iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 24.04.2019 0:46

Citādi visādi ņipri un uzticami auto, bet rūsa tur ir neglābjams posts.Dažās piekasīgākās valstīs piem attiecībā uz tādiem 2008-9g modeļu sprinteriem pat savulaik ir bijis rūpnīcas garantijas atsaukums- kad klienti ceļ haju, jo burtiski pa pāris trīs gadiem durvīs caurumi izveidojas.Kur nu vēl ja kāds vecāks gadās un ja mūsu sāļajos ceļos.Durvju apakšējo daļu bleķi ir viņiem tāda pieprasīta rezervesdaļa.

650 24.04.2019 0:29

Katram savs, ja vairs nevar normās iekļautu dīzeli uztaisīt, tad atliek tikai taisīt reklāmu.Elektrības cienītāji drīz nonāks pie psrs laiku stāvokļa- kad viss pamat/pūlis brauc ar 3 nosaukumu ražojumiem.Vispār jau pie tā mūsu masveida autoparka 13 gadu vecuma par elektrību varētu runāt tikai vai nu kāds samērā bagāts, vai nu personīgi ieinteresēts.

650 23.04.2019 18:36

Tie "pazūd" šeit forumā, kur pārdesmit tādi ieinteresēti un vidēji labi nodrošināti interesenti runā par jaunākajām teholoģijām.Uz ielas un iekš TA viss ir pa vecam.Pieļaujamā TA norma desmitiem reižu pārsniedz to, ko būtu jāuzrāda ar ražotāja sākotnēji paredzēto (nemodificētu un ne atslēgtu) jebkuru vecu eur3 vai eur 4 normu, nerunājot nemaz par eur5 vai 6.Pērkot šodien jaunu eur6d dīzeli, neviens tirgotājs klientam nesaka, ka pēc pāris gadiem par brangu naudu nopirktais būs aizliedzama šrota statusā.Ja tas tā būs, tad te prasās pēc Cilvēktiesību aizstāvju iejaukšanās.

Reti kurš jaudīga auto tīkotājs arī šodien būs gatavs viņā gāzt par 4-5l vairāk vidējā patēriņa degvielas.Vesela rinda šādu mašīnu (joprojām) nemaz netiek piedāvāta ar benzīna motoriem- ja nu vienīgi ar hibrīdiem un par pasakainu cenu.Tas, ko te demagogi salīdzina 1:1 patēriņā- tie visi ir motori zem 2l .

650 23.04.2019 18:15

Manā gadījumā bija, ka vienas apskates laikā tika izteikts mutisks brīdinājums, ka "nākamoreiz" vairs nelaidīs, jo esot knapi saredzams.Tas taisnība, ka to sarūsējušo vietu pašrocīgi labāk būtu neaiztikt.Plāksnīte tika pateikts ka viennozīmīgi esot jāpērk jauna, tā tika pirkta Krastaielas Mollerī,pie kam bija jāgaida kādu lieku nedēļu, kamēr no DE atsūtīs ar ierakstītu vin numuru.Man gan arī pats tas auto bija savulaik turpat Rīgā jauns nopirkts.Numuru salīdzināšana obligāta, bet tādu papildus ierakstu ka bijis izrūsējis, es neatceros.Vai tik ne tā, ka tās jaunās plāksnītes esamības gadījumā cipariem uz rāmja vairs nebija izšķirošā nozīme- rāmi skatījās vnk vai nav kaut kas pārsists,izgriezts vai citādi acīmredzami muhļots.

650 23.04.2019 17:44

Tas ir LTeškām tipiska vaina.Esmu senāk saskāries, bet dmž sīkumus neatceros,pentere tur bij točna.Tā Vin numura plāksnīte laikam ka toreiz bij jāpasūta dīlerī un tas maksāja kkādu nedabisku summu (teju ap 100,-). Es tev noteikti ieteiktu pajautāt Csdd izziņās- jo tagd nesen pagāšgad bija kaut kāda epopeja ar jaunākiem regulējumiem attiecībā par šo- skaties ka tik vel nav jābrauc uz dīleri ,lai tagd iekaltu to suudu tajā izrūsējušajā rāmī vai vēl kāda ķeršana uz muļķi ... iauto.lv/zinas/latvija/27597-visu-kategoriju-transportlidzekliem-bus-jaiestrada-ieprieks-bojatais-vai-zudusais-identifikacijas-numurs?cview=all#comments

650 23.04.2019 13:47

Klasiskais gadījums-eFani ne tikai ka tiek iebaroti, viņi gluži legāli uzskata, ka viņiem visskautkas "pienākas". Tas, ka mums eko klibo, nu tas skaidrs. Lv tehnisko apskati var iziet ne to ka ar vecu eur5, bet gan vispār bez jebkāda eur. Protams, pie lietas pieder bazūnēt par to ka eur6 dd ir joprojām kaitīgs, bet realitātē smuki atļaut izgraizītus izpūtējus un atejā modificētus degvielas veidus. Protams, ka dd drīzvien tiks aizliekts ar galiem. Cp prnieks vienu pirdienas rītu to vnk pateiks Ziņās. Tāteikt, čau, čalīši, pietiek, prijehaļi vienureiz. Cik viegli varēs elpot-nebūs ne fūru, ne maršrutnieku, ostā ogles vedīs ar airu laivām un kruīza kuģiem pie Kolkas būs speciāls rezervāts, tālāk ekskursanti metīsies peldus, tāteikt, lai ssniegtu Leiputrijas krastu. Pat reku Latvenergo nupat jaunos džipus pa 3mio iepirka-līdz galam neizlasīju, bet tur tak skaidrs, ka elektrības tirgotājs tak neies iebraukt Nākotnē ar kkādu snirdošo dd. Tā ka pēc Lohu definīcijas jau Nākamgad visa valsts barosies pa vienu resnu elekrokabeli.

650 23.04.2019 0:42

Es vnk tupa Opponēju.Norma šodien ir euro6dT. Visiem, jebkam.Ja reiz tur tika uzstādīts daļiņu filtrs, tātad no Jebkura benzīnnieka līdz šim nāca ārā suudi.Kas meistarīgi demagoģiski tika pasniegts caur pakaļu un izceļot vienu izplūdes sastāvdaļu un noklusējot citas, nebūt ne nekaitīgas.Tiešās,netiešās- tas vairs nevienam neinteresē to suudu hierarhijā tagd iedziļināties. Ja kāds tirgo kaut ko/jebko kas šai 6dT normai neatbilst, tātad,manuprāt,ir 2 pamatvarianti un viens patiess rezumējums- pārdevējs vai nu demagogs vai šaraškins, bet pircējs viennozīmīgi Lohs.

650 23.04.2019 0:11

Jā.Citiem vārdiem un caur sētas durvīm runājot- demagoģijas augstākā pilotāža.Tas ir laikmetam un "tīra gaisa normām" neatbilsošs kaitīgus izmešus producējošs prasts benzīna motors, kuram kopš 2018g 1.septembra vispār nebija jābūt pārdošanā.

650 22.04.2019 10:42

Runā, ka vismazāk tas suuds ēd stāvot uz vietas.Bet tas pareizi, pareklamēt vaiag, savādāk tak Lohi neizpirks tos iepriekšējās paaudzes benzīna hlamus. Nu jau 8mēneši pagājis, kopš viņus vajadzēja ar likumu aizliegt.

650 21.04.2019 20:32

Tā kļūda gan nav saistita ne ar gaisafiltru , nedz ar motora raustīšanos astraclub.ru/threads/117331

Ja gribi ko noteikt bez konkrētas kļūdas kompī, tad ir vnk jāiet pie normāla diagnostiķa.Ja tev auksts raustās,tātad arī jāmēra būtu auksts.Hvz,sākot ar nepareizu gaisa daudzumu,nekorekti strādājošiem temperatūras devējiem un beidzot ar nolietotām sprauslām.

650 20.04.2019 15:27

Bravo, ideāls skaidrojums...

...(c) Власть создает такую «мутную» среду законов и порядков, что в ней лох в принципе ориентироваться не может и не потому, что он глуп (хотя такое вполне возможно), а потому, что эта среда как раз и создана именно для того, чтобы он не смог в ней ориентироваться.

Разводящие ставят пред ними задачи «принеси то, не зная что», а затем обвиняют их в лени и инертности, стремясь вызвать у лохов досаду на самих себя, чувство вины в своей нерадивости...

Предел мечтаний усредненного лоха – у строиться в системе власти разводки, получить от нее какие-то привилегии лично для себя (лично для своего «дела»). Он привык у власти просить , выклянчивать «свое», получая в итоге лишь «незавидную долю». Он понимает, что с властью не поспоришь, поэтому и выступает лишь в роли просителя. Власть для такого лоха – это система попечения, покровительства, патронажа...(c)

650 20.04.2019 0:01

Deputāti "drēbi zina".Tapc tiem parasti "pieder" 98tā gada liellaiva, 89tā gada mopēds un retam kuram kāda 2008tā gada 3riteņu mazda "ir valdījumā".

650 19.04.2019 22:44

Nu ja, tapc vajg palasīt, konkrēti ko tādu konkrēti tie volvo īpašnieki savā starpā runā- gan jau kaut kas "tipisks" te būs.Devējs arī lietots kaut ko maksā, tak nevar uz dullo vnk visu pēc kārtas mainīt, ja nav pie rokas un ja xperimenta nolūkā tas ir jāpērk.

650 19.04.2019 22:40

Es tk tā no cilvēciskā viedokļa te iepļūtīju.Mēs tak nezinam, kas īsti konkrēti šoreiz ir/nav norauts- tāpat kā ar dpfu, vnk norauj nost un brauc,kam tāds suuds vajadzīgs ;p

650 19.04.2019 13:45

Tas būt jāprasa tam pdaram, kurš to suudu tur ielika-kapc lika un ko tur nogrieza vai ko sagarināja. Te tika sacīts, ka mašīna raustās- tātad ir kaut kas sajāts un nav garantija ka viņa uzreiz labi brauks pat visu oem paredzēto atpakaļ atliekot.

Nevajag tādus hlamus pirkt, kur iepriekšējais āksts ir sajaucis vadus, saspraudis visādus suudus un sakarinājis žurku baidītājus un tupa norāvis kādas oem detaļas vispār nost. Hren pec tam sapratīsi kas tur trūkst un hren uz sitiena dabūsi normālu specu, kas tur saredzēs kopējo ainu.

650 19.04.2019 13:34

Problema ir jarisina vai nu ne-pdaru servisā, kur redzēts vairāk par pusotru volvo, vai nu googlē, ierakstot krieviski. Kondicionierim ir spiediena devējs (!) un temperatūras devējs (-i) , no kuriem neviens nav mūžīgs.Spiediena devējiem ļoti patīk,ja kādu laiku ar pustukšu sistēmu pabrauc.

650 18.04.2019 17:50

Jaja, ok,Sainsa mazmazdēl,skaidrs,mēs jau par to kko līdzīgu parasti ar Tevīm runājam.Galvenais tak visu laiku turēt prātā, ka jebkurš saunbiedrs ir lohs.Es pa to ceļu ar ziemas riepām ponta peec pabraukšu uz 180, tā ka viens otrs nobrauks malā savu stiklu mazgāt- bet patiesībā na-uj man to visu vajag.Būt man xc90 ar 255 riepām, es arī tam fanam pa tiem suudiem uz to "70" pabrauktu kādu km blakus, tā lai viņš "atceras", ko te šajā virzienā sadrirsis;)

650 18.04.2019 17:16

Pa "tādu" granti vēl var mēģināt braukt uz cik nav bail, bet jautājums kā tu brauktu ,ja būtu tev tas jaunais passāts un tev nebūtu ikdienas vajadzība pa to suudu kratīties.Ja tu to passātu būt paņemis tādu, kā ražotājs paredzējis- tu tagd liktu garantijas mašīnai augstākas riepas,pirktu citu R18 komplektu vai citus diskus par savu naudu,jaunās esošās mestu ss-ā par pusvelti, vai ko? Es pa to grants suudu pie alternatīvas iespējas nebrauktu vien dēl tā, ka kaut vai pēc 100metriem man mašīna būs netīra, nah man to vajag mazgāt katru dienu vai kā cūkam pa pilsētu braukt ,kamēr piekalst utt.Turklāt, tā grants mēdz būt arī tada, ka jebkuru braucamo ir vnk žēl un lēnām pa maliņu kraties ar otro robu nezcik km, kad tās bedres ir tikdaudz, ka pat teorētiski nevari izlavierēt.Nezin vai tu tik droši gribēsi piem sačakarēt tam jaunajam passātam kādu tur elektronisko amīti vai vēl kko, kad tev tā mašīna uzticēta un kā rūpīgam saimniekam pienāktos to uzpasēt.

650 18.04.2019 17:01

Tak nopērc ssā lietotu oriģinālo gaisafiltra kasti un iebāz tur vnk jaunu kvalitatīvu filtrelementu.Jautājums tikai, ja tur tās kastes nav- kas ir ar stiprinājumiem un gaisa pievadtrubām. Jaunu ja visu to konstrukciju ņemt, tas var iznākt nepamatoti dārgi.Protams, vai un cik korekti tev tur viss strādās, to nevar garantēt, vnk jācer.

650 18.04.2019 14:57

Jaja, shitas ir, kad piem lieliskā automobīļa oktāviojaja lieliskais dīleris godīgi piedāvā Lohiem iegādēties viņu ar 225/35R19 suudiem, pie kam par vairāku simtu piemaksu kā papildus extru.Kauna jūtas mums šodien nav cieņā nekur un nevienam.

Kā arī, skatīties vaadzētu nevis pliki uz diametru, bet gan uz augstuma attiecību pret platumu.Iespējams ka 315tā platuma riepa arī 30tajā augstumā būs relatīvi liels balons,atšīŗībā no kaut kāda 205 vai 225/35

650 17.04.2019 23:26

Elektromobīļi, teslu ieskaitot, tur visur parasti velkas lēnāk par pārējiem.

650 16.04.2019 22:53

Ok;) jabet pa nopietno, tad taisnība 1majam runātājam- izmet, un labi tālu.Ja tas ir tas koniskais suuds, kas motortelpā torčī, nu tad vel jo vairāk, met na-uj;)).

Ja tas ir plakanais, kuru liek kastē vnk parastā filtra vietā, tad viņš kaut cik pienācīgi darbojas tikai ja tiek pareizi kopts.Tāda varbūtība ir liels retums.Jo 1mais viņa uzlicējs parasti ir Lohs.Viņam jābūt bieži mazgātam un uzliekot ieeļļotam/mitram ar speciālu tam domātu gaisafitru eļļu.Kuru drīzāk ka tikai kādā labā moto/tematikas bodē var dabūt un neparvelti.Tiklīdz tā eļļa izžūst, tā visi suudi putekļi un graudiņi nokļūst motorā. Turklāt, dēļ savas caurplūdes viņš momentā mēdz būt pievilkts ar mušām un visu citu iespējamo drazu.Ja braukt lielus km, vienkārši zb tā ķēpa ap to suudu krāmēties, bezmaz ik pa dažiem tkm viņu mazgāt.Her vel katrreiz tīri izmagāsi bez iemaņām un bez attiecīga šķidruma, katreiz mella mute/rokas/izlietne;)

650 16.04.2019 19:06

Izmazgā to sportu. Pēc tam pie viena izmazgā arī smiltis, ko viņš tajā nabaga motorā sapūtis.Tad ieeļļo to ar kkādu biezāku Mašīneļļu, probleema aizies kā nebijusi.

650 15.04.2019 14:25

Es savā īsajā prātā "labprāt" atceros dažas senas izstādes skontohallē.Tur bija cita atmosfēra, visi centās- kā jau jebkurā Sākumā.Kam ar laiku neizbēgami seko visādas intrigas.Klients ir apdalīts, šaubu nav.Demagoģija tiek pasniegta tā, it kā vspr nebūtu to citu marku.Es neticu, ka tiem nav iespēju samaksāt par vietu vai laiku.Vainīga ir pašas tās idejas degradācija un "necentība" attieksmē pret potenciālo Klientu.Pie kam, acīmredzot no Abām pusēm, gan rīkotāju gan dalībnieku.Necieņa- tā tas saucas. "Izstāde" mums tur ir katru piekdienu un par jebkādu tēmu, tas acīmredzami ir visus iesaistītos nogurdinājis.Kas var būt tupāk- "izstāde" bez volvo kā masveida drošības un uzticamības simbola ar ievērības cienīgiem daudzmaz ne-seniem modeļiem, bez audi kā normālas braucēj-auditorijas kārojama produkta (iespējams, pēc pāris-3 gadiem nākotnē, izskatot jau kā Lietotu auto) un varbūtējā kaut cik lietojamu elektromobīļu konstruktora,bez bmw kā vadāmības un ātruma etalona un bez mb kā atskaites punkta patiesā salīdzinājumā kas ir /nav ērtības un prestižs, salīdzinājumā ar jēdzienu meesls/pakaļdarinājums.Tur reku toties piedalījās jeeps čerokiee- kas "priekš lohiem" trīs g no vietas tiek "izstādīts" aizslēgtā stāvoklī.Tāteikt, lai nepiebzezd un nepiedrirš šo ne/viņiem/domāto luxus-gabalu.Tāda pieeja "izstādei" daudzko izsaka,attejā viņa/-iem īstā vieta, nevis tur.

650 15.04.2019 14:04

Labs ir tas, kas nebija auto-19 izstādē.Dajebkas, kas tur nebija, ir labāks par to, kas tur bija.Ok?

Ja cilvēks gadiem ilgi piekopj demagoģiju un publiski sludina fufeli, pats braukdams ar to, ko nu var no sevis izspiest, tad nu kādam būtu jāsaņemās vismaz savureiz kādu "citādu" taisnību pretim pateikt.

Es taču Tev nejautāju, ar ko TU brauc, cik tas maksā un kāpēc un ar kādu nolūku esi šajā pasaulē ieradies.Es Tev neprasu atskaiti vai taisnošanos par Tavu lēmumu, kā Tu vēlies tērēt savu naudu.Es nefotografēju tavu auto un nelieku masu medijā kā izsmieklu par tavu izvēli.Man ir pofig, es nelienu Tavā personiskajā telpā un kabatā.Katram lai ir sava misija, bet līdz bŗidim, kamēr nesāc citu intereses acīmredami aizskart.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti