Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
100AH 29.11.2018 15:26

Jau daudzus gadus, pārsvarā vasarā, vismaz 1x šķērsoju panu valsti. Esmu braucis pa a, b, c, u.c. maršrutu, Lomžā nevis uz ostr. Maz. , bet pa taisno uz Ostrolenka un Varšavai pietuvojos no augšas.

Pēdējā laikā man kaut kā patīk - b, caur Zambrow, jo var gandrīz apbraukt Lomžu,,,nav jāmīcās visas pilsētas garumā kopā ar fūrēm.

Augustovā, ja nav karsta vasaras diena un brīvdiena, braucu pa taisno caur pilsētu. Pēc tranzīta aizdzīšanas pa apbraucamo, minēto pilsētu var izbraukt cauri ātri un viegli. Karstā vasaras dienā tur tauta saskrien pie ūdeņiem un tad tur gan ir ķīselis.

Starp citu, ir varianti arī no Varšavas līdz Vroclavai. Izgājušajā vasarā aizsapņojos un no Varšavas aizgāju uz Vroclavas ceļu (nevis ātro bāni uz Lodzu). Kādus 20 km bija remonts, bet tad tukšs, foršs panu bānis....ieslēdz kruīzu un sēdi. A uz ātrā bāņa bija pamatīgs auto blīvums (paziņa ar citu auto aizdevās pa turieni), jo sevišķi nedēļas nogalēs,,,un tas posms taču haļavnijs joprojām.

....bet nu, šādās situācijās un garajos braucienos nekad nezini,,,,kur atradīsi un kur pazaudēsi. Viens kārtīgs štoperis kaut kādu iemeslu dēļ un visi skaistie aprēķini un izplānotie tuvākie un ātrākie maršruti ,,,, Murim zem astes

....lai viegli ripo un navigācijā redzamie kilometri naski pārvēršas par 0

100AH 29.10.2018 11:57

Opel Astra (H) 1.7 CDTI, vagons, mehāniskā kārba, 2013.gadā iegādāts LV jauns. Nobraukums uz šo brīdi - 175 000 km. Garantijas laikā nomainīts kkāds devējs laikam degvielas sūknī ("peldēja" brīvgaita) un kkāds blīvslēgs. Tā, ka eļļa bija trāpījusi uz zobsiksnas, tad visa tā ietvaros tika nomainīta arī zobene. Tā, ka finansiāli mani šie darbi neskāra, tad padziļināti nemaz neinteresējos par izmaksām u.t.t.

Bremžu diski priekšā uz 90 000, aizmugurē uz 120 000. Apkopes ik pēc 30 000 km. un tikai pie dīlera. Pilnīgi nekas nav mainīts ritošajā. Pēc 4 gadiem izbeidzās aķis ... mazliet tā kā par ātru ! Ik pēc gada, pusotra jāmaina tuvās gaismas lampiņas. Viss pārējais jau 6-to gadu kalpo godam. Katru vasaru tiek izbraukts ārpus LV un ap 6000 km nobraukts gan pa Alpiem, gan pa bāņiem un stāvajām, šaurajām Vidusjūras pilsētiņu ielām. Ar visu to, ka auto šajos braucienos tiek diezgan noslogots, t.sk. ar jumta kasti augšā, patēriņš (vidējais) 5,3 - 5,4 l/100. Faktiski, neskaitot apkopes protams, šo gadu laikā papildus izdevumi - akumulators un kādas 6 tuvās gaismas lampiņas. Manuprāt, tas nav daudz. Man līdz šim nav bijis auto ar tik nelieliem papildus izdevumiem ekspluatācijas laikā. Tā, ka šis nav pirmais jaunais auto no 0, tad ir ar ko salīdzināt.

Ļoti izskatās, ka Opel Astra K varētu būt nākošā izvēle.

Lai visiem labi ripo !!!

100AH 07.11.2017 8:57

Uzjautrina šī uzjundītā pseidoproblēma par joslām un Jūrmalas "bāni".

Nu, par Krapsi skaidrs ,,, ik pa mirklim jāpazīmējas TV ekrānos, lai radītu iespaidu, ka tiek turēta ļoti liela rūpe par satiksmes drošību u.t.t.

Un ja jau žurnālists iesēdināts cp automašīnā, tad jau nu kaut kā tas sižēts ir jādzemdē ; lielās mokās lai

Tā ir sanācis, ka pēdējo 12 gadu laikā ir nobraukti vairāki desmiti tūkstošu km pa Vācijas (un ne tikai) ātrgaitas ceļiem. Protams, ka ne gluži pirmajā reizē sapratu vairākas nianses, kuras ir pieņemts ievērot uz šādiem ceļiem.

Un viena no būtiskām ir tā, ka laicīgi jāatbrīvo 1.josla gadījumos, kad tuvojas nobraucošās/uzbraucošās joslas. Arī tie satiksmes dalībnieki, kuri iet uz bāni pa paātrinājuma joslu, paļaujas uz to, ka viņam atstās brīvu vietu pirmajā joslā. Tā ir abpusēja tolerance. Gūstot pieredzi, ievēroju, ka iepriekšminētā iemesla dēļ auto pārkārtojas arī no 2. uz 3. joslu, lai ļautu pa 1.joslu braucošajam ienākt otrajā un atbrīvot pirmo. Īsāk sakot, pa bāni braucošie dara tā, lai uzbraucošie/nobraucošie varētu bez problēmām veikt šo manevru.

Visi tie sižeti par Jūrmalas šoseju aicina un daļēji panāks to, ka kāda daļa truli brauks pa 1.joslu un ij nedomās pārkārtoties, lai plūsmā normāli iekļautos uzbraucošie. Jūrmalene faktiski sastāv no uzbrauktuvēm un nobrauktuvēm. Lieki atgādināt, ka tas agrāk vai vēlāk novedīs pie avārijām. (Līdzī kā bija vairākus gadus atpakaļ par lielveikalu stāvvietām un labās rokas likumu. Līdz raidījumu sērijai par šo neproblēmu nekādu problēmu nebija un visiem viss bija skaidrs ,,, pēc tam sākās ).

Saprotu, protams, ka salīdzināt DE autobāni ar Jūrmaleni ir tāpat kā salīdzināt 2 dažādas ķermeņa daļas ar līdzīgu izskatu,,,,tomēr attālas līdzības ir.

Brauciet droši, skatieties spoguļos, pirms jebkura manevra rādiet pagriezienu, ļaujiet citiem satiksmes dalībniekiem veikt manevru, nebremzējot tos,,, un viss būs labi. Tikai trula 1.joslas ievērošana pati par sevi vēl nenozīmē drošu un komfortablu braukšanu.

100AH 16.01.2017 9:08

Opel Astra H caravan 1.7CDTI;

Pirkts jauns 2013.gadā LV, noripojis 116K

100AH 14.10.2016 8:41

Par komplektāciju - gandrīz piekrītu, bet kad pabrauksi ar insigniju universāli, kuram ir mazais benzīna dzinējs, padalies ar iespaidiem... Sevišķi, ja salonā ir 3 vai 4 cilvēki un aizmugurē kāds kartupeļu maiss. Es tiešām nesaprotu, kā vācietis vidējais jūtas ar to auto uz bāņa kādā kalnainākā Bavārijas apvidū.

Pieļauju iespēju, ka fāterlandē šādi auto ar mazajiem benzīnniekiem diez ko pieprasīti nav.

100AH 13.10.2016 10:56

Tevis aprakstītajā situācijā "spīdinātājs", protams, uzvedas nedaudz dīvaini. Tomēr, ir gad'jumi, kad rīkojos līdzīgi:

- pirms regulējama krustojuma pabrīdinu uz aizmugures bampera sēdošo, ka es krustā nebraukšu pāri uz knapi sarkanā un drīz vien bremzēšu strauji;

- redzot, ka no lauku celiņiem izbrauktuvei uz štrāses strauji tuvojas kāds no mehāniskajiem transporta līdzekļiem, tātad, iespējama strauja bremzēšana;

Morāle īsa un saprotama - ja prognozējot situācijas attīstību sajūtu briesmas, brīdinu par straujas bremzēšanas iespējamību. Principā parūpējos ne tikai par sevi, bet arī par aizmugurē braucošo, jo kurš tad būs vainīgs, ja ieliksies man pakaļā???

100AH 11.10.2016 15:47

Līdzīgi ir no rīta, kad "guļamrajoni" dodas kolonā uz Rīgu. Kā ieslēdz miglas savā Dobeles daudzstāveņu pagalmā, tā zvetē līdz Rīgai un pa Rīgu kā Jaungada eglīte.

KĀDS, mīļo autovadītāj, Tev labums no tiem migliniekiem, kad auto brauc ar intervālu max. 10 - 15m viens aiz otra. A spoguļos ta redzami ne 2, bet 4 gaismas avoti; un tas nav viens un tas pats.

Jau pašā lukturu nosaukumā ir pateikts priekšā, kad tos lietot. Aizmugurējos vispār labi, ja reizi gadā,,,ja aizmugures optika normālā stāvoklī, ļoooti reti ir tādi apstākļi, kad miglinieki jāslēdz.

Par citiem, kolēgas, par citiem padomājiet. kad slēdzat iekšā papildus apgaismojumu...citus tas žilbinās, bet jums pašam no tā labuma (ļoti daudzos gadījumos) nekāda.

100AH 25.08.2016 8:08

LV numuri izceļas ne tikai leišos un tikai vieglajiem auto. Izgājušajā nedēļā, braucot caur Suwalkiem, gadījās redzēt kā fūre ar LV numuriem pa pilsētu sāka apdzīt otru fūri, strauji ieņemot otro joslu...vieglos auto vienkārši nospiežot uz apmales. Ātrums varēja būt tuvu 80! Poļos LV tiešām pamanāmi, parasti būtiski pārkāpjot ātrumu. Ir arī pa kādam zemu lidojošam igaunim. Nu viņus vēl par saprast, viņiem līdz Tallinai ješčo daļeko...

Jāpiezīmē, ka līdzīgi ir ar PL numuriem Vācijā un ar DE numuriem Francijā. Kaut kā tas viss tā ķēdītē sarindojas.

Visvieglāk un mierīgāk tomēr ir braukt pa Francijas bāņiem - LV numurus neredzu, PL ļooti reti, DE brauc ātri kompakti, bet korekti. Patīkami pavizināties pa France...vienīgi tie Peage mazliet bojā noskaņojumu, bet nu tomēr var arī redzēt par ko tu maksā.

100AH 07.07.2016 8:31

Gandrīz precīzi. Tikai tā noliktava bija Norvēģijā un par to, ka viņu tīrīja speciālas reklāmas nebija.

100AH 07.07.2016 8:18

Ražot neražoja, bet tirgoja gan. Tas ir pēdējais reģistrētais (jauns) 4. golfs LV - 2007.gada oktobrī.

Brauc joprojām ar rūpnīcas akumulatoru - nu jau 9 ziemas !!!

100AH 06.07.2016 14:59

Jau sen kā aiz muguras tas vecums, kad gribējās un vajadzēja ar kaut ko zīmēties. Tāpēc šo noraidu uzreiz attiecībā uz sevi. Tālajā 2007.gadā Krasta VW nopirku jaunu 4.Golf ar visparastāko 1.6 benzīna dzinēju. Kad bija nobraukti daži tūkstoši, aizbraucu uz fāterlandi un protams, ka izmantoju iespēju pa bāni pabraukt naskāk. Pēc pāris tūkstošiem iedegās eļļas lampiņa. Biju šokā ,,, kā tad tā - jauns auto un eļļa uz apakšējā līmeņa. Piezvanīju uz LV VW, nomierināja un teica, ka jaunam auto tas nav nekas neparasts. Uz 10 000 tika veikta pirmā apkope un nekad vairāk šāda parādība netika novērota, arī braucot pa tiem pašiem vecās eiropas ceļiem. Eļļas līmenis nekad vairāk nenokrita. Autiņš pa īstam aizgāja pēc 5-6 tkm.Par patēriņa mērījumiem un sajūtām ķerot sajūga punktu var, protams, diskutēt; taču parādība ar eļļas "apēšanu" un pēc tam šādas parādības neatkārtošanos skaidri norāda uz dzinēja iebraukšanas faktu. Neizlikšos par speciālistu ne savā jomā, bet esmu no tās paaudzes, kuri garāžās pie savām Javiņām daudz laika pavadīja un vārds "serviss" neko neizteica, jo nekad tādu nebiju redzējis atrodoties 270 km attālumā no Rīgas. Tā ka izpratne par dzinēja darbības fiziku nekur nav pazudusi.

Ps 2013. gadā iegādājos jauni Astru 1.7CDTI. Pa īstam auto aizgāja pēc 6-8 tkm. Šim gan eļļa nezuda, bet patēriņš samazinājās par 1-1,2 l/100

Fiziku nepiemānīsi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti