, bet neteikšu, ka nepatika.
Neizbrīna, ka tu ieliki tēmu par uscar.
Mustang ir viens no tiem "ja nu kādreiz " auto. Tikai es lūkoju pēc jaunaka un pieejamāka gada gājuma.
Es tai skaitā. Noķēra, tad pay up.
Es ripinos ar vissezonas un nesūdzos
Redzēju es to Kodiaq kā dēļ visa Eiropa jūk prātā. Biju gaidījis ko lielāku, piemēram Audi Q7 izmēros.
Tomēr glītāks par jauno Tiguan.
Paskatīsimies, kas ar cenām notiks otreizējā tirgū.
Vai atdod atpakaļ un ņem jaunāku
Godīgi sakot es pats arī skatos uz Dacia kā pirmo jauno auto . Vistīkamākais liekas universālis.
Chrysler nekāda sertifikācija nav vajadzīga, jo tos lipina kopā Austrijā, vismaz kad zem Mercedes. Par cik tagad ir zem Fiat, tad visi bijušie Chrysler un Dodge pedejo gadu bērni valkā Lancia un Fiat zīmolu.
Interesanti ir fakts, ka USA autobūve nav spējīga dzīvot bez patstāvīgas valdibas naudas adatas. Eiropas markām to nevajag.
Tas pats Chrysler vienmēr ir bijusi pērkama ielene, vienmēr ar kādu kopā naudas dēļ. Sen senos laikos ar Mitsubishi, pēc tam Merc un visbeidzot Fiat. Ar Fiat,Karl!
Par cik paši neko daudz nav spējigi izdomāt vismaz ņem no mātes kompānijas. Pirms MB iedeva savu Sprinter, ko ASV sauc par Dodge Ram van, viņiem praktiski nebija attīstīti vieglie kravas busi. Mūsdienās jauno modeļa godu ieņem Fiat Ducato.
Arī 300c ir atvasinājums no MB C klases, laikam.
Jā, vienīgais, ko viņi paši ir izdomājuši ir minivens.
Nesenā pagātnē sanāca braukt ar Mitsubishi Asx. Kad iedarbojās Esp, tas man radīja ļoti lielu nepatiku, ka auto mani kontrolē. Gandrīz visas Tevis nosauktās fīčas tiešām audzina tizleņu paaudzi. Kas auto uztver kā izklaidi nevis kā atbildīgu darbu,kur jāuzņemas riski par savu un citu dzīvībām. Atslābina refleksus un pieradina pie blakus nodarbēm.
Zinu, ka sertifikācija ir vajadzīga. ;)
Piemēram 2004-2010 Mustang lukturu maiņa pamatīgi bojāja visu skatu. Pirms pāris dienām Ogrē redzēju vienu mūsu platuma grādiem retu auto - Chevy Impala. Šis laikam LV vispār tik viens, biju redzējis pāris reizes no attāluma Pierīgā. Anyhow, oranžie lukturi (tie kas fūrēm piekabju sānos ) bija ielipināti brutāli bamperī.
Komisks skats.
Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.
Man pirmais auto bija Mitsubishi Pajero,īsais . Pēc tam tikai sedani. Kādu laiku braucu ar 3,5t lafeti, tā kā kaut cik atceros, kā jābrauc. Bet tāpat, amizantas sajūtas. Sev tādu nepirktu.
Es pat ar 3.5t merša būdu braucu pa otro joslu, ja zināju, ka vajag tālāk par 1 izbrauktuvi. Vismaz pret smagajiem pārējie izturas iejutīgāk un kārtojoties palaiž. Braucot ar vieglo ne vienmēr tā notika. Tas pats ar ieskriešanās joslām vietās,kur galvenais ir ar divām joslām.
Tādēļ man vēl jo vairāk ir nesaprotama šo 1. Joslas sēņotāju motivācija.
Neraustos.
Mani arī interesē
Jaunais Passat glīts.
Labi, ka ne mans. Vairs tik liels auto nav vajadzīgs. Ambīciju arī tādu nav.
Parastā rocene tik pat izmirstoša lieta kā manuālā kārba.
Esmu bijis Portugālē septembra vidū, mājās atlidoju kā labi iedegusi modele, visi solarijzaķi mani apskauda.
Pedejā laikā ceļoju,lai apmeklētu koncertus Eiropā. Pagājušaja gadā biju Kauņā uz Nickelback. Bija ļoti foršs numurins Apple economy hotel. Viena no labākajām gultām. Divvietīgā cena ap 30€ koncerta dienā. Šaura vecpilsēta, par daudz auto tajā.
Jūnijā došos uz Rammstein koncertu Tallinā, par cik šoreiz viesnīcas jau bija izķertas ļoti ātri, braukšu ar fanu autobusu.
Ja nu kāds kādreiz plāno braukt uz Pērnavas pusi, iesaku apmeklēt Maria Talu. Bērniem varetu patikt zirgi, pieaugušajiem - speciālie piedāvajumi (izjāde,vakariņas, pirts, numurs, brokastis )
Ja jautājums par sapņiem, tad ir iecere apbraukt Polijas dienvidus, Krakovu, sāls raktuves, Aušvici.
Es brīnos, kā jūs visas diskusijas pārvēršat par Voyager klubu
vēl par koncertiem, labprāt mēģinātu tikt uz vienīgo pieejamo Metallica datumu, kas ir....Turīnā
Kāda ir forumiešu pieredze ar Krieviju, kāda tur attieksme pret LV numuriem? Vai tomēr labāk izmantot citu transporta veidu?
Vai kā Krievijā un Āzijā, lekt virsū auto un spiest uz apdrošināšanas naudu.
Bet ja nopietni, tad no slāvu izcelsmes ģelovojiem pats var dabūt atpakaļ pa kaklu + Kasko, tā kā dzelžu sišana nedotu efektu. Reals variants radari vai barjeras.