Cerams,ka jaunie Crafter nesāk rūsēt uzreiz pēc izbraukšanas no dīlera.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cerams,ka jaunie Crafter nesāk rūsēt uzreiz pēc izbraukšanas no dīlera.
Uzdevu nesen retorisku jautājumu par lietotu hibrīdu un jaunu benzīnu. Hibrīdam nav zināms baterijas mūžs
Skutelis jau siekalojas ap Inoniq EV. Tikai sieva neļauj.
Nekad nav bijis,un nebūs, Audi un BMW. Volvo arī diez vai.
Man ikdienai ir VW. Biju domājis par jaunu Dacia,bet laikam tomēr negribas to akmeni kaklā,kas saucās kredīts. Un vēl krīze nāk virsū,ar visu izmaksu pieaugumu. Mans 20 gadīgais vw izmaksā lētāk. Par ar visiem 120€ par pilnu bāku
Nortel rakstīja: No savas ilgtermiņa pieredzes Vācijā varu rakstīt, ka Lidl un Aldi ir viszemākā līmeņa veikali. Vienīgais, ko tur var pirkt, ir kola. Viss pārējais ir vienkārši nebaudāms. Ja alus tur maksā 50 centi, tad viņš arī garšo kā 50 centus vērts alus. Mūsu kādreizējais Supernetto bija daudz labāks.
Biju Amsterdamā.
Tur Lidl tiešām atgādināja veikalu,kur iepērkas zemākais sociālais slānis. Un darbinieki tik lēni.
Pilnīgs pretstats Latvijai
MMX rakstīja: Nedomāju, ka LIDL būs glābējs ilgtermiņā, cenas kaut kurā brīdī celsies arī tur, jo problēmas jau ir visā Eiropā, tik daudz, ka lieliem tirgiem ir lielāka inerce uz cenu izmaiņām, labāki līgumi saslēgti, utt. To redzu arī savā nozarē, jo lielie vācu ražotāji stipri mazāk izjūt tirgus kustības, līdz vienā brīdī atnāk jaunā cenu lapa ar +20% visam.
Pie tam Lidl varbūt pilsētniekiem būs primārā izvēle, lauku rajonos pārtiku vairāk tirgos pa tiešo, izlaižot veikalus. Jau tagad manā galā ir vairāki vistu audzētāji no kuriem var nopirkt olas, gaļu var nopirkt vietējā cūkaudzētāja veikalā vai no medniekiem, nebrīnīšos, ja arī piena produktiem kaut kādu izbraukuma tirdzniecību izdomās. Tādas konkrētas 90to atskaņas. Cilvēki protams izdzīvos, bet organizēts bizness būs atmests vairākus gadus atpakaļ, ja nekas netiks darīts valsts līmenī.
Es,kā nosacīts pilsētnieks šobrīd iepērkos tikai Lidl,jo nu...uz Rimi jāiet tikai ekskursijā. Maxima vēl +/-.
Pienu arī jau sen ved izbraukumos. Ogres tirgū 2x nedēļā brauc busiņš no Kokneses. Tur dažreiz pat rindā stāv.
kasinsh79 rakstīja: Kā pārtikas nozares speciālists reāli bažījos par cenu griestiem…kad pircējs preci vairs nepirks. Lūk, tad būs auzas gan ražotājam (vai piegādātājam), gan tirgotājam. Un tas ir diezgan reāli jau šobrīd (Ādažu čipsu paka 300g virs 5 eur, Laima konfektes 18 eur/kg vai Holandes siers virs 12 eur/kg utt.) Sorry - nulle intereses.
Tas jau bija tikai Rimi prikols,lai varētu pēc tam "akciju" uztaisīt. Domāja,ka saies. Nesagāja. Tagad stāv pa 2,...€
Man vienā Ogres veikalā tā Mega paka bija 3,...€ visu laiku. Vēl šodien stāv.
A Laimas končas....nu tās es nevaru atļauties jau ļoti sen. Un nevajag arī. Lai paši rij savu palmu eļļas sūdu.
Volx rakstīja: Pag, pag vakar tak Latgalē bija superlietus. Nopūdēsim!
Vienā siltumnīcā tomāti pa pipeli aizgāja. Nez...varbūt atjēgsies
Es vairāk par to,ka par auto nomaiņu pret jaunāku pagaidām nav ko domāt
Kartupeļi dārza aug. Poh par to badu
Nu jā...man tagad bāka 120€.
Bet nu tas tāpat būs lētāk nekā ņemt kredītus.
Ņemot vērā briestošās izmaksas par energoresursiem,būt jāturpina braukt ar savu 20 gadīgo mašīnu.
Kaut kā piemirsu,ka hibrīdam bača jāmaina.
Dilemma.
Lietots hibrīds, vai jauns benzīns/benzīns-gāze?
Cenas aptuveni vienādas.
Ņemot vērā,ka manā dzīvokļu mājā cilvēki nevar vienoties par jumta nomaiņu...tad par siltināšanu vispār varu aizmirst.
Kādas ir tās priekšrocības? Uzlādē stundas garumā?
Veicamā attāluma kritums ziemā? Nodokļu optimizācija?
Es domāju,ka pēc 30ā gada subsīdiju vairs nebūs.
Un vēl jau daudz kas var mainīties. Ja nebūvēs AES,tad strāvas visiem nepietiks
ASV mašīnas ir palikušas tik dārgas, ka populārākais līzinga termiņš ir 5-7 gadi.
Nebrīnos, ka pie mums arī tas notiks. Tagadējo 3-4 oplīzes vietā mauksi 5-6 gadus
Es paredzu,ka manam mūžam benzīnmašīnu pietiks atliektiem galiem
Saņēmu zem vidējās bruto algas. Neviens man nefinansēs elektroauto. Un tāpat,kredītu uz kakla negribu.
Mašīnas ražos mazāk. Un mainīs retāk. Resursu taupīšana . Turpmāk darbs tev jaunu tačku izsniegs reizi 6 gados,nevis 4.
feciic rakstīja: Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.
Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.
Tātad par mīnusiem:
-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.
-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.
-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.
-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.
-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.
Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.
Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.
Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.
Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.
Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.
Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.
Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.
Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.
Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.
Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.
Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.
Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.
Tik cik es pabraucu (Akropole-Ķekava) ar Shity Bee Golf 8, sapratu,ka planšete ir nenormāls uzmanības zaglis. Klimatu man regulēja blakussēdētājs.
Ar iedarbinātu dzinēju
Labi,ka mums nav kā USA,kur katrs dīleris liek uzcenojumu,kādu pats vēlas.
Cilvēki tirgojot savus lietotos autiņus par vairāk $ nekā to atlikušie līzingi. CCCP 2.0
Piespraud nelielu mīksto šļauku pie kompresora, iedarbini dzinēju,pumpē visu,kas ienāk prātā. Komplektācijā nāk arī izbīdāms velosipēdu turētājs ar visām papildus gaismām.
Ak šie praktiskie vācieši.
Vai ne.
Pētu EV. Cenas pa nedēļām ceļās. Daļēji gan jau dēļ mūsu bagāto pabalsta.