Pat jaunam autiņam neviens nevar garantēt, ka tajā 2500 km garajā gabalā kaut kas nenotiks. Ja gribi pēc iespējas mazāk problēmu ceļojumam pa Eiropu, tad īrē busiņu no normāla kantora, kurš nodrošina tehnisko atbalstu valstīs, kuras gribi apmeklēt un nodrošinās citu busiņu, ja izīrētais noklāsies.
Ja īrērsi no privātajiem, tad rēķinies ka AA izsaukšana vien eiropā maksās 150 EUR, ja neesi viņu biedrs.
Kopš pēdējās apspriešanas -1, +2 velosipēdi. Viens no tiem saskrūvēts pilnīgi no nulles ar manām līkajām rociņām.
Brompton vēl joprojām ir vislabākais saliekamo velosipēdu klasē. Nekas nav salūzis, pats uztaisīju pilnu apkopi izmaksas tikai eļļa, gultņu lodītes un smēre. Drīz riepas jāmaina.
Ja ar hidrauliskajām disku bremzēz brauc pa trasi ziemā (sniegs, dubļi utt), tad 6 mēnešu laikā var nodeldēt bremžu uzlikas līdz nullītei. Padārgi reizi 6 mēnešos ap 50 eiro bremzēs vien investēt.
Ak jā, apsveru Afline 11 MTB rumbas iegādi un uzlikšanu uz velo.
DOD LS460W esot labākais "lēto" reģistrātoru kategorijā. Bet vai tiešām GPS dati ar video tikai caur speciālu softu tiek salipināti kopā? Ka "time stamp" uz paša video tas pēc neoklusējuma nepaliek?
Ja visi brauktu vienā rindā, tad jums tieši būtu vēl grūtāk veikt apsteigšanu/apdzīšanu, tā lai tas būtu droši, jo visa grupa būtu daudz garāka.
Un kas tās par muļķībām par Vīnes konvenciju? Kur tur ta sir definēts?
Latvijā jābrauc pēs iespējas tuvāk labajai malai, bet tas nenozīmā, ka nedrīkst aizņmet visu joslu, ja uz nomales ir bedres, stikli utt. Bez tam, ja josla ir ļoti šaura, tad pieredzējis velosipēdists brauks pa tās vidu, lai visādu dīvaiņo nesadomā spraukties garām neatstājot drošu intervālu.
Noskatieties šo un padomājiet. [video]https://youtu.be/o9pmw2ckQSU[/video]
P.S. Kopš timrota kampaņas par legālu ātruma pārsniegšanu jau sen viņa viedokli par vērā ņemamu neuzskatu. Kas viņš vispār par ekpertu? Kur viņš ir guvis izpratni par transpotu, urbānistiku un drošu satiksmi?
Tikai tagad iebraucu, ka tas ir jaunais Pleskavas šosejas posms. Tur taču ir divas joslas katrā virzienā, kur tieši problēma apsteigt lēni braucošu kolonu?
Ezi, tā nav šoseja. Tā ir ministriju un Jūsu pašu pasīvo autovadītāju vaina, ka pieļaujat šo parodiju saukt pa šoseju. Gribat braukt ar komfortu, tad pieprasiet no amatpersonām atbilstošu infrastruktūru.
Šo posmu remontēja/būvēja par valsts līdzekļiem, plus ERAF. Ne santīma (centa) šeit nav jūsu neeksistējošā ceļu nodokļa vai akcīzes naudas.
Šis ir ceļš, kur autovadītājiem nav jāskrien kā sāli pakaļā dabūjušiem. Latvija ir nabadzīga valsts un nedrīkst pie mums likt tik augsta prioritātes autotransportam, kas reāli ierobežo citu cilvēku pārvietošanās brīvību un tiesību uz veselīgu vidi.
P.S. Tieši pēc noteikumiem aiz tās baltās svītras nedrīkt būt ne gājēji, ne velosipēdisti. Tā ir "palaišanas" josla.Ko darīsi, ka laidīsi kādu lidotāju un tad pēkšņi ieraudzīsi velosipēdu, gājēju vai noparkotu auto priekšā?
Bet problēma ir pavisam cita, kamēr normas limitē CO un CO2, tikmēr visiem vairāk vai mazāk nospļauties uz putekļiem un NxOx. Tikai tagad cilvēkiem sāk pielekt, ka no "ekoloģiskajiem" dīzeļiem ir vēl vairāk problēmu.
Vienīgais agresīvais tajā video tur ir mikriņa voģila. Kā tad tā video ieraksta esamība padara tramvaju par vainīgo. Tramvajs smags, uzsāka kustību un uzsita neandertālieti, kurš sadomāja izlekt priekšā.
Lady Taxi, man patīk paklausīties kā viņu dišpečere ar visām "meitenēm" tur runājas. Vadītājas kā kura pagadās, dažas brauc ļoti saraustīti un nervozi, bet ir arī ar labām iemaņām dāmas.
Jūs te tā rakstāt it kā jums CSNg gadās vismaz 5x gadā.
Bet ja nopietni, tad arī līdz mums nonāks situācija, kur OCTA sapludinās kopā ar KASKO. UK jaunajiem guŗķiem plika OCTA bieži ir daudz dārgāka par pilno apdrošināšanu.
Man pilnā apdrošināsa ir ap 600 GBP gadā, bet lētākā OCTA bija ap 1500.
Anonīmiķi, es palasīju to xc.lv. Tas taču kaut kāds snobu forums, visiem velo sākot no 2k EUR un pat nemāk pareizi zobratus vai ķēdi nomainīt, atbisltoši Shimno instrukcijai.
Un visi pavelkas uz mārketingu ar 29 un 27" ratiem, bezkameru riepām un citām nevienam nevajadzīgām lietām.
GB12, interneta atsauksmes ir ļoti neobjektīvas. Neviens apmierināts klients netērēs laiku lai uzslavētu servisu, bet neapmierināties protams, ka ierakstīs. Un OCTA jau cilvēki pēc noklusējuma pērk lētāko, tātad tā kompānija pārdod vairāk polišu un saņem vairāk "neapmierinātu" klientu. Un vēl lētāko polisi pērk autovadītāji bez pieredzes, kuriem atlak pēc definīcijas ir vairāk CSNg un problēmu.
kasinshs79, tāpēc jau CSN saka "netraucējot" gājējiem. Bet 35 km/h un nebrīdinot traukties garām nav netraucējot. Pats ar velo pārvietojos jau gadus 20 vismaz, un braukt nozīmē 20-25 km/h nepiebremzējot pie katra krustojumu vai iebrauktuves sētā, tātad tikai pa brauktuvi. Vilkties un izbaudīt dzīvi pa trotuāru drīkst. Latvijā, pagaidām.
msh, 35 km/h tas ir gandrīz 10 m/s, 20 km/h 6 m/s. Tevis minētie 3-4 m lai apstātos ir vairāk kā viena sekunde. Un tici man, tas ir daudz. Nogriešanās manevrs normālam autovadītājam ir cik, nu teiksim 3 s? Tātad viņam tevi ir jāierauga 30 m no krustojuma, lai viņs paspētu pabeigt manevru.
msh, ko nozīmē traucē autovadītājam? Latvijas ceļi un ielas nav UK šaurās joslas (kur 2m ir normāla josla). Jebkuru lēni braucošu objektu var apsteigt, ja domā ar galvu un nevis tikai man PIEDER ceļš un es maucu un visi laiž pa malām. Kamēr velosispēdisti nesāks braukt pa brauktuvi, tikmēr nekas autovadītāju attieksmē nemainīsies. Pa ietvi drīkst braukt tikai bērni un vecāki kas pavada bērnus. Lēni un respektējot gājējus.
aansis, tas čalis brauca pa ietvi, pretēji braukšanas virzienam. Lietoja sporta pedāļus pilsētā, ka ir nevajadzīgi un lieki. Brauca bez dzīvības un veselības apdrošināšanas. Daudz kļūdu un par to viņš samaksāja. Par kļūdām vai vienaldzību gari vai vēlu kāds samaksā. Bet pēc visa tā, cilvēks ir saglabājis pozitīvu skatījumu uz dzīvi.
Jūs šeit rejaties par to kam ir priekšroka, kam nav. Bet "idioti" ir starp visām satiksmes dalībnieku grupām. Jums ir jāmācās no problēmām izvairīties un citu kļūdām.
msh, pa pilsētu uz 30 agri vai vēlu beidzas slikti. Man paveicās, aklā 70-gadīgā kundzīte brauca salīdzinoši lēni un mana galvai iestrēga starp viņas bamperi (mani bija ķivere) un asfaltu. Sasitimus saārstēju pāris nedēļu laikā.
Es pilsētā ap 20 km/h turu un krustojumos skatos 5x.
Norterl, autors taču raksta, ka nopirka auto lietotu un atklāja problēmu. Un izdarīt to ir elementāri, uz tās vītnes bija visādi netīrumi, ka traucēja ieskrūvēt cilpu līdz galam. Kā sāka vilkt, tā cilpa kas turējās uz pāris apgriezieniem laukā.
Autor, ar savu problēmu vērsies jebkurā servisā, kur ir kāds Vaņa, kurš izgriezīs jaunu vītni. Vajadzēs jaunu cilpu, jo jaunā vītne nebūs ar tādu diamteru kā agrāk.
Pašrisks vienmēr ir jāpārbauda, ir kompānijas kas grib uz kredītkartes rezervēt 1500 EUR un ja kredītkartes limits ir zemāks, tad pie auto netiksiet.
Man patīk Sixt, Europcar/National vairākas reizes mēģināja pierakstīt bojājumus, kuru nebija.
Un ar 0 pašrisku sanāk maksāt vairāk, bet tomēr sirds mierīgāka. Braucot valstī kur noteikumi, braukšanas kultūra un ētikas normas atšķiras, tas ir svarīgi.
Pat jaunam autiņam neviens nevar garantēt, ka tajā 2500 km garajā gabalā kaut kas nenotiks. Ja gribi pēc iespējas mazāk problēmu ceļojumam pa Eiropu, tad īrē busiņu no normāla kantora, kurš nodrošina tehnisko atbalstu valstīs, kuras gribi apmeklēt un nodrošinās citu busiņu, ja izīrētais noklāsies.
Ja īrērsi no privātajiem, tad rēķinies ka AA izsaukšana vien eiropā maksās 150 EUR, ja neesi viņu biedrs.