Nu vēl jau pastāv tāds pakalpojums kā ilgermiņa aut noma. Nav lēti un diezvai dos pavisam jaunu auto.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu vēl jau pastāv tāds pakalpojums kā ilgermiņa aut noma. Nav lēti un diezvai dos pavisam jaunu auto.
Nu es cerēju dzirdēt vismaz teorētisku pamatojumu kā gaisa filtra izņemšana varētu uzlabot izplūdas gāžu rādītājus.
Ar filtru ir par maz O2 un izplūdēs tāpēc vairak CO? Kaut kā neizklausās ticami, ja tā notiek, tad vienkārši filtrs jāmaina.
Es nesaprotu kāpēc bija jāaiztiek gaisa filtrs. Kāds tam sakars ar izplūdes gāzēm?
Bremžu škidrumu nomaini, nopietni. Izklausās, ka tas uzsilst un nepilda savas funkcijas vairāk.
Jā piekāst visas izmaksas un resursu izniekošanu ražojot jaunas naglu kastes, un mainīsim tās katrus 6 mēnešus.
Vai tiešām saviem mazbērniem no šīs planētas neko neko negribās atstāt?
Arī par telefoniem nevaru iedomāties iemeslu kāpēc tie būtu jāmaina katrus 6 mēnešus.
Interesenti var palasīt kā izskatās pilna cikla tramvaju ražotne УралТрансМаш.
zyalt.livejournal.com/1216900.html
Daži vēl nevar pārdzīvot RVR izbeigšanos, bet nu reāli bez pieejas lētai enerģijai, izejvielām un darba spēkam, tas vienkārši nav iespējams. Jā Daugavpilī ir lokomotīvju remontrūpnīca, kura augsti kotējas starp Krievijas dzelzceļa kompānijām (biju tur 2005.), bet nu tā ir tikai remontrūpnīcu. Vagonu remontrūpnīca D-pilī jau 2005. bija tāda uz beigām ejoša.
stnig rakstīja: Jā viss Latviešu stlā, nevis ar padomu palīdzēt, bet ar pārgudrībām bārstīties.....
Latviešu stilā būtu priecāties par kaimiņam nomirušo govi un visi tev ieteiktu to auto pirkt. Tā kā nevajag te pārmest neko, ja tev 20k loterijai liekas normāla summa, tad uz priekšu.
RVR-55 bija savādāks logo priekšā.
РВЗ-6 Ufā tiek izmantots kā garāža. Skaists pagalms, ko lai saka.
Conqueror, iespaids labs radās redzot tos brīnumus no ārpuses, vai arī pavizinājies?
6 gados 100k ar auto? Nu nu, ja pasakām tici, tad pērc tik nost.
Un kā tu domā? Ja agrāk "čakarējot" ātrum kloķi iedegās un tagad vairs nē? Tur pie ātrum pārslēdzēja ir slēdzītis, kas ieslēdz atpakaļgaitas gaismas. Pārbaudi pašu slēdzi vai kontaktus.
Bleķi D-pils brīnumiem stipri.
www.grani.lv/daugavpils/48454-fotofakt-novyy-tramvay-popal-v-avariyu.html
Parakstījos uz 5 gadiem uz ukrājošo dzīvības apdrošināšanu. Nu jācer, ka vismaz pa nullēm izbraukšu cauri.
Kaut kā tās bankas LV strādā ļoti dīvaini.
Un vēl viņi atkal sūdzas, ka nevar izdzīvot un viņus jāžēlo.
www.reuters.com/article/2014/10/02/autoshow-paris-carbon-idUSL6N0RX5S520141002
Pērtko VW jūs dotējat Bugatti Veyron kārtējam "nabadzīgajam" arābu šeiham.
Šie jau ir pēc jaunā iepirkuma izsludināšanas atvestie. Тagad vagonus pirms līgumā noslēgtā termiņa piegādāja Усть-Катавск rūpnīca Ceļjabinskas rajonā.
Rītdien, visi ņemam līdzi pases (lai pa ceļam dotos balsot jauno LV valdību) un braucam baudīt rudeni Daugavpilī un jaunos tramvajus.
IkdienasViesis rakstīja: Nedaudz nostaļģisku atmiņu....
Ir 80-to gadu sākums. Braucu pa 3.maršruutu ar 1.depo firmas trolejbusu "Rīga", kuru vada ''Leņina ordeņa kavaliere P.(kā to norāda tabuliņa pie vadītāja kabīnes). Trolejbuss ir spīdoši jauns, ar perfekti tīru salonu, uz priekšējā salona paneļa atrodasvāze ar skaistiem ziediem...Tas viss priecē pasažierus. Trolejbusss tiek vadīts augstā profesionālā līmenī. Līdz pat galapunktam tam nav neviena kļūme ar nokritušu štangu. Pasažieri ir laimīgi par teicamu apkalpošanas kultūru...
Manas bērnības atmiņas tik gaišas gan nav. Mežciems, nolādēties trolejbusi labi ja reizi stundā tikai kursē. Iekšā tikt praktiski nav iepsējams, bērnus vispār spiež un ignore. Latviešu skolas Mežciemā nebija, uz īsu brīdi 89. bija jautkā, bet pēc tam pārcēla uz 100.
Nav jau viss tik vienkārši, lai konstatētu, ka hrenoni ir kreisie ir jāveic mērījums. Ir vajadzīga aparatūra, jāievēro mērīšanas procedūra un apstākļi. Jebkurš džeriņs 90% no tiem uz ceļa sastādītajiem protokoliem mierīgu pārsūdzētu, jo CP ir švaki ir perfektu instrukciju ievērošanu.
Daudz vieglāk un ienesīgāk ir trenkāt gājējus bez vestēm un atstarotājiem. Sodīt vadītājus, kas brauc pa velo joslu un velosipēdistus uz trotuāra, ja blaku ir tā parodija par velo joslu.
Jaunais foruma dzinis, kur atbildes parādās koka struktūrā prasās pēc uzlabošanas. Būtu feini, jau jaunās atbildes tiktu kaut kā izceltas, lai ir pārskatāmi.
Katrs tramvajs savā krāsā. Tas tā paliks?
Un garais tramvajs izmēģinājumā.
1.6 motorelis nav nekāda medusmaize tik lielai mizai. Man Zafīram ar tāds ir, dabūju pēc kapitalā remonta, jo iepriekšējais īpašnieks bija ar noķīlējusu ūdens sūkni pabraucis. Tā kā man patīk mierīgs braukšanas stils, tad nekāda vaina. Uz priekšu iet.
Gadus 15 atpakaļ. Bet man nepatīk cilvēki, kas paaugstinātas bīstamības objektu (auto) lieto bezatbildīgi. Ļoti nepatīk, jo esmu gan auto braucējs, gan velosipēdists, gan gājējs.
Puse no ERAF līdzekļiem tika iztērēta sliežu sakārtošanai, un tur tiešām viss ir uztaisīts smuki. Nu vismaz pie katedrāles un tilta, kur es biju pagājušajā gadā. Otra puse tramvaju iegādei, domāju kontakttīklu pārbūvei naudas vienkārši nav.
Alstom tramvaji tomēr ir un būs paši ērtākie un pārdomātākie mūsdienu masu pārvietošanās līdzekļi.
zyalt.livejournal.com/1221417.html