konkurents bmw
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
konkurents bmw
Ja piešķirtu balvu - "LATVIJAAS LŪZNIS" tad pirmo vietu ieņemtu Audi, otro BMW un par trešo vietu jau būtu sīva konkurence.
Visdrīzākais, tas būtu SAAB. Bet tos pēc konkrēta gada vairs neražo, tāpēc salīdzināt nav korekti no ražotajiem, varētu būt ( bet varbūt arī nē) - kraislers. Bet cik ir kraisleru, cik BMW ( 5.vieta Latvijā - ar 52 000. Kraisleri - 11 000)
Bet Latvijā dzīvojošs reālists, nevis fantazētājs, redz tādu ainu - BMW ir 5.populārākais auto brends Latvijā - aiz VW, AUDI, VOLVO un OPEL. Apsteidzot pat Toyotu.
Vidējais vecums - 2003.gads
Vidējā Toyota - ir 2008 gada.
Vidējais opelis ir 2005 gada
vidējais fords ir 2004 gada
vidējais folksvāgens ir 2004 gada
pat vidējais mersedess ir 2005 gada
Par kādiem 60 000 tu te pļurksti? Ja Latvijā brauc kāds lūznis, tad tas ir BMW. Nu labi, jāatzīstas, ka lielākais konkurents uz lūžņa statusu ir AUDI. Tam vidējais vecums ir ap 2000 gadu.
uzliek kaut kādu sūdu, tad pišās. Tā ir, kad darīt nav ko.
priekš kam vajadzīga navigācija, kur vajag pašam zināt ceļu? Navigāciju izmanto lai - uzzinātu, kur braukt. Ja tu ceļu zini, tad priekš kam tā vajadzīga? Tikai sastrēgumus apskatīties.
Saprotu, ja kā teslai navigācija izmantojas lai autopilotam parādīt, kur braukt.
Kad cilvēks noliek kluci podā un uz to skatās, viņam liekas, ka tas smaržo. Ir smuks un spīdīgs, jo savs nesmird. Bet tas ir sūds. Un citiem nav jāpamato, kāpēc tas ir smirdīgs un pretīgs.
Nu nopirka vecu vācu mēslu. Uzrakstīja rakstu. Malacis. Bet cerēt, ka te visi klanīsies, priecāsies, un pēc tam to sūdu no viņa nopirks, tas ir naivi. BMW tā arī turās uz mārketinga un filmu rēķina. Patiesībā tas ir lēts mersedess, kurš arī ir ar aizmugures piedziņu, bet ir ātrāks, skaistāks, tam ir sasniegumi, bet BMW ir tikai filmas un gopņiku slavas lauri.
Atradu interesantu karti, kurā attēlotas populārākās auto ražošanas kompānijas katrā valstī.

www.inverse.com/article/34315-toyota-dominates-car-brands-by-country
Kā vienmēr, pēdējie.
Dīvains fakts:
Koncerns VW pagājušajā gadā strādāja ar tīro peļņu - 12,15 miljardi Eiro.
Bet paši attīstīt savu akumulatoru ražošanu nevar. Vajag reklamēt dīzeļus, aprakstīt to, ka dīzeļi izdala mazāk CO2, apdirst Teslu, bet pa kluso piedāvāt Teslai nopirkt tās akcijas 5 miljardu vērtībā, to var.
Ieguldot naudu kaut kur, vairs nebūs tik liela peļņa. Domāju, ka tie krāj naudu, lai nopirktu vēl kādu auto kompāniju un arī no tās uztaisīt pasātus.
ja būtu par ko ielikt, būtu ielikuši.
Man, kā us auto fanam, būtu tur daudz par ko ielikt. To es visu laiku daru. Bet to topiku kaut kā palaidu garām.
nu tas taču nenozīmē, ka visiem vajag te to sūdu slavināt.
Tāpēc tā ir DISKUSIJA. Ja visi liela, tad tā nav diskusija.
Pliks aziāts vai amerikānis būs daudz baudāmaks par pliku vācieti. Teikšu pat tā - ar pliku vācieti brauc mazohists.
Un ja mēs skatamies uz tavu to pēdējo komentāru, tad divus gadus vācietis tas jau ir stipri nobraukts. Ar divus gadus vecu aziātu varēsi braukt bēdu nezinot, bet ar 2 gadu vācieti pisīsies pa servisiem.
Vissliktākais, kas mums var būt, tas ir karš. Turklāt, tā kā Krieviju tās ekoloģiskās problēmas arī ietekmēs minimāli, tad vislielākais bieds varētu būt Rietumi. Jo spriežot pēc tā, kas bija agrāk ( kad arī bija globālās sasilšanas) tieši Eiropa cietīs visvairāk. Daudzas vietas būs zem ūdens ( Nīderlandei 1/3 valsts zem jūras līmeņa), D-Eiropā būs sausums, visu R-D Eiropu plosīs viesuļvētras.
Bet mūs tas skars minimāli.
Bet spriežot Eiropiešu pašreizējo attieksmi, globalizāciju, ticamāk liekas nevis karš, bet imigrācija mūsu valstī.
Tas nozīmē - jaunas darba vietas, nodokļi un ekonomiskā labklājība.
Vai, uz tā visa eiropas fona, Krievija varētu mēģināt mēs atkal pārņemt...
Bet kaut kā neticās.
seaman rakstīja: Citāts no umņika - Globālā sasilšana Latvijā ir ļoti aktuāla problēma. Lielākā daļa Latvijas teritorija atrodas zem jūras līmeņa, kā arī mēs atrodamies pašā ekvatora tuvumā un mums draud liels sausums....
Tāds sviests sen nebija lasīts. Applausi nebeidz rimties. Dodiet viņam iespēju. Vajag arī jautrību konferencē. ![]()
Tā bija parodija par ekologiem Latvijā. Tiem, kuri domā NEVIS PAR MUMS, bet gan pietupjas, pastiepj dibenus kārtīgai izdupsēšanai.
Latviju visas ekoloģiskās pārvērtības ietekmēs minimāli. Turklāt, katram mīnusam, pretī nāks 2 plusi.
Bet ja tie, kurus tas skars grib, lai mēs viņiem palīdzam, tad tos OIK lai viņi arī maksā.
20.aprīlī, Lasvegasā, kas atrodas Vācijā, notika interesants auto festivāls.
Saprotu ( ne reizi vien šajā forumā esmu lasījis), ka jūs esat lieli vāzes mīzēji, patīk braukāt, un spaidīties pa telefonu.
Bet es pateikšu, ko es par to visu domāju.
No visām navigatoru programmmām, kuras es esmu jelkad izmantojis, tā vāze ir pati debīlākā. Pirmkārt, parāda kaut kādus debilus maršrutus, otrkārt - bieži vien atrod nepareizas adreses, ir divi pazīstami, kuri ar to vāzi nonāca tādos dibenos, kud 1 sauca palīgā traktoru ( reāls notikums, bez pārspīlēšanas), otrs - sauca palīgā draugu ar striķi.
Vāze ir drīga tikai Eiropā ( bet tur tik pat labi tiek galā jebkura cita navigācijas programma ) un Rīgas centrā, jo tā parāda sastrēgumus.
Viss.
Ja tu izbrauc no Rīgas, vai tuvojies izbraukšanai no Rīgas, to sūdu var vērt ciet. Man liekas, ka pat google maps tiktu galā labāk.
p.s.
Man vāze ir telefonā, katram gadījumā, bet godīgi sakot, neizmantoju jau ļoti sen.
var no šrota. BMW īpašnieki taču tur dzīvo...
vēl ir daudz raksti par Auris.
Daudz ir redzētas sievietes pie kravas auto stūres. Bet šeit - smuka sieviete ar pidžamas biksēm pie KAMAZ stūres. Ved - betonu.
o, super! Škodai ir radio.
Tieši tā, vai nerakstīt nekādus aprēķinus.
Ja būtu uzrakstīts - " Teslas akumulatoru ražošanas laikā izdalās vairāk co2, nekā izdala braucošs dīzelis", tad arī neko neteiktu. Bet uzrakstīts bija savādāk - skaļi un nepareizi.
automašīnai garantija nav 10 gadi. Lielākā garantija dažiem auto brendiem ir 5 gadi.
Bet akumulatoriem garantija - 10 gadi.
Ja ar mašīnu var nobraukt ilgāk par garantijas 5 gadiem, tad ar akumulatoru, kuram garantija ir 10 gadi, arī var nobraukt ilgāk. Vai ne tā?
![]()
Protams, ka saražots litijs un kadmijs nav gatava batereja. Un CO2 izdalās arī citos ražošanas etapos.... tāpat kā dīzeļauto, kuriem detaļu pat ir vairāk, kā elektroauto.
Galvenais mana aprēķina mērķis bija nevis - pierādīt kurš vairāk ražo, kurš mazāk, bet gan tas, ka tas viss "aprēķins" ir marasms domāts pamuļķiem, ko sarakstījuši skaudības dzīti cilvēki.
Tas nav jāuztver nopietni. Jo NAV ( !!!!!) iespējams aprēķināt patieso ( !!!!) CO2 ražošanas daudzumu ne dīzeļu auto, ne elektro.
Bradypus un msh
Ja ticēt Popas kungam, kurš strādā - Former Nuclear Engineer at Westinghouse Electric Company
www.quora.com/How-much-CO2-is-created-during-gasoline-PRODUCTION-NOT-when-burned
Viņš apgalvo, ka lai saražotu galonu degvielas vajag - 6 kw/h elektrības.
Bet ogļu elektrostacijas - ražo 1,2 kg CO2 par katru 1 kw.
Tātad - neskaitot transportēšanu, Naftas urbšanu, utt sanāk - 5 kg CO2 par 1 galonu degvielas.
Rakstā par teslas baterejām tika rakstīts mūžs - 10 gadi un 15 000km gadā, tātad - 150 000km.
Dīzelis, lai nobrauktu 150 000km, notērē aptuveni 6 litrus uz 100 km ( tātad - 9 000 litri, jeb - 2300 galoni)
Tātad - kopā izdalās - 11 500 kg CO2
Sadalot uz kilometriem - 76 grami CO2 uz kilometru.
Rēķinu rupji, ciparus samazinot uz mazo pusi ( nevis lielo)
Tātad, pieskaitot tam vāciešu aprēkinam sanāk tādi cipari:
Teslai - 156 līdz 180 gramus CO2 uz kilometru
dīzelim - 76 grami uz kilometri tikai ražošana plus - CO2 kas izdalās braucot. Vai tiešām sanāk mazāk?
Atveram VW dīzeļus un skatamies:
zem 108 gramiem nav. Tātad kā minimums 108 + 76 = 184 GRAMI
Nu, Jums neliekas, ka jūs apčakarēja? Turklāt, speciāli.
Jau kaut kas līdzīgu jautājumu uzdeva. Pasteidzās pirms manis
www.quora.com/How-much-CO2-is-created-during-gasoline-PRODUCTION-NOT-when-burned
lūk interesants teksts atbildē:
The EIA data shows that US oil refineries purchase over 45,000 million kilowatt hours of electricity each year. That is for all of the distillate products, not just the gasoline. But still, half of that is enough to drive 200 Million miles per day, every day of the year. Or an average 40 mile commute for 5 million cars. And you still have not counted the electricity used, outside of refineries, to pump that fuel around many times before it reaches your tank.
nevis par CO2, bet kaut kas interesants.
uzrakstītu ASV, tad sāktu dirst, kritizēt. Bet Vācija - visiem šejieniešiem patīk.