Vou, reku, te ir ritīgais X-perts ;P
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vou, reku, te ir ritīgais X-perts ;P
Es joprojām pastiprināti piekasīgi tos vienjoslas aplīšus vēroju.Nobraucot nost, neko nerāda jau vismaz 2/3.Reāli secinu, ka tāpēc arī "trešajam" atzaram ātri pietuvojies iebraukt/tīkotājs vairs īpaši nefiltrē tos mirkšķinājumus- vairums domā, ka pa apli braucošais visdrīzāk izmantos tieši galvenā virziena nobrauktuvi un mauc tik iekšā.BET- arvien vairāk ir redzami tādi aplī/riņķotāji,kuri, ja neizmanto šo "galvenā" virziena nobrauktuvi, drošības pēc uzmirkšķina kreiso pagriezienu.Un tas reāli darbojas- tas pa pieskari pielidojušais iebraukt/tīkotājs laicīgi saprot, ka šoreiz tomēr būs jāapstājas..
Visam tam par pamatu joprojām ir krievu 80to gadu vidus nošpikoti nozagtais izstrādājums- vaz2108/09.Totāli bīstams bezpieredzes un bezatbildības periodā taPis priekšpiedziņas draņķis, kurš jebkurā sarežģītā situācijā top nevadāms un neprognozējams.Spējīgs gan aizbraukt tupa taisni, gan pēkšņi to pašu izdarīt jau ar pakaļu pa priekšu.Neticu, ka tēmas Autors tiešām to gribētu iegūt.
Subjektīvi ir tā kā tajā anekdotē krievs/vāciets/vēlviens : savācas 3 purni, katram kko būtu ko pateikt.Vienam subars, vienam vags ,trešam psa.Bet tā vietā viņi sāk iztirzāt- kurš lielāks lohs un kapeipsisējs.Kaut gan iespējams, ka neviens nav.Vai visi ir.Bet viss beidzās vienmēr ar ejiet na...
Tipisks dd/process- tupas ekspluatācijas un tās pašas kapeikjāšanas dēļ nepievērš uzmanību sākumā kādam vienam svarīgam komponentam.Piem,sprauslas drusku miiž, nav vairs parametros.Kurš tev tur ies maksāt ,lasīs forumus, brauks pie diagnosta kko "iztulkot",maksās naudu.Pofig, nav tak jauns,utt.Drīzvien dēļ tā tas dpfs aizdriršās.Ai, tas tak suuds, tas vnk tā visiem,izgriež nafig.Bet sliktās sprauslas ta paliek- un labākas viņas nekļūst.Truba momentā melna,bamperis nokvēpis, skaidrs ka nav labi.Kurš tur ies kasīties- pagaidām pielec ok, drusku kūp,mauc tik tālāk.Uttt.
Dīzeļmotoram ir abi- gan kvēpufiltrs gan pirms viņa katalizators.Jaunajiem eur6dt benzīniem arī ir kvēpufiltrs.Benzīna turbo motoriem gan turbīna gan motors lielākoties ir vel lielāks un dārgāks suuds un ar mazāku resursu kā dīzelim.Subaru ieskaitot.Īstie tie Kapeikspisēji ir šie te muldoņas un dīzeli ne vienmēr pērk kapeikpishanas nolūkā.Subars varēja savu joprojām vienīgo to europā tirgoto bezturbo benzīnu 2,5l vismaz uzlabot lai kauns nav, nevis pa 25gadiem knapi 10zs izdevies izspiest.Viņš jau tā knapi no kalna ripo pat ar ražotāja paredzēto degvielu un šaubu nav, ka tas Lv propānostītāju kantoris visu zin "labāk" par pašu tā suuda izgatavotāju.
Mazā vienjoslas aplī iebraucējam tuvākā izbraukšanas vieta burtiski pa pāris metriem sakrīt ar tā paša atzara iebraukšanas vietu.Kas notiek, kad šai tuvākajai iebraukšanas vietai kāds strauji tuvojas un ierauga, ka Tu aplī esi iebraucis ar ieslēgtu labo? Vai ka Tu, labu domādams, neesi uz sitiena paspējis izslēgt to labo un "beidzamais" mirkšķinājums notiek tad, ka Tu jau esi fiziski iebraucis aplī (kuram viņš strauji tuvojas un, Tavu labo redzēdams, ij netaisās apstāties)??
Ko tur nozīmē ieraksts 12.09.2006, kur pazuduši apaļi 234461km ? Tas 2005g apskates veicējs bija viegli iereibis, ka viņš piefiksējis 310k, vai tas īpašnieks tajā laikā Mēnesi apmeklēja ar gada nobraukumu 252k ? Kur tas auto gulēja visu 2015 un 2017to gadu, kad nav datu par veikto TA ? Pārējais it kā ok, bet interesanti ir piefiksētās 2006g izgatavojuma riepas 18tajā..
Kas traucē par baltu velti un bez liekām saistībām paņemt privāto Nestes karti ar pastāvīgu pusotra santīma atlaidi un vēl divtik santīmus uz jebkuru Rimikarti,ko tu tajā suudaautomātā ieliktu?
Ok,bet Outbaks 15tā gada nebūt NAV tas "tiPiskākais" gāzes klients,par ko te "kopumā" kladzinu.Un iAuto "ilggadējie" biedri (iespējams) arī nav tie tipiskākie globālā suuda maisītāji.Savukārt, Outbacka (Subāra kopumā) vienīgais līdz šim esošais dīzelis nav tas advancētākais no iespējamajiem.Šis mans te visur redzamais monologs ir kā "atbilde" uz dīzeļmotoru un to lietotāju reputācijas totālu un melīgu un apzināti īstenojamu graušanu.Man personīgi ir nemodificēts (pagaidām...) eur5 dd ar Tīru trubu- varu viņā iebāzt Roku un to īpaši nenosmērēt.Bet šīs te mērķtiecīgās dd nomelnošanas "akcijas" rezultātā man teorētiski nav kur un kam viņu "tālāk" atdot (domāju, ka ne es vienīgais tāds).Tapc es, apzinoties "sekas", turpināšu ar viņu braukt un rūpīgi veikt tam visas vajadzīgās apkopes- un "jaunu auto tirgotāji" no manis visdrīzāk ka (vismaz tuvākajā laikā) saņems vispārzināmo kombināciju no 2 olām un 1 zardeles/cīsiņa.Ja es būtu piem kāds (vismaz kaut minimāli sabiedriski/atbildīgs..) Mollerauto pārstāvis vai atbalstītājs- es Noteikti šajā diskusijā iejauktos.Vismaz ar "viedokli" par to, kāda Uja pēc jebkurš daudzmaz jaudīgs/dārgs auto šeit tiek (joprojām!) piedāvāts konkrēti tieši ar "tīru" dd motoru.Un elektrības cienītāji lai paskatās vērīgāk- cik Mollera veikalā šodien maksā jauns Golfs (no 20k) un cik maksā ārēji tieši tāda pat izskata e-Golfs (46k)....
Ko tu runā- paskaties to topiku par gāzi, kā tur klūp virsū tikko pateiksi daudzmaz taisnību.Tur reku viņiem landkruizers ar gāzi ēdot mazāk, kā tas pats ar dd.Ar balonu tie pa 600km/min varot nobraukt.Meli un demagoģija ik uz soļa.Tas, kas ir padsmit gadus vecs- tā arī ir, viņš smird 600% un ppilnīga demagoģija tur kaut ko piesaukt un apelēt ka "kādam" īpašajam exemplāram ir viss citādi un otrādi.Tur tas padsmit gadu vecais benzīna suuds jau tā knapi ar pašu to benzīnu kust un eļļu rij un hvz kādu maisījumu maisa un hvz ko caurajā trubā izpūš.Tur simtpunkt ir izrūnīts viss "liekais" un t.s. ekonomija iet vaļā pa pilnu programmu visos cohumos.
Johaidii, kas ar šo jāsaprot?? Uz ko tur skatīties? Tur tas jaunais īpašnieks/kapeikspsisējs,tas gan skaidrs.. dd2022, kaut kads rav4,15jā gadā nobraukums ticis par 100k attīts nafujam?), vērtējums pašlaik ir "2", lukturi spīd dsā,kardāns krīt nost, dūmainības koeficients 2,79 (!)- kas atbilst aptuveni kaut kādam nojāta zivju kūpināšanas ceha kūpošam skurstenim (normālam ar Dpf aprīkotam būtu 0,07 vai vismaz 0,27 - bet ne jau 2,79...).
Es tupa liktu uz sajūgu, izsPiedējgultni,spararatu un disku ieskaitot.Ja tur tāds(-i) ir.Un mēģinātu to sajūgu pie vistuvākās iespējas atjaukt/apskatīt, kamēr tā kārba nav sapsipta pavisam.Vai dzinēja maiņa ko ietekmēja- to noteikti "zina" tas, kurš tam pievienoja/atvienoja to kārbu un iespējams redzēja sajūga stāvokli.Ja gadījumā tur kāds burts Pi ir iejaukts, nu tad...
Lai tiktu uz sitiena vaļā no trīsgadīga auto,tam ir jābūt ar kaut ko ievērojamam (motors,komplektācija)un venai ir jā būt (kā te saka)tādai,ka pircējs ir gatavs maksāt.Tas ir,ka nevis par dīlera iedomāto un maiņas klientam iestāstīto demagogcenu,bet gan ar Lielu zaudējumu.Krietnus 15-20k ja ne vairāk par 1gadu,ja runa par 80-90k jauncenu.Gribi blatot,maksā ragā.Jeb kā Oskins teica,met vnk ārā,nulle%.Tas q5 ar standarta motoru ir bezpersonisks suuds,kam nafig to vajag lietotu un pa 36k.Pārējie auto- tkko labs,tā 96%,ka tas būs dīzelis.To neņems tapc ka tagad vnk ir bail.Bet cita nav un nebūs.Tapc viņi paņems labāk jaunu vessa konzerbundžu (pagaidām)vai brauks ar kārgurū vai vispār uzliks Boltu tam visam un paņems desmitgadīgu zem desmit k.Kā vecos laikos.Mollers būs viens no pirmajiem,kurš sūkās ledu,jo praktiski visi trīsgadīgie vai apmaināmie auto Vag-am ir tdi.Tā ka Oskinkg-s rullē- jo mollers ir gļēvs,tam viedokļa nav,savu (pat potenciāli teorētisko) klientu tas neaizstāv un (viņaprāt) iAuto lasa pamatā Lohi.Tā ka neteiksim,kur lai viņš bāž savus tos tri-tdi-wv12 tauragus un tās tdi kukuškas pa 55-88k pirmcenā,kas tur gar žogu skumji garā rindā stāv,nemaz nerunājot par to,uz ko (varbūt) kāds būs ar mieru to samainīt pret savu esošo apnikušo trīsgadīgo tdi dzelzgabalu.Tagd tikai uz Tolmetu- jo tas rullē visos laikos,tapc ka bez liekas drišanas un demagoģijas.
Viņiem NAV uz ko cerēt- melu propaganda darījusi savu,par 36k to struntu var tirgot vēl 3,6 gadus.Balto 16g allroadu jau gadu tirgo- no 49 uz 42 ir nokritis.Pa kādi 28 gan jau kāds paņems- ja nebūs sarūsējis līdz tam.Dažs labs varens dīleris apkakaasies pats pirmais, tas būs taisna atmaksa par smadzeņjāšanu un demagoģiju.Redzēsim kur viņi bāzīs tos apmaiņas fonda trīsgadīgos hlamus.Pāri ielai wessam lai nodod, tam iespejams ir 0% Līgums ar Tolmetu (paskat pat daži burti sakrīt;p)
5gadīgam vērtības atlikums nulle%,ja netici, uzzvani Oskinam
Es arī pa to, ka tam belarusam vai pat kādam netikjaunam auto viss tas notiek tupi vienkāršāk,pārskatāmāk un saprotamāk.Es neceru, ka Hundajam tur ir 180 vai 220A ģenerators kā vienam otram Vag-am.Un kas viņu zin, uz kurieni iet no aķa tie vadi,cik tie resni un cik tur neaprūsējusi kaut kāda skatam apslēpta specifiska pievienojuma vieta.Kā tiem Bmw- tas viss tur ar laiku top apsūbējis un sāk karsēties- kamēr cilvēkam reiz izdeg puse labi kopta auto.Viņš pat nezin uz ko būt bijis jāpaskatās.Ja pats tīšām neuzprasīsi vai kādu forumu nepalasīsi,tādu suudu reti kurš pat ļaunākajā murgā iedomāsies.
Šis ir pārspīlējums- neviens neteica braukt pa apli ar nepārtraukti ieslēgtu.Runa bija par vienjoslas apli- maza diametra un ar bīstami tuvu esošiem atzariem.Kur pie intensīvākas satiksmes iebraukšana aplī prasa apstāšanos un stāvētājam dotas labi ja pāris sekundes lēmuma pieņemšanai un kustības uzsākšanai,kolīdz rodas tāda izdevība.Turklāt, galvu jauc tas, ka daudzi nerāda neko arī pie nobraukšanas- tādējādi "iebraukt/gaidītājs" ir pilnīgā stresa situācijā un jebkurš informatīvs žests tādu situāciju mīkstina.
Jūrmalā, piem, ir absolut debils aplis Talsu un Ventspils šoseju krustpunktā.Tur Rīgas virzienā divi atzari ir tik tuvu viens otram, ka aplīiebraukšanas trajektorija 1:1 sakrīt ar nogriešanās trajektoriju tuvākajā atzarā.Attālums starp atzariem ir nekāds,viņa tur vnk nav.Tādā situācijā iebraukt aplī ar ieslēgtu labo ir tipiska debilitātes pazīme- bet tur (diemž) tādu ir gana daudz.Csn texts sen bija jāpārskata un jārediģē atbilstoši mūsdienu apstākļiem.
Ciks viņam vecs tas i40? Iepriekšējais aķis tam "nomira pakāpeniski"- varbūt tomēr "sakarā ar kādu iemeslu"? Drusku jocīgi ir šis- otrā dienā atklājas, ka salonā lampa bijusi ieslēgta.Startstopam domātais protams viss ir izturīgāks- tik nez kā ir tieši specifiski hundajam.Vienam otram japānim tas aķis mēdz būt vnk nožēlojama izskata,izcelsmes un ietilpības, ja salīdzināt ar to pašu Vag.
Es īsti neticu, lai tur varta vai xuiarta,ka tikai pats aķis būs vienpersoniski vainīgs.Cita lieta, ja šaubīga aķa kvalitāte, bet kopā ar sistemātisku nepilnīgu uzlādi.
Cits gudrinieks piem uzliek neatbilstoši lielākas ietilpības aķi, tipa lai ar rezervi- bet sanāk, ka to tas esošais suuda ģeņģeris nekad nespēj pielādēt.Kamēr jauns, viņš kādu pusgadu tāds puslādēts vēl kko tur klepo,bet pēc tam "pakāpeniski" nosprāgst.Atstāsi tādam pussprāgušam pat mazāko lampiņu salonā- viņš apsprāgs jau pēc stundas..
Redaktor, Tu neticēsi savam ekrānam, kāds brīnums ir noticis..Uz Lienes ielas, kur tā bezluksofora pāreja pār 4joslām uz aizpasauli- tur ir nozāģēts slavenais V-veida dubultpriedes stumbrs.Kurš veselu pus/gadsimtu tajā vietā nepaguris "garantēja" redzamību un drošību.Piekdien braucu,gandrīz stūre no rokām izkrita aiz pārsteiguma.Vai tiešām pie vainas būs bijusi iAuto sarkastiskā publikācija?
ps- cerams, ka iegūtos kok-materiālus izdosies pārdot par augšupejošu cenu un tādējādi beidzoot tiks izgūti līdzekļi arī priekš marķējuma līniju atjaunošanas uz minētās pārejas.
Tur telefoni mazāk viņus interesē.Ir tas, ka Huwejs atrāvies pa 5G līniju un ka ir pasaulē kandidāts Nr.1 uz jauno 5g tīklu ieviešanu.Tāpēc vaig viņu ierobežot iespējās, lai nesprēgā.Un atgādināt- ka ne-uj tirgoties un attiecības uzturēt ar Asv nevēlamām valstīm.Es jau sacīju, ka Asv patur sev tiesības reāli uzprasīt no savu stratēģisko preču un tehnoloģiju pircēja- kur un kā tas viņas tālāk lietos.Kā tas būs, ka kantoris kurš ir Ķīnas armijas favorīts un izplata savus ražojumus piem Irānā un Krievijā, ka viņš tad tā netraucēti ievilks "elektrību" pašā Asv.Lūk 5g patentu līderi pasaulē:

Jā, točn,tā ir.Visvieglāk ko tur vajadzēja izdarīt- piereģistrēt ka "jauns" un uz dullo izmainīt kaut vai vienu seriālnumbera simbolu.Tur ir pagarš menū ar aķu marku nosaukumiem- acīmredzot viss tas suuds domā ka viņs ir tik dikti gudrs, ka katram pumpēs iekšā citādu devu strāvas;).Tajā pat laikā nezcik krievu besījās pa to, ka kaut/kādā mazpieejamā un pusneredzamā vietā ir appuvis klemmes pievienojuma vads.Reku te cilvēki runā, ka Bmw esot tipiska vaina un ka laikus nenovēršot var lieli suudi izcelties.Varbūt tam Hundajam arī kas līdzīgs- kaut kur kontakta nav un viņš pienācīgi nepaspēj uzlādēties.Atstāt salonā lampu uz nakti arī nav labi- bet vēl sliktāk, kad neredzi ko esi atstājis vai kaut kur zem apšuvuma kaut kas uz īso sagājis.Piem, sausā laikā ok, tikko mitrums tā sākas pigori.Vai otrādi ;p
Vispirms būt jābūt sajēgai saprast par ko un kapc runa iet sakarā ar "elektronisku piekodēšanu".Šo te tradiciOnālo pirdarjautājumu tad būtu krietni mazākā apjomā.Miskastes konteineram vai mk2 goldfam izmērīt pat ampērMetru nevaig, paņem vnk ar plakano bateriju un pieliek Mēli
J;a ne tu 1mais ne pd-jais, kam varta izrādās suuds.Kā parasti var atejā Podu pieslēgt, bet ne aķi daudzmaz šīgadsimta mašīnai.Nomira pakāpeniski tev tāpēc, ka tev ir teorētiskas probēmas vai nu ar pašu lādēšanas procesu (vai kādu tā komponentu) vai nu ar strāvas patēriņu miera stāvoklī gulošam auto.Piemēram, papuasu uzstādīta signalizācija, no vecuma/mitruma sajājies elektriskais durvju slēdzis vai vel aptuveni 69 līdzīgi iemeesli.Ja tev nav kārtībā lādēšanas process- tu "pakāpeniski" sajāsi jebkuru jaunu aķi,kaut desmit gab viņus liec, kamēr neatklāsi iemeslu..
Kāpēc aplī savureiz jāparāda kreisais- nekāpēc, neviens nespiež tev to darīt.Bet, kad Tu, zinādams "vietējo" situāciju,mierīgā garā tā likumīgi riņķodams, pāris reiz ieraudzīsi strauji tuvojošos piebraucēju vai aplīiebraukt tīkotāju ar acīmredzamu pmpi pierē- tas būs iemeesls "piedomāt". Protams, ja vien Tu neved sev uz blakus sēdekļa mucu ar Sūdiem un tavs Mērķis nav to visu novirzīt purnā tam, kurš pamēģinās Tavās labajās durvīs sirsnīgi iepsist.Ja es kādreiz beidzot sadūšošos uzlikt video,filmēšu tikai tamlīdzīgus piradasus- lai nebūt jātērē enerģija liekiem paskaidrojumiem un pamatojumiem.
Man viens labs draugs 93jā bij atdzinis no De kāreiz otro golfu,parastu,nejaunu.Apmazgāšanas procesā iedeva izbraukt.Man,es uz to brīdi biju krietnus 300k paspējis pieveikt ar diviem vaz09 un uzskatīju, ka itin visu zinu.Kaut kāds priekšziemas vakars, uz ielas bija slapja sniega pļura trīs pirkstu biezumā,kā šodien atceros.Pletj, ka jūs zinātu, nu Kāaa tas golfs salīdzinoši gāja pa to visu suudu un kā viņš klausīja un uzvedās vispār kā tāds....