iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 28.09.2018 12:41

Šo skaudro dzīves patiesību tu drīzāk vari ieiet mežā kādam jenotam pastāstīt, o-naanistiem un demagogiem viņu reklamēt ir bezjēdzīgi.Prieks gan par to a/busa šoferi, kur te zemāk tā atsauce.Vienīgi gan tie "atsauksmi/devušie" lohi/pasažieri drusku uzdzen skumjas, jo viņiem rādās tie mendeļi "katrreiz" un "visur" un "vienmēeer".Lieku reizi var secināt, ka spēja patieso izprast lietu stāvokli ne kuram katram ir dabas dota.

650 28.09.2018 12:32

Protams, nu kaaaa gan te bez Sajuuusmas!! Vakar vinjš te uzrakstīja puslapu beedustāstu par rokasbremzi, bet šodien par to ne vārda.Pilnīg raudiens nāk, cik viss sirsnīgi...

650 28.09.2018 1:11

Vai tik tie k-gi nebūs kko noklusējuši- drīzāk viņus ne to ka pieražot nespēj, bet gan ir jātiek vaļā no esošajiem jau pieražotajiem un Jaunajiem modeļiem ir jāpaspēj iedabūt viņus EUR-6c izmešu programmas prasībās, kuras no 1.septembra ir spēkā (aizkadrā,Protams, ne jau skoda salonā un ne lietotāju sarunās;)

650 28.09.2018 0:55

Esmu ārkārtēji izbrīnīts. Kaut ko te ne to runājiet.Ja tiešām tā ir, tad tak ir jāgriežas tiesībsargājošajās instancēs.Kas tas ir- viņa apstājas tilta slīpumā, motors noslāpst - iznāk ka viņai pie izkustēšanas slīpumā augšā braucot, motora iedarbošanās brīdī ir jāpaspēj trīs darbības?? Da būt nevar, tas taču ir bīstami jebkuram braucējam, kur vel ja sievietei.Ko, ja garš slīpums, viņa pa 10x riskēs atripot un sabojāt aizmugurē esošo auto? Ko viņa uz Torņakalna stāvajiem tiltiem sastrēgumā darīs????

Vai tai fābijai vispār ir elektriskā rocene? Ja nav, tad ir jābrauc kā ar žiguli.Ja ir- ko te muld par 10g vecu audi - tur ar el roceni un manuālo kārbu viss bija ideāli, - apstājies, novelc rocenes pogu un stāvi kā pielīmēts.Gribi izkustēties- vnk spied sajūgu,liec robā un vnk Brauc - tikko būsi uzdevis ap 1100rpm, tev el rocene automātiski atlaidīsies un smuki aizbrauksi,ne centimetru neripos atpakaļ. Vienīgais kad tas nedarbojaās- ja nebiji drošības jostu sev piesprādzējis.Tātad,slīpumā ar aktivizētu startstopu vienmēr ir jālieto rocene, pofig kāda- ja parastā, tad tai jābūt kārtībā un jābrauc no vietas kā ar vazu vai golfu, ja elekriskā- katrreiz apstājoties tā ir jānospiež un izkustoties vnk jāber virsū gāze un jālaiž vaļā sajūgs,el rocenes poga NAV jāaiztiek, pie kādiem ap 1100-1200rpm mašīna pati sapratīs ka gribi braukt un būs ok. Ja tas tā nav, tad ir vnk Ārprāts....

650 27.09.2018 14:29

Vispārējas sajūsmas eiforijā laiks būtu vnk uzklausīt arī "viedokļus no malas".Manuprāt, ļoti būtiski cipari, kaut tur ar roku vai kāju tur kko slēdzam.Nav īsti jēga arī no 200zs motora, ja ikdienas kritiskākajos momentos viņš pseidoekonomijas un debiloekoloģijas vārdā brauc uz "nevelkoši/ripojošiem" apgriezieniem un kad automāta lietotājam katrreiz ir tur kaut kas pašam papildus jādomā.Ir diezgan kaitinoši pie jebkuras paātrinājuma vajadzības papildus čakarēties.Nav runa, ka nemācēt vai nespēt, bet gan ka samaksāt naudu un finālā nebūt īsti priecīgam.Par ko arī šeit drošvien ir līdzīga situācija- kad tas 225zs motors par tiem 35k vienkārši "neiet".Un, kad lietotājam/maksātājam visu laiku ir (būs) jādomā, kā "gudri" no viņa izspiest pasē minētos parametrus.Ja par 15k varētu justies dziļi pateicīgs tikai par to, ka tas vispār pielec un brauc, tad 35k izdevējam tomēr jautājumu būs drusku vairāk. Ar vienu otru automātu braucot,diemžēl nāksies tās savas smadzenes pielietot vēl vairāk, nekā ar manuālo kārbu.

650 27.09.2018 0:16

Gaidīju no jums verdiktu tieši par šo, jo bija virtuāli "uzrunājis" 19tā janvārī gaidāmais universāls..Šīgada izstādē tas 3008tais tiešām bija viens no retajiem, kurš tehnoloģiski "smaržoja" pēc 18tā gada.Izņemot gan bezpiedziņu un pusmotorus, ar ko tas tiek komplektēts.Bet te par 508to jūsu atsauksmes diezko neiepriecina.Pats vēl neesmu iebraucis iekāpt, bet te drīzāk izliekas, ka būs steigā iznācis kaut kāds uz kia/stingera pusi tēmēts bezmotora pusfabrikāts.Lai piespiestu mērķauditoriju izlikt tos 40k, nu tur kaut kam vairāk būtu jābūt.Savādāk būs kā parasti- 4/5 potenciālo adresātu izliks drīzāk savus 30 par kaut/ko lietotu.

Kā arī, "citreiz" vai "kādreiz" testētāji tomēr varētu uzrakstīt vairāk tautas valodā.Piem,ar kuru robu, uz cik rpm notiek ierasta mierīga kustība uz 63 un kā ir uz 103 km/h.Un konkrēti kas notiek, kad braucējam tieši no šī cipara kaut ko pēkšņi "sagribas". Fūre mums reku brauc 86km/sek- kā tur ir, kad tev, aiz viņas braucot, ir tagd (beidzoot) pienācis tas Svarīgais moments?

Slikts ceļš- arī katram savs jēdziens.Te gan būtu Konkrēti jāpiemin, kurš ir bijis tas testētais "suudaceļagabals".Manā skatīumā- "ideāls" asfalttesta bez/ceļš ir Kalnciems-Kūdra.Tas (visticamāk) ir šobrīd Top-vis-sliktākais asfalta posms visā valstī.Tepat degungalā, bet nekad neesmu dzirdējis, ka "kāds" testeris būtu tur pamēģinājis visus tos 12km konstanti "novilkt" ar tā saucamo "sabedrībai lojālo" ātrumu.Te reku blakus rakstā arī nav īsti skaidrs, pa kuru diez apkārtceļu un caur kādiem dārziem Slokas statoilā nokļuva Fans, kurš tobrīd testēja tādu samērā bravūrīgu "pusapvidus auto" ;D

650 26.09.2018 14:52

Tas ir labi, es ne par to, ka vnk piekasīties.Tur grūti novilkt strīpu- jo diskusija par Modeli vienmēr nonāks pie principiālās diskusijas par pašu to ideju.Ja uzreiz nogriezt ikkatru lirisko atkāpi no tēmas- tad jau nebūs diskutantu kā tādu.Atkāpe no tēmas ir arī te masveidā izlasāmā pliku tehnisko datu un cenu un "iegādes vajadzības" pieminēšana- jo dēļ tam jau nav jāveic braukšanas tests.

Pat ja savureiz kāds/kādu pasūta uz p... ,vai, kā pagāšnedēļ,kad mums te 36h garumā kāds netraucēti "piedāvāja zēnu"- tas ir cilvēcīgāk saprotams, nekā ja titullapā ikkatru dienu būtu skatāma dažu (vienu un to pašu) personu savstarpēji intīmi/fizioloģiskā diskusija.Šobrīd gan daži tie personāži ir novērojami tiešām retāk un arī daudzskaitlīgie x-perti savu "nostāju" ir drusciņ mīkstinājuši. Cerams, ka no aiznākošās nedēļas pamazināsies arīdzan dažādu to amatdarboņu attaisnojuma un viņu darbības slavinājumraksti.

650 26.09.2018 13:37

Tam ir vairākas variācijas- vai kaut kam "laicīgi" pasekot, vai (labāk/vieglāk) palaist pašplūsmā- lai ir kā ir, un ļaut kāda gada laikā forumu padarīt par klaunu saietu un publiski degradēt.Pēc kam jau ir principā pofig, ko tur tālāk darīt.

650 25.09.2018 14:14

Šo sarunu vajag izbeigt jo ātrāk jo labāk, jo temats bija par 18tā gada x3 un par to, kapc ''testētāji" visi kā viens viņu atzina par labu esam.Nav dižas jēgas ar cūkām diskutēt par šokolādi- neskatoties pat uz to,ka beigās izejošais produkts parasti ir šokolādei līdzīgā krāsā.

650 25.09.2018 14:09

Tu ar labāk savureiz padoma, ko saki- 25g veca mašīna ir 93g izstradajums- tur ne to ka katalizators, bet jautajums vai tur vel ritenji un izpuutejs ir.Tava gadijuma labak nekāpt ārā no tavas nišas, par ko tev ir skaidrs ko/ar/to darīt, jo pretejā gadījumā pamatoti liksies, ka jamaksā ir par visu un pat vairākas reizes dienā par par vienu un to pašu.

650 24.09.2018 22:26

Es tak ar tevi nestrīdos par sapņiem.Ja tu gribi ko "iecitēt", labāk uz kaut ko to manis "izdrirsto" saderi ar mani uz 1000e.Nav tur ko dažādas paaudzes un pretējus uzskatus mērīt,paņemsim kaut pēc grāmatas dažus tos 3litru vag-u parametrus. Ar to 300+zs ķīseli 2kkm uz kalnu maucot, var mierīgi zem 7l pabraukt.Oficiāli, reāli.Ar 1,8k rpm tur tev būs tie 150 un 2k rpm iekāps jau sapņos un virs maka iespējām un virs vājāku nervu robežas.Tas nav ka fābija vai micu-kross, kur ar zāģi jāzāģē ausis visu dienu. Un, ja tu brauksi uz godīgiem 150,tu tam 3litru Tfsi-ajam ievinnēsi akurāt 3l uz 100km.Bet, ja pamēģināsi uz 200, tad ar to "analogo" 3litru turbobenzīnnieku i vispār nekur tālu netiksi, jo pie katra staba būs jāstājas pildīties.Kūp tur neba jau eur6 vai pat eur4 ideja, bet gan nojāts motors kapeikjājēja gādīgajaajās rokās.

Tas, kas "būs" ar e6c, to redzēsim pēc laiciņa- otrie īpašnieki to mums pateiks.Smieklīgi ir tas, ja "kāds" te kkur saka, ka viņš to šodien "zin"- neskatoties uz to, ka pat tirgotāji to nestāsta.Sajāt benzīna katalizatoru ir vieglāk par vieglu, jo ARĪ TUR ir lejošas sprauslas, nemainītas sveces un aizdrirssti izdegušas lambdazondes.Un vel arī Neatbilstoša eļļa ir (būs...).Tā ka viss ir,atliek vienīgi kapeiksipēju "saimnieku" pievienot.Vel tu nezini, ko tur pie piedzīta tā suuda tam motoram saizdarīs pretspiediens un cik maksās viņu jaunu oem nomainīt.Un cik nostāsies, ja iesipt to tradici(o)nālo kapeiku vai vnk kko tur nepaspēt laikus ievērot.

650 24.09.2018 19:48

Pirms reklamēt jūtūbu, vajag ieiet kaut vai mobilē-dē ē un vispār priekš sevis noskaidrot, cik kuram tam iedomātajam modelim vispār ir procentuāli pieejams tas benzīnmotors.Piem, tādam x5.Vai tur tai otrajai šeit neieredzētajai markai- tur dažos segmentos būs uz 100gab mašīnām pieejamas pat labi ja 1-2gab ar benzīnu, jo,sākot ar kkādu attiecīgu litrāžu,nahfig tas suuds vispār kādam vajadzīgs.Kur nu vel tagad, kad sen jau klauvē pie durīm (apzināti!!) noklusētais EUR6c ar visu to savu partikulāro filtru un pārējām poteciālajām galvassāpēm.Pie kam, tas traktors izjaaj to benzīnnieku gandrīz visos parametros, pat ilgmūžību ieskaitot.

650 24.09.2018 18:39

Sāls ir iekš tā, ka "vajag" ieradīt cilvēkā nemieru un likt viņam "domāt" par neatliekamu vajadzību aiznest savus tos 19k uz to Kundaju vai (jo lielākiem lohiem) 35k uz Micubiši, lai ieķert to hlamu ar 11l patēriņu un 12sek ieskrējienu.Tajā pat laikā, ja tiešām "nebūtu kur likt" pēcgarantijas 5er, tas Bmw sen būtu bankrotējis, pie kam kopā ar visiem saviem dīleriem un klientiem.

650 24.09.2018 17:57

Ja,teiksim, tev šodien piederētu šāds 4g vecs x3 ar tiem 625 zirgspēkiem un ja tev (šodien)nebūtu pie rokas akurāt lieku 65ke šādam jaunam x3, PRET KO no tiem sevis iepriekš te apjūsmotajiem 1,0litr tu viņu mainītu? Kuru no tiem Tu būtu ar mieru "paciest" turpmākos savus 6 gadus, ikdienā katru dienu atceroties kā "bija", kad tu (kādreiz) brauci uz Horvātiju ar savu bijušo x3 ?

650 24.09.2018 15:32

Kā tā nafig, tak uz haļavu kko iekost un vel statoilā iebraukt un taa.Es vispār domāju, ka tā micubiši Pārstāve viņus vnk šantažēt gribēja- ne tur degvielu ne tur ko, drīzāk cerēja mož kāds no pasažierem šai kafiju uzsauks.Lai izvairītos no liekiem pārpratumiem/izdevumiem, es Fan-a vietā tur būt uzreiz iegājis uz kuršiem svaigākos Būvmateriālus pačamdīt uttt

650 24.09.2018 14:19

Kas te ir, ka 40h laikā neviens nespēj atsauksmi izdvest? Dzērāt ar tām pārstāvēm uz pakaļējā sēdekļa,vai ko tur īsti darījāt vakar?

650 24.09.2018 13:35

O, pagaidām vissakarīgākais komentārs.Pilnīgi sajutos it kā pats būtu tos 495km maucis un 36h domājis.Velns, lietus līst, es citādi būtu aizbraucis uz statoilu pamiiizt, lai pilnībā iejustos Lomā.

650 23.09.2018 23:55

Tā jau es domāju...

=satiekās divi, viens tur kko pirkstos virpina, pasmaržo, pagaršo,rāda un jautā tam otram: paklau, kā Tu domā, tas ir suuds vai marcipāns? Otrs ,ieinteresēts, to paņem,paosta, pavirpina/pagaršo,: zin, nee,tas tomēr ir suuds...Nu ja, dusmīgi nosaka tas Pirmais, es jau tā arī domāju- no kurienes man biksēs varēja marcipāns gadīties...

650 23.09.2018 22:00

Nujanuja, gan jau ka tīšām caur Dobeli maucāt,jo citādi viņš būtu izjucis.Kam šodien vajadzīgs tāds auto, kas izkustas no vietas 11 sekundēs un 4st laikā izdzer veselu benzīnbāku?

650 23.09.2018 21:34

Vajdzēj ar to meeslu pedāli/metālā novilkt pa Kalnciems-Kūdra autostrādi un uzrakstīt par cik cm viņš tur palecās zīmes 50 darbības zonā. Savādāk es tagd tās pārstāves vietā aiz kauna pa taisno slokas karjerā ielēktu.

650 23.09.2018 16:03

Sorrī, nenoturējos, tipiskais LVelektroTēls- apbraukt, ielīst, app-ist,"ja pašam būtu jāmaksā", etc, i.t.d...

Mēs, tie kopējā/joslā/ledu/sūkātāji,pacietīgi uzgaidām šo gudrinieku skaita pieaugumu.Tā, lai viens otram uz jumta kāptu tajā vienīgajā sabtransrindā un cits citam sirdis un akumulātorus izrautu, kad (kādreiz) visiem kopā citam uz citu būs jāpagaida pie (maksas) uzpildesvietas.

650 22.09.2018 23:13

Gribētos palasīt atsauksmi par 508-to.Vai bezrāmju durvis un 5cm zemāks būdas augstums nerada kādu lieku nemieru uttt.

650 22.09.2018 16:55

Un tāpēc visur "vajag" kultivēt globālu demagoģiju.Tā, lai vairs neviens neuzdrošinātos apdzīt un lai viss tas lohu bars brauktu vilcienā.Kura ātrums vienmēr būs līdzīgs mazākprasmīgākā un mazākspējīgākā tā vilciena pasažiera spējām (garastāvoklim, pohufigismam,etc).Un katrs tāds vilciens vienmēr un nenovēršami producēs vismaz pa kādam spriedzi neizturējušajam.Sen ir skaidrs, ka vis-gudrāk ir braukt tieši savā individuālā režīmā.Tai skaitā, pat speciāli cenšoties apsteigt vai apdzīt tikai tā iemesla dēļ, lai iegūtu sev šo iespēju.Protams, vairāki gali kā jau katram kokam- formāli apdzīt un pec tam vilkties ar mazāku ātrumu, nekā pirms tam brauca tas apdzītais, tādējādi producējot to visvisādu pēc tam apzināti apslēpto "pārpratuma rašanās vēsturi".

Senāk fūres slēdza labo pagriezienu ievērojami biežāk, nekā pašlaik.Tas mudina domāt to, ka ne viens vien "labdaris" ir pats nonācis nekomforta situācijā.Kad "iedrošināts" ticis ir vnk āksts, kurš pēc tam sataisa suudus un pašam labdarim tas ir jāstrebj vai jāglābj.Bet,jo lielāks tas kopējais braucošo idiotu skaits, jo ticamāks ir viņu augstais varbūtības procents jebkurā izvēles kategorijā.

Neviens nekur nekad tas drošības vai šofermanipulācijas xuexperts mums nav pamācījis,kā pareizi braukt vilcienā vai tieši kā "pareizi" rēķināties ar varbūtējo rupekli.Viņam tikai klārē, ka norit pasauļu un paaudžu cīņa pret to ruepekli un ka viņam tādam nesmukam vnk te nav jābūt.Rupeklim tam savukārt neviens nav "ieteicis", kā viņam un no kura gala vieglāk būtu sākt pārvarēt tās savas tieksmes.Pieredzējušam pārkāpējam ir pilnīgi pie drirsas, kas tur kkur ir/nav aizliegts, vai cik labi tur kkāds tas viņa apdrirstais vai iztraucētais jūtīsies.Vienīgais ceļš ir ,kad viņš Pats sāk sevi saprast.Jautājums tikai, kad un kādā stadijā tas saprašanas process sāk notikt.Kā arī, "saprotoši" domubiedri vai padomdevēji nepamaisīs nevienā gadījumā, jautājums tikai vai kāds ir gatavs kādu uzklausīt.

650 22.09.2018 15:11

Ok, labs vēlējums;), bet tas par fūru savstarpējā attiecībām taču ir skaidrs un ir nezcikreiz pieredzēts un izpētīts.Ko varam darīt kā vieglie- laikam vai nu fiksi aizbraukt tālu prom no tā apgabala,vai vēl ja vis-labāk tur neiejaukties un netraucēt.Un jā, ja "kādreiz" pamatā likās ka viņi ir lojāli viens pret otru un ka tas mazākjaudīgais vai neveiklākais kaut kādā brīdī labprātīgi palaidīs garām to steidzigāko,tad tagad arvien biežāk redzam konfliktu.

Apdzīšanas "sāls" NAV iekš 2km/h un vinnētas pusotras minūtes.Tapc Nevajg mums te tādu lohuviedokli kultivēt.Drīzāk skaidrot vajag.Es nekad nezinu, Kāpēc kāds kādu savureiz grib apdzīt.Iemeslu te var būt tūkstotis.Varbūt viņam banāli truba smird.Varbūt viņš brauc nesaskaņā ar manu pasaules uztveri.Varbūt raustās un nejēdz izmantot momentus acīmredzami lēnāku objektu apsteigšanai.Iespējams, uzvedas uzkrītoši nedroši, rada vispārēju stresu, nemācēdams pārskatāmu distanci un līzdams pa puskorpusu pretējā joslā lai kko tur "apskatītos" utttt.Varbūt viņš uzkrītoši laipni piedalīsies "vilciena" veidošanā nezcik iespējamajās vietās, kur Tu vnk būtu braucis kā braucis utt.Varbūt kur 90 viņš brauc uz 95, bet kur 50, tur tas velk uz 67.Varbūt vnk acīmredzams idiņš, varbūt es pa gabalu saskatu viņa auru un garīgo tēlu un man tas vnk Riebjas utt.Varbūt viņš ir Lohs pa dzīvi un velk naktī pa mežu ar tuvo gaismu uz +hvz..Viens skaidrs un neapgāžams- ja Tev liekas, ka kaut kādā situācijā kāds tev ir pamaisījis- tad ja tu turpināsi braukt viņam no muguras, viņš tev garantēti pamaisīs vēl neskaitāmas reizes.Pie kam katru no viņām arvien lielākā mērā.

Par to JA man būtu un kapc man NAV- piemēram, es skaidri zinu, ka pats neesmu gluži nonstopā svēts un tapc arī man tas Nav. Bet, arī Es "tā" uzmācīgi sev piedomāju, ka nupat nu jau gan "ir pienācis laiks",nu kur jau vel tālāk...Tas, ka pie godīga izklāsta, priekšvēstures parādīšanas un pie tiešām svarīgu momentu publicēšanas varētu gan savākt auditoriju, gan dot neatsverami noderīgu ieguldījumu "mācībā" un savureiz pat izskaidrot neizskaidrojamo, tas ir vairāk kā skaidrs.

650 22.09.2018 14:40

Pag,es taču nenoņemu Vainu no busista.Bet par tālāko mēs te varētu diennakti no vietas runāt.Es arī nesaku, ka indikators drošas apdzīšanas uzsākšanai ir tas tālais/mellais furgons.Turklāt ir skaidrs, ka buss kko bija "uzsācis" laikā un telpā jau krietni PIRMS visa šī (apzināti!) apgraizītā un no kontexta izrautā videosižeta.Es meklēju "kāpēc".Jo,telpas un laika priekš profesionāliem vadītājiem tur bija pietiekoši un visa psiholoģija un dzīve runā par to, ka viens mazāksvarīgs kairinātājs var pie attiecīgas sagadīšanās aizēnot kādu citu (svarīgāku) procesu.Un simtreiz tieši šāda/lidzīga apstākļu sakritība ir bijusi par pamatu milzu meesliem.

Es nedomāju, ka busa vadītājs kko tur apzināti pofigā darīja.Vienkārši (šoreiz) viņam misējās.Un es te saskatu tīri cilvēcisku izskaidrojumu Kāpēc.Un tajā pat laikā es "saskatu" atklātā textā vairākus un Ļoti Svarīgus jautājumus pie filmētāja.Maximas vadītājs- nu tas vnk izdemonstrēja sevi kā profesionāls un cilvēcisks.Es varu pat derēt, ka bez īpaša stresa viņš to izveica.Jo,tādiem kā viņš tas ir ikdiena.Dots devējam,šitāds tālu aizbrauks un katrreiz atbrauks. Savukārt, autobusam ar viņa to iespējamo pārsvaru pār fūri +12km/h ikdiena varētu būt konkrēti šāda veida "cīņa" ar fūristu iespējamo 86km/h.No kuriem, savukārt, kāds tuvāku maršrutu fūr-darbonis varbūt ir uzhakerējis savam tam suuda smagsvaram vienus +4km/h klāt un tagad par visu vari meklē autobusu, kuru šādi varētu negaidīti izjaat un sevi pierādīt un uttt.Un (iespējams!) tieši Tāpēc mēs te neredzam ne ātruma štampu iekš video, ne pat īsti kas tas par tr/līdzekli, no kura tika filmēts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti