Auto un sieviete - abi čakarē smadzenes
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto un sieviete - abi čakarē smadzenes
Daudz saprotamāk būtu, ja rēķinātu TIKAI remonta un tehnisko apkopju izmaksas. Piemēram, 5 gados notērēju 1000 eiro. Utt.
Degvielas patēriņš tas nav rādītājs, jo autiņi ir savādāki.
Piemēram: viens nopirka pa 25 000, bet servisā 3 gados 1000, otrs nopirka pa 5000, bet notērēja 3 gados 2500.
Man ir nevis mazlietota, bet pamatīgi lietota. Par darba jaunajām es nezinu, jo es viņas neremontēju
Es savai ( 2005 gada chrysler grand voyager) (maksāja kaut kur ap 6500) neesmu skaitījis neko. Aizvakar nopirku eļļu ( valvoline un mopar) pa 100 eiro, un visus filtrus ap 60 eiro + jaunus logu tīrītājus pa 40 eiro ( pirku bosh, tos plakanos).
Drīz vajadzēs vest uz servisu lai visu nomaina. Pagājušogad arī eļļu un filtrus mainīju ( tikai mīnus 65 eiro par kārbas eļļu un kārbas filtru) + kaut ko piekarē taisīju ( neatceros cik maksāju) un aizpagājušogad mainīju arī zobsiksnas ar vanīšiem, ūdenssūkni (īstenībā nevajadzēja...nejauši sanāca (garš stāsts)), un arī kaut ko piekarē. Domāju, trīs gados ap 1000 varētu būt (ūdennsūkņa darbs bija baigi dārgs). Ā vēl plus akumulators.
Nevajag galējībās iet. Nevajag pat premium skatīties. Parasts ģimenes auto chrysler grand voyager vislētākais bāzes modelis, benzīns maksā no 39 000. Dīzelis jau no 41 000. Parastais bāzes, es nerunāju par limited, kuri no 50 000.
Tuvākie konkurenti arī nav stipri lētāki
Kādu tad vēlies?
Galvenie 4 punkti:
1. Tas ir hibrīds. 3.6 litru motoriņš un divi elektromotori. Uzlāde veicas 2 stundu laikā
2. Viens no drošākajien savā klasē
3. Stow n go. Sēdekļi ielokās grīdā. Atkal konkurenti raud. Parasti tas tiek minēts kā kāds sīkums, bet reāli, lielākā daļa grand voyager pēc 2005 gada vai dodge grand caravan pēc 2004. Gada pircēji šos autiņus izvēlas tieši šī iemesla dēļ. Konkurentu nav. Ir zafira, bet zafirai ielokas tikai aizmugurējie krēsli. Var rakstīt cik labs ir espace vai kāds cits.... bet tas ka nav stow n go .... bēē. Negribās tos krēslus katru reizi skrūvēt un uz šķūnīti stiept.... + vēl zem tiem krēsliem ( ja krēsli stāv) var ielikt papildus bagāžu. Gandrīz tik pat cik kādā sedanā bagāžniekā.
4. Cena eiropā no 35 000 eiro
Nevaru izlabot.
Nevis tikai zafira, bet zafiras lūdzīgie miniveni, kuriem ielokās tikai trešā rinda.
Visi bēgļi no sīrijas dodas uz citām arābu valstīm. Uz eiropu dodas laimes meklētāji, kas konfliktu izmanto savu labumu gūšanai.
Runājot par to kas tagad notiek Eiropā, es esmu priecīgs, ka tas sāka notikt tik ātri. Ja problēmas, terorakti notiktu pēc pāris gadiem, kad visiem būtu eiropas pases, bērni eiropas pilsoņi.... tad izdarīt būtu kaut ko ļoti grūti. Izraidīt nevarētu, cietumos sabāzt tik daudz nē. Tagad visas ES valstis sāks cīņu, pārbaudes, izraidīšanas un viss būs labi, es ceru.
Lūdzu i auto dzēsiet šo sadaļu. Adrese pazuda, un vairs neveras vaļā.
Divtonnīgais chryslers visur iziet. Klīrenss augsts kā tiem "parket SUV- iem" (krossoveriem) iet pāri visām kupenām.
Kāpēc nav???? IR!!!!!!
Ķīniešu ZHANQI
Labs SUV. Tikai cenas neatradu...
Kas meklē, tas atrod.
Varbūt tāpēc, ks var gan salocīt, gan izlocīt. Piemēram, ja brauc lielus gabalus, daudz ērtāk ir sēdēt pēdējajā rindā ar nolocītu otro rindu. Tad var izstiept kājas. Var nolocīt vienā pusē un gulēt. Var visus salikt un vest kaut ko lielu. Var izlikt un vest cilvēkus..... Jāprasa kas cits. Kāpēc pirkt konkurentus? Jo ievēroju, ka tad krēsli ir vai nu izlikti, vai ielikti. Cilvēks maina tikai galējas nepieciešamūbas gadījumā. Par to traficu vari prasīt viņiem.
Var nopirkt kravas busu un vajadzības gadījumā ielikt dīvānu. Vai otrādi. No visiem busiem var izskrūvēt krēslus. Ja jau hobijs tos krēslus skrūvēt, tad nafig minivens?
m.chrysler.com/en/mobile/vehicles/2017/pacifica/
Īstā adrese bet ne no Detroitas
Es vienreiz laboju. Otrreiz nedot.
Bikšelēs man jau karsts tāpēc, ka man ir prieks, ka pēc gadiem desmit man būs ar ko braukt.
Par ekonomiju. Ražotājs min, ka izmantojot elektrodzinējus tērēs ap 3 litriem. Tikai, ja pareizi iztulkoju, tad tad derēs tikai pa pilsētu ( 45 km)
Kāpēc ne vw? Tu taču fans.
Vajadzēs niku mainīt - citroenfans
Chrysler voyager, pacifica, renault espace
Vai tad zafirai vidējās rindas krēsliem var atzveltni nolocīt guļus?
No ŠIEM es ņemtu verso. Toyotas ir ekspluatācijā drošākas.
P.s. ja prius ir minivens, tad es - Mikelandžello
Prius plus
Es domāju ka vienkārši prius. Nemaz nezināju, ka tāds eksistē.
Par zafiru dzirdēju labas atsauksmes. Pircēji īpaši nesūdzas ( kā ar visām jaunām).
Strādājot 12 stundas dienā, 6 dienas nedēļā, dzīvojot kopmītnē, vai īrējot dzīvokli kopā ar vēl 4 ģimenēm, iepērkoties supetnetto tipa veikalos LV arī varētu tik pat daudz nopelnīt.
Portālu apskatījos, dažas mašīnas pat man patika, bet aizdomas radīja cenas. Tāpēc radās jautājums:
Automašīnu VIN nunurus speciāli nerakstat? Vai tas ir uz pieprasījumu?
Ja cilvēks, patiešām steidzas, tad tāda rīcība ir attaisnota, lai gan tas ir CSN pārkāpums, jo uzsākot apdzīšanas manevru ir jāpārliecinās par drošību.
Bet pieredze rāda, ka 90 % gadījumu tā ir diagnoze, jeb hroniska steiga visur. Kā cīnīties? Elementāri. Vienkārši nelaist. Ieņemt max mazu distanci ar priekšābraucošo un viss. Problēma tikai tāda, ka tu nezini, cilvēks tur reāli steidzas, vai tikai izliekas.
Ne pa tēmu, bet interesants video, kas parāda ka parasts subaru outbeks nobrauc uaz patriot, dzinēja jaudas dēļ. Skatīt no 8.minūtes.
Video parāda, ka tehniski labāka mašīna bezceļos zaudē parastai, jaudīgai.
youtu.be/ucKpHGuxLeU