Labu labi ,skaidrs ,paldies par vērību .Tēma kā reiz komentēšanai paredzēta ,gan jU uz pēcpusdienu plāns tiks izpildīts
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labu labi ,skaidrs ,paldies par vērību .Tēma kā reiz komentēšanai paredzēta ,gan jU uz pēcpusdienu plāns tiks izpildīts
Ņemam Satekles un Dzirnavu krustu. Virzienā uz centru. Ja būt burtakalpam, tad vienā zaļajā ciklā kreiso pagriezienu veiks labi ja viens auto.Satiksme apstātos.Kādreiz zem tilta ments filmēja.Tagd nav manīts.Drošvien kļuva skaidrs, ka nav jēgas.
Krievijā ir sarkanās gaismas kameras. Displejā redzamas līnijas, līdzīgi kā mašīnas parkingkamerā. Tiklīdz esi pārsniedzis15cm toletanci un trāpījis aiz sarkanās līnijas, tā sods. Milzum daudz maksātāji. Bet neba jau tie ir izmanīgie pārkāpēji un situāciju izprotošie.Tikpatlabi gājējus varētu čipot- paskat kāds perspektīvs pastāvīgas peļņas avots.Autorizējies caur smart id un ej.
Viss pareizi, bet mums reāli un bez demagoģijas būtu jaatdala Ķinas ekoproblēma no Rīgas.Smogu palīdz radīt arī ražotņu skursteņi un putekļi no dilstošām ķīnas riepām,tām strīķējoties pret asfaltu.Smogs daudzkur bija arī pirms 30gadiem, kad vēl nebija izgudrots eur6. Atomstacijas sprāgst reti- bet nupat/nesen vēl "modīgās" atomindustrijas atkritumus turpmākos 99 gadus klusībā ēdīs un elpos lohuzemes ukrainas zemāko kastu iedzīvotāji.Bet bagātie ieviesēji un atļāvēji uz to pelnīs.Tāpat kā Baltijas jūrā rūsējošo ķīmisko ieroču atliekas drīzvien ieelpos piekrastes iemītnieki vairākās turīgi labklājīgās eu valstīs.Vēl cits ir (drošvien), ka piem pārapdzīvotajā Indijā cilvēki kakā uz ielas, čurā upē un met miroņus kaudzē vnk citu citam virsū. Krievijā pa jebkuru ceļu masveidā brauc arī fūres un gazeles,no kurām 2/3 ir atklātā textā hlama stāvoklī.Par to nav izdevīgi runāt- jo jaunu fūri reti kurš var atļauties.Pie kam, jaunu fūru tirgotājiem ir jādomā kaut kur kā un kam lai nogrūž vecās.Tur to iespēju un viegliapkāšamo lohu daudzums nav tik liels, kā skatoties uz vieglo autoparku.
Nene, cienītie, es tak ne uz ko nepretendēju,protms ka visu atļaus.Jo- kad cilvēks pirka 92g golfu, viņam taču nebij japaraksta nekādi tur cilvēktiesību aizskaroši papīri, ka pēc 36g viņš vairs nedrīkstēs ar šo pirkumu braukt pa ielu.
Lieta vnk ir demagoģijā un tajā aspektā, ka gan pie mums (gan citur) katrs daudzmaz pie šprices esošais var (un Grib!) visupirms "bīdīt" lietas, kurās viņs ir personiski ieinteresēts.
TA vadībai personiski ir uzspļaut uz ekoloģiju- jo katrs TA teritoriju šķērsojušais 92g golfs atnes ienākumu.Kā bij sacīts tajā slavenajā Lohu Definīcijā- visus Lohus uzreiz nedrīkst apspiest, jo savādāk lohu Pārvaldniekiem nebūs ko apkāst.
Savukārt, zaļās enerģijas piekritējiem ir pilnīgi pajāt gan uz eko gan uz demo,gan uz visu jebko- jo viņu mērķis ir fiksi tagad "apgūt" un "ieviest".Un ,kas pats Galvenais princips- ka manīgi izdarīt to par visas sabiedrības kopējiem līdzekļiem.Paņemt uz Tava rēķina europas aizdevumu un ievilkt kosmiskās uzlādes tīklu priekš dažiem desmitiem izredzēto.Uz likt 100 fotoaparātus un aizkadrā (kādam) "nodrošināt" viņu apkalpošanu mūža garumā par "europas līmeņa" darba samaksu.Bet Lohiem iestāstīt, ka tas ir Galvenais, kas ir šobrīd cilvēku labā jādara.Savilkt līnijas, ieskrūvēt stabiņus,aizdarīt bedres,salāpīt caurumus drošibas sētā uz šosejas- to nee, tas ir trešās/zemākās šķiras uzdevumu saraksts, ne tur jēgas, nedz vieglas peļņas iespēju..
Kamēr ekologi gavilē un izmanīgi zaļas nokrāsas vīreļi viskautko "ievieš", pa to laiku:
Bet toties LV reāllaikā strādājošā TA atļaus dajebko, tai skaitā ar cauru trubu un bez jebkāda eur, pat bez eur1 un bez eur2 :iesuukajiet_ppi:
Pie mums nav tāda populāra vai sabiedrībā cienījama uztādījuma, ka vienkārši no sirds veikt savu darbu.Un izpelnīties atzinību ar to, kā tas tiek darīts.Cita lieta, kad tu velc to savu apnicīgo nastu ar pofigu un ar klusu cerību kaut kad izbīdīties augšgalā un tikt pie iespējas lemt likteņus un beidzot kādam pa pilno atdarīt par tām savām ikdienas ciešanām.
Drošvien jebkuram drusku būs stress to visu apgūt un saprast un izmēģināt, kur nu vēl ja tādā ierobežotā laikā.Divējādas izjūtas, nu tas arī skaidrs, gribētos jau vienkāršāk un sākotnēji saprotamāk utt.Bet gan jau no tās bakstāmo tehnoloģiju un ieradumu maiņas diez vai izdosies izbēgt.Īsti gan neticās, ka viņi būtu ieprojektējuši kaut ko tādu, pie kā ieinteresēts lietotājs pēc kāda laika nevarētu pierast, vai kas būtu principā apdraudošs braukšanas drošībai.Es vispār šai markai ticu. Pat ja tā elektronika dažkārt mēdz būt cimperlīga, tad tīri tā mehāniski braucēju tur parasti neapdraud nekādi pēkšņi neparedzēti vai neiedomājami vadāmības vai mašīnas uzvedības momenti.Atšķirībā no tām "markām", kuru saturā un veidolā tiešām nav nekā vairāk ievērības cienīga par tiem pašiem beidzamajā laikā cenā un prestižā nokritušajiem nospeķotajiem Lcd displejiem un sen zināmiem vadītāja palīgaprīkojuma elementiem, kuri tādam audi bija pazīstami un pašsaprotami jau pirms gadiem 7-8.
Nafig kas jāpērk, var tak iemanīties garāmskrienot katrreiz pa gabalam nokost.
Taisni tā kā vārdus izrāvi.Tak aiz savajadzības drošvien bij garāmskrienot ieskrējis.Lai nav savējo ūdeni jātērē, i skaties vel pa galdiem kko uzdzert/uzkost citreiz var piemeklēt.Ar slēpēm kājās šitādu meistarstiķi diezin vai izpildīsi..
Rēķini kā gribi, vis-visizdevīgāk ir nodarboties ar onaanismu.
Kurš ir konkrēti ir "atbildīgs" par LV piediršanu? Kurš izstrādāja TA normatīvu un kurš pieņēma šo te kretīn-idiota cienīgo tehnoloģisko shēmu,ka LV TA var netraucēti iziet ar izrūnītu izpūtēju, un atslēgtiem atgāzu recirkulācijas komponentiem? Kuri ir tie "mēs",kuri izņems un nobloķēs visu to tur augstākminēto? Kāpēc šāda iespēja pastāv, kāpēc tā (joprojām) tiek reklamēta un kultivēta un tās veicēji apkarošanas un sodīšanas vietā gluži otrādi tiek godā celti?
Jautājums bija par to, KAD tukšas diršanas un darbības imitācijas vietā LV tiks pieņemti vācijai līdzīgi mehānismi- kad cilvēks varēs nodot lūžņos savu esošo hlamu un saņemt reāli krietnu atlaidi jaunā hlama iegādei.Reālu atlaidi, nevis kārtējo apslēpto dīlera mahināciju (piem, JaunsAuto par sākot no 96eur mēnesī- ar minisuper/maziem burtiņiem apakštextā, ka tas ir Pirmo Gadu un ka pēc tam tie lohi par visu to jauno un skaisto samaksās trīs- un piec-kāršā apmērā...)
Ā, skaidrs,šitas ir jau dzirdēts, iepriekš Tev vienīgā atšķirība bija tikai iedarbināšanas veidos- ar aķi neleca, bet ar buusteri leca.Mistiski tā, identiskos apstākļos un pie vieniem un tiem pašiem pārējiem komponentiem.
Iespējams, ka te vainīga ir vienkārši nesakarīga diršana.To, ka pie šādas mistikas varētu "atļauties" sākotnēji nenomainīt vecas kvēlsveces (kaut vai it kā strādājošas),vai pienācīgi nepārbaudīt sprauslas- to jau tikai dalbajobi un kapeikpisēji var shitādu greznību.
Jaja, ppeles virzienu biksēs vispirms vajag iekalibrēt un parādīt kam garāks krāns vada dibenspraušanas disciplīnā, bet nekādā gadījumā ne elementāri saprotamas pamatlietas pārbaudīt. Kur nafig ir tas Autors, kas jauns??
Jaja, shitas ir tipiski,ka viens kko prasa,tu viņam pateiksi, bet viss beigsies ka atnāks kāds gudrāks un pateiks teorētiski ka lohi te ir visi.Jo nav zinātniskā skaidrojuma.Vēl arī pie lietas pieder, ka pats Autors (nez kā būs Šoreiz) vai nu "aizmirst" pateikt risinājumu, vai nu vaina izrādās pilnīga dablaēba cienīga.Tipa,bikses labi neaizpogāju tajā rītā.
Starterim nav nekāda sakara,nē,nekad.Viņam nav ne ieteicamie (vai minimāli pieļaujamie) rpm ,ar kuriem griežoties viss tas suuds pieleks/nepieleks,ne tur degvielas iesmidze atkarīga no kloķenes rpm,ne arī pajātam motoram pazeminātā kompresija ātrāk "uzkompensējas" un cilindros "kompresijas aizdedze" uzmundrinās atkarībā no griešanās ātruma to iedarbinot, nee,itin nekā tāda nav.Skaidri redzams,bet rakstisku pierādījumu nav.Boosters lec, aķis nelec.Kas te mainās,hvz- motora trigonometrija,sprauslu stāvoklis ,degvielas kvalitāte, gaisa mitrums, gadalaiki, csdd prasības,valdība,octa cenas- nu kas?
forum.fordclub.org/viewtopic.php?f=44&t=9467&p=162586
.... спасибо, что подтвердил мои подозрения, что проблемы в стартере.Да действительно в стартере была плохая масса и полностью окисленный щёткодержатель ... у меня была проблема, что у стартера была низкая скорость...после ремонта стартер крутит в раз 10 быстрее... Машина заводится с пол оборота даже в дождь (раньше в сырую погоду заводилась плохо)...
Lūk ne īpaši vecs interesants "materiāls".Kā šis (vai kas līdzīgs) "darbojas" (darbosies,tiks ieviests,plānojas,utt) mūsu LV sabojātajā gaisatelpā (dažādu apguvēju,ieviesēju un demagogu piepirstajā) ? www.motor-talk.de/news/diesel-praemien-der-hersteller-update-mazda-seat-t6456763.html
Apmēram stādos, par ko tu runā- tātad Pareizi, ka ņēmi ar eur6.Šodienas masu psihozē būs gan pašam mierīgāk, gan cerīgāk pēc tam pārdodot.Iespējams, ka tam e6 ir aizkadrā kaut kāda pozitīva atšķiriba tieši CO ciparā. Resp, ja jau ir augstāks eur, tātad tam g/km taču jābūt mazākam..Kā un vai tādu specifisku atšķirību ņem vērā mūsu csdd katalogs, to gan nezinu.Lasīju reiz tajā de motortalk-ā, ka vācijā ar jaunāku to eur esot tam pašam vienādajam modelim nedaudz mazāks tas izmešu nodoklis.
VWfans, vai tev ir gadījies izbraukt un "atzīt", ka galīgs suuds ?
Nu to jau visi visapkārt modīgi runā- reku it kā ir tie 286zs, bet pēc izjūtām pa gaisu tas nelido.Ja iesaistīt režīmus un regulējumus un ja iemanīties, gan jau būs ok.Iespējams arī, ka iemesls ir ķermeniskajās izjūtās- ka vienmērīgs paātrinājums izliekas "lēnāks",kaut gan aiz loga viss ir otrādāk.
Kādreiz tas eur6 ar adblue laistīšanos tika uzskatīts par reālu apgrūtinājumu,tāpēc centās ņemt bez.Turklāt, bieži gadījās ka kāds kapeikjājējs to bija jau paspējis sajaat un jaunais īpašnieks dabuja liet to draņki tur litriem daudz un meklēt risinājumus atslēgšanai.Popularitāte,tā maigi sakot, tam bija neliela.Tagad mode cita, tālredzīgāk jau būtu ,ka tomēr ņemt ar eur6.Paliek gan jautājums, cik kuram ne-jaunākā izlaiduma modelim tā sistēma ir ērta un cik necimperlīga.Ja vienādam modelim un ja abi ir teh kārtībā, domāju ka diža atšķirība gaitā starp tiem e5 un e6 nebūs jūtama.
Es neko nedomāju, vnk ļoti krietnu laiku dzīvoju teorētiskā saistībā ar visu šo suuduvaroņstāstu.Vēl kopš pašiem tā pirmsākumiem.Tas draņķis ne tikai to ka nav mūžigs,bet viņam neviens ingenieris reālu dzīvesmūžu vairāk par 150-200kkm nekad nav ne paredzējis, ne arī ne tuvu ne reāli garantējis.Turklāt, pašam tam auto ir masa visādu cimperlīgu lietu- sākot ar lambdazondi un beidzot ar motora regulējumu, un nemaz nerunājot par ātrumkārbas izturību vai simts citām smalkākām lietām.Pie jebkuras nobīdes degmaisījuma sastāvā tas katalizatoram kirdiks ir ātrs un neizbēgams.Vai šis degprodukta nobīdes bija (??) piemēram, atejā uzliktām gāzesiekārtām,kuru īpašnieki kādreiz 00-tajos masveida ziedulaikos brauca apkārt pa visu pasauli un sūdzējās un meklēja iespēju izlabot? Kad raustās un kad nepielec un kad neiet? Kas tādos brīžos tur nāk ārā pa to trubu un caur to katu? Nu protams nē,nekādu problēmu, bazāra nav, vienkārši Sagadīšanās,labākais auto uz zemesvirsas.Pat ja kko ierakstam uz dullo krievu googlē- reku ,luudzu, hronoloģiska "atskaite",kā viņi dzīvo un kā brauc: minivan.ru/phpBB2/about3490-270.html
Es vēl desmitoreiz.. mēs publiski spriežam par eko loģiju pēc jaunākajām eur6 vai eur5 normām. Mēs kritizējam un saprotam, ka ražotāji cenšas un ka eur6 ir galvastiesu augstāks. Ka tur dīzelim ir adblue un pretnox-a mēri pieņemti un ka benzīnam ir daļiņu filtrs, kas iepriekš tika noklusēts,. Patiesie benzīna dati tika aizkadrā slēpti. Tagad lūdzu- NAV pagaidām ne pat 2l benzīnmotora, kas būtu ielikts jaunajos prasību rāmjos. NAV. Ir reku 1, 6 triturbo. Viens nupat tikai tas vw 280zs 4cil., ko dabā vel neviens nav testējis. Kāds nafig vajagieris ar 3, 8, pat ja tas būtu no nulles un ar eur5,- bet tie vajagieri te ir vairumā bez katalizatora un ar atejā izmainītu degvielas veidu. KAM, kuram eur tas "atbilst"?
Tas ko te kritizē un nopeļ tos, kuri brauc ar kaut vai eur5 atbilstošu dd, tas NAV no tās kategorijas, kas uz ielas kūp un smird. Ja mašīnai ir izpūtējā Dpf-s, tāds izpūtējs nekūp pat teorētiski. Kas kūp, tas ir apzināti izrūnīts un tas neatbilst nekam- IZŅEMOT pajoliņu izstrādātos LV TA noteikumus. Kuri simtām reižu pārsniedz jebkuru eur-saprātu. Tā ka ostam un turpināsim ostīt, kamēr darīšana ar lohiem un demagogiem. Drosmīgie dabasdraugi un TA idioti "nevar'joprojām noteikt, kam un vai tas dpfs ir vai nav izgriezts. Jebkurš entuziasts to noteiktu pat pēc atgāzu mērijuma cipariem. Bet nee, tikai driršana un realitātē joprojām TA var izbraukt dajebkurš izgraizīts meesls.. Salīdzinam eur5 vai eur6 reālo ciparu 0, 00 un Lv TA pielaidi 1, 6...
Fiška ir skaidrāka par skaidru.Gāzei vajadzīgs motors,kurš viegli pakļaujas modificēšanai.Un liela būda,kur noslēpt balonu.Ja nebūtu gazifikācijas iespēju,maz kuram tā būda vairs interesētu ar visu savu šausmīgo patēriņu. Izmešu cipars ir noteikts pēc laboratorijas datiem un jaunam auto. Ar katalizatoru aprīkotam, kārtībā esošam.Ar vienādu motoru pat universālim tas g/km būs lielāks nekā sedanam.Kur nu vel ja minivenam un ar liellitrāžas motoru. Bet šeit vēl ir turklāt pašrocīgi izmainīts degvielas veids- absolūt nesertificēts un ražotāja neizpētīts. Turklāt ar izņemtiem katalizatoriem un izdilušiem veciem motoriem komplektā. Tur ja kāds tagad reāli laboratoriski kādam tam smerdeklim to smārdu izmērītu, tur velnsviņuzinko atrastu. Tur būtu ārprāts, pat ne eur5 ne eur4 neatbilstošs. Kur nu vel eur6, kad ražotāju mocās un praktiski pat nav šobrīd joprojām pat 2l benzīna motoru, kurus kādam ražotājam būtu izdevies iekļauties tajā eur6cd benzīna nomā. Nav, nesanāk, izstrādes kavējas. Ir reku piem tas pegiota un renaulta 1, 6 200+zs biturbo, kurš nefiga neiet, jo atbilst ekoloģijai. Bet te lūdzu- atejgarāžas sergejs izgriež trubu, izmaina degvielas veidu un lieta darīta. Ne kādi ne standarti ne mērijumi ne loģika, vienkārši demagoģija un nolaidīgi izstrādātu TA noteikumu izmantošana savā labā.
Labi, skaidrs.Jā, esmu "dusmīgs".Pamatā par ko- par negodīgu sarunu.Vai var cilvēciski saprast- jā, var, bet tikai kamēr nesākas demagoģija.No tā "otra" gala ņemot,šeit sistemātiski un masveidīgi tiek apgalvots, ka "visi" dīzeļdegvielas ēdāji smird un ka nācijas posts ir tieši viņos.Es to gribu noliegt,jo pats braucu ar labu degvielu un oficiālu nemodificētu neapgraizītu eur5 prasībai reāli atbilstošu,ar reālu TA mērījumu 0,0xyi.Nevis ar LV TA "atbildīgo" dalbaēbu izgudroto "pielaidi" 1,6 ,kurā var iekļauties gan ar izgrieztu kvēpufiltru ,gan praktiski bez izpūtēja kā tāda.Kāpēc man būtu jāpārdzīvo par kādas citas specifiski nelielas sabiedrības daļas šībrīiža problēmām? Kam ir tad domātas vispār tās EU normas? Kādai daļai? Lohiem?
Ja jau mums ir EU, mūsu valstij būtu jāpilda EU stratēģiskās vadlīnijas.Kurā EU valstī šobrīd tiek "atbalstīta" padsmit gadus vecu ne-EU izcelsmes 3,5+l motoru lietošana un kur tiem tiek piešķirtas atlaides? Kuram uz gāzi pārbūvētajam vojagierim mums te šobrīd IR darba kārtībā ražotāja paredzētais katalizators? Kādai EU izplūdes normai tas viss "atbilst", ja tā katalizatora tur nav?? Kas tas ir- ja LV kaktu atejķeneri tā visa vietā uzlika propāna balonu ar reduktoru,tad tas tagad mums ir vispārēji EU atzīts "gaisa uzlabošanas" projekts? Ko sacīja treknajos 00gados aizņemtie autoservisi, kad tur iebrauca vajagieris ar gāzi?Pareizi- viņi teica, brauc nah/ren prom ,noņem nost to suudu un tad mēs "sataisīsim jums motoru".Tagad- jā, tagd vairs īsti ēst nau ko, tapc ādu uz otru pusi un dara visi un dajebko.
Politika attiecībā uz citu pasaules reģionu nokalpojušo un bojāto mašīnu ievešanu tiek veikta mērķtiecīgi- jau vairāk kā gadu fig vairs te tik viegli dabūsi iekšā neeiropas izcelsmes slīkoņus un lūžņus.Vienkārši maz kurš to zina.
Kā arī- "nākošā" epopeja būs sakarā ar EU ražotāju acīmredzamajām (mums noklusētajām!) šībrīža problēmām jauno benzīnnormu EU6c/d izpildē.Es nebrīnīšos, ka reāli labu benzīnnieku nāksies atkal meklēt ārpus EU.Tikai vairs ne katrs to varēs finansiāli pavilkt.Tāpēc reku titullapā apjūsmotais "pasaulē visjaudīgākais" subārs ir tā "nejauši iznācis ASV tirgum" ,kamēr mums te lohiem stāsta,cik "labs" ir 1.0 mopēda benzīnmotors.Bet gandrīz jebkurš tāds daudzmaz ejošs un pat 100k vērts auto nezkāpēc tepat LV aizkadrā piedāvājas tikai ar dd.
Jā.Tur tā vieta priekš tā "gulētāja" izskatās diezgan piemērota- lai uzreiz viņu ieliktu atbilstošā "ierāmējumā" un atbilstoši nostiprinātu.Mazums kas..
Bet ja pa pa lielam- neviens jau nav aizliedzis neko, vienkārši jābūt godīgam.Ja reiz klārējam pa europu un pa sētas durvīm bīdam apšaubāmus ekosaukļus un priecājamies par mazmotoru invāziju- kāds ir attaisnojums dot atlaides šim te,kurš būtībā vairs neatbilst itin nekam,izņemot tā īpašnieku iegribai ? Tā iet, kad nodarbojas ar ļaunuma un demagoģijas producēšanu citā virzienā un pa to laiku aizmirst savu problēmu risināt.Un pilnīgs fuflo,ka tie tur pirms 05g ir pašlaik tehniski labā stāvoklī un ka viņi ""nekas nelūzt".Demagoģija vistīrākā, klaji meli,viltusziņa, manipulācija, vistīrākā driršana un necieņa pret sarunbiedru.Jo lielākā daļa lohu nemaz nezin, kāpēc un no kurienes viņi te vispār ir uzradušies..
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Saprāta robežas Jums vajadzēja saglabāt, kad Titullapā gadu no vietas karājās ''daiļrade" no tamlīdzīgiem "lietotājiem" kā Pļurkt,Dirsa,Bumeris,1xperts,2experts un uttt.Kas atklātā textā degradēja vietnes tēlu un prestižu.Tāpat tie komentāri, kur konkrētni Tevi un vietni kā tādu lamāj konkretos lamuvārdos.Šoreiz Tu labi zini, par ko un kāpēc bija šis mans tur izdzēstai koments.Māri, sorrī, bet nupat jau pilnīga degradācija, manās acīs kopš vakardienas vnk smagi esat krituši...