Kā teiksi, bomžara
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā teiksi, bomžara
Bomžaras brauc ar korejiešiem
To arī nedrīkst? Kā teiksi.
Nē, nu ja volx to saka, tad jāņem vērā. Ko drīkst šeit rādīt, direktor?
Ļoti aizraujoša izklaide, es arī nevarētu atturēties no salūta vērošanas kaut kur tālumā ![]()
msh rakstīja: Es nedzīvoju ilūzijās bet realitātē, esmu pietiekami atskatījies citu mašīnu tālos, gan sēžot pie stūres, gan apdzenot, brīžos kad apdzītais izslēdz savus piecu sveču tālos un es ieslēdzu savus prožektorus
Attiecībā par kaut kādām H4 "sveču gaismām" - tā kā tu, kā redzams, normālu halogēnspuldžu konfigurāciju neesi redzējis, tikai divu viena kvēldiega spuldžu parodijas, tad es tev pastāstīšu ko tu vēl nees sapratis - redzi, OEM papildniekiem kas nāk kopā ar H4 pamatlukturiem, tādiem kā manam golfam, vai manam audī [kura pilnajos lukturos ir tādas pašas spuldzes kā golfam, un pieredze ar kuriem lika man golfam uzlikt papildniekus kā vienu no pirmajiem uzlabojumiem], tas nosaukums "papildnieki" latviešu valodā ir pārāk vispārīgs un tādus kā tu maldinošs - angliskais nosaukums ir precīzāks - "spot light" - jā, mana golfa papildus tālo kūlis ir ar nesalīdzināmi šaurāku leņķi nekā lielo lukturu tālajiem.
Mk2 nepārspējamā raķete ar nepārspējamiem prožektoriem
robchix rakstīja: Pirmais secinaajums, Krapsis ir tjufaks. Nekaa nav, neko gandriiz nevar, resursu maz, administratiivais process garsh, utt utml.
Pastaaveet paaris stundas tajaa krustaa, un re, uzreiz savaacaas finanseejums.
Nee protams zinu, ka sodi iet valsts budzhetaa un valsts ir dikti skopa liidzekljus dot atpakalj. Bet jautaajums, kaa izmanto esoshos resursus?
Netrafareetie esot pieci palikushi, kur palika kruti ap[riikotais buss ar superduper kameru 360 graados? Drona izmantoshanu izreklameeja vienu reizi pie Mangalju kanaala un viss?
Televiizijai kamera ar auto numuru fikseeshanu ir. CP nav. Vai neesot administratiivaa resursa.
Kaut kas nav iisti kaartiibaa ar to CP...
Tas ir vecs raidījums, tad vēl nebija ne buss, ne škodas
Nu ūpis gan neko daudz neparādīs, ja jau nevar pa čakeni divās joslās pabraukt. Un šķiet ka nekāds jaunais arī vairs nav, tik "bazars" tāds atpalicis
Tas ūpis tak ir pilnīgs pajolis, teksti kā 15 gadīgam tīnim, un tāds strādā par instruktoru?
msh rakstīja: Vārdu "sliņķi" es tur ierakstīju, jo var arī to stiklu apklāt ar kādu plēves gabalu, un pēc tam no rīta noņem un hops, stikls pusminūtes laikā tīrs
Runājot par priekšas stikla apsildi, nezinu vai vēl ir pieejams, bet vismaz agrāk mk2 golfam varēja nopirkt aftermarketa stiklu ar apsildi... ![]()
Es lasu tavus tekstus un nebeidzu brīnīties, tu troļļo vai tas ir nopietni? Tev savā dzīvē vispār nav nekādas prasības, vai tu principa pēc ej pret visu mūsdienīgo?
Nu es tā arī sapratu, tik paši pārdevēji to parasti nepasaka
Šogad pirku riepas bobcatam un pārdevējs prasīja vai došu vecās pretī, es šokā prasu vai viņš ņems, viņš saka ka jā, jo cenā tak esot tas jau iekšā un viņš nedrīkstot neņemt. Varbūt tā ir ar visiem pārdevējiem, tik viņi to cenšas noklusēt?
Esmu braucis ar pāris fordiem kam tā apsilde ir, nu tur ir ļoti jāieskatās, lai tos diegus redzētu, un redzamībai nemaz netraucē. Un jā ekstra fantastiska.
Kaut kā baigi daudz, es arī intereses pēc patestēju brīžos kad nevienam netraucēju, man 400 nebija ne reizi, parasti 300-350, vienreiz tuvu 400, bet tur man šķiet ka ceļš bija ar nelielu kritumu.
msh rakstīja: Jā, protams ka tur var būt daudz un ļoti daudz - degvielas patēriņš litros uz simts kilometriem
Kaut gan jā, ja tu par ieskrējienu - tādam begemotam piecas sekundes ir daudz, ir tikai viena problēma - tas kurš nolocīja tādu pašu žūksni par ātru mašīnu, nevis par lielu begemotu, ir jau aiztraucies tālēs zilajās, jo tāds pats bīdelis normālu mašīnu līdz simtam uzceļ jūtami ātrāk...
P.N. Es gaidu kad vienreiz pseidodžipu modi nomainīs busu mode ![]()
Daudz bla bla bla un ļer ļer ļer, bet tā arī neatbildēji kā sanāk ka tavs golfs ir ātrs, bet X5, kurš ir ātrāks par tavu golfu, ir lēns?
Tups cirvis vēl ir ļoti pieklājīgi teikts.
Nedaudz (kas nu kuram ir nedaudz) ir visšvakākā versija, bet tur var būt arī daudz un ļoti daudz.
Ja tantei būtu riteņi, tad.... ja būtu 6 tad varētu runāt, bet cik ir šobrīd? Domāju ja 9 tad jau tas ir ļooti labi, bet tu tak visu laiku kladzini, ka tavs golfs ir baigais gājējs, bet redz x5, kurš iet labāk par tavu raķeti neiet. Kāda ir tava loģika? Vai kā parasti, nekāda, tik vajag papļūtīt?
Liela palēna kaste
Tas nekas ka ātrāka par Tavu supergolfu
Tūlīt atnāks viens biedrs un pateiks ka garlaicīgs sūds, piebāzts ar puņķainām, nevienam nevajadzīgām tehnoloģijām un pie tam vēl ar neejošu, vibrējošu, tarkšķošu dīzeļmotoru.
Un vispār par to naudu sanāk 30 gab mk2
Pote vēl nav gatava, bet jau panika par to ka būs jāpotējās.
Nu parēķināju... pat ja pieņemam tavus ciparus, tad sanāk 90 grami nevis 100, un 10% kļūda aprēķinot degvielas patēriņu ir liela, BET tiešām, lai sabremzētos ar motoru no 90 uz 50 ir nepieciešams 0,5km? tam motoram vispār kompresijas nav? vai tomēr tur tā bremzēšana bija īsāka, kas to ekonomijas ciparu vēl stipri samazina? un tiešām tam vw mono degvielas padeve tiek atslēgta pavisam bremzējot ar motoru, jo ne visiem motoriem tā ir?
Skaidrs, es tā arī domāju, ka tam nekāda loģiska pamatojuma nav.
msh rakstīja: Viselementārākajā - bremzējot ar motoru tu brauc ar degvielas patēriņu 0,0 litri uz 100 km - izbraukājot Liepāju no Nīcas, procesā nobraucot ap 50 km ar diezgan neekonomisku 1.6 mono, un vidējo patēriņu kaut kādi 9 litri, viens pats bremzējiens ar motoru pirms iebraukšanas Nīcā vidējo patēriņu samazina par simts gramiem...
Šis no tās pašas pasaku grāmatas no kuras stāsts par audi pieccilinrnieku ar 6,ciktur vidējo?
msh rakstīja: Nu piedod atvaino - tev liekas adekvāti ja apdrošināsanas polise ir stipri dārgāka par mašīnu, piedevām nevis kaut kādai sporta mašīnai, bet kaut kādam A80 ar nemotoru? Vēl vairāk - apdrošinātāju mafija ir uztaisījusi miljons kritēriju lai tik varētu vairāk naudiņu ieslaukt - man savulaik nejauši gadījās novilkt Haynes A opeļkorsas šķūninga manuāli [jā, tieši tā, šķūninga, nevis remonta], un tajā manuāli bija VESELA NODAĻA par to kā apdrošināt mašīnu - jo, piemēram, ja tu uzliec mašīnai lielākas bremzes, tad tas ir nevis tāpēc, ka tu gribi lai būtu lielāka rezerve - bet tāpēc ka tu esi agresīvs braucējs, un tāpēc tev jāmaksā lielāka apdrošināšana! Ja tavi kaimiņi iepriekšējajā gadā ir šķīluši savas mašīnas - viņi noteikti ir samācījuši arī tevi, un attiecīgi tev cena ir augšā, lai arī tavs No Claims Discount ir tikai audzis. Kur nu vēl tādi sīkumi kā modelis, krāsa, motors utt...
Es toreiz vienkārši intereses pēc ievadīju viena apdrošinātāja kalkulatorā savus patiesos datus + ievadīju uz bobi kaut kādu B3 A80 1.6 TD, kas pat nav motors - ja pareizi atceros, izspļāva 2k mārciņas uz gadu. Jā, protams, tie pazīstamie kam bija mašīnas, tie muhļījās dažādos veidos, tā varēja dabūt apdrošināšanu zem tūkstoša... Vai tas tev šķiet normāli?
Par to pārējo murgojumu - vai par jēdzīgu mašīnu atļaušanos man stāsta cilvēks, kurš pērk visādus sūdus kurus tāpēc regulāri jāmaina?
Vēl vairāk - es varu pilnīgi saderēt ka tu savas sapņu mašīnas nemaz nespēj nopirkt - es laikam esmu jūtami labākā situācijā par tevi
Visbeidzot - parādi man tās "jēdzīgās mašīnas" - man pat neizdodas ieraudzīt mašīnu, pret kuru varētu nomainīt golfu - parādi man šajā gadsimtā ražotu golfa klases mašīnu ar tonnu pašmasu, divlitrīgu atmosfēru, normālu klīrensu un nepiebāztu ar puņķainām un dārgām tehnoloģijām - ups, tādas nav - redzi, nevar atļauties to, kas nemaz nav uzražots...
Un kāpēc ir vajadzīga tieši tonnīga golf klase ar divlitrīgu atmosfēru? Un kuras ir tās puņķainās tehnoloģijas?
Pēc svara rēķina līdz 2004. gadam ieskaitot.