iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
gunbox 18.01.2017 14:42

Janozaurs rakstīja: Chrysler grand voyager. 2.8 crd dīzelis. 2005.gads. Pieder man rekordilgi. Ilgāk kā iepriekšējās automašīnas. Apmierina uz 100%, mainīt negribu. Pat ja gribētu, tad tikai uz jauno, kvadrātaino modeli, jo citu konkurentu nav.

Auto ir ļoti liels. Tik liels, ka braucot pēdējajā, trešajā rindā var izstiept kājas ( pa vidu starp otrās rindas sēdekļiem) un braukt ir ērtāk, kā lielākajā daļā vieglo auto priekšā. Kad esmu lietojis kaut kādu dzēdienu un sieva brauc, es sēžu tieši aizmugurē. Tāpat, sēžot priekšā blakus vadītājam, braucot var aiziet uz aizmuguri un paņemt kaut ko no bagāžnieka, pabarot bērnus, vai pat gulēt. Lai gulētu, pietiek novākt tikai divus sēdekļus pašā aizmugurē. Un viss guļamplatība ir pietiekoši plata, bet garums ir tāds, ka ērti var apgulties 2.3 metrus garš cilvēks.

Sēdekļi lokās grīdā un tāpēc 2 min laikā var izdarīt no 7 vietīga ( nevis 5+2) auto kravas busu.

Ļoti ērts, iet mīksti un stabili. Var ņemt asus līkumus. Piekarē daudz elektronikas, bet par to sūdzēties nevar. Pa visiem šiem kopā pavadītiem gadiem neko īpaši netaisīju, izņemot bremžu diskus un rokasbremzes trosīti. Pat izpūtēju nemetināju.

Augsts klīrenss kā apvidus pseido džipiem. Jebkur var parkoties līdz ritenim un nav jābaidās saskrāpēt apakšu pret trotuāra apmalēm. Tāpat šī iemesla dēļ var iebrist sliktu ceļu apvidū vai dziļā sniegā.

Bīdāmās durvis, kuras var atvērt ar pults palīdzību. Tas ir ērti kad ej no veikala ar daudz mantām vai bērniem.

Patēriņš atkarībā kā brauc. Es mīlu pārkāpt noteikumus. Pa trasi man ēd rekords 7litri braucot uz 110km/h, bet tā ap 7.2 - 7.4. Sieva reiz brauca ar patēriņu 6.6.

Pa pilsētu ap 13. Startā ieskrienas lēni, bet virs 50km /h skrien labi. Pirms fūrēm nevajag ieskrieties.

Par tehnisko stāvokli.

Ja kaut kas lūzt, tad tā ir elektrika. Pagājšgad beigās nomira kārba. Darbojās tikai atpakaļgaita un 2.ātrums. ( avārijas režīmā). Izrādās, ka sabojājās mitruma ietekmē (saskāba) vadi, kas iet uz kārbas smadzenēm ( tā ir starp kārbu un dzinēju). Atrodas apakšā blakus ritenim, tāpēc tur tika visu laiku mitrums. Remonts maksāja 40 eiro. Tagad viss labi, lai gan bija "eksperti" kuri piedāvāja izjaukt kārbu. Elektriķis teica, ka ar šo kārbas vadu problēmu " slimo" daudzi kraisleri. Vēl bija divi gļuki ar elektriku - ar tuvajām gaismām un kondicionieri.

Kā ilgi ekspuatētājs varētu pakomentēt, kāpēc ar Voyageriem tik neadekvāti brauc? ;)

Esmu savā braukšanas stāžā divās bīstamās situācijās nonācis un tikai ar Voyageriem. Vienreiz no probkas pēkšņi izgrieza tieši purnā, bet savācās atpakaļ. Otrā reizē no Krasta ielas augšā uz dienvidnieka griežot no kreisās joslas pēkņi rāva man priekšā labajā. Paspēju mēmos nospiest.

gunbox 11.01.2017 10:41

Vairāk izskatās, ka valsts grib cilvēkus padzīt no valsts, nevis pasaukt atpakaļ.

Bet naudu būs kur likt, gan jau drīz atkal uzausīs dārgākais eiropā koncertzāles projekts uz bīstamiem pamatiem, kuru n-tās reizes atteica.

gunbox 11.01.2017 10:33

Manuprāt tur nedaudz cita fiška. Doma ir samazināt cietušo skaitu un parasti tādi pāšbrūvētie aparāti neiztur drošības normas. Viss jau būtu ok, ja pats ciet, visiem pie vienas vietas, bet problēma ir kad parauj kādu līdzi. Tāpēc labi vien ir, ka tehniskā apskate ir katru gadu, jo pārāk daudz cilvēki brauc ar defektīviem auto, apdraudot citus.

gunbox 10.01.2017 17:25

Kā ir, ja deklarējas Igaunijā un braucu ar Igaunijā reģ. auto?

Es gan neatbalstu. Visa LV likumdošana ir lai paši likumdevēji un viņu bīdītāji kāstu valsti. Tā vietā, lai skaidri saprotami uzrakstītu likumu, pārtaisa par latv.val. terminoloģijas teorijas nodarbību dēļ kā likumam ir caurums cauruma galā un tie n-tie "ielāpi" neko pa lielam nemaina, jo zem tā visa ir pārāk daudz apakšpunkti, kuri katru ielāpu apstrīd.

Grozi kā gribi, tūlīt izdomās citu veidu, kā nemaksāt "valsts izzadzējiem".

gunbox 05.01.2017 13:27

Kāda jēga no pareizas distances ievērošanas, ja vienmēr atradīsies, kurš brauks aiz tevis 1 metra attālumā, jo tu tak nebrauc pietiekami tuvu priekšā braucējam. ;) Vienīgais ko mans prāts var izštukot - aplikt auto visapkārt ķengursitamos... tobiš idiotu sitamos un bremzēt pie katras izdevības. Man tāda medību sezona būtu pa prātam.

gunbox 05.01.2017 13:04

AnK rakstīja: Interesanti. Man kaut kā nekad pat neienāktu prātā iet skatīties auto, ko nebūtu gatavs nopirkt. Piemēram, aiziet pie Domeniksa un interesēties par testa braucienu ar S klasi (vai kaut vai E klasi). Jo tā būtu ne tikai mana laika izniekošana (kas ir mana izvēle), bet arī citu laika izniekošana.

Un ņemt auto uz vīkendu - tāda doma vispār nebija ienākusi prātā. Jo tad oma un garastāvoklis pārāk daudz izšķirs. Ja būs bijusi drausmīga darba nedēļa un vēl, nezinu, saslimis bērns jāauklē, tad sīkumi pārvērtīsies lielos defektso, bet ja būs brīnišķīgas brīvdienas ar skaistiem izbraukumiem, tad šos pašus sīkumus es pat vispār nepamanītu.

Mans plāns bija tīri otrādi, censties atlasīt interesantus auto, teiksim, ne vairāk par 3-4 modeļiem, un ar visiem izbraukt vienā dienā. Pietiks jau ar 30-60 minūtēm pie katra, lai aptuveni saprastu situāciju, plus tad oma nespēlēs tik lielu lomu. Turklāt visiem dīleriem arī varēšu godīgi pateikt, ka izskatu auto x y un z iegādi, cerībā, ka tas palielinās iespēju tikt pie atlaidēm (nezinu gan, vai tas varētu nostrādāt).

Būtu jau labi, tikai vairums dīleru piedāvā izbraukt 20-30 minūtes privātpersonai un vēl par degvielu samaksāt. Škoda vispār iedeva tukšu bāku, labi ka līdz uzpildes stacijai pietika. No testētajiem vislabāk patika BMW attieksme - sestdien iedeva uz patapinājuma līguma... brauc!. Gribējām 1h, teica, ja grib, lai pēc 3h uz plst.14:00 ir atpakaļ. Supper. Ne par degvielu, ne kilometrāžu ne vārda. Pagaidām 3 sērijas GT stāv nākošā auto sarakstā, atšķirībā no viena otra. Fantastiska attieksme. Loģiski, ka neviens nepirks dārgu auto, ar kuru pabrauktas 30min.

gunbox 02.01.2017 15:29

Ja pareizi saprotu, tur ir 3 joslas. Kāpēc gan nedrīkst apsteigt pa pirmo joslu? Es vienmēŗ 3-joslās turos vidējā, ļaujot ātrumpārkāpējiem paiet garām un tai pat laikā tiem, kuri nogriežas vai uzgriežas brīvību pirmajā joslā. Ne vienmēr jāturās labajā malējā, lai arī likumā tas paredzēts. Jādomā ar galvu. Krasta iela ir tam ideāls piemērs. Bieži vesela rinda brauc pa pirmo joslu, kaut abas pārejās ir tukšas un neatļauj uzbraukt, bez uzbrauktuves tur ir pēc katriem 200m.

gunbox 30.12.2016 16:00

Viņam tur vispār nebija jābūt. Uz avārijas brīdi viņam bija jābūt pārkausētam uz Lada XRAY.

Ja nopietni, pārāk maza distance apstājoties no priekšā stāvošā. Nebūtu priekšējo vēl iebuktējis, paspējis stiprāk iespiest bremzi un nebūtu arī savu priekšu sasitis. Izskatās, ka tur vairāk par 1-1,5 metru diez vai ir bijis.

Neviens vairs neatceras no instruktāžas, ka auto jāapstādina tā, lai būtu redzams priekšējā auto riteņu saskaršanās vieta ar asfaltu. Bet citiem vispār instruktors ir bijis pālī, ka nav iemācījis un paskaidrojis kāpēc tik liela distance.

gunbox 30.12.2016 13:00

Es teiktu, ka vainīgi ir visi, jo neievēroja distanci un arī tas, ka redzot jau no tilta augšas, ka ir propķis. Filmētājs ir visvainīgākais, jo par vēlu sāka bremzēt un par lielu ātrums, ja jau redzams, ka ir sastrēgums. Piedevām vēl neizmantoja visu distanci bremzēšanai, kas ir par strauju nobremzēts, bet pierādīt tur neko nevar un vienīgais vainīgais beigās būs pēdējais ieskrējējs, ja neiesniedz šo video, ja iesniedz tad tas, kurš ieskrēja filmētājā dēļ distances.

gunbox 27.12.2016 17:12

Šis labs. Kā parasti tie brauc uz 65km/h gan tur kur 50, gan tur, kur 70. Es ieteiktu policijai stādināt visus un sodīt, kuri brauc zem ātruma ierobežojuma. Bez iemesla nedrīkst braukt lēnāk, ja kāds brauc aiz muguras - tā ir CSN pārkāpšana, kuru sauc par "ceļa nedošanu".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti