Es decembrī samainīju servisā antifrīzu līdz -36 grādi svaigu,tagad ienāca tāds prātā ,jo šodiem liels aukstums ,vai tiešam var kas sasalt laukā stāvot auto?
Vēl viens 'BLONDĪNES" jautājums--vai antifrīzs līdz -36 grādiem tādā aukstumā kā šōrīt nu-32-33 grādos nevar aizsalst un pārsaldēt dzinēju?Skatījusies neko neesmu,jo tādā laikā nav vēlēšanās to darīt.
Tā arī bija,līdz servisam aizbraucu,vainu atrada,tosojs tecēja aizmugurē kas pie suporta --blīves vai kas tur bija jāliek.
Kas ir par vainu un vai var ātri nojukt--aizmugurējā šķersstieņa bukse,es to lapiņu ar trūkumu sarakstu nepalasīju,domāju ka tas pats ko vakar mainīja,bet liekas kas cits,cik tas ir nopietni?
Nē lietotu arī nelēju,pieteicu rindu servisā,ceru ka līdz rītam pēdējais neiztecēs?Šodien auto nelietoju,vai 7.km rīt varēšu aibraukt,nekad tā nav bijis ka bremzes pazūd pilnībā.
Pēc šarnīra maiņas es skatījos līmeni un tas bija normā kādas 6.dienas,kaut ar;i braukts tika maz,Vakar pabraucu kādus 10.km un pirms iebraukšanas mājās kādus 100.m sāka signalizēt tā zīme,es uzreiz paskatījos un redzēju ,ka līmenis ir mazāks,bu tā trubiņa varbūt drusku nosegta bākā.Passatasm ir tas bremžu trauks apaļais pie loga ?
Radās jauna pazīme vakar vakarā nu jau pie mājām sāka mirgot un signalizēt sarkanā izsaukuma zīme--kasd nozīmē bremžu sistēma--pa cik katru dienu skatījos bremžu šķidruma līmeni---tad vakardiem bremžu šķidrums bija samazinājies kādu daudzumu mazāk--vai šī pazīme ir vai nav saistīta ar to granātas vainu vai kas atsevišķs--sagadīšanas?
Vakardien biju servisā un meistars pats izbrauca ar auto ,teica ka viņam liekas,ka viss esot normāli,tātad tā arī palika,varbūt kas sāka piestrādāties,varbūt šādi darbojas ABS?
Uzdevu jautājumu par bremžu klučiem--vai ņēma nost pie granātas maiņas--teica kad nē,nu ko es vairāk varētu teikt?
Paldies par saraksti,paliek tā kā ir,tad jau redzēs,meistars pabrauca ,teica ka viss esot labi,kas man arī bija svarīgi.Iespējams ka sāk kas piestrādāties.
Tas ir dēļ antifrīza vai akumulatora ,ka nevar piedarbināt?