Kārtot: Augošā secībā
1 2
core 19.01.2020 19:04

Bildītēs redzēju ka akords sūds, mk2 bestest

core 14.01.2020 17:21

Es to nevēlos, tāpēc uz tādu servisu nebraucu. Mans serviss līdz šim ir mācējis visu, tas ir labs piemērs.

core 13.01.2020 22:29

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

msh rakstīja: Atslēgas vārds "mazais servisiņš". Zinot ka tu esi strādājis dīleros un mitinies dižajā pilsētā, nebrīnītos ja tu nezinātu kā tāds izskatās no iekšpuses, redzot tavu izdevumu uzskaitījumu. Tātad, kādi izdevumi no tevis uzskaitītajiem mazajam servisiņam nebūs - "apmācības" - kādas vēl apmācības? Cilvēki ir vai nu apguvuši pašmācības ceļā, vai beiguši attiecīgas skolas; ja kaut ko nezina, prasa tiem, kas zina. Tālāk - "administratīvais personāls" principā neeksistē - tādi parazīti kā "pieņēmēji" tur noteikti nav, vai nu uz vietas strādājošs īpašnieks, vai, augstākais, kāds vecākais - "grāmatvedība" arī nav, lai arī nav izslēgts ka tiek izmantoti kāda grāmatveža ārpakalpojumi, ar apkopējiem tas pats, ja nu vienīgi akurāt kaut kad atnāk kāda apkopēja kādu "kopējo" platību uzkopt; savas darbavietas jāuztur kārtībā tiem, kas tur strādā.

Nu, aprēķins palika reālāks?

Tikai tad, ja tajā "mazajā servisā" īpašnieks, mehs, apkopēja un grāmatvedis ir viena un tā pati persona, un, protams, tiek optimizēti nodokļi.

Par apmācībām runājot - ņemot vērā to, kā tehnoloģijas attīstās, ar "attiecīgās skolas beigšanu", lai būtu kau cik labs mehs, īsti nepietiek. Reku, piecpadsmitgadīgam pasātam pat, lai nomainītu bremžu klučus, ar kompi jāslēdzas klāt. Un pašmācība... nuuu, labi... varbūt 30-gadīgam trusim tāds mehs der, bet normālam auto... nē, nu, var jau būt, ka Tu arī klizmas taisīšanu uzticētu kādam, kas to apguvis pašmācības ceļā.

Uz vietas strādājošajam īpašniekam vai vecākajam alga jāmaksā nav? Grāmatveža pakalpojumi ir par brīvu?

Tava skepse par pašmācību - nolaidies no saviem augstumiem Cik nav dzirdēti stāsti par dīlerservisu mehu salauztām lietām vai situācijām kur šie mēdz strādāt ar kūvaldiem un lomikiem - ar visām apmācībām Atceries - tas NAV dīlerserviss - tur aizbrauc mašīna, saka, "man ir tāda un tāda problēma" - īpašnieks vai vecākais paprasa mehiem, ja neviens neuzņemas to lietu darīt, tad attiecīgi potenciālo klientu pasūta - tas nav dīlerserviss, kam ir jāuzņemas remontēt, jo tās markas pārstāvis, neatkarīgi no mehu spējām. Ja tev šķiet ka smadzenes nespēj aizvietot kaut kādus kursus, tad atceries - visas tās tavas "normālās mašīnas" nesatur nekādas jaunus, nekur neredzētus tehnoloģiskos risinājumus - nu varbūt satur, bet pietiekami nelielos daudzumos, lai esot pieredzei ar vecākiem modeļiem, zināšanu robus, kuri ir attiecībā uz jaunākiem modeļiem, varētu kompensēt ar padomu vai autodatu. Piemēram, tava beha pa lielam ir uzbūvēta ar tehnoloģijām, kuru vecums ir 20 gadi, vai vairāk. Par tavu piemēru ar piecpadsmitgadīgas pastētes bremžu kluču maiņu sasmējos - jā, process, ko var izdarīt ar lētu porķiku un 25 eiras vērtu ķīniešu kabeli - vai, var arī darīt kā krievi, kuri vispār kompi apiet, jo tāda veida tehniskās darbības var arī veikt pa tiešo, ar attiecīgu pārejo darbinot iesaistītos mezglus pa tiešo.

Uz vietas strādājošs īpašnieks nopelna sev peļņu - grāmatveža ārpakalpojumi gan jau nav vairāk par dažām stundām nedēļā.

Labs serviss kur klientu pasūta un diezgan smieklīgi, ka tu ar šo argumentē savu atbildi, un pasniedz to kā labo piemēru.

Es uz tādu servisu otreiz vairs nebrauktu, es izvēlos servisu kas atrisina jebkuru problēmu, nevis tikai tās kuras pats varētu, ja gribētu.

core 13.01.2020 22:15

Un citi raksta ka jaudas maz, re ka ar šo pašu netiek galā

core 01.01.2020 22:47

Pilnīgi piekrītu, pa bāņiem ir nobraukti daudzi tūkstoši km, bet ne reizi nav nācies dzēsties 200-0. Pirmajos brīžos pāris reizes nācās mazliet straujāk piebremzēt dēļ tiem, kas izlec tev priekšā, lai apsteigtu kādu vēl lēnāku, bet diezgan ātri piešāvos šādus manevrus laicīgi paredzēt, un tad pietika ar gāzes atlaišanu vai nelielu piebremzēšanu.

Un nezinu kā ir ar moču riepām, bet man mašīnai, atgriežoties no Vācijas, nekad neviena riepa kantaina nav palikusi, un nekādu īpašu nodilumu arī neesmu manījis. Varbūt tur ātruma indeksi spēlē lomu, vai tiem mototūristiem liels ātrums ir 280-300km/h

core 01.01.2020 11:59

nevajag braucot turēt kāju uz bremžu pedāļa, tad nedilst.

core 26.12.2019 12:31

AkselerĀtora vai akselerAtora pedālis? Kā tur ir?

Ja gribēji baigo gudrīti notēlot, tad varēji vairāk pacensties.

core 15.12.2019 14:11

Nedomāju ka 6 centi kādam liks atteikties no mašīnas

core 12.11.2019 19:08

A kāpēc man būtu jādzēšas? Man ir arī pašam savs viedoklis par lietām, un nav jāpieņem viss rakstītais par taisnību, pretējā gadījumā, man tak arī tevi būtu jāklausa, un jānopērk kaste uz riteņiem, jāiemet klimats un šrota motors, jānopērk aizvēsturisks telefons, bez interneta, un jādzīvo virtuves un garāžas apvienojumā, kurā valda haoss. Bet man nafig to nevajag. Es, ja gribētu, varētu atrast netā daudzu cilvēku viedokli, ka golfs ir sūds, kam es piekrītu, bet es tak to nedaru un nepostoju, pēc katra tava komenta, kur tu to savu miskasti slavē. Bet tu ar savām "gudrībām" lien katrā topikā kur kāds runā par jaunām mašīnām, un tagad vēl tā salaspils pamuļķa viedokli visu laiku bāz rokas plaukšķinādams, jo tas sakrīt ar tavējo. No malas tas vairāk izskatās pē skaudības, pazīstu vienu tādu kā tu, kas arī ilgi brauca ar vecām miskastēm, un teica ka visi lohi kas pērk dārgas mašīnas, bet tiklīdz dzīvē paveicās ar darbu, pirmais ko izdarīja nopirka pajaunu BMW. Lūk tas ir nožēlojami.

P.S. man ikdienas lietošanā ir gan benzīns, gan dīzelis un nevienu nav vajadzējis pielaist ar boosteri nekādos mīnusos (lielākais ko atceros -32C)

core 12.11.2019 7:07

Man jau bija aizdomas, ka visa tava ''gudrība" balstās uz internetā salasītu "speciālistu" viedokļa

core 03.11.2019 19:06

Nav jēgas, golf II the best

core 19.10.2019 17:24

Damn rakstīja: Kā šis dabūja dūmainības koefu tikai 0.03 ?

drive.google.com/file/d/13jyYpXqBjHvpyGVpKUHEoPPBatZbWWX-/view

Stāvēju blakus rindā un arī nebeidzu brīnīties, ko šis dara apskatē

core 09.10.2019 19:11

Kur ir pazudis pamuļķis, viencexperc, beidzot darbu atradis? Dīvaini atvērt rakstu par BMW, un tur nav pieci viņa komenti.

core 08.09.2019 9:00

Ar rēķināšanu tev arī švaki, tas ir 9ha, nevis 0,3.

Un interesanti, kā tu gribēji 0,3ha iebāzt vairākas daudzdzīvokļu mājas, privātmājas un vēl ceļus

core 26.08.2019 7:01

Un kas būs ziemā?

core 24.08.2019 11:48

Pirmais aizietu tavs klabeklis?

core 23.08.2019 21:43

Nu kaut vai rav4, kā tā 1,7t smagā kaste raujas uz priekšu. Man domāt ka tur sanāks kā tavā aprakstā, tik atšķirība, ka tavs golfs būs tālu aizmugurē, nevis priekšā.

core 23.08.2019 7:18

msh rakstīja: Attiecībā par to dinamiku - sevišķi laba tā noteikti nav, zinot kā darbojas toyotas hibrīdsistēma. Man tev laikam jāatgādina - ciktāl tas attiecas uz motoru, kārbas nav, lasīt - nav pārnesumu - ir diferis, kura pārnesuma skaitlis ir šosejai paredzēts, un kad elektromotoram ir izdevies mašīnu paātrināt līdz ātrumam, kad motors spēj darboties - tad var pieslēgt motoru. Un tas motors piedevām ir nevis parasts motors, bet atkinsona cikla motors, lasīt - vājāks nekā parasts tāda tilpuma motors.

Teiksim, iztēlosimies situāciju - es ar savu golfu skrienos ar tādu kāmriju, stāvam abi pie strīpas, iedegas zaļais. Es ielieku kārbu atbilstošā robā, uzceļu motoru uz attiecīgiem apgriezieniem un aizeju, slēdzot robus tā lai noturētu motoru maksimālā griezes momenta diapazonā. Kāmrija vadītājs nospiež pedāli, bet, ups - viņš atrodas toyotas hibrīdā - riepas viņš diez vai nokaucināt spēj, un paātrinās ar pilnu ELEKTROMOTORA jaudu - kaut kādiem 70 zs max - nu riktīgs zvārs - kad izdodas bik ieskrieties, tiek pieslēgts arī motors, gan uz zemiem apgriezieniem, jo nevar nomest zemāku robu, tāpēc motors nedara visu ko tas spētu - beidzot izdodas sasniegt kādus 100 kmph un nu ir pilna atdeve sasniegta... Izklausās forši - mašīna, kura pilnu dinamiku spēj attīstīt tikai uz šosejas. Bet es tikmēr jau esmu gabalā...

Par to ka hibrīds ir pārāks - svarā, iespējamībā kaut kam noplīst un remontu izmaksās - nav šaubu. Kaut kā neesmu aizmirsis ka tavam prīmusam nosprāga frekvenčnieks [vienalga kā to bloku iekš mašīnas sauc] un cik tas prieks maksāja...

šitādu sviestu sen nebīju lasījis, tu kādreiz dzīvē izbrauc ar kādu hibrīdu un tad runā, būs vēl lielāks pārsteigums kā ar sievas māsas i30.

Bet ka tavs golfs ir raķete, to mēs visi jau sen zinam

core 14.08.2019 19:44

Volx rakstīja: Es neesmu baigais specs tais dizeļos, bet tur ir tas alusil pārklājums, kas ir spriedums motorams, ja ir nekvalitatīvs(ar sēru) benzīns un šitie visi milzīgie eļļas maiņas intervāli. Es jau šito kkad msh skaidroju

Vācieši ķēza konkreti

Dīzelim arī kvalitatīvs benzīns būs spriedums

core 22.07.2019 7:06

Tev kā vienmēr taisnība, labāk nopirkt golf II. Pačots un uvažuha

core 21.07.2019 22:21

Jaunajam dizains daudz labāks.

core 11.07.2019 22:45

Man šķiet, ka aprēķini nav precīzi, es domāju, ka dīzelim vidējais patēriņš jāņem 5,19843, bet benzīniekam 6,08175. Cik km tagad atpelnīsies?

core 06.05.2019 7:05

Pabrauc vairāk ar citām mašīnām, būsi vēl pārsteigtāks, varbūt beigsi kladzināt, ka tavs golfs ir raķete.

core 12.04.2019 20:22

Liels paldies, ielūgumus saņēmu

core 12.04.2019 7:18

Piesakos

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti