Opel Astra (H) 1.7 CDTI, vagons, mehāniskā kārba, 2013.gadā iegādāts LV jauns. Nobraukums uz šo brīdi - 175 000 km. Garantijas laikā nomainīts kkāds devējs laikam degvielas sūknī ("peldēja" brīvgaita) un kkāds blīvslēgs. Tā, ka eļļa bija trāpījusi uz zobsiksnas, tad visa tā ietvaros tika nomainīta arī zobene. Tā, ka finansiāli mani šie darbi neskāra, tad padziļināti nemaz neinteresējos par izmaksām u.t.t.
Bremžu diski priekšā uz 90 000, aizmugurē uz 120 000. Apkopes ik pēc 30 000 km. un tikai pie dīlera. Pilnīgi nekas nav mainīts ritošajā. Pēc 4 gadiem izbeidzās aķis ... mazliet tā kā par ātru ! Ik pēc gada, pusotra jāmaina tuvās gaismas lampiņas. Viss pārējais jau 6-to gadu kalpo godam. Katru vasaru tiek izbraukts ārpus LV un ap 6000 km nobraukts gan pa Alpiem, gan pa bāņiem un stāvajām, šaurajām Vidusjūras pilsētiņu ielām. Ar visu to, ka auto šajos braucienos tiek diezgan noslogots, t.sk. ar jumta kasti augšā, patēriņš (vidējais) 5,3 - 5,4 l/100. Faktiski, neskaitot apkopes protams, šo gadu laikā papildus izdevumi - akumulators un kādas 6 tuvās gaismas lampiņas. Manuprāt, tas nav daudz. Man līdz šim nav bijis auto ar tik nelieliem papildus izdevumiem ekspluatācijas laikā. Tā, ka šis nav pirmais jaunais auto no 0, tad ir ar ko salīdzināt.
Ļoti izskatās, ka Opel Astra K varētu būt nākošā izvēle.
Lai visiem labi ripo !!!
Jau daudzus gadus, pārsvarā vasarā, vismaz 1x šķērsoju panu valsti. Esmu braucis pa a, b, c, u.c. maršrutu, Lomžā nevis uz ostr. Maz. , bet pa taisno uz Ostrolenka un Varšavai pietuvojos no augšas.
Pēdējā laikā man kaut kā patīk - b, caur Zambrow, jo var gandrīz apbraukt Lomžu,,,nav jāmīcās visas pilsētas garumā kopā ar fūrēm.
Augustovā, ja nav karsta vasaras diena un brīvdiena, braucu pa taisno caur pilsētu. Pēc tranzīta aizdzīšanas pa apbraucamo, minēto pilsētu var izbraukt cauri ātri un viegli. Karstā vasaras dienā tur tauta saskrien pie ūdeņiem un tad tur gan ir ķīselis.
Starp citu, ir varianti arī no Varšavas līdz Vroclavai. Izgājušajā vasarā aizsapņojos un no Varšavas aizgāju uz Vroclavas ceļu (nevis ātro bāni uz Lodzu). Kādus 20 km bija remonts, bet tad tukšs, foršs panu bānis....ieslēdz kruīzu un sēdi. A uz ātrā bāņa bija pamatīgs auto blīvums (paziņa ar citu auto aizdevās pa turieni), jo sevišķi nedēļas nogalēs,,,un tas posms taču haļavnijs joprojām.
....bet nu, šādās situācijās un garajos braucienos nekad nezini,,,,kur atradīsi un kur pazaudēsi. Viens kārtīgs štoperis kaut kādu iemeslu dēļ un visi skaistie aprēķini un izplānotie tuvākie un ātrākie maršruti ,,,, Murim zem astes
....lai viegli ripo un navigācijā redzamie kilometri naski pārvēršas par 0