feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.
Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.
Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.
msh rakstīja:
GK1968 rakstīja: Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.
Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.
Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.
Par to, kā tikt galā ar šo situāciju vajadzēja domāt pirms kārbas maiņas, nevis pēc. Piemēram, ir kaut kādi nullto gadu fofāgeni kam lai arī spidometrs arī lieto ātruma signāla devēju, to teorētiski var pārkonfigurēt lai tas tā vietā izmantotu ātruma signālu no ABS bloka.
Abet par garāku piekto robu - man golfam rudenī nācās ielikt TDI kārbu - pirms tam esošajai G60 kārbai difera satelītu ass pameta savu vietu un izlauza caurumu korpusā, un uz sitiena un bez maksas varēja dabūt tikai TDI kārbu - jā, motors pavelk, bet vairs nav nekādas braukšanas baudas un pārnesuma skaitļi ir tā izvietoti, ka nu pa pilsētu var mierīgi braukt arī trešajā, un pie tā, ar cik augstu ieplūdes spiedienu motors darbojas, es intereses pēc nesen uztaisīju eksperimentu - uzliku lai dators rāda patēriņu litros stundā [motora vadības bloks ātrumu neredz, tāpēc litri uz simtu nesanāca] un pabraucu pa šoseju pārmaiņus ceturtajā un piektajā; secinājums - labākajā gadījumā ceturtajā patēriņš ir tāds pats kā piektajā, sliktākajā - piektajā patērē vairāk.
Tad jau sanāk, ka tev tur joprojām tāds nīkulis vien ir